Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Caramba!! du må ikke glemme å fortelle ting :P hihi.. Nå har jeg skifta teip.. var vondt :( synes den satt ganske så bra jeg da... også væsker det fra såret mitt :S

Har deres pupper krympa mye? min ene har krympa en del og håper ikke den krymper noe mer.. nå er de sånn som puppene var med bh før operasjonen.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår jenter :danse:

Håper dere får ett fint år med deres nye fordeler :Nikke: og så håper jeg vi som ikke har fått enda også får fine nye pupper i 2007 :smilorange:

Endret av Løvinne70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Caramba!! du må ikke glemme å fortelle ting :P hihi.. Nå har jeg skifta teip.. var vondt :( synes den satt ganske så bra jeg da... også væsker det fra såret mitt :S

Har deres pupper krympa mye? min ene har krympa en del og håper ikke den krymper noe mer.. nå er de sånn som puppene var med bh før operasjonen.. *sukk*

Ja tenk at jeg glemte å fortelle!! :ler:

Min teip var ganske slitt så den satt ikke så godt fast lenger,tok den av mens den var våt da jeg kom ut av dusjen.

Uff væsker det fra såret? Kansje det var derfor det gjorde vondt å ta av teipen, hvis det var litt puss der som gjorde at det var ekstra klistret fast..?

Mine pupper har bare sunket litt ned, men er samme str (ifølge bildene, bare blitt mindre oppe. Er blitt så vant til str, at jeg stusser til tider i speilet "hmm, husker ikke hvordan de så ut før operasjonen"

Hadde på en kjole igår, sånn trang østeninspirert modell med kinakrage. Eneste jeg kunne kombinere med den lekre sportsbhen.:idesmil:

Puppene så skikkelig store ut i kjolen, samboeren holdt på å ramle på rompa.

Kanskje du var ganske hoven pga store implantater, og at det fikk dem til å se mye større ut? Det ble ikke så stor forsjell på str på mine da hevelsen gikk ned, ganske jeg ikke var like hoven siden jeg ikke tok så store...

Men uansett hvordan man snur og vender på det, husk hvor mange cc du har.... Du har ikke små pupper du,hehe! Godt nyttår foressten!

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår jenter :heiajente:

Tusen takk for mange betryggende svar fra dere. Det er så godt å ha dere å støtte seg til. Bare 2 dager igjen nå...

Gleder meg veldig til å bli ferdig, men lurer på en liten ting.

Hvor stor del av kroppen skal vaskes med Hibiscrub? Jeg mener, det er vel ikke nødvendig å vaske håret med denne såpa?? Jeg er nemlig avhengig av balsam og styling, og ser for meg skikkelig flokehår dersom jeg kun kan bruke Hibiscruben. He he, store bekymringer vet dere. Men hår er viktig.

Nei nå må jeg køye, gjesp. Har vært på reise idag og er rimelig utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crianza: Trenger ikke vaske håret nei... men hele overkroppen..

Caramba : Jupp, væsker fra såret, så fikk beskjed om å ikke tape mens det væsket... har gått uten tape noen timer nå og det har ikke væsket noe mer, så jeg satte på en tape..

Og neida, de er ikke små, men er mindre enn jeg hadde forestilt meg de skulle være:p + at høyre, som var større før operasjonen nå er mindre enn venstre.. det er litt kjedelig da, er jo mest derfor jeg tok operasjonen.. hihi... men kirurgen sa han retter det om det ikke er likt etter 3 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår jenter  :heiajente:

Tusen takk for mange betryggende svar fra dere. Det er så godt å ha dere å støtte seg til. Bare 2 dager igjen nå...

Gleder meg veldig til å bli ferdig, men lurer på en liten ting.

Hvor stor del av kroppen skal vaskes med Hibiscrub? Jeg mener, det er vel ikke nødvendig å vaske håret med denne såpa?? Jeg er nemlig avhengig av balsam og styling, og ser for meg skikkelig flokehår dersom jeg kun kan bruke Hibiscruben. He he, store bekymringer vet dere. Men hår er viktig.

Nei nå må jeg køye, gjesp. Har vært på reise idag og er rimelig utslitt.

Du... jeg tror ikke du skal bruke noen produkter i håret dagen for operasjon... man skal være helt "ren" uten sminke etc. men kan være jeg har misforstått.... men balsam er jo greit ;)

lykke til i morgen, det blir utrolig gøy å høre hvordan det går med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen! :klem:

Crianza: Du må ha masse lykke til, det kommer til å gå kjempe fint. Og du glemmer veldig fort hvor vondt det var. Nå er det 1 mnd siden min operasjon. Og jeg har allerede glemt hvor vondt det var. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LYKKE TIL I MORGEN CRIANZA :)

Det kommer til å gå kjempebra!!!! Skal tenke på deg å sende deg masse gode tanker. Bare tenk så herlig, i morgen kan du løfte på skjorta å se to fantastiske pupper under der....åhhh...du er så heldig ;)

Stor klem fra Leah

Endret av Leah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Lykke til Crianza!

Jeg fikk beskjed om å vaske hele kroppen inkl hår kvelden før og samme morgen. Det var noe dritt for håret men prøvde å vaske mest mulig uten å floke det. Det gikk fint det.

Tørket det å flettet det i to rotfletter, en på hver side (ala Fergie i musikkvideoen.) Da floket det seg ikke på de dagene jeg lå i senga å sov. :)

Alle får litt forskjellige beskjeder fra sine leger, gjør det din sa til deg, evnt det som står på reseptutskriften hvis du ikke husker det han sa.

Mulig det har noe med lengden på håret å gjøre, hvor viktig vasken er. Vet ikke. Hibiscruben er jo bakteriedrepende, nytter ikke å vaske overkroppen hvis håret er såpass langt at det ligger over brystene (dvs operasjonsstedet);)

Det er bra at man tenker på alt mulig, da får man sjekket ut flere ting og overasskelsene blir ikke så mange.

Armene blir å være vonde å bruke pga muskelen, eks tørke seg på do, skjære brød.

Husk å be om hjelp, ikke prøv å gjøre det selv hvis det gjør vondt. (jeg tørket meg selv, men måtte gjøre det mellom bena framme mens jeg satt)

Sov masse...... Da zoomer du selv ut mens kroppen ordner opp i en del ting. Man blir trøtt av smertestillende, utnytt dette, og sov.... Ta deg småturer opp av senga, og legg deg igjen :kose:

Husk, det blir bedre fra dag til dag! Tenker på deg! Husk å skrive til oss da imorgen, når du er i form til det!

Klem fra Caramba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Crianza! Dette kommer til å gå kjempebra;) Gi Oss tilbakemelding på hvordan det gikk, i morgen om du orker:D :klem:

Noen av dere som får utslett av tapen? Det har nemlig jeg.. hehe.. det klør og er rødt :( arrg... men men.. må igjennom det.. må lide for skjønnheten må man ikke?;):P

Hvordan har dagene deres vært? frie for smerter og ømhet eller? Jeg skal på apoteket i morgen å kjøpe brystvorte salve, regner med at mye av ømheten gir seg da...

Godt nyttår alle sammen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Tusen takk for alle lykkeønskninger :klem:

Imorgen skjer det, og jeg er veldig spent.

Har jobbet i hele dag, og glemte å ta antibiotikaen, stønn.

Slukte 2 tabletter i ett nå i kveld. Skulle tatt 1 tablett 3 ganger idag. Håper dette ikke skaper problemer for meg. Det er noe dritt å være slikt et rotehue :(

Skal gi dere oppdatering så snart jeg klarer å skrive på datan igjen. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Angående sportsbh vil jeg for dere som bor i/rundt Oslo anbefale LaLina.. Der har de iallefall Shock Absorber sportsbh i størrelse 70F, og den finnes i svart og hvit.. Regner med at de har en del størrelser inne, siden 70F ikke er så veldig vanlig, så derfor kan det være lurt å stikke innom der...

Jeg gjorde det når jeg var lei av den andre jeg hadde.. Og det var deilig å ha to å bytte i, slik at jeg fikk vaska de osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Lurer på hvordan det går med Crianza...? :klem:

Uff, jeg holder på å gå på veggene nå, puppene er så såre, klør, og er ømme. vortene er så supersensitive at det er fælt. Gjør vondt i hele puppen pga det.

Har du kjøpt salve SOul, funker den?

Skal ringe ned til klinikken nå, må høre om jeg kan komme ned imorgen. Vil at han skal se på de.

Høyrepuppen har større lomme enn venstre, den flyter mer utover når jeg ligger på rygg mens venstre ikke gjør det.

Får høre hva han sier... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det går med Crianza...? :klem:

Uff, jeg holder på å gå på veggene nå, puppene er så såre, klør, og er ømme. vortene er så supersensitive at det er fælt. Gjør vondt i hele puppen pga det.

Har du kjøpt salve SOul, funker den?

Skal ringe ned til klinikken nå, må høre om jeg kan komme ned imorgen. Vil at han skal se på de.

Høyrepuppen har større lomme enn venstre, den flyter mer utover når jeg ligger på rygg mens venstre ikke gjør det.

Får høre hva han sier... :sjenert:

Har samme problem Caramba, men tror ikke det er noe å uroe seg for... de utvikler seg veldig forskjellig..

Har ikke kjøpt salve, slal det etterpå... :) sier fra hvordan det føles da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ElCaramba

Jeg fikk time med en gang når jeg ringte, kl 13.30, og han skulle se på dem på klinikken. Jeg suste spent ned i min batmobil: :reise:

Alt så og kjentes kjempebra ut.

Det som svulper i høyrepuppen er sår/blodvann og det gjør at protesen flyter litt. Det kunne bli litt værre skvulping etterhvert,når evnt blodklumper løset seg mer opp, for så og absorberes, og bli bedre etter en tid.

Hos ei hadde det gått hele 6 mnd før protesen festet seg skikkelig, dette var det lengste tilfellet han kjente til, så alt var normalt. Det forventes at det er litt løst den første tiden.

Dette var også grunnen til at den fløt mer utover når jeg lå på rygg.

Ellers så alt fint ut, både arr og pupp ellers.

Ømheten og sensitiviteten var normalt da nervene har fått seg en solid smell, og kan helt riktig kjennes værre ut etter noen uker da det begynner å "våkne". Dette kunne ta ukesvis før det normaliserte seg.

Han anbefalte også å ikke skjerme vortene for lenge, da de må herdes litt, men helt ok nå den første tiden.

Alt dette vet man egentlig fra før, men gud så deilig å høre det fra en smilende lege som sa at alt så helt fint ut.

Så får en håpe at en ikke blir plaget med kapsel......Huttetu :ironi:

Foresten, igår tok jeg på meg en stram bomulls tanktopp innerst mot huden, og bhen OVER denne, det hjalp litt på sårheta og støtta faktisk bedre enn med bhen rett mot huden. I nøden spiser fanden fluer :ler:

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time med en gang når jeg ringte, kl 13.30, og han skulle se på dem på klinikken. Jeg suste spent ned i min batmobil: :reise:

Alt så og kjentes kjempebra ut.

Det som svulper i høyrepuppen er sår/blodvann og det gjør at protesen flyter litt. Det kunne bli litt værre skvulping etterhvert,når evnt blodklumper løset seg mer opp, for så og absorberes, og bli bedre etter en tid.

Hos ei hadde det gått hele 6 mnd før protesen festet seg skikkelig, dette var det lengste tilfellet han kjente til, så alt var normalt. Det forventes at det er litt løst den første tiden.

Dette var også grunnen til at den fløt mer utover når jeg lå på rygg.

Ellers så alt fint ut, både arr og pupp ellers.

Ømheten og sensitiviteten var normalt da nervene har fått seg en solid smell, og kan helt riktig kjennes værre ut etter noen uker da det begynner å "våkne". Dette kunne ta ukesvis før det normaliserte seg.

Han anbefalte også å ikke skjerme vortene for lenge, da de må herdes litt, men helt ok nå den første tiden.

Alt dette vet man egentlig fra før, men gud så deilig å høre det fra en smilende lege som sa at alt så helt fint ut.

Så får en håpe at en ikke blir plaget med kapsel......Huttetu :ironi:

Foresten, igår tok jeg på meg en stram bomulls tanktopp innerst mot huden, og bhen OVER denne, det hjalp litt på sårheta og støtta faktisk bedre enn med bhen rett mot huden. I nøden spiser fanden fluer :ler:

Så flott at alt var bra med puppene dine :D Da slipper jeg å spørre kirurgen min, for da vet jeg hva som er normalt og ikke ;)

"Han anbefalte også å ikke skjerme vortene for lenge, da de må herdes litt, men helt ok nå den første tiden." Hva vil det si å skjerme vortene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Så flott at alt var bra med puppene dine :D Da slipper jeg å spørre kirurgen min, for da vet jeg hva som er normalt og ikke ;)

"Han anbefalte også å ikke skjerme vortene for lenge, da de må herdes litt, men helt ok nå den første tiden." Hva vil det si å skjerme vortene?

Snakker om å beskytte de såre vortene.

Det å beskytte dem med eks pads, krem, skjell..... Jeg kom jo ned til klinikken i full rustning, tubetopp og pads foran vorta,hehe, litt av et syn! Jeg måtte jo hive meg rundt så fort at jeg rakk jo ikke "fikse meg opp".

Han lo å sa at jeg måtte gå uten om kort tid, og bare bite tennene sammen.

Slik så jeg ut da han sa det: Først: :overrasket: Så: :grine:

Og da så han på meg å sa at det var greit den første tiden.:kose:

Men det var viktig og la nervene herdes, de måtte ikke beskyttes, da ville de kjennes såre ut lengre. Dette høres jo logisk ut, men jeg er bare nødt å beskytte dem litt, de er dritvonde og såre for tida. Uhuu..

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om å beskytte de såre vortene.

Det å beskytte dem med eks pads, krem, skjell..... Jeg kom jo ned til klinikken i full rustning, tubetopp og pads foran vorta,hehe, litt av et syn! Jeg måtte jo hive meg rundt så fort at jeg rakk jo ikke "fikse meg opp".

Han lo å sa at jeg måtte gå uten om kort tid, og bare bite tennene sammen.

Slik så jeg ut da han sa det:  Først: :overrasket:  Så:  :grine:

Og da så han på meg å sa at det var greit den første tiden.:kose:

Men det var viktig og la nervene herdes, de måtte ikke beskyttes, da ville de kjennes såre ut lengre. Dette høres jo logisk ut, men jeg er bare nødt å beskytte dem litt, de er dritvonde og såre for tida. Uhuu..

:overrasket: jeg vil ikke gå å ha vondt :grine: det er helt sykt sårt der, og klarer så vidt å bevege meg for de gnisser mot bh'en.... hahaha.. gudamei var ikke engang så såre når jeg var gravid.. jaja.. vi må vel bare komme oss igjennom det... kjøpte sånn salve i stad og smørt på... vet ikke hvor lang tid det tar fø det hjelper, men er litt bedre nå + at salven hjelper på tørrheten på vortene, og det er jo bra... de flasser snart bort her :D

Hvor har det blitt av deg på msn a? har savna deg der:p

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...