Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg har noen spm som jeg veldig gjerne vil ha svar på:)

Jeg opererte for tre uker siden og formen er helt topp, det har den vært

lenge! Så lurte jeg på, kan jeg sykle nå? jeg tenker på spinning i min egen

stue uten at jeg holde i rattet? er veldig lei av å ikke få trent nemlig! Vet jeg

kan gå tur men føler at det ikke fungerer så bra!

Også lurte jeg på, seks uker etter op er jeg invitert med til liseberg! Noen som vet

hvordan det er å ta karuseller og sånn seks uker etterpå`?

Takk på forhånd:)

Ta en tlf til klinikken og hør for og vere på sikre siden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jeg skal inn til operasjon den 3. juni... Huhei hvor det går... Trengte ikke å vente lenge da nei.. :)

Heldigen:))) Da blir du og nyoperert atter en gang:)

Skrevet

Hei igjen dere!

Nå prøver jeg meg igjen og har reservert tid til operasjon hos Nobel klinikk 8 juni!!jeeei

skulle egentlig tatt i april, men ble jo så redd for hele operasjonsstyret og baila.men når jeg ser alle dere som har tatt og er så glade og fornøyde så tenker jeg at denne gangen skal jeg bare go for it!:)

Sykepleieren jeg snakket med i tlf fra klinikken sa det gikk helt fint etter 4 uker å båd bade i saltvann og være i solen.så lenge jeg dekker til arrene med bikinien :) så det var gøy! skal på ferie 1 mnd etter op som allerede er bestilt.

Jane doe, du som har vært igjennom op styret før, kan jeg spørrre deg om du husker formen din etter 2 ukers?enda støl og vondt, eller går det bedre etter 1 uken generelt? :-)

Vil ha et naturlig preg på puppene så blir anatomiske under muskel. Legen sa at 300 tilsvarer ca en liten c cup så det høres bra ut. :D

Skrevet

Hei igjen dere!

Nå prøver jeg meg igjen og har reservert tid til operasjon hos Nobel klinikk 8 juni!!jeeei

skulle egentlig tatt i april, men ble jo så redd for hele operasjonsstyret og baila.men når jeg ser alle dere som har tatt og er så glade og fornøyde så tenker jeg at denne gangen skal jeg bare go for it!:)

Sykepleieren jeg snakket med i tlf fra klinikken sa det gikk helt fint etter 4 uker å båd bade i saltvann og være i solen.så lenge jeg dekker til arrene med bikinien :) så det var gøy! skal på ferie 1 mnd etter op som allerede er bestilt.

Jane doe, du som har vært igjennom op styret før, kan jeg spørrre deg om du husker formen din etter 2 ukers?enda støl og vondt, eller går det bedre etter 1 uken generelt? :-)

Vil ha et naturlig preg på puppene så blir anatomiske under muskel. Legen sa at 300 tilsvarer ca en liten c cup så det høres bra ut. :D

Mine er 2 uker imorgen og eg er fortsatt øm og sår på venstre siden.. Orker ikke gå noe turer ol pga det strammer og er ubehag. Har enda ikke kjørt bil.

Men alle reagerer forskjellig...

Skrevet

13 dager siden op idag og merket at det venstre bryste sitter høyere oppe en høyre. Er det normalt? Ser ikke så veldig bra ut Huff.. Er på den venstre siden eg har mest vondt og. Kanskje muskelen ikke har sleppt helt enda der,hmm..

ehh

har samme problem som dg.

høyre pupp ligger høyere enn venstre, men dt e venstre pupp eg føler mest ubehag. :S

dt e fordi høyre puppen min var høyere enn venstre pupp før op. og den er litt mindre :S

derfor får ikk eg helt symetrisk pupper...æsj

Skrevet

Hei :)

Nå har jeg fulgt denne tråden en stund (tar tid å lese gjennom så mange sider) :)

Har vurdert brystforstørrelse en god stund nå, og har vel bestemt meg for at det er noe jeg skal gjøre.

Har vært på konsultasjon på colosseum klinikken i Oslo, og legen der anbefalte 240 - 260 gr (hadde litt forskjell på størrelsen). Fikk et veldig godt inntrykk der, men etter å ha lest litt her vurderer jeg også å ta en konsultasjon på forebu klinikken.

Noen som har erfaring fra disse klinikkene? positivt - negativ?

Er også veldig interessert i å se før og etter bilder hvis noen har. Har mange spørsmål og mye jeg lurer på i forkant av en slik operasjon, og hadde vært kjekt å se andre sine bilder så jeg har noe å "sammenligne" med.

[email protected]

Skrevet

Nå har jeg fulgt denne tråden en stund (tar tid å lese gjennom så mange sider) :)

Har vurdert brystforstørrelse en god stund nå, og har vel bestemt meg for at det er noe jeg skal gjøre.

Har vært på konsultasjon på colosseum klinikken i Oslo, og legen der anbefalte 240 - 260 gr (hadde litt forskjell på størrelsen). Fikk et veldig godt inntrykk der, men etter å ha lest litt her vurderer jeg også å ta en konsultasjon på forebu klinikken.

Er også veldig interessert i å se før og etter bilder hvis noen har. Har mange spørsmål og mye jeg lurer på i forkant av en slik operasjon, og hadde vært kjekt å se andre sine bilder så jeg har noe å "sammenligne" med.

[email protected]

Hei og velkommen hit:)

Opererte meg hos Colosseum Stavanger for snart 2uker siden og er IKKE fornøyd me dem dessverr oe. Prisene er høye først og fremst(32.oookr i forhold til mange på 28.000-30.ooo)

Og fikk inntrykk av at dem hadde det sykt travelt og at eg bare var en brikke i spillet liksom. Følte og at dem ville ha meg heim fortest mulig og fikk en knall hard gammel skive med ost. Vett mange her inne er godt fornøyd med Fornebuklinikken:)

Skrevet

ehh

har samme problem som dg.

høyre pupp ligger høyere enn venstre, men dt e venstre pupp eg føler mest ubehag. :S

dt e fordi høyre puppen min var høyere enn venstre pupp før op. og den er litt mindre :S

derfor får ikk eg helt symetrisk pupper...æsj

Ja det var veldig merkelig.. Følte det kom over natten liksom:)

Skrevet

[email protected]

Jeg opererte meg ved Colosseumsklinikken i Oslo og jeg er svært fornøyd:)

Ble tatt veldig godt imot på konsultasjonen og var veldig trygg på mitt valg av klinikk:) Har ringt inn med spørsmål flere ganger etter operasjon og har alltid fått svar på det jeg lurte på:)

Skrevet

Opererte meg hos Colosseum Stavanger for snart 2uker siden og er IKKE fornøyd me dem dessverr oe. Prisene er høye først og fremst(32.oookr i forhold til mange på 28.000-30.ooo)

Og fikk inntrykk av at dem hadde det sykt travelt og at eg bare var en brikke i spillet liksom. Følte og at dem ville ha meg heim fortest mulig og fikk en knall hard gammel skive med ost. Vett mange her inne er godt fornøyd med Fornebuklinikken:)

Har fått oppgitt 27 500 kr, så rart det var så forskjell fra oslo til stavanger.

Ser du ikke var så fornøyd med servicen, men hvordan er det i forhold til puppene? ikke fornøyd der heller?

Skrevet

[email protected]

Jeg ble operert ved Colosseum i stavanger, og er kjempe fornøyd med konsultasjonen, service, op-dagen og oppfølging :)

Skrevet (endret)

Oi, jeg fant en svensk side med før og etterbilder. Det så ikke bra ut.

www.quinna.info, sorry, feil adresse, vent litt.

Skal vi se, wwww.qvinna.info skal det være.

Endret av elinpelin
Skrevet

Har fått oppgitt 27 500 kr, så rart det var så forskjell fra oslo til stavanger.

Ser du ikke var så fornøyd med servicen, men hvordan er det i forhold til puppene? ikke fornøyd der heller?

Jo fikk det det var snakk om... Men ikke fornøyd med servicen.

Fikk og litt bedøvelse inn i kanylen etterpå pga store smerte og det var ikke snakk om og sprøyte det forsiktig inn i handa neida fy f... ho skaut det inn og hele handa og armen blei dårlig:( Men du må bare gå på mange konsultasjoner og ta den plassen du føler passer deg best.

Var og på konsultasjon på Stavanger klinikken. Fikk ikke så god kjemi med kirurgen der men likte plassen mye bedre. var roligere forhold om du skjønner der.

Men det viktigste er hvordan du har det med kirurgen:)

Min kirurg var veldig rolig og behagelig og det er det eg liker...

Skrevet

Fy flate, jeg har kikka på operasjoner som har endt med c-cup på qvinna.info, og der var det mye stygt (titta på litt over en side med resultater!) Vet iallefall at jeg ikke skal ha over 300 ja. Men jeg tror seriøst ikke det er sånne resultater her inne?

Skrevet

Dr. Mette Haga op meg, tok den 22.april:) noen dager før deg :)

La inn 325cc over muskel.. føles som den ene er litt hoven enda mens den andre har blitt litt mer sånn jeg tror de blir :) hih..

Ser du har tatt 325 g. hvilken str sitter du nå med? syntes det varierer så mye med str. Noen sier de har D cup etter 280-300 g mens kirurgen min sier 300 blir en liten c. jeg er forøvrig en A cup nå.

Gjør meg så usikker..vil ikke ha d cup fordi det blir for stort for meg og heller ikke bittesmå ;):sjenert:

Skrevet

Hmmm mine pupper er bare 8dager gammle og eg og er leeeei av sportsbhen. Synst det er deilig og få "lufte" dem litt etter dysjing osv..

I mine papirer står det hver natt og dag i 14dager så bare dag i 4uker. tror kanskje eg kommer til og bruke den både dag og natt i 2mnd for og vere sikker. Når det har godt så lang tid blir eg vel redd for og ta den av,thiihii..

Hvor tung er du og hvor høy??

Er selv 1.63cm og 53kg og lagt 300ml under muskelen høyprofil.

Kunne veldig godt tenkt meg nesten 400ml men det var ikke plass til det dessverre...

Hei pluske 83. ser at du har lagt inn 300g, hvilken cup-str har dette gitt deg? jeg tenker også på å ta ca 300 g ser du. kirurgen mener dette vil gi en liten c-cup. Ser også på senere innlegg at du ikke er fornøyd med inngrepet, kan jeg få spørre om du angrer deg? eller er det cup-str du ikke liker? måtte bare spørre.. håper det går bra:)

Skrevet

Jeg opererte meg ved Colosseumsklinikken i Oslo og jeg er svært fornøyd:)

Ble tatt veldig godt imot på konsultasjonen og var veldig trygg på mitt valg av klinikk:) Har ringt inn med spørsmål flere ganger etter operasjon og har alltid fått svar på det jeg lurte på:)

Det var betryggende å høre :) Har selv fått et godt førsteinntrykk av dem, men alltid greit å høre at flere er fornøyd.

Når opererte du deg? var det dr. Bjærke?

Skrevet

Hei igjen!

Håper formen er bedre!

Jeg kan garantere deg at de ikke blir så mye mindre. Mine var veldig flate de første dagene, lurte på hvorfor i allverden jeg hadde betalt så mye for så liten endring. Jeg tok trossalt 350 under muskel og jeg var livredd for å få for store!

Men de kom frem og ble veldig bra. Nå er jeg en 75C, jeg var så vidt en liten A fra før.

Mine er i dag 3 uker og blir finere og finere. Jeg hadde det ubehagelig den første uka, uke nr 2 var det kun venstre som var vondt og betydelig myemye mer hoven enn høyre. Så på dagen 15 dager etter operasjon skjedde det noe, da var jeg plutselig nesten smertefri og puppene begynner å bli like nå!

Nå har jeg kun litt ekstra ømme og såre brystvorter, ellers merker jeg ingenting.

Puppene har begynt å bevege seg og jeg kjenner de duver da jeg går i trapper ol.. Moro:):)Prøvde å sove på magen i natt, men det var fortsatt litt ubehagelig..men det er nok ikke lenge til det går:)

Har også hatt noen innfall de siste dagene om at jeg synes de er for små. Men jeg tror det kun er fordi jeg er blitt vant til de. Målte de for sikkerhetsskyld og jeg er jo like mange cm rundt som for en uke siden!

Jeg klagde til en venninne i går, hun har ganske store pupper. Og hun mente de ikke var blitt noe mindre. Jeg fikk prøve hennes bh i størrelse 75B.. gleden var stor da den bhen faktisk var for liten;) Så nei, de er nok ikke små:)

Men jeg er veldig glad jeg hørte på kirurgen og tok 350 istedet for 300 som jeg prøvde å krangle meg til. De er kjempefine og blir nå bare finere og finere for hver dag.. og det kommer dine også til å bli:)

Gi det ca 14 dager, så kommer du til å merke DRASTISK forskjell i din fysiske form og puppenes mykhet og utseende! Og etter det blir det bare bedre og bedre!

Jeg skal finne kabelen til mobilen min, så skal jeg få lastet opp noen bilder. Har bilder fra operasjonsdagen og frem til i dag. Gøy å følge med på utviklingen;)

Så da kan jeg være med på bildeveksling:)

Har du lagt inn anatomiske under muskel også??

Håper du legger ut et bilde. mailen min er [email protected]. er så usikker på str.så hadde blitt kjemoeglad om jeg kunne fått sett et bilde og dermed få sett hvordan 350 g ser ut :) lykke til videre, kjekt å høre at du er så fornøyd :)

Skrevet

Hei pluske 83. ser at du har lagt inn 300g, hvilken cup-str har dette gitt deg? jeg tenker også på å ta ca 300 g ser du. kirurgen mener dette vil gi en liten c-cup. Ser også på senere innlegg at du ikke er fornøyd med inngrepet, kan jeg få spørre om du angrer deg? eller er det cup-str du ikke liker? måtte bare spørre.. håper det går bra:)

Ja har lagt inn 300ml under muskelen høyprofil. Var faktisk og prøvde noen bher idag og enda på en D:) Men fy flata e så vanskelig å finne bher i den str. Sa til meg eg ville bli en c-d.. Har 75c i sportsbhen. Var en liten 75a fra før.

Kunne bare tenke meg og lagt inn nærmere 400ml men var ikke plass til det.

Har mye hofter og lår så det hadde passet meg..

Skrevet

Heldigen:))) Da blir du og nyoperert atter en gang:)

Hehe ja blir det.. Da blir det akkurat sånn jeg vil ha det..

At den ene puppen din er høyere enn den andre eer helt normalt, Var sånn hos meg å, da den ene muskelen slapp litt fortere enn den andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...