Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du også ifra Ålesund? Haha, da er vi 2! :biggrin:

Hihi... Så gøy!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 dager igjen!!

Lurte på om dere som har blitt operert kan svare på hvor lenge dere holdt dere sengeliggende? Tar det lang tid før man kan skrive på pcen? Hadde blitt utrolig takknemlig for svar!

Ikke en eneste time, bortsett fra på natta.. rhehe.. Var verken trøtt eller slapp eller hadde vondt.. Satt litt godt tilbakelent i sofaen jeg.. Skreiv på pcen 30 minutter etter jeg var hjemme tenker jeg.. hehe.. I dette forumet :P Var aldri sengeliggende.. :)

Bare 11 dager igjen her:)

Skrevet

Ville bare si til alle at på Cubus har di maaange fine bher i alle "umulige" str :sminkedokke: S :sminkedokke: Synest personlig at Cubus har komt seg veldig di siste åra og det gjelder og bher. Fant maaange i 75D som eg aldri finner på Hennes eller Lindex.

Og i 75E og G og all verdens av str :tunge1:

Joa men 70 D +++ er det verre med eller lite av alle steder...

Skrevet

Hihi, du er sikkert litt tynn for den str :) (ikke vondt ment)

Skrevet (endret)

Hihi, du er sikkert litt tynn for den str :) (ikke vondt ment)

Hehe..Meg tenker du på? Er nok ikke det.. Har 70 D nå, de ser ut som en B\C. Vi er forskjellige i kroppen vettu. hehe... jeg er ikke kort heller :)

Endret av JaneDoe
Skrevet (endret)

Hva syns dere om disse da? Hvilken størrelse tror dere det er.. De er ikke mine nei... hehe

men skulle ønske de var det.. :) Håper mine blir sånne :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hva syns dere om disse da? Hvilken størrelse tror dere det er.. De er ikke mine nei... hehe

men skulle ønske de var det.. :) Håper mine blir sånne :)

Hadde mine blitt sånn hadde jeg blitt kjempeglad. Nå har jeg bare en liten pupp, og ei lefse. Hate it!!!

Skrevet

Jeg har funnet 70E på cubus også :D Gjelder vel å være tidlig ute før noen andre rasker det med seg. Håper dette er en trend som fortsetter slik at man slipper å bare kjøpe superdyre bher. Kjekt å ha noen dyre, men ikke alle for da blir det ikke så mange i skuffen haha...

Veldig rart hvor "små" opererte bryster er i forhold til vanlige selv om man bruker samme bhstørrelse. Da jeg fortalte venninna mi som ikke hadde sett mine nye pupper at jeg måtte ha bh i strl 70E, holdt hun på å få hakeslepp. Hun så nok for seg Pamelapupper osv, men ble overrasket da hun fikk se dem.

Hun syntes de passet veldig godt til meg og kroppen, så man skal ikke tenke altfor mye på hvilken bhstørrelse man bruker.

Skrevet

3 dager igjen!!

Lurte på om dere som har blitt operert kan svare på hvor lenge dere holdt dere sengeliggende? Tar det lang tid før man kan skrive på pcen? Hadde blitt utrolig takknemlig for svar!

Eg vae sengeliggende i 4dager og det gjekk hvertfall en god uke før det ikke var vondt og skrive på pcen.. Var veldig dårlig eg da.. Måtte ha hjelp til alt di første dagene og var ikke utforbi huset på 6dager..

Vi er alle så forskjellige.. La under muskelen.. Har ligget på ryggen nå i 4uker.. klarere ikke sidene enda..

Skrevet

Dette lurer igrunn jeg også på. Håper en kan ligge å trykke på dataen med en gang, ellers så har jeg lite å gjøre på. :P Og håper en ikke er sengeliggende mer enn en dag. Håpet vi skulle rekke en tur innom ikea på dag 2 eller 3 etter operasjonen før vi drar hjem til ålesund som ikke har ikea. :P Det må da vel kunne gå ann å gå rolig så lenge en ikke har store smerter eller er veldig svimmel? Jeg har jo ikke tenkt å løpe rundt, eller bære noe.

Personlig hadde eg alllldrriii orket ikea 2-3dager etter operasjonen.. Synest det var veldig masete og ubehagelig og gå på en liten shoppingrunde 10dager etter eg da.

Og klarte ikke bøye opp ryggen heller ordentlig til og begynne med. gikk som en gammel dame på 100år!!!! Men det er godt nå 4uker etter..

Det er jo en omfattende operasjon når du legger under muskelen og rekovalisenstiden er jo kjeeeempe lang...

Kan ikke løfte på lenge og må bruke sportsbhen osv...

Skrevet (endret)

Jeg har funnet 70E på cubus også :D Gjelder vel å være tidlig ute før noen andre rasker det med seg. Håper dette er en trend som fortsetter slik at man slipper å bare kjøpe superdyre bher. Kjekt å ha noen dyre, men ikke alle for da blir det ikke så mange i skuffen haha...

Veldig rart hvor "små" opererte bryster er i forhold til vanlige selv om man bruker samme bhstørrelse. Da jeg fortalte venninna mi som ikke hadde sett mine nye pupper at jeg måtte ha bh i strl 70E, holdt hun på å få hakeslepp. Hun så nok for seg Pamelapupper osv, men ble overrasket da hun fikk se dem.

Hun syntes de passet veldig godt til meg og kroppen, så man skal ikke tenke altfor mye på hvilken bhstørrelse man bruker.

Jeg blir vel enten DD eller F vil jeg tro. HAr sett noen på CUbus men det er lite av det.. hehe.. Men skal alltids få tak i bher.. Skal få målt meg før jeg kjøper noen skikkelige gode etter denne op.

Bh størrelsen spiller ingen rolle. Vil bare ha de puppene jeg alltiod har villet ha jeg.. :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hadde mine blitt sånn hadde jeg blitt kjempeglad. Nå har jeg bare en liten pupp, og ei lefse. Hate it!!!

Jeg hadde ikke noe.. haha.. Helt flat..

Skrevet

Personlig hadde eg alllldrriii orket ikea 2-3dager etter operasjonen.. Synest det var veldig masete og ubehagelig og gå på en liten shoppingrunde 10dager etter eg da.

Og klarte ikke bøye opp ryggen heller ordentlig til og begynne med. gikk som en gammel dame på 100år!!!! Men det er godt nå 4uker etter..

Det er jo en omfattende operasjon når du legger under muskelen og rekovalisenstiden er jo kjeeeempe lang...

Kan ikke løfte på lenge og må bruke sportsbhen osv...

Svarer her under deg jeg :)

Jeg hadde fint kunne reist på Ikea etter 2 - 3 dager. Men det er så utrolig stor forskjell på hvordan folk reagerer. Jeg var "normal" etter 1 uke. Bortsett fra tunge løft da. Kjøre bil gjorde jeg etter 6 dager. Ikke vondt det. JEg la også under muskel. Men det virker som om jeg har vært utrolig heldig i ettertid. Kom meg fort igjen. Håper det blir sånn denne gangen også.

Skrevet

Jeg er så redd at når jeg legger meg, så kommer stingene til å gå opp :P Drømte det i natt .. huff :fnise:

Skrevet

Jeg er så redd at når jeg legger meg, så kommer stingene til å gå opp :P Drømte det i natt .. huff :fnise:

De syr nok bedre enn det.. Hehe... :) Gleder meg så fælt jeg :)

Skrevet

Hehe... Heldigvis skjer nok ikke det. Det syes jo i to lag innvendig, å så bruker de enten tråd eller lim på den ytterste huden. :) Men det er mye rart vi skal bekymre oss for ja.

Hvor var det du skulle opereres igjen? Jeg har akkurat betalt fakturaen på 30 000 kr til nobel clinic nå, så nå er det ingen vei tilbake. :P Nesten litt skummelt synes jeg.

Skrevet

Hehe... Heldigvis skjer nok ikke det. Det syes jo i to lag innvendig, å så bruker de enten tråd eller lim på den ytterste huden. :) Men det er mye rart vi skal bekymre oss for ja.

Hvor var det du skulle opereres igjen? Jeg har akkurat betalt fakturaen på 30 000 kr til nobel clinic nå, så nå er det ingen vei tilbake. :P Nesten litt skummelt synes jeg.

Ja de syr nok mer enn godt nok. Tenk på om man skulle nyse eller noe.. haha... Klarte ¨holde meg unna det sist... :)

Skal inn på Fornebu jeg.. Samma som sist. Betalte forrige uke jeg. Skal vel hente resepta mi denne uka så alt er klart..

Må jo opp drittidlig op dagen da.. Skal være på Fornebu kl.07.15. Bor en 50 minutter unna. Må levere unga til mamma før vi reiser siden de skal i barnehage og den åpner jo klokka 07.. Hehe.. jaja.. Godt det bare er en dag som er sånn..,

Skrevet
De syr nok bedre enn det.. Hehe... :) Gleder meg så fælt jeg :)

Ja, håper det! Jeg også gleder meg.. ÅÅåh det skal bli så godt å bare bli ferdig med det.. Begynner nesten å bli lei av å bare glede meg heletiden.. Dessuten vil jeg liksom bare, operere og bli fortest ferdig med all smerten og healing-tiden.. Skjønner jo såklart at det kommer til å ta tid men, er lov å tenke fine tanker! :biggrin:

Nei, hehe! Er mye vi kan beskymre oss for ja, men det er vell bare sånn det er.. Det er jo tross alt kroppen vår det er snakk om.. Ikke en reise o.l..

Jeg skal operere på Askimklinikken :) Jeg har ei venninne som opererte på Nobel Clinic, hun ble kjempefornøyd, så det går nok bra skal du se! :)

Ja, det er litt skummelt... Hele prosessen. Vi drømmer så mye rart, tenker mye rart og mange rare tanker dukker opp.. Men som de fleste her inne sier, så er det bare å glede seg til å bli ferdig, og det er det jeg gjør!! :) Håper de neste 6 månedene går kjempefort, slik at jeg kan leve "helt som vanlig", og kunne bruke alle bhene jeg vil, med eller uten spiler og push :biggrin:

Skrevet

Er der normalt med stikking under ribbeina??? :sjenert:

Har hatt det noen dager nå.. vondt når eg trekker pusten veldig...

Skrevet

Er der normalt med stikking under ribbeina??? :sjenert:

Har hatt det noen dager nå.. vondt når eg trekker pusten veldig...

Hva med å ringe klinikken å høre? Jeg har jo ikke operert enda, så jeg aner ikke... Men det hørtes ikke godt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...