elinpelin Skrevet 16. mai 2010 #10481 Skrevet 16. mai 2010 Hehe, jeg har vel drømt om operasjon i 15 år minst, så det er jo ikke så forferdelig lenge til 30. juni...... Blir det det samme med vanlig sol, at man må vente 2 uker på å sole seg? feks sitte ute med topp da? I tilfelle (er kanskje ikke så stor fare for det) det blir fint vær kan man jo sitte ute og rehabiliteres så får man litt farge og d-vitaminer i tillegg
JaneDoe Skrevet 16. mai 2010 #10482 Skrevet 16. mai 2010 Ja, var det jeg mente.. Skreiv feil, skulle stå 450 - 500 Wow, blir ikke småtterier i hvertfall! Gleder meg til å få se etter-bilder av det resultatet, hehe! Tror egentlig kanskje at jeg også kommer til å ville ta mer.. Men det får vi se ann Blir nok ikke kjempesvære da.. hehe men de blir både bredere siden de større innlegga er bredere, og så blir de høyprofil. Har jo moderat nå. Hvis jeg ikke tar høyprofil så blir de for brede til overkroppen å det ser ikke bra ut.. hehe.. Men jeg har snakka med kirurgen å han sa at alt mellom 400 og 500 ville se bra ut siden jeg hadde 260 ml fra før av.. Så det er bra:) Kan legge ut etterbilder her vettu. Ser sikkert helt rare ut i begynnelsen, det gjorde de sist å.. haha men jeg syns de var så fine. De var litt blå to steder og litt lange og firkanta på en måte... Hehe moro å se på bilder i etterkant.. Anbefaler alle å ta biler før, etter og oppfølgingsilder så ser man stor forskjell på puppene.
JaneDoe Skrevet 16. mai 2010 #10483 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hehe, jeg har vel drømt om operasjon i 15 år minst, så det er jo ikke så forferdelig lenge til 30. juni...... Blir det det samme med vanlig sol, at man må vente 2 uker på å sole seg? feks sitte ute med topp da? I tilfelle (er kanskje ikke så stor fare for det) det blir fint vær kan man jo sitte ute og rehabiliteres så får man litt farge og d-vitaminer i tillegg Hehe går sikkert ann å være ute i sola, håpr det i alle fall for jeg skal opereres 3. juni og håper da på fint vær mens jeg er hjemme.. hehe.. Man trenger jo ikke på død og liv sole puppene med en gang... Sportsbhen skal jo være på alikevel.. hehe Lurer på om jeg får like stram bh denne gangen (var godt at den var stram da, men litt plagsomt etter hvert siden den lå på det samme stedet hele tida) og hvilken størrelse det blir.. Fikk jo 75 D sportsbh sist og endte på en 70 D.. Brukte 70 AA før da.. Endret 16. mai 2010 av JaneDoe
Merete M Skrevet 16. mai 2010 #10484 Skrevet 16. mai 2010 Blir nok ikke kjempesvære da.. hehe men de blir både bredere siden de større innlegga er bredere, og så blir de høyprofil. Har jo moderat nå. Hvis jeg ikke tar høyprofil så blir de for brede til overkroppen å det ser ikke bra ut.. hehe.. Men jeg har snakka med kirurgen å han sa at alt mellom 400 og 500 ville se bra ut siden jeg hadde 260 ml fra før av.. Så det er bra:) Kan legge ut etterbilder her vettu. Ser sikkert helt rare ut i begynnelsen, det gjorde de sist å.. haha men jeg syns de var så fine. De var litt blå to steder og litt lange og firkanta på en måte... Hehe moro å se på bilder i etterkant.. Anbefaler alle å ta biler før, etter og oppfølgingsilder så ser man stor forskjell på puppene. Nei, det blir ikke så fint hvis dem er altfor store til kroppen, men tror nok det går greit det du har tenkt deg Hehe, lurer på hvilken fasong mine kommer til å ha begynnelsen, tårn, avlange firkanter.. hehe, ikke godt å vite! Skal ta før-bilde åsså skal jeg ta bilder sånn hver uke, for å se forandringene osv Blir nok bra det her!
Godemine Skrevet 16. mai 2010 #10485 Skrevet 16. mai 2010 Gleder meg masse til det er min tur også, 1. juni har fått noen til å hente eldste i barnehagen og ha henne til overnatting, så blir bare yngste hjemme (og det klarer pappaen). Er godt å ha flere likesinnede å snakke og dele erfaringer med
elinpelin Skrevet 16. mai 2010 #10486 Skrevet 16. mai 2010 Blir sikkert 70 F du da, JaneDoe! Hehe, har ei på jobben som fylte ut sine, hun har gått ned endel i vekt og ammet 2 barn, så hun la inn, var det 425 tro. Ble E. Men hun hadde sikkert b fra før da. Kan tenke meg at den sportsbh'n blir litt som en tvangstrøye etterhvert ja. Men det er jo for en god sak Dette er et skikkelig bra forum. Moro å se hva nytt som står for hver dag. Ikke lenge til Godemine og JaneDoes tur
@nnemor Skrevet 16. mai 2010 #10487 Skrevet 16. mai 2010 Til tirsdag er det min tur....GLEDER MEG Så nå sitter jeg å tar et par glass vin.. , dagen i morgen kommer til å kjempe fort, også er det hjem å sove....
Merete M Skrevet 16. mai 2010 #10488 Skrevet 16. mai 2010 Til tirsdag er det min tur....GLEDER MEG Så nå sitter jeg å tar et par glass vin.. , dagen i morgen kommer til å kjempe fort, også er det hjem å sove.... Ohoi! Nå er det bare å glede seg for fullt! Heldiggrisen!
JaneDoe Skrevet 16. mai 2010 #10489 Skrevet 16. mai 2010 Nei, det blir ikke så fint hvis dem er altfor store til kroppen, men tror nok det går greit det du har tenkt deg Hehe, lurer på hvilken fasong mine kommer til å ha begynnelsen, tårn, avlange firkanter.. hehe, ikke godt å vite! Skal ta før-bilde åsså skal jeg ta bilder sånn hver uke, for å se forandringene osv Blir nok bra det her! Ser det er mange som får sånne pyramidepupper.. hehe.. Mine var bare lange og litt firkanta, men det gav seg fort..
JaneDoe Skrevet 16. mai 2010 #10490 Skrevet 16. mai 2010 (endret) Blir sikkert 70 F du da, JaneDoe! Hehe, har ei på jobben som fylte ut sine, hun har gått ned endel i vekt og ammet 2 barn, så hun la inn, var det 425 tro. Ble E. Men hun hadde sikkert b fra før da. Kan tenke meg at den sportsbh'n blir litt som en tvangstrøye etterhvert ja. Men det er jo for en god sak Dette er et skikkelig bra forum. Moro å se hva nytt som står for hver dag. Ikke lenge til Godemine og JaneDoes tur Ja jeg griner ikke om det blir en F.. hehe eller DD.. kommer mye ann på formen på puppene også.. Gleder meg masse... Kirurgen er så grei å snakke med, og han skjønner hva jeg vil.. Sportsbhen føltes som en tvangstrøye etterhvert ja.. Var deilig å ta den av da man skulle dusje... Da fikk puppene lufte seg litt å.. hehe.. Blir sikkert kjemperart denne gange.. Kommer sikkert til å føle at de er langt oppi halsen siden de blir en del større Jeg har 2 barn selv jeg. Men fikk hverken større pupper eller noe under svangerskapet.. haha... Var liksom sånn at jeg skulle ha små pupper tror jeg.. hehe men med liten kroppsfett så blir det jo sånn.. Endret 16. mai 2010 av JaneDoe
Merete M Skrevet 16. mai 2010 #10491 Skrevet 16. mai 2010 Ser det er mange som får sånne pyramidepupper.. hehe.. Mine var bare lange og litt firkanta, men det gav seg fort.. Hehe, ja. Skal prøve vær ganske forberedt på det, slik at jeg ikke får panikk når puppene ser helt misforma ut, hehe!
pluske83 Skrevet 17. mai 2010 #10492 Skrevet 17. mai 2010 Hva er det som skjer?? Den venstre puppen er høyere oppe en den høyre og liksom litt mindre og hardere Er det normalt?? Ser merkelig ut. Puppene er 3uker på onsdag
elinpelin Skrevet 17. mai 2010 #10493 Skrevet 17. mai 2010 Har ikke du tatt under muskel pluske? Kanskje den ene muskelen ikke har sluppet ennå? Vet ikke hvor lang tid det tar? (elstemann er syk, derfor jeg er her nå )
pluske83 Skrevet 17. mai 2010 #10494 Skrevet 17. mai 2010 Har ikke du tatt under muskel pluske? Kanskje den ene muskelen ikke har sluppet ennå? Vet ikke hvor lang tid det tar? (elstemann er syk, derfor jeg er her nå ) Jo har tatt under muskelen men blir såå bekymret Er og ganske hoven mellom puppene enda.. Har vert så dårlig det er mange uker siden eg og mannen har Huff han begynner og blir skikkelig utålmodig
Merete M Skrevet 17. mai 2010 #10495 Skrevet 17. mai 2010 Jo har tatt under muskelen men blir såå bekymret Er og ganske hoven mellom puppene enda.. Har vert så dårlig det er mange uker siden eg og mannen har Huff han begynner og blir skikkelig utålmodig Jeg skjønner hvorfor du blir beskymra, det hadde jeg også blitt, selv om jeg på en måte "vet" at det er normalt. Sånn er det vell bra, vi er alle redd for at det ikke skal gå bra.. men det gjør det nok, siden du ikke har hatt noen komplikasjoner hittil Haha, ang. sengekosen, jeg måtte si ifra til samboeren min at det ikke kom til å bli så mye på oss med det første, og da så han opriktig lei seg ut, haha. Men han forsto det åsånn da, så det går nok bra
pluske83 Skrevet 17. mai 2010 #10496 Skrevet 17. mai 2010 Plutselig kan den ene puppen og bli veldig hard,men då går forholdsvis fort over Er det den der muskelen som driver og flexer da?? Har lest noe om det her inne.. Veldig ubehagelig Føler eg plutselig går med den kapselen vett du..
Djenni Skrevet 17. mai 2010 #10497 Skrevet 17. mai 2010 Janedoe, har du fått sportsbh i størrelse 75D etter første operasjonen, ikke 75B? jeg fikk 80B og endte i 75C i vanlig BH uten push-up, det fyller C-kopp i alle fall. :-) Vet ikke hva det kommer til å bli i push-up. :-) Forresten, brystene mine i begynnelsen var veldig store (pga hovenhet helt sikkert). Så ble de ganske små (hovenhet forsvant) og nå ble de større igjen (kanskje muskelen slapp). Hva må jeg føle når muskelen endelig slipper og skal stå på den rette plassen igjen? Er det noe forandringer som man føler?
JaneDoe Skrevet 17. mai 2010 #10498 Skrevet 17. mai 2010 Janedoe, har du fått sportsbh i størrelse 75D etter første operasjonen, ikke 75B? jeg fikk 80B og endte i 75C i vanlig BH uten push-up, det fyller C-kopp i alle fall. :-) Vet ikke hva det kommer til å bli i push-up. :-) Forresten, brystene mine i begynnelsen var veldig store (pga hovenhet helt sikkert). Så ble de ganske små (hovenhet forsvant) og nå ble de større igjen (kanskje muskelen slapp). Hva må jeg føle når muskelen endelig slipper og skal stå på den rette plassen igjen? Er det noe forandringer som man føler? Fikk 75 B etter første op... Lurer på hva det blir denne gangen.. HAr jeg skrive 75 D?? hmm, det er i alle fall trykkfeil.. hehe.. Mine var nesten ikke hovne, men når muskelen slapp ordentlig så blei de litt større..
JaneDoe Skrevet 17. mai 2010 #10499 Skrevet 17. mai 2010 Plutselig kan den ene puppen og bli veldig hard,men då går forholdsvis fort over Er det den der muskelen som driver og flexer da?? Har lest noe om det her inne.. Veldig ubehagelig Føler eg plutselig går med den kapselen vett du.. Ja mine var litt sånn. Skikkelig rar følelse.. hehe... De er sånn til muskelen slipper helt, det var i alle fall mine.
pluske83 Skrevet 18. mai 2010 #10500 Skrevet 18. mai 2010 Er det normalt og ver hoven enda 3uker etter?? Er ikke hoven på puppene bare mellom..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå