Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei igjen dere!

Nå prøver jeg meg igjen og har reservert tid til operasjon hos Nobel klinikk 8 juni!!jeeei

skulle egentlig tatt i april, men ble jo så redd for hele operasjonsstyret og baila.men når jeg ser alle dere som har tatt og er så glade og fornøyde så tenker jeg at denne gangen skal jeg bare go for it!:)

Sykepleieren jeg snakket med i tlf fra klinikken sa det gikk helt fint etter 4 uker å båd bade i saltvann og være i solen.så lenge jeg dekker til arrene med bikinien :) så det var gøy! skal på ferie 1 mnd etter op som allerede er bestilt.

Jane doe, du som har vært igjennom op styret før, kan jeg spørrre deg om du husker formen din etter 2 ukers?enda støl og vondt, eller går det bedre etter 1 uken generelt? :-)

Vil ha et naturlig preg på puppene så blir anatomiske under muskel. Legen sa at 300 tilsvarer ca en liten c cup så det høres bra ut. :D

Det er bare 6,5 mnd siden min op... Formen etter 2 uker var bra den. Det strakk litt i musklene innimellom sidenjeg la under muskel men ikke noe vondt.. Jeg kjørte bil fint etter 1 uke jeg da. Etter første uken syns jeg det meste var borte.. Var bare litt irriterende at musklene fortsatt var stramme.. men ellers bra..

300 tilsvarer liten c ja... Hmm.. skjønner det er stor forskjell på folk.. haha sidenjeg la inn 260 ml og har en vanlig 70 D.. Hade 70 aa fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var betryggende å høre :) Har selv fått et godt førsteinntrykk av dem, men alltid greit å høre at flere er fornøyd.

Når opererte du deg? var det dr. Bjærke?

Hei:)

Jeg opererte meg for snart 5 uker siden;) Jeg ble operert av dr. Roald. Har også en vennine som har blitt operert på Colosseumsklinikken, og hun hadde dr. Bjærke:) La inn 400 og 375g under muskel. Var veldig nærvøs før operasjon (slik alle er), og følte meg i trygge hender på Colosseums klinikken:) Angrer ikke ett sekund:)Har ikke hatt noen form for komplikasjoner etter inngrepet og resultatet er kjempe fint:)

Skrevet (endret)

Hei :)

Nå har jeg fulgt denne tråden en stund (tar tid å lese gjennom så mange sider) :)

Har vurdert brystforstørrelse en god stund nå, og har vel bestemt meg for at det er noe jeg skal gjøre.

Har vært på konsultasjon på colosseum klinikken i Oslo, og legen der anbefalte 240 - 260 gr (hadde litt forskjell på størrelsen). Fikk et veldig godt inntrykk der, men etter å ha lest litt her vurderer jeg også å ta en konsultasjon på forebu klinikken.

Noen som har erfaring fra disse klinikkene? positivt - negativ?

Er også veldig interessert i å se før og etter bilder hvis noen har. Har mange spørsmål og mye jeg lurer på i forkant av en slik operasjon, og hadde vært kjekt å se andre sine bilder så jeg har noe å "sammenligne" med.

[email protected]

Legger ut mine før og etter bilder her jeg.. er jo bare pupper.. haha..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Så flotte JaneDoe! :)

Tok ikke du 260? Min kirurg anbefalte like mye som godemine sin :)

Men jeg har tenkt å spørre om 260 og 280 i stedet hvis det er plass.

Skrevet

Så flotte JaneDoe! :)

Tok ikke du 260? Min kirurg anbefalte like mye som godemine sin :)

Men jeg har tenkt å spørre om 260 og 280 i stedet hvis det er plass.

jepp tok 260 ml ja... Skal inn den 3.juni å ha mellom 425 og 500... De blir ikke sååå mye større men større omkrets da.. så får jeg den kløfta jeg ønsker meg.. hehe

Skrevet

4 uker etter operasjon. kanskje litt feil rakurs, men men... :-)

La inn 350 cc, rund profil, undermuskel.

Synes at de er litt små. :-(

post-20159-1273607207,3559_thumb.jpg

Skrevet

Hei hei alle sammen. Nå har jeg lest litt her inne en liten stund, og nå føler jeg at jeg endelig kan si hei. Jeg har hatt lyst på nye pupper i fire år nå. I slutten av april var jeg på konsultasjon, igår fikk jeg godkjent lån i banken, og idag har jeg fått reservert time til operasjon 3. juni. Jeg skal opereres på nobel clinic, og skal ha minst 270/325 ml. Jeg har litt forskjell på puppene, så det må være sånn omtrent 60 ml forskjell på størrelsene regnet kirurgen med. Jeg tror jeg vil ha de litt større enn vi kom frem til på konsultasjonen, men det finner vi ut av på operasjonsdagen. Jeg skal ha under muskel. Per idag har jeg b-cup på ene siden og c/liten d-cup på andre siden, og jeg er spent på hva jeg vil ende opp med. Jeg håper på DD siden jeg har litt hofter, og føler større pupper kunne stått godt til de.

Jeg gruer meg skikkelig. Jeg har aldri operert tidligere, og er ganske redd for narkosen, og redd for å ha store smerter i ettertid. Hvor lenge har en ordentlig vondt? Hvilken dag er den verste? Vi skal få få bo hos onkelen til samboeren min de dagene vi er i oslo. Vi kjører fra ålesund, så det blir noen timer i bil, men jeg håper det går greit. Vi reiser hjem enten dag 2 eller 3 etter operasjonen.

Jeg kommer nok til å komme med mange spørsmål til dere. Hodet er stappfullt av tanker og følelser. Jeg kommer bare ikke på så mye akkurat nå. :P

Skrevet

Syns de var fine jeg :) hvilken størrelse brukte du før da?

Skrevet

Skrevet (endret)

Hei hei alle sammen. Nå har jeg lest litt her inne en liten stund, og nå føler jeg at jeg endelig kan si hei. Jeg har hatt lyst på nye pupper i fire år nå. I slutten av april var jeg på konsultasjon, igår fikk jeg godkjent lån i banken, og idag har jeg fått reservert time til operasjon 3. juni. Jeg skal opereres på nobel clinic, og skal ha minst 270/325 ml. Jeg har litt forskjell på puppene, så det må være sånn omtrent 60 ml forskjell på størrelsene regnet kirurgen med. Jeg tror jeg vil ha de litt større enn vi kom frem til på konsultasjonen, men det finner vi ut av på operasjonsdagen. Jeg skal ha under muskel. Per idag har jeg b-cup på ene siden og c/liten d-cup på andre siden, og jeg er spent på hva jeg vil ende opp med. Jeg håper på DD siden jeg har litt hofter, og føler større pupper kunne stått godt til de.

Jeg gruer meg skikkelig. Jeg har aldri operert tidligere, og er ganske redd for narkosen, og redd for å ha store smerter i ettertid. Hvor lenge har en ordentlig vondt? Hvilken dag er den verste? Vi skal få få bo hos onkelen til samboeren min de dagene vi er i oslo. Vi kjører fra ålesund, så det blir noen timer i bil, men jeg håper det går greit. Vi reiser hjem enten dag 2 eller 3 etter operasjonen.

Jeg kommer nok til å komme med mange spørsmål til dere. Hodet er stappfullt av tanker og følelser. Jeg kommer bare ikke på så mye akkurat nå. :P

Bare å spørre ivei det. Svarer på det jeg kan jeg:)

Jeg hadde heller aldri operert før.. Fikk sovemedisin og lokalbedøvelse ikke full narkose. Hadde mest vondt 2 dager etter.. Dagen etter op er den verste sier de. Hadde egentlig ikke ordentlig vondt jeg da.. BAre skikkelig støl liksom.. hehe..

Skal forresten operere 3. juni jeg å... Da kan vi følge hverandre litt da:)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jeg brukte størrelse 75A før, veldig små, bildet er vedlagt. :-)

I sportsbhen er størrelse 80B nå. Jeg regner med at jeg har 75C i vanlig BH. Håper det i alle fall. :-)

Skal prøve å ta bilder i bedre rakurs snart.

post-20159-1273612061,4718_thumb.jpg

Skrevet

Bare å spørre ivei det. Svarer på det jeg kan jeg:)

Jeg hadde heller aldri operert før.. Fikk sovemedisin og lokalbedøvelse ikke full narkose. Hadde mest vondt 2 dager etter.. Dagen etter op er den verste sier de. Hadde egentlig ikke ordentlig vondt jeg da.. BAre skikkelig støl liksom.. hehe..

Skal forresten operere 3. juni jeg å... Da kan vi følge hverandre litt da:)

Så gøy. :D Hvor skal du opereres? Når jeg snakket med nobel clinic tidligere idag sa de at jeg fikk sovemedisin og lokalbedøvelse sånn at jeg slipper å intuberes å sånt. Da ble jeg litt letta. Hvordan var det å sovne med sovemedisin? Kjenner du at medisinen går inn? Jeg har hørt at mange sier at de får en brennende følelse i armen når narkosen sprøytes inn. Det høres litt fælt ut synes jeg. Jeg føler meg skikkelig pysete her jeg sitter. :P Og hvordan er det å våkne opp etter sovemedisin? Er du forvirret, sløv og rar i kroppen da, eller blir du fort klar og fin igjen? Får en beroligende før operasjon? Blir dette isåfall sprøytet inn i veneflonen? Jeg takler ikke å svelge tabletter, så jeg sliter om en må ta beroligende i tablettform. :P

Skrevet

JaneDoe: Så kjekt at du fikk dato så raskt :D Ut fra bildene dine, så ser det ut som det kommer til å bli veldig bra med ca 400ml. Vil tro du kommer til å få et veldig fint resultat siden puppene var veldig fine nå :) Håper du får den kløften du ønsker.

Husker første gangen mine pupper berørte hverandre, det var en herlig opplevelse. Høres helt teit ut, men når man ikke har hatt særlig til kløft før, så er det stort. Er jo ikke sikkert at puppene kommer til å være borti hverandre selv om man legger inn store implantater, men fin kløft får man uansett. Finnes heldigvis mange fantastiske bher der ute som lager fin fin kløft for oss som ønsker det :)

Skrevet

JaneDoc og Djenni: synes begge var fine.

Har dere begge lagt under muskel? Kirugen anbefalte meg å legge over muskel, men jeg har litt pupp (heng :tristbla: ) fra før.

I følge kirurgen ville jeg få c cup med 260 ml, har nå en liten b kanskje (de har forandret seg en del etter graviditet og amming).

Venter fortsatt på at fornebu klinikken skal ringe meg, men kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig og lurer bare på om jeg skal bestille dato for operasjon på colosseum klinikken :) tenker at det hadde vært greit å tatt den før den varmen og sommeren kommer for fullt.

Skrevet (endret)

Godemine: kirurgen sa til meg også at jeg skulle ta over muskel. Veldig sjelden man gjør det nå virker det som? Men jeg "var litt polstra" så det gikk fint sa han.

Vi har fått like mye foreslått også ser jeg.

Jeg er 159 og ca 56 kg, du da? (trenger ikke svare.)

Djenni: flotte, ikke små.

Endret av elinpelin
Skrevet

Dere som har operert, hvilken cup-størrelse hadde dere før operasjon, og hvilken størrelse endte dere opp med etter operasjon?

Hvor mye fikk dere lagt inn, og var det over eller under muskel?

Er det noen av dere som har hatt virkelig synlig forskjell på brystene før operasjonen? Hvordan ble det etter operasjon? Har forskjellen på brystene blitt jevnet ut sånn at de ser like ut?

Skrevet

Godemine: kirurgen sa til meg også at jeg skulle ta over muskel. Veldig sjelden man gjør det nå virker det som? Men jeg "var litt polstra" så det gikk fint sa han.

Vi har fått like mye foreslått også ser jeg.

Jeg er 159 og ca 56 kg, du da? (trenger ikke svare.)

Djenni: flotte, ikke små.

Virker som det er så mange her som tar under muskel, men må vel bare stole på det kirurgen "anbefaler" meg. Fikk beskjed om at hvis man hadde små pupper eller var veldig tynn på overkroppen la de under muskelen, men at må meg ville det bli penest med over.

Vi er ganske så like i størrelse da, jeg er 165 cm og 58 kg.

Har du fått time for operasjon? og hvor skulle du igjen?

Skrevet

Jeg fikk over muskel, fordi jeg hadde noe fra før av 75B som jeg brukte. Kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. Er forresten også ca 160cm høy og veier vel 58kg.

Theri86: Jeg hadde forskjellig strl på brystene, så kirurgen la inn 280 i det største og 325 i det minste. Bruke b-cup før og e-cup nå, men kan også bruke 75D.

Mine bryster er så like som det går an å få de nå etter operasjonen. Kirurgen tok ikke bare forskjellige implantater, han senket folden på det ene brystet i tillegg :)

Skrevet

Så gøy. :D Hvor skal du opereres? Når jeg snakket med nobel clinic tidligere idag sa de at jeg fikk sovemedisin og lokalbedøvelse sånn at jeg slipper å intuberes å sånt. Da ble jeg litt letta. Hvordan var det å sovne med sovemedisin? Kjenner du at medisinen går inn? Jeg har hørt at mange sier at de får en brennende følelse i armen når narkosen sprøytes inn. Det høres litt fælt ut synes jeg. Jeg føler meg skikkelig pysete her jeg sitter. :P Og hvordan er det å våkne opp etter sovemedisin? Er du forvirret, sløv og rar i kroppen da, eller blir du fort klar og fin igjen? Får en beroligende før operasjon? Blir dette isåfall sprøytet inn i veneflonen? Jeg takler ikke å svelge tabletter, så jeg sliter om en må ta beroligende i tablettform. :P

Merka ikke at de satt veneflon eller noe.. kjente ikke noe i armen heller. Vart rart å sovne sånn.. haha.. Øya bare glir igjen automatisk.. Husker at han spurte meg om jeg begynte å bli trøtt.. haha...

Følte meg litt småfull en 30 minutters tid etter op men det gikk over fort.. Fikk litt å spise og drikke på så tida gikk.. hehe..

Jeg fikk ikke broligende før op eller noe. Men skulle ta en tablett aroxica dagen før op for å forhindre infeksjon o.l og 2 paracet 2 timer før op eller noe.. De er veldig flinke med å forebygge smerte på Fornebuklinikken syns jeg, så det er kanskje derfor jeg hadde så lite vondt...

Skrevet

JaneDoc og Djenni: synes begge var fine.

Har dere begge lagt under muskel? Kirugen anbefalte meg å legge over muskel, men jeg har litt pupp (heng :tristbla: ) fra før.

I følge kirurgen ville jeg få c cup med 260 ml, har nå en liten b kanskje (de har forandret seg en del etter graviditet og amming).

Venter fortsatt på at fornebu klinikken skal ringe meg, men kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig og lurer bare på om jeg skal bestille dato for operasjon på colosseum klinikken :) tenker at det hadde vært greit å tatt den før den varmen og sommeren kommer for fullt.

Ring fornebuklinikken da vel.. Det er det greieste..

Jeg la under muskel ja som du så på bildet hadde jeg ikke noe.. haha,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...