Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

JaneDoe: Skal operere 30. juni. Passer best mtp barna osv. (Altså kunne sikkert fått før.) Det hørtes jo bra ut med D-cup, men kirurgen var usikker på om jeg fikk c-cup (iallefall ikke større.)Tror jeg får høre om jeg kan få 260 og 280 istedet for tror jeg.

Det er vanskelig. Vil liksom ikke ha for store, men vil ikke ha B heller. Mange som opererer har jo B fra før liksom.

Skjønner.. Skal du legge over eller under muskel? Jeg tror ikke du skal være redd for å legge inn 280, siden selv om de blir litt større enn du hadde ventet, så er det ikke særlig vansklig å skjule dem i klær (utifra det jeg har lest og hørt). Dessuten er det mange som ser seg blinde, og føler de er mindre enn de ville hatt osv.

Du skal operere 30 Juni? Jeg skal operere rundt midten av Juni, gleder vettet av meg! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merete: Ja, det blir bra! Jeg skal ta over muskel. Jeg har hørt at flere kirurger sier at det ikke går bort noe av størrelsen selv om man tar under muskel, så jeg tror ikke jeg får mye ekstra der iallefall.

Det kan da ikke bli for stort med 260 og 280.

Skrevet

Merete: Ja, det blir bra! Jeg skal ta over muskel. Jeg har hørt at flere kirurger sier at det ikke går bort noe av størrelsen selv om man tar under muskel, så jeg tror ikke jeg får mye ekstra der iallefall.

Det kan da ikke bli for stort med 260 og 280.

Nei, at det skal bli for stort med det, tror jeg nok ikke du skal bli beskymret for.. Hvilken bh-størrelse bruker du nå da?

Skrevet

kor lenge brukte dere nedpressbånd? dt e 2 uker etter op nå.

jeg tok det av etter 7-8 dager;)

Skrevet

Merete: 75 A. Men fyller bare ut de med push up puter eller gele.

Skrevet

Er det flere her som har problemer med å få kløft etter op.?

er nå 4 uker og 4 dager siden operasjon og når jeg har prøvd bh så er huden fortsatt ganske stram så jeg liksom ikke får presset brystene så mye sammen som jeg ønsker. er dette vanlig i begynnelsen?

Skrevet

Merete: 75 A. Men fyller bare ut de med push up puter eller gele.

Ok. Men uansett, større enn forventet eller mindre enn forventet. Så tror jeg du blir fornøyd :)

Skrevet

Har målt meg på en sånt side med hvilke str du er og det kom opp:

US 34c,UK 34d, AUS12c, EU75e og B,E,F;p 90e.

Sikkert mange forskjellige land med str.

Men hvilke er eg?

Skrevet

Tror dere det er sant at Linnie Meister bare har 300ml m silikon?? Set jo ut som hun har myyyyeee større synst eg da...

Skrevet

Er det flere her som har problemer med å få kløft etter op.?

er nå 4 uker og 4 dager siden operasjon og når jeg har prøvd bh så er huden fortsatt ganske stram så jeg liksom ikke får presset brystene så mye sammen som jeg ønsker. er dette vanlig i begynnelsen?

Er 2uker siden min op og får heller ingen kløft.. Tror di er for faste enfa,haha... Men er glad eg bare har litt pupper hvertfall eg!!! Hadde seriøst ingenting fra før av...

Skrevet

Hei

Da har jeg også registrert meg som bruker her!

Har fulgt med i forumet her veldig lenge da jeg har hatt veldig lyst til å ta silikon, men feiget litt ut og ønsket og vente enda litt tid for å være 110% sikker.

Men nå har jeg endelig meldt meg inn her og for en halvtime siden bestilt konsultasjons time på Colosseumklinniken i Oslo, kjente hjerte banket litt ekstra, hehe.

Fikk time til konsultasjon allerede imorgen så det blir spennende!

Må si jeg syns det er så flott med et sånn forum som dette, føles betryggende å ha flere i samme situasjon å prate med i en sånn prosess! :)

Skrevet

kor lenge brukte dere nedpressbånd? dt e 2 uker etter op nå.

jeg tok på nobelclinic og tok av mitt etter 2 uker :)

er det noemalt at det ene brystet kan være litt mer hovent og større enn det andre etter 2 og en halv uke etter op? :)

Mvh milla

Skrevet

Hei

Da har jeg også registrert meg som bruker her!

Har fulgt med i forumet her veldig lenge da jeg har hatt veldig lyst til å ta silikon, men feiget litt ut og ønsket og vente enda litt tid for å være 110% sikker.

Men nå har jeg endelig meldt meg inn her og for en halvtime siden bestilt konsultasjons time på Colosseumklinniken i Oslo, kjente hjerte banket litt ekstra, hehe.

Fikk time til konsultasjon allerede imorgen så det blir spennende!

Må si jeg syns det er så flott med et sånn forum som dette, føles betryggende å ha flere i samme situasjon å prate med i en sånn prosess! :)

Hei:)

Har selv operert med på Colosseumsklinikken i Oslo og jeg er kjempe fornøyd:) Lykke til imorgen:)

Skrevet

jeg tok på nobelclinic og tok av mitt etter 2 uker :)

er det noemalt at det ene brystet kan være litt mer hovent og større enn det andre etter 2 og en halv uke etter op? :)

Mvh milla

tok på nobel clinic oxo :)

dr. nils lykke op mg.

kem op dg?

kor mye tok du?

føler venstre pupp er litt større enn høyre, fordi den var litt større før op? omg eg vetsje :S

Skrevet

tok på nobel clinic oxo :)

dr. nils lykke op mg.

kem op dg?

kor mye tok du?

føler venstre pupp er litt større enn høyre, fordi den var litt større før op? omg eg vetsje :S

Dr. Mette Haga op meg, tok den 22.april:) noen dager før deg :)

La inn 325cc over muskel.. føles som den ene er litt hoven enda mens den andre har blitt litt mer sånn jeg tror de blir :) hih..

Skrevet

Dette er et kjempefint forum, ja. Føler hodet er litt for fullt av pupper om dagen ;) Da er det greit å ta litt her istedet for å proppe omgivelsene fulle av puppeprat :)

Skrevet

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, jeg skal inn til operasjon den 3. juni... Huhei hvor det går... Trengte ikke å vente lenge da nei.. :)

Skrevet

Jeg har noen spm som jeg veldig gjerne vil ha svar på:)

Jeg opererte for tre uker siden og formen er helt topp, det har den vært

lenge! Så lurte jeg på, kan jeg sykle nå? jeg tenker på spinning i min egen

stue uten at jeg holde i rattet? er veldig lei av å ikke få trent nemlig! Vet jeg

kan gå tur men føler at det ikke fungerer så bra!

Også lurte jeg på, seks uker etter op er jeg invitert med til liseberg! Noen som vet

hvordan det er å ta karuseller og sånn seks uker etterpå`?

Takk på forhånd:)

Skrevet

Jeg har noen spm som jeg veldig gjerne vil ha svar på:)

Jeg opererte for tre uker siden og formen er helt topp, det har den vært

lenge! Så lurte jeg på, kan jeg sykle nå? jeg tenker på spinning i min egen

stue uten at jeg holde i rattet? er veldig lei av å ikke få trent nemlig! Vet jeg

kan gå tur men føler at det ikke fungerer så bra!

Også lurte jeg på, seks uker etter op er jeg invitert med til liseberg! Noen som vet

hvordan det er å ta karuseller og sånn seks uker etterpå`?

Takk på forhånd:)

Jeg vil ikke tro at spinning er noe farlig. Det er vanlig sykling ute man skal unngå pga støtene man får mot brystet.. Er fælt å ikke få trene det veit jeg. Skal selv inn til op den 3.juni og da blir det ikke akkurat noen styrke trening på en stund.

Det beste er jo å sende en mail eller ringe kirurgen sin så får du jo svar fra noen som kan det.

Skrevet

13 dager siden op idag og merket at det venstre bryste sitter høyere oppe en høyre. Er det normalt? Ser ikke så veldig bra ut Huff.. Er på den venstre siden eg har mest vondt og. Kanskje muskelen ikke har sleppt helt enda der,hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...