pluske83 Skrevet 27. mai 2010 #10681 Skrevet 27. mai 2010 Et lite spm til alle som har operert. Hvordan går det for seg, når du drar til klinikken for å operere, hva skjer der? Eg satt og venta i 20min og så kom en sykepleier og hentet meg inn på et skifterom og forklarte meg litt om det hele. Fikk noe PandVarodil. Så etter 20min kom kirurgen og teikna på meg og snakka litt. Etterpå var det inn på opbordet... Var et par sykepleiere der og som satte kanylen i armen og vips var eg borte... Alt gikk fort..
christelle Skrevet 27. mai 2010 #10682 Skrevet 27. mai 2010 Jeg er nå operert!! Det ble 325 og 350 gram, det tror jeg at jeg kommer til å bli fornøyd med! Puppene ser absolutt store nok ut nå, litt hovne og med bandasjen på da... Gleder meg til å ta av og se på dem! Angående info om min operasjon tenkte jeg å skrive litt for dem som er interesserte: I går kveld tok jeg de to tablettene som fungerer som antibiotika for kroppen og som skal minske faren for infeksjon. Det er ganske sterke saker tydeligvis, for etter 1 time var jeg så kvalm som jeg aldri før har vært. Hadde ingen annen utvei enn å kaste opp... I tillegg ble magen min ganske ømfintlig, så jeg anbefaler INGEN å spise bali-gryte dagen før Måtte vel på do ca 4 ganger, ikke noe stort problem, men litt irriterende. På morgen i dag (hadde operasjon halv ti), tok jeg samme tablett som i går og ble ikke spesiell uvel av det. I tillegg tok jeg de to smertelindrende tablettene. Så dro jeg til klinikken, med mamma som følge, og all personale som tok i mot meg var utrolig hyggelige. Var på Colosseum klinikken. Sykepleierne som tok hånd om meg var koselige og plutselig var jeg helt borte av narkosen. Da jeg våknet opp lå jeg i en seng med mamma ved siden av. Følte meg relativt pigg!! Småskalv og hakket tenner i fem minutter, litt ukontrollert. Men så gikk det seg veldig til, og smertene var mindre enn forventet. Nå er det gått seks timer siden operasjonen og smertene er MYE verre. Men jeg holder ut. Dette går fint :-) Har spist blåbær og ristet loff med banan og føler meg egentlig bra. Håper det ikke forverrer seg så mye mer. Føler meg ganske SPRENGT, litt vondt å puste, og det verste er å reise seg opp fra sengen. Men tenk, NÅ ER DET GJORT!! :D Du er heldig som endelig har fått gjort det Venetia Bra med en liten rapport hvordan det var Tok du anatomiske du eller?? Jeg skal i ilden 2 august! lenge til men har endelig fått fortalt det til min mor og da føles alt så mye lettere med en gang i stedefor å holde en slik til hemmelig Gleder meg! Men håper alt går bra med deg videre.gudd løkk
cessi89 Skrevet 27. mai 2010 #10683 Skrevet 27. mai 2010 Jeg skal i ilden 2 august! lenge til men har endelig fått fortalt det til min mor og da føles alt så mye lettere med en gang i stedefor å holde en slik til hemmelig Gleder meg! Men håper alt går bra med deg videre.gudd løkk
pluske83 Skrevet 27. mai 2010 #10684 Skrevet 27. mai 2010 Mannen skulle ta på puppene igår og di var størrreee en en håndfull,jihaaahaaa
pluske83 Skrevet 27. mai 2010 #10685 Skrevet 27. mai 2010 Hei,hei Jeg er helt ny her,så vet ikke helt om jeg skriver på riktig sted nå*testing Testing* Hehe Håper dere har plass til en til? Jeg er også på vei til det såkalte "BoobieVille" Hehe. Dvs,bare jeg klarer å bite tenna sammen! Skal på konsultasjon på Fornebuklinikken v/Dr.Pål Schistad torsdag 3/6! Er forferdelig spent og liv redd :-/ Skalv som et aspeløv da jeg ringte og bestilte kons.timen Innbiller meg selv at jeg tåler en del smerte,men man vet jo aldri hvordan en reagerer på sånne ting.Har aldri operert,og narkose er jo den store skrekken min etter å ha hørt så mange skrekk-historier Så mye til oss. Mine pupper er rett over 4uker nå. Du har absolutt noe og glede deg til Hadde tenkt på det i maaaange år før eg bestemte meg. Er veldig glad for og ha det gjort og ikke minst at eg er over den verste kneika Grua meg og veldig i tiden før op og hadde mye second thoughts... Men gled deg... Hvor mye ønsker du og legge inn da??
Avalon Skrevet 27. mai 2010 #10686 Skrevet 27. mai 2010 Om noen uker blir mine 5mnd! Nå er det såpass godt grodd innvending at det ikke lenger er ubehagelig å sove uten sportsbh, heller ikke ubehagelig å sove på magen lenger. Trenger heller ikke lenger avlaste puppene med armen når jeg ligger på magen Jeg synes mine ser bedre og bedre ut, og ofte blir jeg overrasket når jeg står foran speilet uten klær "oi så store de faktisk er". Er nå på leit etter en bikini som ikke vil vise teipen, og ellers må jeg på slankekur, badevekten er støgg i kjeften, til og med når jeg tar bort 700g av vekten -.-
Tine86 Skrevet 27. mai 2010 #10688 Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg er ny her og håper på at jeg kan være med i "klubben" Jeg er en 23 år gammel jente som bor i Stavanger. Jeg har tenkt å ta silikon i slutten av juli men jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal velge colosseum klinikken eller stavanger plastikkirugi. Har noen av dere erfaring med disse stedene? Jeg tenkte uansett å ta konsultasjon på begge steder, så jeg får sammenligne litt! Klem
Avalon Skrevet 27. mai 2010 #10689 Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg er ny her og håper på at jeg kan være med i "klubben" Jeg er en 23 år gammel jente som bor i Stavanger. Jeg har tenkt å ta silikon i slutten av juli men jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal velge colosseum klinikken eller stavanger plastikkirugi. Har noen av dere erfaring med disse stedene? Jeg tenkte uansett å ta konsultasjon på begge steder, så jeg får sammenligne litt! Klem Jeg ble operert ved Colosseum i stvg 15januar. Ble operert hos Dr. Vanja Busic. Jeg har bare poestive erfaringer med det. Bra konsultasjon, det gikk kjapp på op-dagen, noe annet kan du ikke vente på privatklinikk. Etterkontrollen var også bare posetiv! Kjempe hyggelige alle sammen, og svarer godt på spm når du har noe du lurer på via telefon i ettertid.
pluske83 Skrevet 27. mai 2010 #10690 Skrevet 27. mai 2010 Hei! Jeg er ny her og håper på at jeg kan være med i "klubben" Jeg er en 23 år gammel jente som bor i Stavanger. Jeg har tenkt å ta silikon i slutten av juli men jeg greier ikke å bestemme meg om jeg skal velge colosseum klinikken eller stavanger plastikkirugi. Har noen av dere erfaring med disse stedene? Jeg tenkte uansett å ta konsultasjon på begge steder, så jeg får sammenligne litt! Klem Hei og velkommen hit Har selv operert meg hos Colleseum i Stavanger. Var på konsultasjon både der og hos Stavanger klinikken Var mest fornøyd med Colluseum.. Var Vanja Busic som opererte meg. Han var veldig behagelig og rolig. Når eg var hos Stavanger klinikken bare lo kirurgen av meg mens eg prøvde ulike str. Lo av meg og sa at alle ser sååå like ut når vi stod og prøvde sånt.. Var såå ufint synst eg Så valget var lett for meg...
Gjest Venetia Skrevet 27. mai 2010 #10691 Skrevet 27. mai 2010 Ahh... opererte i går, og trodde ikke det kom til å være så vondt å reise seg opp fra sengen. så lenge jeg holder meg i ro er det ikke så ille, men må sove nesten sittende. heldigvis har jeg en seng som man kan heise opp og ned noen som kan komme med innspill på når det slutter å gjøre vondt? føles som om en buss har overkjørt brystet mitt, hehe.
Tine86 Skrevet 27. mai 2010 #10692 Skrevet 27. mai 2010 Takk Okei, vil ikke ha en kirurg som kommer til å le av meg akuratt! Har en venninne som skal på konsultasjon på stavanger plastikkirugi imorgen. Får se hva hun syns om han. Men jeg tror nok jeg går for colosseum, siden det er de jeg har hørt mest om. Skal spør om jeg kan få han Vanja legen, siden begge dere har hatt han og er fornøyd! Er nysgjerrig på hva han kommer til å mene om str og under eller over muskel.. Vil vertfall ha 300, og tror jeg vil ha under muskel. Er 1.67 høy og veier 60 kilo. Har funnet drømme puppene på en nettside som viser før og etter bilder, så har ett klart bilde om hva jeg vil ha Men tør liksom ikke å ha for høye forhåpninger!! Vil ha litt store pupper når jeg først skal gjøre det, men ha naturlig form! :gjeiper:
elinpelin Skrevet 27. mai 2010 #10693 Skrevet 27. mai 2010 (endret) ja, det er det som er vanskelig å vite. ser mye rart på de sidene syntes jeg. slår meg til ro med 240 og 260 jeg tror jeg. 160 og ca 56 kg. åja, jeg hadde nok underhudsfett til å ta over muskel. Endret 27. mai 2010 av elinpelin
JaneDoe Skrevet 27. mai 2010 #10694 Skrevet 27. mai 2010 Haha, ja det kan jeg tenke meg! Men jeg tror ikke jeg kommer til å ha noe imot den følelsen, selv om det kommer til å føles litt rart! Er det lenge igjen til du skal inn nå eller? Neste torsdag,,, Jippi... Er ikke lenge til nå.. Mamma skal sitte barnevakt om morran og kjøre unga i barnehagen. Og ha de en natt...
JaneDoe Skrevet 27. mai 2010 #10695 Skrevet 27. mai 2010 Jeg skal i ilden 2 august! lenge til men har endelig fått fortalt det til min mor og da føles alt så mye lettere med en gang i stedefor å holde en slik til hemmelig Gleder meg! Men håper alt går bra med deg videre.gudd løkk Jeg skal også opereres 2.August ! gleder meg ,skal til Dr. Barstad og legge inn enten 240 eller 260 under muskel. Hvor skal du hen?
Merete M Skrevet 27. mai 2010 #10696 Skrevet 27. mai 2010 Neste torsdag,,, Jippi... Er ikke lenge til nå.. Mamma skal sitte barnevakt om morran og kjøre unga i barnehagen. Og ha de en natt... Ååh, bare 1 uke nå! da skal jeg inn akkurat 2 uker etter deg faktisk
JaneDoe Skrevet 27. mai 2010 #10697 Skrevet 27. mai 2010 Ååh, bare 1 uke nå! da skal jeg inn akkurat 2 uker etter deg faktisk Kult... Jeg skal følge med jeg.. hehe.. Sitter vel å skriver her inne når jeg kommer hjem etter op.. hehe... Gjorde det sist..
Darialle Skrevet 27. mai 2010 #10698 Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk for velkomsten,alle sammen Skjønner at det ikke er noe å grue seg for,men gjør det alikevel,hehe :kgbaby: Man må lide litt for skjønnheten,sant?;-) Aner ikke hvor mye jeg skal legge inn,eller åssen proteser jeg skal ha.Håper på høyprofil,men kirurgen må bestemme litt han også :-D Jeg er en 80B i bh,aner ikke hvor store jeg skal ha..Har jo litt pupp fra før av,men er ikke fornøyd med sesongen på de.Også ber jeg til Gud om at jeg kan få ta det OVER muskel:-) Jeg jobber som hjelpepleier,og vil tilbake på jobb fortest mulig.Elsker jobben min.Jobber 60% natt,så har minimalt med tunge løft:-)Jobber 40% dagtid/kveld og da blir det litt verre.Desstuen syns jeg så ille synd på meg selv når jeg har vondt,hehe.Litt sånn type mannfolk;-) Mener selv at jeg tåler mye smerte,men man vet jo aldri Gru-gleder meg til kons.,men har hørt såå mye bra om Fornebu,også skal mamma være med meg Noen som har en anelse om hvor sånn ca jeg kan få lagt inn?Vet jo at det kommer en del an på anatomien osv:-) Er litt spinkel overalt,bortsett fra overkroppen,haha :-)
Darialle Skrevet 27. mai 2010 #10699 Skrevet 27. mai 2010 Ahh... opererte i går, og trodde ikke det kom til å være så vondt å reise seg opp fra sengen. så lenge jeg holder meg i ro er det ikke så ille, men må sove nesten sittende. heldigvis har jeg en seng som man kan heise opp og ned noen som kan komme med innspill på når det slutter å gjøre vondt? føles som om en buss har overkjørt brystet mitt, hehe. Gratulerer så mye med overstått :-D Er du fornøyd så langt?Bortsett fra smertene:-)
christelle Skrevet 27. mai 2010 #10700 Skrevet 27. mai 2010 Jeg skal i ilden 2 august! lenge til men har endelig fått fortalt det til min mor og da føles alt så mye lettere med en gang i stedefor å holde en slik til hemmelig Gleder meg! Men håper alt går bra med deg videre.gudd løkk Jeg skal også opereres 2.August ! gleder meg ,skal til Dr. Barstad og legge inn enten 240 eller 260 under muskel. Hvor skal du hen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå