LostS0ul Skrevet 30. desember 2006 #1021 Del Skrevet 30. desember 2006 Ikke vondt i ribbeina nei, men har syyyykt vondt i brystvortene.. og Caramba, de padsene fra de gamle bh'ene funker ikke må kjøpe noe salve eller lignende for jeg klarer såvidt å stå oppreist når det er på sitt værste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 30. desember 2006 #1022 Del Skrevet 30. desember 2006 Uff, føler så med dere jenter. Håper brystvortene deres normaliserer seg raskt nå. Må være veldig ubehagelig å være sår der Jeg har nedtelling til min store lille dag nå. Om 3 dager er jeg ferdig!! Klarer ikke helt å tenke på det og distanserer meg veldig for tiden. Er livredd for at det skal bli noe tull og komplikasjoner, og vil veldig gjerne se solskinnshistorier nå, he he Håper jeg tar et riktig valg når jeg skal ta innlegget under muskel. Er jo selvsagt veldig i tvil, men nå får jeg stole på kirurgen og tro at dette blir bra.... Det er vel ingen av dere som angrer, eller??? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 30. desember 2006 #1023 Del Skrevet 30. desember 2006 Crianza, det er virkelig ikke noe å uroe seg for! jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha under muskelen rett før operasjonen, og angrer ikke på det i dag! har nå hatt de i 8 uker snart og nå er de bare fine, ikke vondt, bare veldig fine Ja det er vondt den første uken, andre uken er litt bedre, og etter det blir det bare bra!!! Om det er komplikasjoner er det ikke noe man kan gjøre fra eller til med det... er man uheldig så får man (sannsynligvis) god oppfølging fra klinikken, fordi de lever av et godt rykte!! stor klem til deg! gleder meg til å høre hvordan det går :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 30. desember 2006 #1024 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei LostSOul : Ja det er samme følelse jeg har, det kjennes ut som den er løs inni der, og den skvulper som en saltvannsprotese. Altså, jeg kan kjenne at det skvulper når jeg går eks i trapper. Uff så synd at det ikke funka for deg med å legge pads foran vorta, det funker så bra for meg, får ikke vondt lenger så lenge jeg har "beskyttelsen" på. Hei Fergie : Ja, har litt vondt i ribbena,trodde først det var i såret at det gjorde så innmari vondt, men har funnet ut at det er kombinasjonen av sårvondt, og bh strikken konstant mot ribbena.. Den strammer jo på samme sted i en lengre periode, og du har hatt den lengre på enn meg,det må være den, tror du ikke? Gleder meg til å kunne ligge som jeg vil i senga... Sover så dårlig for tida på ryggen. Er vel ikke så lenge til nå. Er litt pysete og tør sovne på siden enda. Puppene er litt hovne og ømme på morgenene, er det normalt? Er trøtt nå...Har jobba fra imorrest og helt til nå... Natta folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 30. desember 2006 #1025 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er vel ingen av dere som angrer, eller??? Klem ← Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde dette for lenge siden! Du vil bli overassket over hvor bra det kommer til å gå. Det blir liksom helt annerledes enn man forestiller seg, på en måte. Og det er jo klart, siden man ikke vet når man ikke har gjort det før. Men jeg lover deg med hånda på hjertet, det kommer til å gå kjempebra! Få ut tankene dine her, vi er her sammen med deg vet du! Både fram til operasjonen og etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 30. desember 2006 #1026 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei Fergie : Ja, har litt vondt i ribbena,trodde først det var i såret at det gjorde så innmari vondt, men har funnet ut at det er kombinasjonen av sårvondt, og bh strikken konstant mot ribbena.. Den strammer jo på samme sted i en lengre periode, og du har hatt den lengre på enn meg,det må være den, tror du ikke? Gleder meg til å kunne ligge som jeg vil i senga... Sover så dårlig for tida på ryggen. Er vel ikke så lenge til nå. Er litt pysete og tør sovne på siden enda. Puppene er litt hovne og ømme på morgenene, er det normalt? Er trøtt nå...Har jobba fra imorrest og helt til nå... Natta folkens ← Ja, det kan det jo være, får håpe det i hvert fall. Får håpe det gir seg snart. Nå har jeg bare to uker igjen å bruke sportsbh. Hihi.. Men, kan jeg begynne å bruke spile bh da? Vet du det???? Ja, om morgenen er mine også litt ømme, men det går fort over. Nå har jo jeg hatt mine lengre enn deg, men det går sikkert snart over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 30. desember 2006 #1027 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er vel ingen av dere som angrer, eller??? Klem ← Jeg angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 31. desember 2006 #1028 Del Skrevet 31. desember 2006 Hei LostSOul : Ja det er samme følelse jeg har, det kjennes ut som den er løs inni der, og den skvulper som en saltvannsprotese. Altså, jeg kan kjenne at det skvulper når jeg går eks i trapper. Uff så synd at det ikke funka for deg med å legge pads foran vorta, det funker så bra for meg, får ikke vondt lenger så lenge jeg har "beskyttelsen" på. ← Ja, merker det også i trapper osv... er det normalt eller? fikk sånn panikkfølese når jeg begynte å kjenne det.. hehe... Ble egentlig bare mer ømt av å ha pads der, for når brystvortene er stive så dytter bh'n dem innover på en måte og det er det som gjør så sykt vondt, og de blir jo bare mer dytta av de padsene.. håper det gir seg snart da.. Fergie: Ja du kan bruke spilebh etter 6 uker;) Gleder meg til å kunne bruke det igjen.. er møkklei disse sportsbh'ene... hihi.. Misunner deg ikke liittegrann heller da.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 31. desember 2006 #1029 Del Skrevet 31. desember 2006 Ble egentlig bare mer ømt av å ha pads der, for når brystvortene er stive så dytter bh'n dem innover på en måte og det er det som gjør så sykt vondt, og de blir jo bare mer dytta av de padsene.. håper det gir seg snart da.. Se om du får tak i sånne skjell til å ha på. Det bruker mange ammende mødre som er såre Du får de visst på apotek eller helsekost tror jeg. Kjekt å følge med dere jentene her, drar mange nyttige erfaringer av det. Blir nok ikke opereasjon på meg før våren en gang. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 31. desember 2006 #1030 Del Skrevet 31. desember 2006 Fergie: Ja du kan bruke spilebh etter 6 uker;) Gleder meg til å kunne bruke det igjen.. er møkklei disse sportsbh'ene... hihi.. Misunner deg ikke liittegrann heller da.. hehe ← Å, så deilig. Jeg gleder meg masse, man får litt mer følelse av størrelsen på puppene med spilebh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 31. desember 2006 #1031 Del Skrevet 31. desember 2006 Se om du får tak i sånne skjell til å ha på. Det bruker mange ammende mødre som er såre Du får de visst på apotek eller helsekost tror jeg. ← Sånne som står litt ut på en måte? Finnes det ikke sånn salve også for såre brystvorter? drar på apoteket å hører jeg.. Men er det noen av dere som har skiftet teip ennå? fikk beskjed om å skifte etter 14 dager, men jeg tøør ikke dra av teipen.. føler den sitter så godt.. Noen tips på hvordan jeg skal få den av? Og skal jeg dusje uten teipen sånn at limet som sitter igjen blir borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 31. desember 2006 #1032 Del Skrevet 31. desember 2006 hei LosTSoul, jeg fikk beksjed om å la tapen falle av av seg selv, tror det kan være lurt... det kan ta intil 4 uker. min falt vel av etter 2,5 og da satte jeg på ny engang. hadde egentlig fått beskjed om at det ikke var noe vits å sette på ny, men gjorde det alikevel etter den første gangen. Men da den falt av etter ca 1 uke kom det ikke på noen ny! arret har blitt kjempe pent allerede, og det er bare snart 8 uker, så det blir fort pent (i hvertfall på meg). Jeg tok keisersnitt for 3 år siden og det arret har også blitt super pent, og der hadde jeg aldri annet plaster enn den første kompressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 31. desember 2006 #1033 Del Skrevet 31. desember 2006 Sånne som står litt ut på en måte? Finnes det ikke sånn salve også for såre brystvorter? drar på apoteket å hører jeg.. Men er det noen av dere som har skiftet teip ennå? fikk beskjed om å skifte etter 14 dager, men jeg tøør ikke dra av teipen.. føler den sitter så godt.. Noen tips på hvordan jeg skal få den av? Og skal jeg dusje uten teipen sånn at limet som sitter igjen blir borte? ← Jeg bytter mitt hver gang jeg dusjer. Og da tar jeg av teipen før jeg dusjer. Hvor lang tid har det gått nå? Har du hatt den teipen på i 14 dager nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 31. desember 2006 #1034 Del Skrevet 31. desember 2006 17 dager siden operasjon nå og kirurgen ba meg skifte hver 14 dag, så da får jeg vel høre på han.. Har hørt at arrene blir finere jo lengre du har på teip jeg da.. hmm... Men uansett så vil jeg skifte nå, for den ene teipen er satt på slik at jeg ikke klarer å rette meg opp helt for da "lugger" det i huden.. + jeg tror den begynner å bli litt fuktig under siden den kjennes ganske så porøs ut etter jeg har dusjet nå de siste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 31. desember 2006 #1035 Del Skrevet 31. desember 2006 Det sto forsåvidt på papirene jeg fikk med meg hjem at den skulle sitte på til den datt av eller fjerne den etter 4 uker.. men når jeg spurte kirurgen sa han 14 dager, så regner vel med at han vet best.. Fergie: er det ikke vondt å dra av teipen når den er tørr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 31. desember 2006 #1036 Del Skrevet 31. desember 2006 Fergie: er det ikke vondt å dra av teipen når den er tørr? ← Nei, kjenner det ikke. Jeg tror nok det ville gjort ner vondt å ta den av dersom den var våt. Da har jo teipen festet seg mer. Jeg må bare høre på kirurgen min, og siden han sa at jeg skulle skifte hver gang jeg dusjer. Så gjør jeg det. Men teipen sitter ikke hardt på, så arret vil ikke bli skadet av at man tar av teipen. Det er bare en papir teip. Og de sitter ikke hardt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 31. desember 2006 #1037 Del Skrevet 31. desember 2006 Nei, kjenner det ikke. Jeg tror nok det ville gjort ner vondt å ta den av dersom den var våt. Da har jo teipen festet seg mer. Jeg må bare høre på kirurgen min, og siden han sa at jeg skulle skifte hver gang jeg dusjer. Så gjør jeg det. Men teipen sitter ikke hardt på, så arret vil ikke bli skadet av at man tar av teipen. Det er bare en papir teip. Og de sitter ikke hardt på. ← Okay da prøver jeg å dra den av etterpå Er det jeg tenker og, at jeg må høre på hva kirurgen sier... selvom mange har forskjellige meninger på hvor lenge teipen skal sitte på osv, så er det jo han som har operert meg og han sier jo hva han anbefaller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 31. desember 2006 #1038 Del Skrevet 31. desember 2006 Okay da prøver jeg å dra den av etterpå Er det jeg tenker og, at jeg må høre på hva kirurgen sier... selvom mange har forskjellige meninger på hvor lenge teipen skal sitte på osv, så er det jo han som har operert meg og han sier jo hva han anbefaller... ← Ja, ikke sant. Man må nesten gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 31. desember 2006 #1039 Del Skrevet 31. desember 2006 LostSOul: Jeg har helt glemt å skrive det! Jeg skifta teip på fredag! Den var så skitten og lørvete at jeg dro den av etter å ha vært i dusjen, det gikk kjempebra. Satt ikke så godt som jeg trodde, gjorde ikke vondt. Arrene ser fine ut, teipa over ny teip når huden var tørr. Skifter ny i neste uke. Jeg skal skifte en gang i uka jeg, for å la de være mest mulig i fred sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 31. desember 2006 #1040 Del Skrevet 31. desember 2006 Sånne som står litt ut på en måte? Finnes det ikke sånn salve også for såre brystvorter? drar på apoteket å hører jeg.. Men er det noen av dere som har skiftet teip ennå? fikk beskjed om å skifte etter 14 dager, men jeg tøør ikke dra av teipen.. føler den sitter så godt.. Noen tips på hvordan jeg skal få den av? Og skal jeg dusje uten teipen sånn at limet som sitter igjen blir borte? ← Jo du får salve og. Jeg hadde nemlig veldig såre brystvorter i beg. av ammingen denne gangen. Kjøpte den røde Aselia sårsalve på apotek (Finnes en gul og). Skulle og vaske de med farris, det og skulle hjelpe på sårheten, men da hadde jeg jo skikkelig sår og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå