Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer og på når eg skal ta av teipen? Står i papirene den kan sitte på 4uker om den ikke har falt av av seg selv. Men ser en grøn gul flekk under og lurer på om eg skulle tatt den av og sjekket.. Århrr stress asså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer og på når eg skal ta av teipen? Står i papirene den kan sitte på 4uker om den ikke har falt av av seg selv. Men ser en grøn gul flekk under og lurer på om eg skulle tatt den av og sjekket.. Århrr stress asså..

Man skal helst holde på teipen frem til den løsner av seg selv, og klippe bort den løse teip biten å feste på en ny. Det stod min skulle være på i 12 uker helst, men jeg dro den av etter 5 uker da den var såpass løs så tok jeg på ny. det gikk bra så lenge jeg dro forsiktig. Angående den gule/grønne flekken så vet jeg ikke hva det kan være, du burde nok ringe til klinikken å høre, de kan gi deg best svar på det;)

Skrevet

I mine papirer stod det at jeg må skifte teipen etter ei uke. :-)

Jeg syntes at det var litt tidlig og var litt redd. Jeg tok den etter 14 dager...

Skrevet

Jeg tok av min etter 14dager, på den ene var det rester av noe grønt gøgg men, det var ikke betennelses gøgge.

Så det var nok bare rester av den oppløselige tråden.

Skrevet

Er det normalt og ver hoven enda 3uker etter?? Er ikke hoven på puppene bare mellom..

Aner ikke.. Jeg var ikke det, men folk er forskjellig.. hehe

Skrevet

Jeg skulle skifte teip etter 14 dager.. Var bare bittelitt blod og rester etter den selvoppløseige tråden der..

Skrevet

OMG! nå er alt tull hos meg , googlet kirurgen jeg skulle bruke og det var strengt tatt IKKE positivt, første jeg gjør i morgen er å avbestille! nå lurer jeg derfor på hvilke steder dere jenter anbefaler ,i oslo /bærum, er det fornebu som et the shit? :)

Skrevet

OMG! nå er alt tull hos meg , googlet kirurgen jeg skulle bruke og det var strengt tatt IKKE positivt, første jeg gjør i morgen er å avbestille! nå lurer jeg derfor på hvilke steder dere jenter anbefaler ,i oslo /bærum, er det fornebu som et the shit? :)

Jeg anbefaler Fornebu på det varmeste.. jeg skal ha min andre op der 3. juni.. Mange bruker også Colosseumklinikken... Men der likte ikke jeg meg.. Hehe.. Hver sin smak.

Hvor skulle du operere hen?

Skrevet

Jeg anbefaler Fornebu på det varmeste.. jeg skal ha min andre op der 3. juni.. Mange bruker også Colosseumklinikken... Men der likte ikke jeg meg.. Hehe.. Hver sin smak.

Hvor skulle du operere hen?

Skulle på Oslo plastikk kirugi, hadde litt dårlig magefølelse da han er veeeeldig pushy med størrelsen (jeg ville ha 225, men det gikk ikke an sa han ,ville jeg ha det skulle jeg ta 240)

Men så kom kjære google opp md at han har fått en resepsonist til assistere ved opr, tidligere (en helt ufaglært en ) jeg studerer selv sykepleie ,og vet at det ikke er bare bare ,og vil ikke at en som kan ha fått jobb gjennom typ nav skal stå med sterile redskaper

Skrevet

Skulle på Oslo plastikk kirugi, hadde litt dårlig magefølelse da han er veeeeldig pushy med størrelsen (jeg ville ha 225, men det gikk ikke an sa han ,ville jeg ha det skulle jeg ta 240)

Men så kom kjære google opp md at han har fått en resepsonist til assistere ved opr, tidligere (en helt ufaglært en ) jeg studerer selv sykepleie ,og vet at det ikke er bare bare ,og vil ikke at en som kan ha fått jobb gjennom typ nav skal stå med sterile redskaper

Bytt kirurg om du ikke føler seg komfortabel og trygg.. Det hadde jeg gjort..

Skrevet

Hei!

Da har jeg endelig fått time til operasjon!!;) Det blir 21.juni pga jeg må vente på feriepenger:)Får dekket halve operasjon pga betydelig forskjell i størrelse på brystene. Resten betaler jeg selv, pga de dekker bare operasjon av det minste brystet:) Får heldigvis sykmelding også, slik at jeg slipper å bruke av ferien. Noen som vet hvor lenge man må være borte fra jobb? Jeg har en tung jobb med endel løft...

Det blir anatomiske proteser over muskel + løft. De skal gjøre areola mindre. Husker ikke str på protesene, men blir over 300 på høyre og over 200 på venstre.

Jeg er utrolig spent nå...men gleder meg enormt!!

Jeg skal fly 10 dager etter operasjon,pga skal på konsert. Vil operasjonen gjøre at jeg ikke kan fly/dra på konsert? noen som vet?

Ingen som kan svare meg på dette?

Skrevet

Huff du må bytte plass og kirurg... Var og en plass der kirurgen stod og lo av meg mens eg prøvde proteser og sa hahhaaha dere ser alle så like ut når dere står og ser dere i speilet sånt.. Jævla idioten:(((

Skrevet

Hadde personli alldri orket det.. Var dårlig i mange uker eg.. er 3uker siden nå og sliter enda med og kjøre bil osv.. Var sengeliggende totalt i 4dager og var oppe og gikk litt etter det men alle er forskjellige. Vanskelig å si hvordan du reagerer på alt. Må nesten bare se det an..

Skrevet

sykt hvor forskjellig det er fra klinikk til klinkikk med alt sammen.. Blir lettere forvirra eg.. jaja må bare forholde meg til hva min klinikk sier..

Skrevet

Hadde personli alldri orket det.. Var dårlig i mange uker eg.. er 3uker siden nå og sliter enda med og kjøre bil osv.. Var sengeliggende totalt i 4dager og var oppe og gikk litt etter det men alle er forskjellige. Vanskelig å si hvordan du reagerer på alt. Må nesten bare se det an..

hehe ja må vel bare smøre meg med tålmodighet....er bare så sinnsykt spent på tiden etter operasjon! Håper det ikke blir så altfor ille.....skal jo ta over muskel....men men får vel bare se det an:)

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid etter operasjon man kan bade i svømmehall? har jo 2 små barn som gjerne vil plaske litt i sommer;)

Gjest Snaps
Skrevet

Jeg tok over muskel, og jeg hadde klart veldig fint å gå på konsert 10 dager etterpå :)

gikk på skolen og hadde eksamen 2 dager etterpå, og 3 dager etterpå var jeg på besøk åsånt som vanlig :) men nå tok ikke jeg brystløft da så vet ikke hvor vondt det gjør.. men du må jo nesten bare kjenne på det selv :)

Men jobb med tunge løft hadde jeg nok ikke klart med det første. Klarte veldig fort alt lett, men det tunge tok lengre tid. Har enda ikke turt og løfte for tungt :P

Skrevet

Du får dra til en eller annen strand og vasse i vannkanten da vet du ;)

Neida, jeg vet ikke, skal jo vente er det 4 dager med å dusje, og det kan jo fort bli litt bakterier på et sånt sted.

Skrevet

Huff du må bytte plass og kirurg... Var og en plass der kirurgen stod og lo av meg mens eg prøvde proteser og sa hahhaaha dere ser alle så like ut når dere står og ser dere i speilet sånt.. Jævla idioten:(((

skal bestille på fornebu i morgen tenker jeg .avbestiller hos han på oslo plastikk med en gang de åpner .Han har operert flere venninner av meg og det ser bra ut ,men jeg kan tenke meg at de er lite hjelp hos han dersom først noe blir galt :)

Skrevet

Lurer litt på hvordan dere som har tatt over muskel hadde det i etterkant?

Mye vondt, eller var det ikke såå ille?

Hva kan jeg forvente? FORTELL !! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...