elinpelin Skrevet 19. mai 2010 #10561 Skrevet 19. mai 2010 ehhh, vi blir kanskje 7 stk med silikon på jobben altså.
@nnemor Skrevet 19. mai 2010 #10562 Skrevet 19. mai 2010 ehhh, vi blir kanskje 7 stk med silikon på jobben altså. Det er fort for at det smitter. vi er to i jenteklubben som har gjort det nå, men er 3 til som har bestilt konsultasjon
elinpelin Skrevet 19. mai 2010 #10563 Skrevet 19. mai 2010 Så sprøtt! Men jeg hadde hatt det i bakhodet i mange, mange år, så da flere på jobben gjorde det ble det liksom mer tilgjengelig på en måte. Oppnåelig. Så har det jo blitt sikrere og mindre tull med det også da.
Theri86 Skrevet 19. mai 2010 #10564 Skrevet 19. mai 2010 Theri: hvis du føler det sånn, tror jeg kanskje jeg ville latt være.... les tråden for de som tar silikonen ut igjen. Det var faktisk etter jeg leste den tråden at jeg fikk sånne tanker. Men operasjon er eneste vei til å få fikset kompleksene mine, og reduksjon på ett bryst er ikke et alternaltiv. Og jeg har jo alltid hatt lyst på større bryster. Jeg er bare veldig nysgjerrig hvordan det føles ut med silikonen inni kroppen, og jeg håper jeg fort bli vant til det. Jeg tror det vil bli veldig bra, og at jeg vil få det bedre med meg selv etterpå, men tanker vil alltid dukke opp. Jeg synes dette har vært et skummelt valg å ta, men etter fire år klarer jeg ikke lenger å leve med to forskjellige bryster. Jeg vil ha de like igjen sånn at jeg kan føle meg normal.
pluske83 Skrevet 20. mai 2010 #10565 Skrevet 20. mai 2010 Vil bare si til dere som ikke har operert dere enda: GLED DERE Så j.... deilig og endelig ha litt pupper. Har levd heile livet med små pupper og komplekser. Ikke fylle ut en a en gang med innlegg Dette kunne eg gjort maaange ganger Så jenter gled dere
Djenni Skrevet 20. mai 2010 #10566 Skrevet 20. mai 2010 Noen her som vet om de bruker nedpressbånd på nobel clinic? Og er det noen av dere som har operert som ikke har blitt komfortabel med de nye puppene deres? Jeg tenker på at det føles ekkelt, og dere føler dere har noe i kroppen som ikke hører hjemme der. Hvor lang tid tok det før dere følte at dere hadde "akseptert" de nye puppene? Jeg er så redd for at jeg ikke skal bli vant til puppene. At jeg skal synes det er ekkelt og falskt på en måte. Jeg håper at jeg ikke kommer til å angre på operasjonen.... Det er jo alltid den lille stemmen i bakhodet vet dere... Uff... Hei Jeg var redd for det også. :-) hadde litt fordommer fra før om silikon, men fikk kjempebra resultat og nå føler jeg med at de er mine... Jeg var redd for at jeg skal føle at det ikke er en del av meg, de er falske, men nei! De er MINE nå. :-) De første dagene beklaget jeg over operasjon, jeg trodde at de var altfor store (pga hovenhet), forandret brystvorter og at jeg ikke kunne gjøre så mye, men nå er jeg veldig fornøyd og brystvortene ble av det samme størrelse som før og puppene ser helt fantastisk før. Jeg beklager at jeg ikke gjorde det før! Nå vurderer jeg å gjøre kanskje neseplastikk! Men litt redd for blåmerker... Vanskelig å være hjemme i 2 uker...at ingen ser meg sånt. :-)
Djenni Skrevet 20. mai 2010 #10567 Skrevet 20. mai 2010 Etter operasjonen, hvor lenge har dere fått beskjed om å ha på sports-bh? Legen min sa nemlig at det viktigste er faktisk brystbåndet (noe jeg ikke aner hva er), og at man gjerne kan gå uten bh eller med en annen type bh etter bare 1 uke. Det hørtes veldig lite ut.. Men greit å kunne gjøre det hvis man skal ha på seg noe spesielt for eksempel. Dr. Skolleborg er jo utrolig erfaren, så det er rart hvis han skal ha feilinformert meg... Jeg har brukt det dag og natt i 6 uker. :-) Det var 6 uker siden min operasjon i går og jeg ble så vant å bruke den og sove med den at jeg er redd for å sove helt naken. :-)Så jeg tror at jeg fortsetter med det. :-) Hva slags BH-er brukte dere, jenter, etter 6 uker? Push-up er forbudt, spiler forbudt, men da er det bare badetøy som er mulig å bruke. Det eksisterer ikke BH-er uten push-up og spiler, tror jeg. Så jeg må ha noe sports-bh uansett? Det er vel ingen vits å kjøpe bh og ta ut spiler. Skal den holde puppene? Forresten, når kan man gå uten BH? Kan man sole seg naken hvis man har teip under eller sola kommer gjennom teip? Klem
pluske83 Skrevet 20. mai 2010 #10568 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har brukt det dag og natt i 6 uker. :-) Det var 6 uker siden min operasjon i går og jeg ble så vant å bruke den og sove med den at jeg er redd for å sove helt naken. :-)Så jeg tror at jeg fortsetter med det. :-) Hva slags BH-er brukte dere, jenter, etter 6 uker? Push-up er forbudt, spiler forbudt, men da er det bare badetøy som er mulig å bruke. Det eksisterer ikke BH-er uten push-up og spiler, tror jeg. Så jeg må ha noe sports-bh uansett? Det er vel ingen vits å kjøpe bh og ta ut spiler. Skal den holde puppene? Forresten, når kan man gå uten BH? Kan man sole seg naken hvis man har teip under eller sola kommer gjennom teip? Klem Har kjøpt 2 veldig fine bher på Lindex uten spiler.. I knall rosa blonder.. veldig lekker.. har mye der som ikke er sport i det hele tatt og uten spiler..
@nnemor Skrevet 20. mai 2010 #10569 Skrevet 20. mai 2010 Idag tok jeg av bandasjen, og dusjet, noe som var utrolig deilig Meeen, jeg ble litt skuffet over størrelsen, de er jo litt hovne og harde nå, men tenker når dette går bort så er det ikke så mye... Jeg la inn 300 høyprofil over muskel....litt lei meg her nå...
Merete M Skrevet 20. mai 2010 #10570 Skrevet 20. mai 2010 Vil bare si til dere som ikke har operert dere enda: GLED DERE Så j.... deilig og endelig ha litt pupper. Har levd heile livet med små pupper og komplekser. Ikke fylle ut en a en gang med innlegg Dette kunne eg gjort maaange ganger Så jenter gled dere Tro meg, det gjør jeg også! Har drømt at jeg endelig var ferdig med operasjonen i 3 netter på rad nå, er helt sykt! Hahaha, absurd. Ble allitd like lei meg når jeg våkna. Men er jo ikke lenge igjen uansett da, 28 dager!!
Gjest Venetia Skrevet 20. mai 2010 #10571 Skrevet 20. mai 2010 6 dager til operasjon!!! Er så spent...
Theri86 Skrevet 20. mai 2010 #10572 Skrevet 20. mai 2010 Hei Jeg var redd for det også. :-) hadde litt fordommer fra før om silikon, men fikk kjempebra resultat og nå føler jeg med at de er mine... Jeg var redd for at jeg skal føle at det ikke er en del av meg, de er falske, men nei! De er MINE nå. :-) De første dagene beklaget jeg over operasjon, jeg trodde at de var altfor store (pga hovenhet), forandret brystvorter og at jeg ikke kunne gjøre så mye, men nå er jeg veldig fornøyd og brystvortene ble av det samme størrelse som før og puppene ser helt fantastisk før. Jeg beklager at jeg ikke gjorde det før! Nå vurderer jeg å gjøre kanskje neseplastikk! Men litt redd for blåmerker... Vanskelig å være hjemme i 2 uker...at ingen ser meg sånt. :-) Takk for et beroligende svar. Jeg gleder meg veldig mye til at jeg kan se det endelige resultatet. Senest i natt hadde jeg mareritt om at resultatet ble kjempestygt og ekkelt. Men jeg stoler fullt og helt på at legen vet hva han driver mer, og tror det kommer til å bli bra. Om 14 dager skjer det.
Djenni Skrevet 20. mai 2010 #10573 Skrevet 20. mai 2010 Takk for et beroligende svar. Jeg gleder meg veldig mye til at jeg kan se det endelige resultatet. Senest i natt hadde jeg mareritt om at resultatet ble kjempestygt og ekkelt. Men jeg stoler fullt og helt på at legen vet hva han driver mer, og tror det kommer til å bli bra. Om 14 dager skjer det. Hvor mye har du tenkt å legge inn? Stol på kirurgen din! :-) Bedre å legge inn litt mer enn mindre. :-) Var ikke klar over det før, var redd for unaturlighet. :-) Det må du ikke være redd for. Hør på ham. :-)
pluske83 Skrevet 20. mai 2010 #10574 Skrevet 20. mai 2010 Idag tok jeg av bandasjen, og dusjet, noe som var utrolig deilig Meeen, jeg ble litt skuffet over størrelsen, de er jo litt hovne og harde nå, men tenker når dette går bort så er det ikke så mye... Jeg la inn 300 høyprofil over muskel....litt lei meg her nå... hehe nei har det på samme vis Hvor stor er du i utgangspunktet da? hvor høy og tung er du? Har mye hofter og rumpe eg så kunne hatt 450ml hverfall... Har blitt kvalm mange ganger for eg har vert så skuffa godt å høre d er noen i samme båt...
JaneDoe Skrevet 20. mai 2010 #10575 Skrevet 20. mai 2010 Takk for et beroligende svar. Jeg gleder meg veldig mye til at jeg kan se det endelige resultatet. Senest i natt hadde jeg mareritt om at resultatet ble kjempestygt og ekkelt. Men jeg stoler fullt og helt på at legen vet hva han driver mer, og tror det kommer til å bli bra. Om 14 dager skjer det. Ja om 14 dager skjer det.. Har fått resepten min og op tid i dag.. Skal inn 07.15 om morran.. Blir førstemann da.. hehe.. Skal ha konsultasjonen først da.. Da er det bare å glede seg som en unge
@nnemor Skrevet 20. mai 2010 #10576 Skrevet 20. mai 2010 hehe nei har det på samme vis Hvor stor er du i utgangspunktet da? hvor høy og tung er du? Har mye hofter og rumpe eg så kunne hatt 450ml hverfall... Har blitt kvalm mange ganger for eg har vert så skuffa godt å høre d er noen i samme båt... Jeg har sånn fordømt pære fasong, med smaleskuldre, og overkropp, og tynn rundt livet, bredere rundt hoftene og rumpa Jeg er 169 høy, og veier 67 kilo (ikke noe sylfide akkurat). Jeg ville at det skulle se naturlig ut, og kirurgen min mente at 300 ville være bra, hadde ikke store utgangspunktet fra før, men tenker at har gitt mye penger for noe som jeg føler er lite da...
elinpelin Skrevet 20. mai 2010 #10577 Skrevet 20. mai 2010 (endret) Uffda annemor Men 300 er jo ganske mye da, tror du ikke det blir bra? Det er jo ikke pent hvis det sitter 2 runde kopper langt oppe på overkroppen. Hva slags størrelse brukte du i bh før? (står sikkert et sted, men lettere å spørre ) Forresten 40 dager til min operasjon, skal jeg begynne å telle ned kanskje? Endret 20. mai 2010 av elinpelin
pluske83 Skrevet 20. mai 2010 #10578 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har sånn fordømt pære fasong, med smaleskuldre, og overkropp, og tynn rundt livet, bredere rundt hoftene og rumpa Jeg er 169 høy, og veier 67 kilo (ikke noe sylfide akkurat). Jeg ville at det skulle se naturlig ut, og kirurgen min mente at 300 ville være bra, hadde ikke store utgangspunktet fra før, men tenker at har gitt mye penger for noe som jeg føler er lite da... er akkurat sånt eg og er i fasongen skal vi bytte bilder?
Theri86 Skrevet 20. mai 2010 #10579 Skrevet 20. mai 2010 Hvor mye har du tenkt å legge inn? Stol på kirurgen din! :-) Bedre å legge inn litt mer enn mindre. :-) Var ikke klar over det før, var redd for unaturlighet. :-) Det må du ikke være redd for. Hør på ham. :-) Siden jeg er rimelig assymetrisk, så ble jeg og legen enig på konsultasjonen om å legge inn ca 270 på ene siden, og 325 på andre siden. Men jeg har prøvd med ris i strømpebukse, og hatt det i bhen, og da synes jeg 325 og 380 så mye bedre ut. Jeg er slank, men hoftene og rumpa er større enn resten av meg, og jeg vil ha pupper som står i stil til det. Jeg ser for meg at DD hadde blitt bra på meg. Nå har jeg B på ene siden, og C på den andre. Jeg er redd for at det skal bli for stort, men også redd for at det skal bli for lite. Ikke lett dette.
@nnemor Skrevet 21. mai 2010 #10580 Skrevet 21. mai 2010 er akkurat sånt eg og er i fasongen skal vi bytte bilder? Det kan vi gjøre:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå