Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som vet om det er normalt å ha litt små smerter i arrene etter 6 uker? de kommer og går litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvordan det har gått med @nnemor som skulle opereres idag jeg....

Idag fikk jeg papirer, resept, og faktura fra nobel clinic. Nå har det virkelig gått opp for meg at dette skal skje om bare 16 dager... Jeg får mageknip av å tenke på operasjonen, og synes dette er tøft. Men håper jeg kommer meg gjennom det med å tenke på sluttresultatet.

Jeg ble først litt satt ut av reseptlisten, og det verste er at det bare er resepter før operasjonen. Resept for smertestillende etter operasjon får jeg visst med meg fra klinikken etter op. Jeg skal visst ta hele fire tabletter kvelden før operason, og fire paracet og en tablett rett før operasjon. Hjelpe meg. Jeg som sliter med å svelge tabletter kommer til å slite med dette. :P Jeg liker ikke å ta tabletter, eller medisin generelt.

Hvilke smertestillende har du hatt behov for etter op? Og hvor lenge brukte du de? Hvor lang tid gikk det etter op før smertene begynte å gjøre seg gjeldende?

Skrevet

Ingen som kan svare meg på dette?

Jeg har en veldig tung jobb.. Hadde ferie i 2 uker, men blei sjukmeldt i ytterlige 3 uker pga løftene..

Jeg veit ikke om jeg ville ha reist på konsert etter 10 dager, men det kommer ann på hva slags konsert.. Å fly er det ingen fare med...

Skrevet

Lurer på hvordan det har gått med @nnemor som skulle opereres idag jeg....

Idag fikk jeg papirer, resept, og faktura fra nobel clinic. Nå har det virkelig gått opp for meg at dette skal skje om bare 16 dager... Jeg får mageknip av å tenke på operasjonen, og synes dette er tøft. Men håper jeg kommer meg gjennom det med å tenke på sluttresultatet.

Jeg ble først litt satt ut av reseptlisten, og det verste er at det bare er resepter før operasjonen. Resept for smertestillende etter operasjon får jeg visst med meg fra klinikken etter op. Jeg skal visst ta hele fire tabletter kvelden før operason, og fire paracet og en tablett rett før operasjon. Hjelpe meg. Jeg som sliter med å svelge tabletter kommer til å slite med dette. :P Jeg liker ikke å ta tabletter, eller medisin generelt.

Hvilke smertestillende har du hatt behov for etter op? Og hvor lenge brukte du de? Hvor lang tid gikk det etter op før smertene begynte å gjøre seg gjeldende?

SKal vi operere samme dag tro?? Hmm... Jeg tok paracet i op dagen og en dag etter.. Tror jeg tok en gang om morran 2. dagen etter op , men det var det.. Følte ikke behov for det. Er ikke så glad i å knaske piller jeg heller.. hehe..

Jeg fikk med med Oxynorm fra klinikken etter op men har kasta de for de trengte jeg ikke. Men det er velsig individuelt da. Jeg hadde bare en skikkelig støl følelse og press på brystet .. men det var ikke vondt, bare ubehagelig.

Var ikke så lange lista jeg fikk fra min klinikk. Var Hibiscrub, aroxica (tas i 2 - 3 dager), en ting til ( skulle ta en tablett kvelden før op) og paracet 8som skulle tas etter behov).

Har du så lang liste du da? Får vel min til uka jeg :)

Skrevet

SKal vi operere samme dag tro?? Hmm... Jeg tok paracet i op dagen og en dag etter.. Tror jeg tok en gang om morran 2. dagen etter op , men det var det.. Følte ikke behov for det. Er ikke så glad i å knaske piller jeg heller.. hehe..

Jeg fikk med med Oxynorm fra klinikken etter op men har kasta de for de trengte jeg ikke. Men det er velsig individuelt da. Jeg hadde bare en skikkelig støl følelse og press på brystet .. men det var ikke vondt, bare ubehagelig.

Var ikke så lange lista jeg fikk fra min klinikk. Var Hibiscrub, aroxica (tas i 2 - 3 dager), en ting til ( skulle ta en tablett kvelden før op) og paracet 8som skulle tas etter behov).

Har du så lang liste du da? Får vel min til uka jeg :)

Vi skulle vel begge operere 3. juni ja. :)

På reseptlista mi står det at jeg skal ta

azitromax - 2 kapsler som engangsdose kvelden før op, forebyggende mot infeksjon

afipran - 2 tabl kvelden før op, forebyggende mot kvalme

Paracet - 4 tabletter 1 time før op

arcoxia - 1 tablett 1 time før op (smertestillende)

Og hibiscrub til å vaske meg med.

Noen som vet hvordan det er med p-piller og andre hormonelle prevensjonsmidler og operasjon? Jeg må vel ikke slutte med p-ring pga operasjonen? Regner igrunn ikke med det, men spør nå likevel.

Skrevet

Og det står forresten at jeg får med smertestillende fra klinikken etter operasjon. Trodde jeg fikk med resept, men det står at jeg får tablettene der heldigvis. :)

Skrevet

azitromax - 2 kapsler som engangsdose kvelden før op, forebyggende mot infeksjon

Noen som vet hvordan det er med p-piller og andre hormonelle prevensjonsmidler og operasjon? Jeg må vel ikke slutte med p-ring pga operasjonen? Regner igrunn ikke med det, men spør nå likevel.

Jeg skal ikke ha full narkose så jeg slipper å slutte med p piller. Ta en tlf til klinikken å hør. Noen steder sier du må slutte andre ikke.. :)

Har du fått op tid enda? Får det til uke jeg tenker jeg eller denne uka :)

Moro å ha en som opererer samme dag.

Skrevet

Om du ska slutte med hormonprevensjon kommer an på om du skal ha full narkose eller ikke.

Skal du bare ha lokalbedøvelse så trenger du ikke slutte, skal du ha full narkose så må du slutte, det er det samme hvilken hormonprevensjon en bruker.

Hør med klinikken for sikkerhetsskyld.

Skrevet

Jeg skal jo sove under operasjonen, men skal ikke ha så dyp narkose at jeg trenger å intuberes. Det er bare lettere narkose + lokalbedøvelse forstod jeg det som. Får sende mail til klinikken å høre kanskje.

Skrevet

Jeg skal jo sove under operasjonen, men skal ikke ha så dyp narkose at jeg trenger å intuberes. Det er bare lettere narkose + lokalbedøvelse forstod jeg det som. Får sende mail til klinikken å høre kanskje.

Da har jeg sjekket med klinikken, og jeg trengte ikke å slutte med prevensjonen. :)

Gjest Venetia
Skrevet

Heihei, jeg tenkte jeg skulle slenge meg på her inne :) Har lest utroooolig mange sider nå, og vil takke alle som har skrevet! Det har vært til stor hjelp.

Jeg har i dag vært på konsultasjon på Colosseum klinikken, hos Dr. Knut Christian Skolleborg. Han virket veldig erfaren og hyggelig. På forhånd var jeg ganske nervøs for at puppene mine kanskje var for små til å få lagt inn 350, som jeg ville, men neida, her var det plass til mye mer! Så såååå små er de visst ikke :-) Prøvde innleggene og kom frem til at 400 og 375 gram var ganske fint. Han pleide å pushe på litt mer enn det man i utgangspunktet ville ha, forklarte han, fordi det er så mange som syns de er for små i ettertid.

Og jeg fikk tilogmed booket time! BARE EN UKE TIL!!! Jeg trodde jeg måtte vente hele sommeren, men nei, dette skal gå fort...

Litt usikker på om jeg faktisk skal gå ned litt i størrelsen, følte meg litt vel... puppete når jeg stod der og strammet toppen over innleggene. Lurer litt på om jeg skal gå ned til 325, 350, noe sånt. Skal tenke på det.

Ønsk meg lykke til og fortell mer om deres opplevelser! Gruer meg til selve operasjonen, har aldri vært i narkose før...

Stor klem fra meg :)

Gjest Venetia
Skrevet

Hadde forresten satt utrolig stor pris på det dersom noen hadde vært villige til å sende før/etter bilder men beskrivelse av gram, profil og type for eksempel... Har så vanskelig for å bestemme meg nå. Eventuelt om noen har link til noen bra nettsider med slike bilder?

Legen sa også at jeg gjerne kunne ta med et bilde av et par "drømmepupper", men så gjenstår det jo å finne det også da... :P

Ååå jeg kjenner det krible i magen hele tiden!! :D

Skrevet

Lurer litt på hvordan dere som har tatt over muskel hadde det i etterkant?

Mye vondt, eller var det ikke såå ille?

Hva kan jeg forvente? FORTELL !! :)

Hei :D jeg tok over muskelen for 1 mnd siden, og det eneste av smerter jeg hadde var de første 3 dagene, så kunne jeg nesten gjøre hva jeg ville unttatt å jobbe og bære tunge ting. Kjørt bil etter 6 dager gjorde jeg også, så det gikk helt fint ;) Er fortsatt veldig positivt overraska over hvor lite vondt jeg hadde, og nå så kan jeg ikke kjenne at jeg har gjort noe som helst med puppene! De er akkuart som før, bare 400 ml større :gjeiper: Så dere som skal ta OVER muskelen, det er ingenting å grue seg over, ivertfall ikke som det går like greit som det har gjort med meg!

awaaa<3

Skrevet

Om du ska slutte med hormonprevensjon kommer an på om du skal ha full narkose eller ikke.

Skal du bare ha lokalbedøvelse så trenger du ikke slutte, skal du ha full narkose så må du slutte, det er det samme hvilken hormonprevensjon en bruker.

Hør med klinikken for sikkerhetsskyld.

Må bare legge til noe her. Jeg fikk FULL narkose under op, og jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å slutte med p-piller. Og det gjorde jeg heller ikke, og alt har gått bra med meg! Bare sånn at folk vet det...

Skrevet

Heihei, jeg tenkte jeg skulle slenge meg på her inne :) Har lest utroooolig mange sider nå, og vil takke alle som har skrevet! Det har vært til stor hjelp.

Jeg har i dag vært på konsultasjon på Colosseum klinikken, hos Dr. Knut Christian Skolleborg. Han virket veldig erfaren og hyggelig. På forhånd var jeg ganske nervøs for at puppene mine kanskje var for små til å få lagt inn 350, som jeg ville, men neida, her var det plass til mye mer! Så såååå små er de visst ikke :-) Prøvde innleggene og kom frem til at 400 og 375 gram var ganske fint. Han pleide å pushe på litt mer enn det man i utgangspunktet ville ha, forklarte han, fordi det er så mange som syns de er for små i ettertid.

Og jeg fikk tilogmed booket time! BARE EN UKE TIL!!! Jeg trodde jeg måtte vente hele sommeren, men nei, dette skal gå fort...

Litt usikker på om jeg faktisk skal gå ned litt i størrelsen, følte meg litt vel... puppete når jeg stod der og strammet toppen over innleggene. Lurer litt på om jeg skal gå ned til 325, 350, noe sånt. Skal tenke på det.

Ønsk meg lykke til og fortell mer om deres opplevelser! Gruer meg til selve operasjonen, har aldri vært i narkose før...

Hei hei:)

Jeg har også operert meg på Colosseumsklinikken:) Jeg har faktisk det samme som du skal få, med 400g i venstre bryst og 375g i høyre:) Jeg følte også at det så veldig stort ut når jeg prøvde innleggende under singletten min. Det føltes helt uvirkelig att dette skulle bli de nye brystene mine så jeg var litt redd for å ta for store. Nå i ettertid kunne jeg lett tatt mer;) Det virker veldig stort med en gang pga det er helt nytt, men det er sant som kirurgen din sa att mange synes de blir for små.

Skal du ta over eller under brystmuskel?:)

Skrevet

Jeg har også operert meg på Colosseumsklinikken:) Jeg har faktisk det samme som du skal få, med 400g i venstre bryst og 375g i høyre:) Jeg følte også at det så veldig stort ut når jeg prøvde innleggende under singletten min. Det føltes helt uvirkelig att dette skulle bli de nye brystene mine så jeg var litt redd for å ta for store. Nå i ettertid kunne jeg lett tatt mer;) Det virker veldig stort med en gang pga det er helt nytt, men det er sant som kirurgen din sa att mange synes de blir for små.

hvilken bh størrelse hadde du før op, og hvilken etter?

Skrevet

Dere som har operert hvor aktive var dere etter 3uker?? Har lyst og begynne og gå laaange turer i raskt tempo snart osv..

Såå lei av og ta det med roo..

Står i mine papirer at eg ikke skal løfte armene høgere en bryste i 6uker noe som er HELT umulig. Må jo ta glass i skapet,ta på sminke,ta mat i kjøleskapet osv...

Så dumt skreve.. skulle tro en måtte sitte pang i ro i 6uker:(

Skrevet

Mye som spiller inn. Hvor stor du er i utgangspunktete og va du ønsker??

Skrevet

Merker jeg har begynt å sjekke ceecee før face nå jeg :P

Har bestilt konsultasjon hos fornebu nå,og skal dit 27.mai :D

gleder meg !!!

Gjest Venetia
Skrevet

Jeg skal ta under :) Har en ganske spinkel overkropp, bruker ca 70A og kunne tenke meg en stor C-cup. Er det det du har fått? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...