Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså se for dere full genser, hva er penest? Flat i puppepartiet? :fnise:

Bikini er vel det man bruker minst i løpet av et år, særlig ute blant folk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sendt bilder nå :skravle: Må du sende til meg og :klemmer::goodbye:

Jeg har ikke fått noe bilder jeg...venter i spenning

Skrevet

Såg mailen hadde kommet i retur pga feil :kjefte:

S :kjefte: kal prøve igjen vent litt...

Skrevet

Ville bare si til alle at på Cubus har di maaange fine bher i alle "umulige" str :sminkedokke: S :sminkedokke: Synest personlig at Cubus har komt seg veldig di siste åra og det gjelder og bher. Fant maaange i 75D som eg aldri finner på Hennes eller Lindex.

Og i 75E og G og all verdens av str :tunge1:

Skrevet

Så dere Cubus reklamen på tv, bikinier? Hun som ble mest vist hadde mindre pupper enn meg. Da er det virkelig ut med store pupper da. Men det passer med litt større til meg, kanskje jeg skal ta 240 og 260 da.......... Trodde ikke jeg var såååå lett å påvirke den veien......

Synest det er like sexy med en fin rompe som et fint puppestell :skratte: Har en mann som er mest glad i rumper da... Tror vi damer er mer opptatt av pupper en hva mennene er til tider.thihhiii :ler::ler:

Skrevet

Har prøvd og sende bilder på mail 7ganger nå men bare fått i retur.. Merkelig.. har ikke hatt problemer med det før :sjenert:

Skrevet

Har hatt en fæl dag idag :tristbla: Har hatt smerter i brystet og under ribbeina.. Vondt når eg trekker pusten inn og hvertfall helt inn.. åhhh...

Er dette normalt? :lete:

Skrevet

Har prøvd og sende bilder på mail 7ganger nå men bare fått i retur.. Merkelig.. har ikke hatt problemer med det før :sjenert:

Fremdeles ikke fått jeg altså...prøv å sende på denne da:

[email protected]

kanskje jeg kan få din, så kan jeg svare deg??

Skrevet

Synest det er like sexy med en fin rompe som et fint puppestell :skratte: Har en mann som er mest glad i rumper da... Tror vi damer er mer opptatt av pupper en hva mennene er til tider.thihhiii :ler::ler:

Haha, min er også veldig glad i rumpa mi.. Han viser mye oppmerksomhet mot den, men det kan jo være fordi jeg ikke har noe fremme? ... Hehe

Skrevet

Haha, min er også veldig glad i rumpa mi.. Han viser mye oppmerksomhet mot den, men det kan jo være fordi jeg ikke har noe fremme? ... Hehe

Hehe ja nå måtte eg le godt :fnise::fnise:

Skrevet

Hehe ja nå måtte eg le godt :fnise::fnise:

Hehe :ler:

Skrevet

12 dager igjen.. Skal si tida går fort når man har noe å drive med hele tida..

Skrevet

12 dager igjen.. Skal si tida går fort når man har noe å drive med hele tida..

Og nå er det bare 11 dager igjen JaneDoe! :D Det er nesten skummelt å tenke på at tiden går så fort. I natt igjen drømte jeg om operasjonen. :P

Skrevet

Og nå er det bare 11 dager igjen JaneDoe! :D Det er nesten skummelt å tenke på at tiden går så fort. I natt igjen drømte jeg om operasjonen. :P

Ååh, dere er heldige! Haha, jeg er ikke den eneste som drømmer om operasjonen altså? :sjenert:

Skrevet

Ååh, dere er heldige! Haha, jeg er ikke den eneste som drømmer om operasjonen altså? :sjenert:

Du er absolutt ikke den eneste som drømmer om operasjonen nei. :P Nå er det 12 dager siden eg ringte å bestilte operasjonsdato, og jeg har drømt om operasjonen tre ganger. Hehehe... Uff og uff. Hvordan skal dette gå??

Skrevet

Hehe, vent til dere har gjort det. Var det ikke noen som hadde drømt at de hadde falt av etterpå?

Gjest Venetia
Skrevet

3 dager igjen!!

Lurte på om dere som har blitt operert kan svare på hvor lenge dere holdt dere sengeliggende? Tar det lang tid før man kan skrive på pcen? Hadde blitt utrolig takknemlig for svar!

Skrevet

Du er absolutt ikke den eneste som drømmer om operasjonen nei. :P Nå er det 12 dager siden eg ringte å bestilte operasjonsdato, og jeg har drømt om operasjonen tre ganger. Hehehe... Uff og uff. Hvordan skal dette gå??

Jeg har drømt det 5 netter på rad :P er helt sykt.. men drømte faktisk ikke om det i natt! Hehehe :fnise: Gleder meg veldig, er 25 (snart 24) dager igjen til min operasjon. :biggrin:

Skrevet

3 dager igjen!!

Lurte på om dere som har blitt operert kan svare på hvor lenge dere holdt dere sengeliggende? Tar det lang tid før man kan skrive på pcen? Hadde blitt utrolig takknemlig for svar!

Dette lurer igrunn jeg også på. Håper en kan ligge å trykke på dataen med en gang, ellers så har jeg lite å gjøre på. :P Og håper en ikke er sengeliggende mer enn en dag. Håpet vi skulle rekke en tur innom ikea på dag 2 eller 3 etter operasjonen før vi drar hjem til ålesund som ikke har ikea. :P Det må da vel kunne gå ann å gå rolig så lenge en ikke har store smerter eller er veldig svimmel? Jeg har jo ikke tenkt å løpe rundt, eller bære noe.

Skrevet

Dette lurer igrunn jeg også på. Håper en kan ligge å trykke på dataen med en gang, ellers så har jeg lite å gjøre på. :P Og håper en ikke er sengeliggende mer enn en dag. Håpet vi skulle rekke en tur innom ikea på dag 2 eller 3 etter operasjonen før vi drar hjem til ålesund som ikke har ikea. :P Det må da vel kunne gå ann å gå rolig så lenge en ikke har store smerter eller er veldig svimmel? Jeg har jo ikke tenkt å løpe rundt, eller bære noe.

Er du også ifra Ålesund? Haha, da er vi 2! :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...