Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

JaneDoe: Så kjekt at du fikk dato så raskt :D Ut fra bildene dine, så ser det ut som det kommer til å bli veldig bra med ca 400ml. Vil tro du kommer til å få et veldig fint resultat siden puppene var veldig fine nå :) Håper du får den kløften du ønsker.

Husker første gangen mine pupper berørte hverandre, det var en herlig opplevelse. Høres helt teit ut, men når man ikke har hatt særlig til kløft før, så er det stort. Er jo ikke sikkert at puppene kommer til å være borti hverandre selv om man legger inn store implantater, men fin kløft får man uansett. Finnes heldigvis mange fantastiske bher der ute som lager fin fin kløft for oss som ønsker det :)

Hehe takk...

de er ikke så langt unna hverandre nå da.. hehe får kløft men må litt "jobb" til for det.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var bra rødtoppen, da satser jeg på at det blir bra over muskel.

Jeg skal operere på Aviva den 30. juni. Det er altfor lenge til, men det er det som passer best med gutta mine (da er de hos pappa'n)og plutselig er vi der.

Skrevet

DA har jeg vært på konsultasjon, og etter en 13 timers lang tur er jeg da endelig hjemme igjen! Skal legge inn 350, vanlig/moderat under muskel..

Litt skeptisk på om det er nok? Når jeg prøvde på prøve-bhen med innleggene inni, så de kjempe sprettne og søte ut med trang genser over, men med push blir de sikkert litt større? Mjaaah! Skal operere 17 Juni, klokken 0915 og gleder meg som en gris!!

Nå er det bare å legge seg i dvale, og sette på vekkerklokka 17 Juni. Hahaha, I wish..

Uansett, er ganske happy! Nå blir det større pupper på merete jenta ja!! :rødme: :enig:

Skrevet

Det blir sikkert bra Merete. Så gøy da!

Skrevet

Hei igjen!

Så gøy med snarlig operasjon igjen, JaneDoe! Håper du blir helt fornøyd da :)

Jeg har tittet på den svenske siden igjen. Og nå fant jeg mange fine resultater også.

Er det noen som vet hvorfor noen med nogenlunde likt utgangspunkt får helt forskjellige resultater? Er det huden som gjør det? Eller er det lommen som kirurgen lager?

Syntes det er rart at det er så stor forskjell.

Skrevet

Åhhhrrr det er såååå jævlig deilig å ha pupper:) Sorry ordspråket men det er så sant... Kunne gjort det igjen uten og blunke:)

Elsker pupper,thiihhiii:) Deilig og endelig fylle ut en bh uten sååå mye innlegg og tull...

Gleeeeed dere andre puppejenter som skal i ilden og JaneDoe misunne missune:)

Den str du får nå er perfekt.. Bare synd eg ikke hadde plass til det men men har jaffalt fått det det er max plass til:) Er en gooooood trøst..

Skrevet

DA har jeg vært på konsultasjon, og etter en 13 timers lang tur er jeg da endelig hjemme igjen! Skal legge inn 350, vanlig/moderat under muskel..

Litt skeptisk på om det er nok? Når jeg prøvde på prøve-bhen med innleggene inni, så de kjempe sprettne og søte ut med trang genser over, men med push blir de sikkert litt større? Mjaaah! Skal operere 17 Juni, klokken 0915 og gleder meg som en gris!!

Nå er det bare å legge seg i dvale, og sette på vekkerklokka 17 Juni. Hahaha, I wish..

Uansett, er ganske happy! Nå blir det større pupper på merete jenta ja!! :rødme: :enig:

Hørest ut som en veldig fin str til deg:) Tror du kommer til og få en stor c liten d men den str. Eg la jo inn mye mindre en deg og får en stor c liten d:)

Skrevet

Hei igjen!

Jeg har tittet på den svenske siden igjen. Og nå fant jeg mange fine resultater også.

Er det noen som vet hvorfor noen med nogenlunde likt utgangspunkt får helt forskjellige resultater? Er det huden som gjør det? Eller er det lommen som kirurgen lager?

Hmm ja det var det da:) Tror det er vanskelig og si. Alle er sååå utrolig forskjellige..

Skrevet (endret)

Nå er det bare 5 dager igjen til min operasjon,

og jeg gleder meg så sinnsykt til å få noe forran, så puppa kommer før magen :sjenert:

Tror det ble 300 over muskel, muligens 350 :-)

Kirurgen var litt usikker på om det ble penest med moderat eller høy profil....

Jeg gruer meg ikke noe...men jeg må huske på å få hentet smertestillende i morgen. Og noen paracet. Sports-bh venter jeg med til jeg ser hvor mye som blir putta inn.... :fnise:

Endret av @nnemor
Skrevet

Dette blir mitt første innlegg her :) skal opereres 29.juli og gleder meg sykt.

ER litt usikker på hvor mye jeg skal ha ,legen foreslo 210 eller 240 ! under muskel, det jeg lurer på er hvor lang tid tok det før dere kunne kjøre bil osv?

Skrevet (endret)

Hørest ut som en veldig fin str til deg:) Tror du kommer til og få en stor c liten d men den str. Eg la jo inn mye mindre en deg og får en stor c liten d:)

Åååh, jeg håper det! Jeg prøvde først med 210 og 240, men jeg bare Nuh-uh, betaler ikke 28 000 for det der, haha. Så la han inn 310, og 350 på høyre siden, åsså sa jeg at høyre så bra ut. Så da ble det 350, jeg kunne nok fått plass til enda mer, men da hadde det blitt ganske gigantisk, siden han sa jeg hadde jo hvertfall en A, kanskje bitteliten B fra før, men ganske stramt brystvev eller hva det heter. Så blir nok akkurat passelig bra :) Håper jeg! :rødme: Kjæreste fikk 30 000 på konto igår, så kunne jo egentlig operert nesten med engang, men satt jo dato den 17. Juni. Går det ann å endre det?

Endret av Merete M
Skrevet

og jeg gleder meg så sinnsykt til å få noe forran, så puppa kommer før magen :sjenert:

Jeg gruer meg ikke noe...men jeg må huske på å få hentet smertestillende i morgen. Og noen paracet. Sports-bh venter jeg med til jeg ser hvor mye som blir putta inn.... :fnise:

Ååh, heldig du som snart skal få det gjort! Hehe :D hvilket utgangspunkt har du nå da?

Skrevet

ER litt usikker på hvor mye jeg skal ha ,legen foreslo 210 eller 240 ! under muskel, det jeg lurer på er hvor lang tid tok det før dere kunne kjøre bil osv?

Jeg har ikke operert enda, men jeg tror det skulle ta en stund, hvertfall 1 uke eller noe. Kirurgen min sa at jeg måtte regne med ganske store smerter de første 5 dagene, hvertfall.. Men tror du kan begynne å kjøre bil igjen, så snart du føler at du klarer det. Det kjenner du jo på kroppen. Kan jo også spørre kirurgen din? :)

Skrevet

Sportsbhen fikk eg kjøpt på klinikken:) Synest det var greit for da sa kirurgen akkurat hvilke str eg måtte ha. Hadde og kjøpt en i 75b men kirurgen sa 75c så fikk det med hjem.

Kostet 400kr men brydde meg ikke om det...

Hvor stor er du? Vekt og høyde? Har selv lagt inn 300cc under muskelen..

Skrevet

Hei og velkommen hit:)

Eg opererte for 15dager siden idag og la under muskelen og eg klarte IKKE kjøre bil før dag 14 og det var sykt ubehagelig:( Så rekner med det går 1uke til før eg kjører.

Det reiv bare i sidene og stinga når eg skulle kjøre og er ikke til og anbefale.

Fikk jo helt hetta og begynte og tenke at dette tåla ikke stinga innvendig osv..

Ringte til klinikken eg og å spurte om bilkjøring og dem sa det var greit så lenge du klarte det men for mitt tilfelle er det ikke aktuelt. Husk at under muskelen er lenger rekovalisenstid en over og fører med mer smerte....

Skrevet

Husk at under muskelen er lenger rekovalisenstid en over og fører med mer smerte....

Jeg skal mest sannsynlig ta tog fra Oslo til Trondheim en ukes tid etter operasjonen, tror du det går det greit...? Og jeg skal som sagt legge under muskel selv så..

Skrevet

Hei igjen!

Takk, trodde jeg måtte vente ett år.. Men slapp det gitt.. :) Er kjempefornøyd med jobben de har gjort, og er det ikke plass til mer så er det ikke plass.. haha... Er ikke så rart så små pupper som jeg hadde.. hehe

Det at det er forskjellig kommer vel ann på beinbygning, formen på puppene osv vil jeg tro.... ei jeg veit om som er en del større enn meg blei nekta mer enn 235 og hun er ikke så veldig liten.. Kirurgen sa at hvis de la inn mer på henne ville det bli som to trillrunde kuler... Hun brukte samma klinikk som jeg gjorde..

Skrevet

Eg opererte for 15dager siden idag og la under muskelen og eg klarte IKKE kjøre bil før dag 14 og det var sykt ubehagelig:( Så rekner med det går 1uke til før eg kjører.

Det reiv bare i sidene og stinga når eg skulle kjøre og er ikke til og anbefale.

Fikk jo helt hetta og begynte og tenke at dette tåla ikke stinga innvendig osv..

Ringte til klinikken eg og å spurte om bilkjøring og dem sa det var greit så lenge du klarte det men for mitt tilfelle er det ikke aktuelt. Husk at under muskelen er lenger rekovalisenstid en over og fører med mer smerte....

Jeg kjørte etter en uke.. Faktisk 6 dager... Var bare litt forsiktig så det ikke skulle strekke o.l

Skrevet

Er stinga dine fortsatt der? Mine var borte etter 12 til 14 dager de... Ikke noe riving i sting eller noe den første dagen jeg kjørte heller.. Alle er forskjellige gitt... Syns det var godt å få lov til å bruke armene litt mer.. hehe

Skrevet

Sorry for at jeg spammer men.

Jeg var som sagt på konsultasjon igår, og vi ble enig om 350 i hver pupp.. Men, når jeg så det med genser oppå, og klemte på, så virka det litt for lite.. Er litt beskymra for at jeg syns de blir for små. Men samtidig, hvis jeg tar enda mer, er samboeren min redd for at jeg skal få for store, haha. Det er jeg også men.. Jeg vil jo ikke ha sånne mega store melon-aktige greier heller.. Når jeg ser på sånne før og etter bilder, så er der mange med fyldig B som ser veldig stort ut på noen, mens samme størrelsen på noen andre ser veldig lite ut. Det er så vanskelig det her... Vil jo ikke betale såppas mye og gå igjennom den type smerte, uten å bli fornøyd.. :sukk:

Fyller ut en vanlig A-cup, men ikke en B, da må jeg ha mye innlegg.. Det er så vanskelig det her :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...