linni.ng Skrevet 6. mai 2010 #10261 Skrevet 6. mai 2010 Har sammme problemet dessverre... J.... irreterrende og betalt sååååååå mye og føle dem er for små kor mye betalte du?
pluske83 Skrevet 6. mai 2010 #10262 Skrevet 6. mai 2010 kor mye betalte du? 32400kr!!! spart leeeenge...
linni.ng Skrevet 6. mai 2010 #10263 Skrevet 6. mai 2010 32400kr!!! spart leeeenge... åhh eg betalte 28000, egentlig 30000 pga høyprofil, men eg fikk 28000 siden venninnen av mg betalte dt samme :D satt der og diskuterte om prisen ganske lenge så fikk eg 28000 tilslutt hhaaaha
Djenni Skrevet 6. mai 2010 #10264 Skrevet 6. mai 2010 Hei jenter Jeg begynner å bli puppeblind. Nå er det en måned siden jeg hadde operasjon. Jeg la inn 350. Ville ikke ha mer enn 300, kirurgen klarte å overtale meg til 350. I begynnelsen syntes jeg at de var alfor store og jeg beklaget at jeg ikke insisterte på 325 eller 300, men nå begynner jeg å tenke at jeg kunne ha egentlig 375-400. Nå ble jeg vant til dem og synes at de kunne være større. De ser helt fantastisk ut, men men... Nå beklager jeg at jeg ikke spurte kirurgen om det var mulig å legge inn mer eller 350 var maksimalt. Men jeg var så redd for naturlighet at jeg ikke tror at jeg kunne si ja til 400, ville ha mindre. Jenter! Ikke var redd for størrelse! Bedre å legge inn litt mer! Jeg har ikke trodd at jeg blir puppeblind, trodde at jeg er fornuftig hehe :-) men jeg har blitt også. :-) Og det er jeg som syntes at mine bryster var perfekte fra før. :-)))))
Merete M Skrevet 6. mai 2010 #10265 Skrevet 6. mai 2010 Jeg brukte 75B før, og 70E nå. Har ikke hatt noe problemer så langt, begge brystene er myke og fine. Jeg opererte på Fornebuklinikken Oj, det hørtes stort ut. Jeg ønsker meg egentlig en D-cup, men tviler egentlig på om det er plass til så mye. Er 5 dager til konsultasjon nå, så får sikkert vite mer med dem.. Er veldig redd for at jeg ikke skal bli fornøyd.. Ønsker egentlig å ta over muskel, siden jeg ikke har noe imot at de blir litt rundere enn ekte.. Koster det mer å ta høyprofil?
elinpelin Skrevet 6. mai 2010 #10266 Skrevet 6. mai 2010 Det koster ikke mer med høyprofil, men de er smale, så det kommer an på om formen blir riktig til deg. Hvis brystkassen og/eller puppene er litt brede passer det vel dårlig med høyprofil. Kirurgen ser hva som passer til deg
Merete M Skrevet 6. mai 2010 #10267 Skrevet 6. mai 2010 Det koster ikke mer med høyprofil, men de er smale, så det kommer an på om formen blir riktig til deg. Hvis brystkassen og/eller puppene er litt brede passer det vel dårlig med høyprofil. Kirurgen ser hva som passer til deg Jeg er gaaanske smal over brystkassen, og puppene står mer ut, enn til siden. Så tror kanskje høyprofil passer meg da? Hmm..
elinpelin Skrevet 6. mai 2010 #10268 Skrevet 6. mai 2010 Nå som det snakkes så mye om størrelser blir jeg i tvil om jeg legger inn for lite. Jeg er 159 høy, ca 56 kg og har en liten a cup, (fyller bare ut 75 a bh'er med fyll). Jeg vil ikke ha for store og kirurgen snakket først om 220 og 240 (litt ulike i str), men så gikk vi opp til 240 og 260. Moderat profil over muskel. Han visste ikke helt hvilken cup det ble, muligens c. Jeg vil ha c helt sikkert. Blir skuffet hvis jeg havner ut med b. Hva tror dere?
elinpelin Skrevet 6. mai 2010 #10269 Skrevet 6. mai 2010 Høres ut som høyprofil kan passe til deg da ja.
Merete M Skrevet 6. mai 2010 #10270 Skrevet 6. mai 2010 Nå som det snakkes så mye om størrelser blir jeg i tvil om jeg legger inn for lite. Jeg er 159 høy, ca 56 kg og har en liten a cup, (fyller bare ut 75 a bh'er med fyll). Jeg vil ikke ha for store og kirurgen snakket først om 220 og 240 (litt ulike i str), men så gikk vi opp til 240 og 260. Moderat profil over muskel. Han visste ikke helt hvilken cup det ble, muligens c. Jeg vil ha c helt sikkert. Blir skuffet hvis jeg havner ut med b. Hva tror dere? Har lest at de som legger over muskelen får et større resultat, enn om man hadde fylt inn like mye, under muskelen. Så med tanke på bmi'en din, tror jeg det kommer til å gå bra når skal du operere?
Merete M Skrevet 6. mai 2010 #10271 Skrevet 6. mai 2010 Høres ut som høyprofil kan passe til deg da ja. Jaa, hehe, gleder meg til konsultasjonen, så får jeg hverfall en liten anelse om hva jeg kan vente meg :rødme:
Cerasus Skrevet 6. mai 2010 #10272 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg er 178 høy, men kun 68 cm rundt brystkassen. Dvs, 34 cm fra søm til søm. Tror ikke at brystkassebredden har særlig mye å si for om ens bryster står ut eller til siden. Og tilsier heller ikke automatisk om man får høy/middels profil. Kanhende det oftere enn ikke er slik at smal brystkasse betyr at høyprofil kan passe bedre, fordi det ofte betyr at også brystene er smalere. Hvilken profil som passer deg, er det bare kirurgen som kan og bør uttale seg om. Endret 7. mai 2010 av Cressidea
JaneDoe Skrevet 6. mai 2010 #10273 Skrevet 6. mai 2010 Haha, nei ikke sant Han blir sikkert kjempe fornød over jobben sin, hehe. Men har fått med meg at du skal operere i begynnelsen av Juni? Jeg skal operere i midten av Juni, så da har vi operasjon nesten samtidig, hehe Gru-gleder meg til hele greia :rødme: Hehe jeg bare gleder meg jeg... De hadde ringt meg i dag for å booke time , men jeg var på jobb, jeg får ringe de i morra så skal jeg få endelig tid når jeg skal inn
Merete M Skrevet 6. mai 2010 #10274 Skrevet 6. mai 2010 Hehe jeg bare gleder meg jeg... De hadde ringt meg i dag for å booke time , men jeg var på jobb, jeg får ringe de i morra så skal jeg få endelig tid når jeg skal inn Ja, du har jo operert før, og det gikk bra med deg. Men jeg vet jo ikke om jeg har et helve*** i vente så, er ganske nervøs på det, og hvordan jeg skal komme meg hjem Men uansett smerte, så blir det nok verdt det i lengden, det tror jeg nok! Jeg skal på konsultasjon om 5 dager nå! Gleder meg så innmari til å få en fast dato, da blir det countdown!
Merete M Skrevet 7. mai 2010 #10275 Skrevet 7. mai 2010 (endret) Jeg er 166cm høy, og veier 49kg.. I bukser bruker jeg ca str. 26, mens t-shorter og gensere går i størrelsen XS, og enda kan det være litt for stort. Jeg har lange ben, og er veldig liten i overkroppen. Samboeren min er same, og hoftene mine når han til midten av magen, men alikavell er han høgere enn meg, så det sier vell litt hvor lita jeg er i overkroppen.. Trenger jeg da med andre ord ikke så mye, for å oppnå en liten D-cup eller fyldig C-cup? :rødme: Har ikke målt hvor stor jeg er rundt brystet enda, men er ikke langt fra ene siden til den andre, kanskje på lengde med en 30cm lang linjal, målte nu at en Catzy hårspray-flasken min er like lang som fra den ene siden til den andre oj, jeg er veldig lita i overkroppen Endret 7. mai 2010 av Merete M
elinpelin Skrevet 7. mai 2010 #10276 Skrevet 7. mai 2010 Beklager, jeg skal ikke uttale meg om hva som passer til hvem. Det har jeg ikke grunnlag for. Blir bare litt fort revet med
pluske83 Skrevet 7. mai 2010 #10277 Skrevet 7. mai 2010 Beklager, jeg skal ikke uttale meg om hva som passer til hvem. Det har jeg ikke grunnlag for. Blir bare litt fort revet med Når en skal velge str er det jo myyyyyeeee som spiller inn. Er du under 50kg og ikke så høy er det kanskje mye med 350ml liksom. Da blir det jo sånt,se der kommer ho med puppa. Eg for min del er veldig brei under puppene og ganske brei over og selv om eg er slank. Er mange som legger inn 380ml og blir c cup mens andre legger inn 260ml og blir d cup!!!
pluske83 Skrevet 7. mai 2010 #10278 Skrevet 7. mai 2010 Nå som det snakkes så mye om størrelser blir jeg i tvil om jeg legger inn for lite. Jeg er 159 høy, ca 56 kg og har en liten a cup, (fyller bare ut 75 a bh'er med fyll). Jeg vil ikke ha for store og kirurgen snakket først om 220 og 240 (litt ulike i str), men så gikk vi opp til 240 og 260. Moderat profil over muskel. Han visste ikke helt hvilken cup det ble, muligens c. Jeg vil ha c helt sikkert. Blir skuffet hvis jeg havner ut med b. Hva tror dere? Hørest ut som en fin str for deg siden du ikke vil ha for store... Har du over muskelen har jo det og noe og si. legger du under forsvinner jo litt av implantate under muskelen. Kirurgene har som regel veldig god peiling. Dette er noe dem gjør hver dag...
elinpelin Skrevet 7. mai 2010 #10279 Skrevet 7. mai 2010 Jeg skal opereres 30. juni. Kirurgen sa at det var vanskelig å si hvilken cup det ble. Det er for lenge til operasjonen, kommer til å bli helt tullete (men jeg ville vente pga at gutta er hos pappan sin osv). I det ene øyeblikket tenker jeg det blir bra, for jeg vil ikke ha veldig store pupper og i det neste øyeblikket er jeg redd for at de blir for små. For man vil jo ha forskjell ikke sant, det er jo mye penger. Jeg kunne tenkt meg en garanti på at det blir c-cup
@nnemor Skrevet 7. mai 2010 #10280 Skrevet 7. mai 2010 Nå er det bare 11 dager igjen til min operasjon og jeg gleder meg såååååå Men lurer veldig på om hvor og hva slags merke sports-bh dere har??? Kikket litt idag, men synes lissom ikke det er noen som ser så veldig ok ut NOEN FORSLAG, dere som allerede har operert???eller andre??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå