inga89 Skrevet 19. mai 2010 #10541 Skrevet 19. mai 2010 hvilken bh størrelse hadde du før op, og hvilken etter? Jeg hadde en stor 75B/liten 75C før jeg opererte, nå har jeg 80DD/liten 75E;)
inga89 Skrevet 19. mai 2010 #10542 Skrevet 19. mai 2010 Jeg skal ta under Har en ganske spinkel overkropp, bruker ca 70A og kunne tenke meg en stor C-cup. Er det det du har fått? Da får du nok en veldig lik operasjon som meg:) Jeg har 80DD eller en liten 75E nå, jeg hadde stor B/liten C før operasjon, men veldig liten fylde i de:(
inga89 Skrevet 19. mai 2010 #10543 Skrevet 19. mai 2010 Dere som har operert hvor aktive var dere etter 3uker?? Har lyst og begynne og gå laaange turer i raskt tempo snart osv.. Såå lei av og ta det med roo.. Står i mine papirer at eg ikke skal løfte armene høgere en bryste i 6uker noe som er HELT umulig. Må jo ta glass i skapet,ta på sminke,ta mat i kjøleskapet osv... Så dumt skreve.. skulle tro en måtte sitte pang i ro i 6uker:( Jeg har operert under muskel og da tar det litt lenger tid å komme seg på. Jeg løftet nok armene litt høyere enn jeg skulle pga jeg måtte det jo bare når jeg skulle vaske håret og slike hverdagslige ting. Etter en tre ukers tid var jeg ute å gikk 1 time lange turer å sånn slik som før, men jeg gikk mye saktere og tok litt pauser for ikke å bli for overanstrengt. Men jeg har også flyttet til ny leilighet etter det hadde gått 4-5 uker å da brukte jeg jo armene og hele kroppen mye. tok ikke de tyngste løftene, men det har iallefall gått bra:) Fikk beskjed av sykepleier att man kunne leve om normalt uten å hardtrene og løfte tungt de første 6 uker, men hvis du får vondt så må du bare slappe av å ta det med ro. Føl på kroppen din;)
inga89 Skrevet 19. mai 2010 #10544 Skrevet 19. mai 2010 Dere som har operert hvor aktive var dere etter 3uker?? Har lyst og begynne og gå laaange turer i raskt tempo snart osv.. Såå lei av og ta det med roo.. Står i mine papirer at eg ikke skal løfte armene høgere en bryste i 6uker noe som er HELT umulig. Må jo ta glass i skapet,ta på sminke,ta mat i kjøleskapet osv... Så dumt skreve.. skulle tro en måtte sitte pang i ro i 6uker:( Jeg har operert under muskel og da tar det litt lenger tid å komme seg på. Jeg løftet nok armene litt høyere enn jeg skulle pga jeg måtte det jo bare når jeg skulle vaske håret og slike hverdagslige ting. Etter en tre ukers tid var jeg ute å gikk 1 time lange turer å sånn slik som før, men jeg gikk mye saktere og tok litt pauser for ikke å bli for overanstrengt. Men jeg har også flyttet til ny leilighet etter det hadde gått 4-5 uker å da brukte jeg jo armene og hele kroppen mye. tok ikke de tyngste løftene, men det har iallefall gått bra:) Fikk beskjed av sykepleier att man kunne leve om normalt uten å hardtrene og løfte tungt de første 6 uker, men hvis du får vondt så må du bare slappe av å ta det med ro. Føl på kroppen din;)
Kunzite Skrevet 19. mai 2010 #10545 Skrevet 19. mai 2010 Hei alle puppejenter Jeg har gledet meg i lengere tid til å endelig få tatt operasjon nå i sommer, men jeg har hatt en del uforutsette utgifter som har gjort at planene mine har havnet i vasken Jeg vil ikke vente lengere... Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for Fornebuklinikken. Er det noen som vet om noen klinikker som lar man dele opp betalingen? Mvh
inga89 Skrevet 19. mai 2010 #10546 Skrevet 19. mai 2010 Ops! var ikke meningen å poste samme innlegg 2 ganger:P
elinpelin Skrevet 19. mai 2010 #10547 Skrevet 19. mai 2010 (endret) Kunzite: Aviva har en avtale med ge capital bank tror jeg. Type utsett betalingen i 9 mnd og betal inn alt da (da blir det et billig lån) eller fordel betalingen på x antall år (da blir det et dyrt lån.) Endret 19. mai 2010 av elinpelin
pluske83 Skrevet 19. mai 2010 #10548 Skrevet 19. mai 2010 Jeg skal ta under Har en ganske spinkel overkropp, bruker ca 70A og kunne tenke meg en stor C-cup. Er det det du har fått? La inn 300ml eg og får nok en stor c liten d... Var en 75a fra før. Er du ute etter en stor c er det nok med 350ml vil eg tro....
Gjest Venetia Skrevet 19. mai 2010 #10549 Skrevet 19. mai 2010 La inn 300ml eg og får nok en stor c liten d... Var en 75a fra før. Er du ute etter en stor c er det nok med 350ml vil eg tro.... Ja, jeg tror det holder. Det siste jeg vil er at det skal se vulgært ut!
elinpelin Skrevet 19. mai 2010 #10550 Skrevet 19. mai 2010 Venetia: gode nettsider for før og etter resultat: www.qvinna.info og www.justbreastimplants.com
JaneDoe Skrevet 19. mai 2010 #10551 Skrevet 19. mai 2010 Dere som har operert hvor aktive var dere etter 3uker?? Har lyst og begynne og gå laaange turer i raskt tempo snart osv.. Såå lei av og ta det med roo.. Står i mine papirer at eg ikke skal løfte armene høgere en bryste i 6uker noe som er HELT umulig. Må jo ta glass i skapet,ta på sminke,ta mat i kjøleskapet osv... Så dumt skreve.. skulle tro en måtte sitte pang i ro i 6uker:( Oi seks uker.... Skulle ikke løfte armene så det strakk i alle fall, men armene måtte høyt opp for at det skulle strekke andre uka..
Gjest Venetia Skrevet 19. mai 2010 #10552 Skrevet 19. mai 2010 Etter operasjonen, hvor lenge har dere fått beskjed om å ha på sports-bh? Legen min sa nemlig at det viktigste er faktisk brystbåndet (noe jeg ikke aner hva er), og at man gjerne kan gå uten bh eller med en annen type bh etter bare 1 uke. Det hørtes veldig lite ut.. Men greit å kunne gjøre det hvis man skal ha på seg noe spesielt for eksempel. Dr. Skolleborg er jo utrolig erfaren, så det er rart hvis han skal ha feilinformert meg...
inga89 Skrevet 19. mai 2010 #10553 Skrevet 19. mai 2010 Etter operasjonen, hvor lenge har dere fått beskjed om å ha på sports-bh? Legen min sa nemlig at det viktigste er faktisk brystbåndet (noe jeg ikke aner hva er), og at man gjerne kan gå uten bh eller med en annen type bh etter bare 1 uke. Det hørtes veldig lite ut.. Men greit å kunne gjøre det hvis man skal ha på seg noe spesielt for eksempel. Dr. Skolleborg er jo utrolig erfaren, så det er rart hvis han skal ha feilinformert meg... Brystbåndet er ett bånd du får over brystene slik att det blir presset nedover. Jeg fikk beskjed om å bruke dette i 7-10 dager. Og sportsbh i 6 uker, 2 uker dag og natt, og 4 uker bare om dagen. etter det kunne jeg bruke bh med spiler igjen.
JaneDoe Skrevet 19. mai 2010 #10554 Skrevet 19. mai 2010 Etter operasjonen, hvor lenge har dere fått beskjed om å ha på sports-bh? Legen min sa nemlig at det viktigste er faktisk brystbåndet (noe jeg ikke aner hva er), og at man gjerne kan gå uten bh eller med en annen type bh etter bare 1 uke. Det hørtes veldig lite ut.. Men greit å kunne gjøre det hvis man skal ha på seg noe spesielt for eksempel. Dr. Skolleborg er jo utrolig erfaren, så det er rart hvis han skal ha feilinformert meg... Han skal være veldig dyktig han. Hør på det din kirurg sier til deg... De bruker ikke brystbånd der jeg opererte. Husker ikke hvor lenge jeg skulle bruke sportsbh men mener det var dag og natt i 4 uker.
pluske83 Skrevet 19. mai 2010 #10555 Skrevet 19. mai 2010 Ja, jeg tror det holder. Det siste jeg vil er at det skal se vulgært ut! Ja tror det holder veldig er du ute etter c.. Er du liten og spinkel i utgangspunktet og legger inn 400ml blir det nok fort vulgært. Når noen ser deg da tenker di åjaa der kommer hun med puppa. Er veldig mye sånt hvertfall. Eg har mye lår og rumpe pg kunne godt hatt litt mer men er det ikke plass så er det ikke plass..
pluske83 Skrevet 19. mai 2010 #10556 Skrevet 19. mai 2010 Etter operasjonen, hvor lenge har dere fått beskjed om å ha på sports-bh? Legen min sa nemlig at det viktigste er faktisk brystbåndet (noe jeg ikke aner hva er), og at man gjerne kan gå uten bh eller med en annen type bh etter bare 1 uke. Det hørtes veldig lite ut.. Men greit å kunne gjøre det hvis man skal ha på seg noe spesielt for eksempel. Dr. Skolleborg er jo utrolig erfaren, så det er rart hvis han skal ha feilinformert meg... Hadde ikke brystbånd eg,bare en stram bandasje som satt på i 4dager. Har enda limrester etter den på kroppen 3uker etter op. Satt noe så sykt. Etter det skal eg bruke sportsbhen dag og natt i 8uker. Står 6uker men tror eg har den på litt lenger:) Er såååå forskjellig fra klinikk til klinikk. Er glad eg slapp det der nedpress greiene en må gå med lenge...
Theri86 Skrevet 19. mai 2010 #10557 Skrevet 19. mai 2010 Noen her som vet om de bruker nedpressbånd på nobel clinic? Og er det noen av dere som har operert som ikke har blitt komfortabel med de nye puppene deres? Jeg tenker på at det føles ekkelt, og dere føler dere har noe i kroppen som ikke hører hjemme der. Hvor lang tid tok det før dere følte at dere hadde "akseptert" de nye puppene? Jeg er så redd for at jeg ikke skal bli vant til puppene. At jeg skal synes det er ekkelt og falskt på en måte. Jeg håper at jeg ikke kommer til å angre på operasjonen.... Det er jo alltid den lille stemmen i bakhodet vet dere... Uff...
@nnemor Skrevet 19. mai 2010 #10558 Skrevet 19. mai 2010 Da er mine nye fordeler på plass Jeg ble operert på Tønsberg Privatklinikk igår, kl 10. Hadde ikke narkose, bare beroligende/smertestillende og bedøvelse. Gikk fint det... Fikk lagt inn 300 over muskel, ser ut til å være høyprofil (glemte å spørre, var litt ør da jeg dro) Hadde med sterke smertestillende fra klinikken, og hadde hentet pinex forte'n på resept føre. Har bare tatt smertestillende til morgen i dag. Så ingen smerter idag. I morgen skal jeg dusje, gleder meg til å ta av bandasjen, og få på en sports bh Synes ikke de ser så store ut, med tanke på at de skal være hovne, men får jo gi det noen dager...
elinpelin Skrevet 19. mai 2010 #10559 Skrevet 19. mai 2010 Theri: hvis du føler det sånn, tror jeg kanskje jeg ville latt være.... les tråden for de som tar silikonen ut igjen.
elinpelin Skrevet 19. mai 2010 #10560 Skrevet 19. mai 2010 så bra annemor! så ei på jobben idag som har lagt inn 300 under muskel for to og en halv uke siden, og de så bra ut! Så de bare utenpå genser og hun hadde sportsbh og de var store.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå