Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis Avalon! Så bra du er fornøyd :)

Ehhh, grønn. Hva er ripling?

Rippling er når man kjenner (de kan også sees på noen) bølger på en måte i innleggene gjennom huden om man har veldig lite underhudsfett.. Hehe.. Høres rart ut, men samboern min har ikke merka noe.. hehe.. Bare jeg som har kjent de på sidene. Men må som sagt lebne meg litt framover da. Større innlegg kan fjerne det, emn det er ikke akkurat sjenerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååh, heldigrisen! :biggrin:

Gleder meg til jeg skal på BH-shopping! Gleder meg veldig faktisk :hjerter:

Om 2mnd kan jeg begynne å kjøpe bh med spile :popcorn:

Men, regner med at det kanskje vil kjennes litt rart ut, synes at noen av de bhene uten spile som jeg har er litt ubehagelige når de legger seg rett over snittene.

Skrevet

Men, regner med at det kanskje vil kjennes litt rart ut, synes at noen av de bhene uten spile som jeg har er litt ubehagelige når de legger seg rett over snittene.

Bhene med spiler er mye bedre på syns jeg. Syns de uten spile hadde en tendens til å "gnage" også...

Skrevet

Oki, takk!

Da ble jeg klokere på ripling. Har endel underhudsfett jeg antagelig, siden det blir over muskel.

Skrevet

Bhene med spiler er mye bedre på syns jeg. Syns de uten spile hadde en tendens til å "gnage" også...

Det finner jeg utav :) gidder ikke prøve før jeg kan kjøpe.

Skrevet

Det finner jeg utav :) gidder ikke prøve før jeg kan kjøpe.

Hehe, nei det er sant..

Skrevet

Hvordan er det med nye pupper og solarium? Jeg skal jo opereres 3. juni, og skal til spania i august, men jeg vil ta litt solarium sånn at jeg får litt farge før vi skal nedover. Går det greit å ta solarium så lenge jeg har teip over arrene?

Jeg tenkte også jeg skulle på apoteket til uka å se etter micropore teip. Hvilken bredde bør jeg kjøpe teipen i? Scanpore finnes i to forskjellige bredder, så regner med det er det samme med micropore...?

Skrevet

Ja, det blir sikkert litt slik i begynnelsen.. Kan være fordi det er litt uvandt også, åsså tenker man at det ikke er bra osv ^^,

Skrevet

Idag er mine pupper 4måneder gammle :blåse: :skaal::bolledeig:

Var ute og handlet og tittet innom undertøysavdelingen på lindex. Og der fant jeg to flotte bher uten spile fra mitt favoritt merke Ella May.... i svart og sånn knall rosa.... prøvde en 75C, skal egentlig ha 70D, men den passet greit, fikk bittelitt dobbelpupp men det dreit jeg i!

Bhene var skikkelig driiiit lekre, etter min smak iallefall. Kjøpte både i svart og rosa! En bursdags bh til hver pupp :helen:

Jeg er fremdeles fornøy med resultatet, størrelse og form.. virker som jeg er den eneste her omtrent som er fornøyd, hehe..

For noen dager siden bestemte puppene seg for at nå skulle de virkelig gro sånn at det kjenntes, og de skulle kløøøøøøøøøøøøø akkurat når jeg hadde lagt meg.. men det gikk jo over etter noen dager. Slik er det med op-sår.

Hehe Avalon måtte eg le:)

Tror og du er den eneste som er fornøydd med str... Hehe...

Men bra du er fornøyd:) Grattis med 4mnd:) :klemmer:

Skrevet

Nå er det snart bare 1 måned til operasjonen min! Gleder meg! :biggrin:

Skrevet

Hvordan er det med nye pupper og solarium? Jeg skal jo opereres 3. juni, og skal til spania i august, men jeg vil ta litt solarium sånn at jeg får litt farge før vi skal nedover. Går det greit å ta solarium så lenge jeg har teip over arrene?

Jeg tenkte også jeg skulle på apoteket til uka å se etter micropore teip. Hvilken bredde bør jeg kjøpe teipen i? Scanpore finnes i to forskjellige bredder, så regner med det er det samme med micropore...?

I mine papirer står det at man skal vente med solarium i 2 uker.. Deretter kan man sole seg men teipe arrene selvfølgelig.

MIcropore finnes i 2 størrelser ja... JEg brukte den bredeste. 2,5 cm eler noe.. Kommer til å bruke den denne gangen også.. Vi skal jo operere samme dag.. HURRA :) Tida går fort til da gitt..

Skrevet

Nå er det snart bare 1 måned til operasjonen min! Gleder meg! :biggrin:

Hurra :) Er ikke så lenge (hehe) til min da... Skal operere 3. juni..

Skrevet

Hurra :) Er ikke så lenge (hehe) til min da... Skal operere 3. juni..

Nei, du var litt tidligere ute enn meg. Men har ikke pengene før til midten av Juni, så må bare bite i det sure eple og vente gitt! Håper du blir fornøyd med størrelsen denne gangen da :danse:

Skrevet

jeg skal først opereres i slutten av juli!! utålmodig ,heldige dere som har det snart

Skrevet

jeg skal først opereres i slutten av juli!! utålmodig ,heldige dere som har det snart

vi får håpe tiden går fort for deg. Jeg har hatt lyst å operere meg i fire år, så nå er det jammen på tide. :) bare 18 dager igjen.

Skrevet

Skjønner hva det vil si å vente, men heldigvis for meg trenger jeg ikke vente såå lenge (men tiden går nok fort uansett) ;))

Skrevet

Nei, du var litt tidligere ute enn meg. Men har ikke pengene før til midten av Juni, så må bare bite i det sure eple og vente gitt! Håper du blir fornøyd med størrelsen denne gangen da :danse:

Blir helt sikkert fornøyd. Regna jo med at jeg måtte ha 2 op siden jeg ikke hadde plass til så mye.. hehe.

Skrevet

Blir helt sikkert fornøyd. Regna jo med at jeg måtte ha 2 op siden jeg ikke hadde plass til så mye.. hehe.

Skjønner den.. Jeg så på før-bilde av deg, og da ser jeg at jeg har litt mer utgangspunkt som deg, så har plass til litt mer.. Hvor mye skal du legge inn? 450 - 400?

Skrevet

Skjønner den.. Jeg så på før-bilde av deg, og da ser jeg at jeg har litt mer utgangspunkt som deg, så har plass til litt mer.. Hvor mye skal du legge inn? 450 - 400?

Ja jeg hadde jo ikke noe... Skal legge inn 425 - 500... Får se hva som blir finest... 450 kanskje..

Skrevet

Ja jeg hadde jo ikke noe... Skal legge inn 425 - 500... Får se hva som blir finest... 450 kanskje..

Ja, var det jeg mente.. Skreiv feil, skulle stå 450 - 500 :) Wow, blir ikke småtterier i hvertfall! :biggrin: Gleder meg til å få se etter-bilder av det resultatet, hehe! Tror egentlig kanskje at jeg også kommer til å ville ta mer.. Men det får vi se ann ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...