JaneDoe Skrevet 13. mai 2010 #10401 Skrevet 13. mai 2010 Jeg vil tro jeg har greit med underhudsfett siden kirugen anbefalte over muskel. Han snakket om at hvis man var veldig tynn eller ikke hadde pupper fra før ble det penest under muskelen for at ikke protesen skulle synes. Blir bare litt usikker på om det ville vært finere under muskel, og litt redd for at de vil bli harde og kanskje litt "uekte" hvis man tar over - men kirurgen bør vel ha rett !? Ville nok ha hørt på kirurgen ja De veit jo hva de driver med.. Men min kirurg sa at å ta under muskel gir bedre resultat i lengden..
JaneDoe Skrevet 13. mai 2010 #10402 Skrevet 13. mai 2010 Aha Omtrent det samme som her da, har ei på 11 mnd og ei på 3 år. Men da vet jeg det - da er det bare å bestille operasjon da GO FOR IT:) Hehe..
Theri86 Skrevet 13. mai 2010 #10403 Skrevet 13. mai 2010 Jeg og kirurgen ble igrunn enige om hvilken størrelse jeg skulle ha etter konsultasjonen. Men nå er jeg temmelig sikker på at jeg vil opp i størrelse. Vi snakket heller ikke om hvilken profil jeg skulle ha, for det glemte jeg helt å spørre om. Når jeg kommer på operasjonsdagen, er det da satt av tid til å prøve forskjellige størrelser i bh, og tid til å diskutere ting som hvilken profil som er best, eller bør jeg høre med klinikken om å få komme litt tidligere for å prøve forskjellige størrelser? Jeg har litt heng nå (på ene puppen) men ønsker ikke å ha heng. Etter det jeg har lest meg frem til er høyprofil da kanskje det beste valget? Jeg ønsker også en liten kant på toppen av brystene. Skygge kalles det vel. Ikke en sånn kjempekant, men en liten en. Og kløft må jeg selvfølgelig ha, for det har jeg ikke nå uten at jeg presser de sammen selv. Åååååh, så usikker man kan bli. Jeg sitter her nå med ris i bhen. Blir kanskje ikke helt realistisk å stappe strømper med ris oppi en 75C pushup, men nå har jeg stappa oppi ca 325g på den siden der jeg faktisk har en c-cup, og ca 370-380g på den siden der jeg har en b-cup, og det synes jeg ser kjempebra ut med en trang topp utenpå. Og det vi kom frem til på konsultasjonen var 325 på siden eg er minst, og 260-270 på siden der jeg er størst. Så jeg ser for meg en økning på 50-60g. Kanskje mer om det er plass, og kirurgen mener at litt av størrelsen blir borte siden jeg skal ha under muskel. Jeg håper jeg skal bli en DD-cup siden den største puppen jeg har nå i noen bher kan gå for en liten D.
JaneDoe Skrevet 13. mai 2010 #10404 Skrevet 13. mai 2010 Jeg og kirurgen ble igrunn enige om hvilken størrelse jeg skulle ha etter konsultasjonen. Men nå er jeg temmelig sikker på at jeg vil opp i størrelse. Vi snakket heller ikke om hvilken profil jeg skulle ha, for det glemte jeg helt å spørre om. Når jeg kommer på operasjonsdagen, er det da satt av tid til å prøve forskjellige størrelser i bh, og tid til å diskutere ting som hvilken profil som er best, eller bør jeg høre med klinikken om å få komme litt tidligere for å prøve forskjellige størrelser? Jeg har litt heng nå (på ene puppen) men ønsker ikke å ha heng. Etter det jeg har lest meg frem til er høyprofil da kanskje det beste valget? Jeg ønsker også en liten kant på toppen av brystene. Skygge kalles det vel. Ikke en sånn kjempekant, men en liten en. Og kløft må jeg selvfølgelig ha, for det har jeg ikke nå uten at jeg presser de sammen selv. Åååååh, så usikker man kan bli. Jeg sitter her nå med ris i bhen. Blir kanskje ikke helt realistisk å stappe strømper med ris oppi en 75C pushup, men nå har jeg stappa oppi ca 325g på den siden der jeg faktisk har en c-cup, og ca 370-380g på den siden der jeg har en b-cup, og det synes jeg ser kjempebra ut med en trang topp utenpå. Og det vi kom frem til på konsultasjonen var 325 på siden eg er minst, og 260-270 på siden der jeg er størst. Så jeg ser for meg en økning på 50-60g. Kanskje mer om det er plass, og kirurgen mener at litt av størrelsen blir borte siden jeg skal ha under muskel. Jeg håper jeg skal bli en DD-cup siden den største puppen jeg har nå i noen bher kan gå for en liten D. Da jeg var på konsultasjon fortalte kirurgen om de forskjellige profilen o.l og hva han syns jeg skulle ha.. Jeg fikk litt tid med kirurgen før op også, siden han skulle måle og tegne litt.. Du kan sikkert nevne det for han da. men det er jo ikke sikkert de har ale størrelsene inne, så jeg ville nok ha ringt og lufta tankene mine..
elinpelin Skrevet 13. mai 2010 #10405 Skrevet 13. mai 2010 Theri: jeg har ikke operert selv ennå, så jeg vet ikke om det er satt av tid til prøving osv. operasjonsdagen. Men hvilken profil du skal ha avhenger litt av kroppen din. Hvis brystene er brede passer det ikke noe særlig med høyprofil hvis du skjønner. Men kirurgen ser hva som passer best til deg
@nnemor Skrevet 13. mai 2010 #10406 Skrevet 13. mai 2010 Jeg "fikk" min på klinikken.. Fiks ferdig på da jeg våkna etter op.. hehe... Det var Triumph... Kjempegod bh syns jeg.. Og jeg hadde aldri hatt på meg en sportsbh før.. Var det noe spesielt slag Triumph da???
JaneDoe Skrevet 13. mai 2010 #10407 Skrevet 13. mai 2010 Var det noe spesielt slag Triumph da??? Triaction heter den.. Jeg syns den var god og ga god støtte. Bruker den på trening nå og det er ikke noe som spretter rundt.. hehe.. Sitter godt..
Theri86 Skrevet 13. mai 2010 #10408 Skrevet 13. mai 2010 Da jeg var på konsultasjon fortalte kirurgen om de forskjellige profilen o.l og hva han syns jeg skulle ha.. Jeg fikk litt tid med kirurgen før op også, siden han skulle måle og tegne litt.. Du kan sikkert nevne det for han da. men det er jo ikke sikkert de har ale størrelsene inne, så jeg ville nok ha ringt og lufta tankene mine.. Jeg kunne alltids ringt å hørt om det står noe inne i systemet om hvilken profil han har notert. Men både kirurgen jeg var på konsultasjon hos, og ei anna dame jeg prata med etter kirurgen, er på ferie til slutten av mai. Og jeg er såååå spent og nysgjerrig. Dumt ikke kirurgen nevnte det på konsultasjonen, og jeg var jo så nervøs at jeg ikke tenkte på å spørre om det engang. Han spurte jo om det var noe mer jeg lurte på, og hadde ikke hastverk med å få meg ut, men jeg tenkte ikke på dette da engang. Jeg fikk vite at jeg klarte meg kun med silikon og slapp unna løft, og det var egentlig det jeg var mest spent på. Hehe...
Gjest Snaps Skrevet 13. mai 2010 #10409 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har tatt over muskel for 15 dager siden. Mine pupper er blitt ganske myke allerede, både kjæresten og venniner er helt imponert over hvor myke de kjennes ut. Og fikk egentlig beskjed fra legen om at det ville ta omtrent 3 måneder før de var blitt så myke som de skulle bli, så jeg er veldig fornøyd. De er litt fastere enn vanlige pupper, men veldig myke også så tror ikke en ville kjent stor forskjell. De har også en veldig naturlig overgang, så en kan omtrent ikke se at det er silikon, mamma og søstrene mine har ikke merket at jeg har tatt silikon når jeg har hatt på meg bikini, for de ser veldig naturlige ut Jeg måtte også skifte micropore teip, siden den hadde begynt og løsne på sidene, det gikk helt fint, og stinga var borte og huden var grodd Var også å prøvde bher, klarte ikke å vente. Jeg prøvde bher på hennes og mauritz. Der ble jeg 75D :D er helt sjokka, for jeg trodde jeg kom til å bli en liten C. Var en liten B før jeg opererte. Puppene var også veldig fine i Bh, gleder meg til jeg kan ta av sportsbhen, dritt lei den nå!
linni.ng Skrevet 13. mai 2010 #10410 Skrevet 13. mai 2010 hjelppp har noen såre og ømme brystvorter? dt blir snart 3 uker etter op nå. ka kan eg gjøre for å lindre dette? en ting til..er dt normal at eg føler mer tungere på venstre pupp enn på høyre? føler som at den vil falle ut :S
Merete M Skrevet 14. mai 2010 #10411 Skrevet 14. mai 2010 hjelppp har noen såre og ømme brystvorter? dt blir snart 3 uker etter op nå. ka kan eg gjøre for å lindre dette? en ting til..er dt normal at eg føler mer tungere på venstre pupp enn på høyre? føler som at den vil falle ut :S Har lest veldig mye på dette forumet her, og begge tingene du nevner der er helt normalt. Og der skal visst finnes en salve for såre og ømme brystvorter. Det er imidlertidig først og fremst for ammende men skal visst funke etter silikon også
elinpelin Skrevet 14. mai 2010 #10412 Skrevet 14. mai 2010 Linni: avent har en salve til ømme brystvorter og så er det en som jeg tror heter lanolin (det er iallfall det den inneholder).
pluske83 Skrevet 14. mai 2010 #10413 Skrevet 14. mai 2010 Ja jeg veit det ikke er grodd på innsiden.. hehe... Men jeg skulle skifte teip etter 14 dager å da var de synlige stingene borte... Og såret godt lukka.. Håper det går bedre med deg nå da:) Jo takk det begynner og kommer seg:) Er deilig og kjenne at du ikke har sååå vondt lenger. At det går fremover. Men bilkjøring og tunge løft holder eg meg vekke fra enda:)
Godemine Skrevet 14. mai 2010 #10414 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har tatt over muskel for 15 dager siden. Mine pupper er blitt ganske myke allerede, både kjæresten og venniner er helt imponert over hvor myke de kjennes ut. Og fikk egentlig beskjed fra legen om at det ville ta omtrent 3 måneder før de var blitt så myke som de skulle bli, så jeg er veldig fornøyd. De er litt fastere enn vanlige pupper, men veldig myke også så tror ikke en ville kjent stor forskjell. De har også en veldig naturlig overgang, så en kan omtrent ikke se at det er silikon, mamma og søstrene mine har ikke merket at jeg har tatt silikon når jeg har hatt på meg bikini, for de ser veldig naturlige ut Jeg måtte også skifte micropore teip, siden den hadde begynt og løsne på sidene, det gikk helt fint, og stinga var borte og huden var grodd Var også å prøvde bher, klarte ikke å vente. Jeg prøvde bher på hennes og mauritz. Der ble jeg 75D :D er helt sjokka, for jeg trodde jeg kom til å bli en liten C. Var en liten B før jeg opererte. Puppene var også veldig fine i Bh, gleder meg til jeg kan ta av sportsbhen, dritt lei den nå! Hvor mye la du inn? og hvor gjorde du det? Høres veldig positivt med tanke på at jeg nok kommer til å ta over muskel
@nnemor Skrevet 14. mai 2010 #10415 Skrevet 14. mai 2010 Triaction heter den.. Jeg syns den var god og ga god støtte. Bruker den på trening nå og det er ikke noe som spretter rundt.. hehe.. Sitter godt.. Toppers, det var den jeg fikk anbefalt på klinikken også. Hvordan er den i størrelsen, i forhold til hva kirurgen sa størrelsen din ville bli???
Gjest Snaps Skrevet 14. mai 2010 #10416 Skrevet 14. mai 2010 Hvor mye la du inn? og hvor gjorde du det? Høres veldig positivt med tanke på at jeg nok kommer til å ta over muskel Jeg la inn 280, og det gjorde jeg på colosseumsklinikken i stavanger
tinkapus Skrevet 14. mai 2010 #10417 Skrevet 14. mai 2010 Hei! Da har jeg endelig fått time til operasjon!! Det blir 21.juni pga jeg må vente på feriepenger:)Får dekket halve operasjon pga betydelig forskjell i størrelse på brystene. Resten betaler jeg selv, pga de dekker bare operasjon av det minste brystet:) Får heldigvis sykmelding også, slik at jeg slipper å bruke av ferien. Noen som vet hvor lenge man må være borte fra jobb? Jeg har en tung jobb med endel løft... Det blir anatomiske proteser over muskel + løft. De skal gjøre areola mindre. Husker ikke str på protesene, men blir over 300 på høyre og over 200 på venstre. Jeg er utrolig spent nå...men gleder meg enormt!! Jeg skal fly 10 dager etter operasjon,pga skal på konsert. Vil operasjonen gjøre at jeg ikke kan fly/dra på konsert? noen som vet?
elinpelin Skrevet 14. mai 2010 #10418 Skrevet 14. mai 2010 Så bra Snaps! Har du hatt mye vondt? Og hva slags profil hadde du? (Rund, anatomisk, høy, moderat?)
Gjest Snaps Skrevet 14. mai 2010 #10419 Skrevet 14. mai 2010 Så bra Snaps! Har du hatt mye vondt? Og hva slags profil hadde du? (Rund, anatomisk, høy, moderat?) jeg hadde runde moderate silikoninnlegg. nei jeg hadde overraskende lite vondt, hadde trodd det ville gjøre mye mer vondt enn det gjorde. Jeg trenge hjelp/dytt til å komme meg ut av senga og opp av sofaen, og litt hjelp med å kle på meg de første dagene. Men noe særlige smerter hadde jeg ikke, var mer rart og ubehagelig. 2 dager etter operasjonen var jeg tilbake på skolebenken og tok eksamen å påfølgende helg var jeg på besøk og ute på "vift", så det gikk veldig fint nå 16 dager etter operasjonen kjenner jeg ingenting fungerte som normalt etter under en uke, forutenom at jeg var obs på å ikke strekke armene for høyt osv
elinpelin Skrevet 14. mai 2010 #10420 Skrevet 14. mai 2010 Snaps: så bra! Godt å ikke ha mere vondt da Jeg skal også ha runde moderate over muskel. Han snakket om 240 og 260, men jeg har lyst til å strekke det til 260 og 280.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå