JaneDoe Skrevet 14. mai 2010 #10441 Skrevet 14. mai 2010 Dere som har operert føner dere eller hva gjør dere med teipen over arrene?? Så kjedelig og altid drive og føne for hver gang en har vert i dusjen... Je føna ja... Hehe kan jo la de lufttørke da.. Men det tar jo ikke lange tida å føne de da
JaneDoe Skrevet 14. mai 2010 #10442 Skrevet 14. mai 2010 Godemine: spennende med helt likt da Da fikk du time 29 dager før meg. Leste på Aviva at man som regel var klar til å dra fra klinikken 1-2 timer etter operasjon, men operasjonen tar jo også litt tid da. I mine papirer fra Fornebu står det at man er ferdig behandlet etter 3 - 4 timer. Fra man har time til opptegning o.l til man er ute av døra:P
Godemine Skrevet 14. mai 2010 #10443 Skrevet 14. mai 2010 Okei, høres bra ut med 260 og 280 hvis du har litt pupp fra før ja. Hvilken størrelse vil du helst bli da? Snakket med legen om en størrelse større, og han mente da at det var rett å legge inn dette. Så tenker på c da, eller mulig en liten d. Vil ikke ha veldig store - bare akkurat passe Hadde c før jeg ble gravid og ammet
Godemine Skrevet 14. mai 2010 #10444 Skrevet 14. mai 2010 Da regner jeg 3 - 4 timer fra jeg ankommer klinikken. Har 1,5 time reisevei så greit å vite når jeg skal be om å bli hentet. Tenkte å ta kollektivt til klinikken, så kan "mannen" ordne med levering av barn etc.
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10445 Skrevet 15. mai 2010 Snakket med legen om en størrelse større, og han mente da at det var rett å legge inn dette. Så tenker på c da, eller mulig en liten d. Vil ikke ha veldig store - bare akkurat passe Hadde c før jeg ble gravid og ammet Janei, er ikke så kult akkurat det som skjer med puppene etter amming. Men heldigvis går det ann å fikse på det da Men tror nok du oppnår en full C, - D med det. Jeg er en AA, altså ingenting nesten. Og vil gjerne ha en full C, men tror kanskje det blir litt for stort? Skal legge inn 350, og da får jeg vell en 75 C sa kirurgen. Hvertfall en Full B, minst.. Håper jeg blir fornøyd bare
mamma88 Skrevet 15. mai 2010 #10446 Skrevet 15. mai 2010 Jeg la inn 325g og i går var jeg og prøvde bh for første gang og 80 c var for liten heh.. så er ihvertfall en d nå og var knapt en a før *hihi*
pluske83 Skrevet 15. mai 2010 #10447 Skrevet 15. mai 2010 Janei, er ikke så kult akkurat det som skjer med puppene etter amming. Men heldigvis går det ann å fikse på det da Men tror nok du oppnår en full C, - D med det. Jeg er en AA, altså ingenting nesten. Og vil gjerne ha en full C, men tror kanskje det blir litt for stort? Skal legge inn 350, og da får jeg vell en 75 C sa kirurgen. Hvertfall en Full B, minst.. Håper jeg blir fornøyd bare Eg var og en a og la inn 300ml og eg blir en stor c liten d så du blir hvertfall MEEERRRR en b når du legger inn 350ml:) Bhene i b er smååå når vett du:)
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10448 Skrevet 15. mai 2010 Eg var og en a og la inn 300ml og eg blir en stor c liten d så du blir hvertfall MEEERRRR en b når du legger inn 350ml:) Bhene i b er smååå når vett du:) Seriøst? Jeg har ingenting i utgangspunkt da, og når jeg prøvde på klinikken så det ikke så veldig stort ut. Nesten litt for lite egentlig.. Men blir mer enn fornøyd hvis jeg får en full C, det er det som er ønsket da.. :rødme:
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10449 Skrevet 15. mai 2010 Jeg la inn 325g og i går var jeg og prøvde bh for første gang og 80 c var for liten heh.. så er ihvertfall en d nå og var knapt en a før *hihi* Haha, ja. Litt sånn "jaja, må gå og kjøpe meg en A cup".. Så tar du den på, så bare ; "åååh stemmer det, jeg har en C cup jeg nå.. ooops dumme meg *himle med øynene"
linni.ng Skrevet 15. mai 2010 #10450 Skrevet 15. mai 2010 nå ser puppene mindre ut enn de var i de første dagene etter op :S 300cc høyprofil under muskel var ikk så store likevel. eg som trodde at disse skulle sprenge. rart rart.. var dt noen som sa når musklene slipper så blir puppene større? når slipper musklene forresten?
pluske83 Skrevet 15. mai 2010 #10451 Skrevet 15. mai 2010 Seriøst? Jeg har ingenting i utgangspunkt da, og når jeg prøvde på klinikken så det ikke så veldig stort ut. Nesten litt for lite egentlig.. Men blir mer enn fornøyd hvis jeg får en full C, det er det som er ønsket da.. :rødme: Hadde seriøst ikke noe i utgangspunktet eg heller:( Bare spør JaneDoen vores.. Etter amming var det små innskrumpa flusser.. En 75a var for stort med oljeinnlegg for å si det sånt:) Nå var eg og kjøpte en bh igår for første gang i 75d:) Den var veldig stødig og god. Så ligger på vippen mellom en c og d nå så du trenger ikke bekymre deg:)
pluske83 Skrevet 15. mai 2010 #10452 Skrevet 15. mai 2010 Glemte og si det Merete M men eg fikk og prøve 280ml og 300ml på konsultasjon og det såg heller ikke så stort ut. Men er jo mye annerledes når du får det inni puppen på en måte. Vi som er såååå små i utgangspunktet har jo bergrensa plass og til hva vi kan legge inn. Det er veldig viktig og huske. Stapper du inn jævlig mye og det er igrunnen ikke plass er risikoen enda større for kapsel,ripling,infeksjon osv... Er myyye bedre og gjør det i 2 omganger da viss en synest dem blir for små første gang:)
pluske83 Skrevet 15. mai 2010 #10453 Skrevet 15. mai 2010 nå ser puppene mindre ut enn de var i de første dagene etter op :S 300cc høyprofil under muskel var ikk så store likevel. eg som trodde at disse skulle sprenge. rart rart.. var dt noen som sa når musklene slipper så blir puppene større? når slipper musklene forresten? Tror det er veldig forskjellig fra person til person når muskelen slipper helt. Her er høyre puppen lenger nede en venster pga muskelen har slippet før der. Mine pupper er 17dager idag. Må bare vere tålmodig og gi det litt tid tror eg:) Sa til meg at puppa blir heller ikke myke før ca 3mnd... Mange får jo panikk viss puppene ikke er myke etter 4uker,thihhii:)
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10454 Skrevet 15. mai 2010 Hadde seriøst ikke noe i utgangspunktet eg heller:( Bare spør JaneDoen vores.. Etter amming var det små innskrumpa flusser.. En 75a var for stort med oljeinnlegg for å si det sånt:) Nå var eg og kjøpte en bh igår for første gang i 75d:) Den var veldig stødig og god. Så ligger på vippen mellom en c og d nå så du trenger ikke bekymre deg:) ++Glemte og si det Merete M men eg fikk og prøve 280ml og 300ml på konsultasjon og det såg heller ikke så stort ut. Men er jo mye annerledes når du får det inni puppen på en måte. Vi som er såååå små i utgangspunktet har jo bergrensa plass og til hva vi kan legge inn. Det er veldig viktig og huske. Stapper du inn jævlig mye og det er igrunnen ikke plass er risikoen enda større for kapsel,ripling,infeksjon osv... Er myyye bedre og gjør det i 2 omganger da viss en synest dem blir for små første gang:) Okei. Nei, tror nok at jeg blir fornøyd, pupper er jo bedre enn ingen pupper så.. Men syns bare det er trist om man betaler så mye, uten å bli noenlunde fornøyd, sant.. Nei, jeg er kjempe redd for at jeg skal få infeksjoner eller veldig tydlige riplinger og kapseldannelse.. Huff. Mye som KAN gå galt. Men det er nok bare en sjangse man må ta...
Avalon Skrevet 15. mai 2010 #10455 Skrevet 15. mai 2010 Idag er mine pupper 4måneder gammle :blåse: Var ute og handlet og tittet innom undertøysavdelingen på lindex. Og der fant jeg to flotte bher uten spile fra mitt favoritt merke Ella May.... i svart og sånn knall rosa.... prøvde en 75C, skal egentlig ha 70D, men den passet greit, fikk bittelitt dobbelpupp men det dreit jeg i! Bhene var skikkelig driiiit lekre, etter min smak iallefall. Kjøpte både i svart og rosa! En bursdags bh til hver pupp Jeg er fremdeles fornøy med resultatet, størrelse og form.. virker som jeg er den eneste her omtrent som er fornøyd, hehe.. For noen dager siden bestemte puppene seg for at nå skulle de virkelig gro sånn at det kjenntes, og de skulle kløøøøøøøøøøøøø akkurat når jeg hadde lagt meg.. men det gikk jo over etter noen dager. Slik er det med op-sår.
JaneDoe Skrevet 15. mai 2010 #10456 Skrevet 15. mai 2010 Okei. Nei, tror nok at jeg blir fornøyd, pupper er jo bedre enn ingen pupper så.. Men syns bare det er trist om man betaler så mye, uten å bli noenlunde fornøyd, sant.. Nei, jeg er kjempe redd for at jeg skal få infeksjoner eller veldig tydlige riplinger og kapseldannelse.. Huff. Mye som KAN gå galt. Men det er nok bare en sjangse man må ta... Jeg har litt ripling sidenjeg har liiiiiiiite underhudsfett, men det kjennes bare om jeg står framoverbøyd. Er ikke synlig.
elinpelin Skrevet 15. mai 2010 #10457 Skrevet 15. mai 2010 Grattis Avalon! Så bra du er fornøyd Ehhh, grønn. Hva er ripling?
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10458 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Jeg har litt ripling sidenjeg har liiiiiiiite underhudsfett, men det kjennes bare om jeg står framoverbøyd. Er ikke synlig. Ja, det skal vist være ganske normalt med tynne jenter som har lite underhudsfett. Det får sikkert jeg også.. Men så lenge det ikke synest så går det forsåvidt greit Endret 15. mai 2010 av Merete M
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10459 Skrevet 15. mai 2010 Grattis Avalon! Så bra du er fornøyd Ehhh, grønn. Hva er ripling? Her er noe jeg fant på google av forklaring: Man har opplevd folding (ripling) og bretting (synlig kant eller bulk) av protesene Ripling av brystet (små folder av protesen som kjennes eller ses i brystet) er vanligere fordi det er mindre vev som dekker protesen. Kapseldannelse vil også være tydeligere, selv om kapseldannelsen antagelig er den samme, uavhengig av plassering. Det kan oppstå ”ripling” (synlige folder og bølger i huden over protesen som i noen tilfeller kan være synlig i fremoverbøyd stilling). Protesen kan forandre stilling. Du kan jo prøve å søke deg rundt litt selv, så finner du sikkert mer informasjon
Merete M Skrevet 15. mai 2010 #10460 Skrevet 15. mai 2010 Idag er mine pupper 4måneder gammle :blåse: Var ute og handlet og tittet innom undertøysavdelingen på lindex. Og der fant jeg to flotte bher uten spile fra mitt favoritt merke Ella May.... i svart og sånn knall rosa.... prøvde en 75C, skal egentlig ha 70D, men den passet greit, fikk bittelitt dobbelpupp men det dreit jeg i! Bhene var skikkelig driiiit lekre, etter min smak iallefall. Kjøpte både i svart og rosa! En bursdags bh til hver pupp Jeg er fremdeles fornøy med resultatet, størrelse og form.. virker som jeg er den eneste her omtrent som er fornøyd, hehe.. For noen dager siden bestemte puppene seg for at nå skulle de virkelig gro sånn at det kjenntes, og de skulle kløøøøøøøøøøøøø akkurat når jeg hadde lagt meg.. men det gikk jo over etter noen dager. Slik er det med op-sår. Åååh, heldigrisen! Gleder meg til jeg skal på BH-shopping! Gleder meg veldig faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå