pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10241 Skrevet 5. mai 2010 jeg aner ikke hvor lenge de varer jeg. Men en måned bør vel hjelpe på?!! Jeg hadde ikke mye av det. Bare små stikk innimellom. Ikke noe som stakk ordentlig liksom.... Kom deg på facebook da så kan vi skravle litt Går litt kjappere enn her:) Ja vi må ta praten på facen hehe.. men nå er det farmen på tv og senga etterpå.en vi prates imorgen. elsker og snakke pupper:)) mennn eg litt misfornøyd med str dessverre:((( hadde hatt lyst på nesten 400cc... jævlig bitter søt.. bet så mye og alt..
Merete M Skrevet 5. mai 2010 #10242 Skrevet 5. mai 2010 Er det noen av dere som har tatt over muskelen? Går det ann å ta høyprofil over muskel? Og noen som vet hvordan resultatet kan bli da. Jeg er ganske tynn, 166cm og veier ca 49kg, veldig liten i overkroppen.. Og hva er forskjellen på over og under muskel? Jeg vurderer kanskje å ta over muskelen, men står ikke så mye om det der jeg har vært og lest. Noen som vet?
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10243 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Er det noen av dere som har tatt over muskelen? Går det ann å ta høyprofil over muskel? Og noen som vet hvordan resultatet kan bli da. Jeg er ganske tynn, 166cm og veier ca 49kg, veldig liten i overkroppen.. Og hva er forskjellen på over og under muskel? Jeg vurderer kanskje å ta over muskelen, men står ikke så mye om det der jeg har vært og lest. Noen som vet? Jeg er 170 og var 54 kg da jeg la inn under muskel. Grunnen til det er at jeg er tynn og ville slippen den "synlige" protesekanten øvert på brystet. jeg vurderte aldri å ta over heller. Mine ser veldig naturlige ut og pusher jeg de litt opp så blir det heller ingen "stygg" kant øverst. Kirurgen min sa at det ville bli penest om jeg tok under om jeg ikke ønsket den typiske glamourlooken på puppene.. hehe... Er du tynn i overkroppen så ville jeg ha tatt under muskel hadde jeg vært deg. Det tar nok litt lenger tid å komme helt tilbake til normalen men det er verdt det. Det går ann å ta høyprofil over muskel ja. Jeg har nå 260 ml runde, rue, moderat profil under muskel. Jeg hadde seriøst ikke noe pupp fra begynnelsen av. Skal inn igjen i juni diden det ikke var plass til det jeg ville ha. Da blir det runde, rue, høyprofil under muskel og mellom 425 og 500 ml. Endret 5. mai 2010 av JaneDoe
Merete M Skrevet 5. mai 2010 #10244 Skrevet 5. mai 2010 Jeg er 170 og var 54 kg da jeg la inn under muskel. Grunnen til det er at jeg er tynn og ville slippen den "synlige" protesekanten øvert på brystet. jeg vurderte aldri å ta over heller. Mine ser veldig naturlige ut og pusher jeg de litt opp så blir det heller ingen "stygg" kant øverst. Kirurgen min sa at det ville bli penest om jeg tok under om jeg ikke ønsket den typiske glamourlooken på puppene.. hehe... Er du tynn i overkroppen så ville jeg ha tatt under muskel hadde jeg vært deg. Det tar nok litt lenger tid å komme helt tilbake til normalen men det er verdt det. Det går ann å ta høyprofil over muskel ja. Jeg har nå 260 ml runde, rue, moderat profil under muskel. Jeg hadde seriøst ikke noe pupp fra begynnelsen av. Skal inn igjen i juni diden det ikke var plass til det jeg ville ha. Da blir det runde, rue, høyprofil under muskel og mellom 425 og 500 ml. Okej.. Hmm, janei. Er snart bare 6 dager til konsultasjon nå, så kan sikkert høre med kirurgen hva han sier.. Jeg syns den runde og typiske glamourmodell looken er fin jeg, så det har jeg ikke noe imot egentlig, hehe.. Men skal ikke ha stoore, skal passe til lille meg.. Men nå vurderer jeg ta mer enn først tenkt, siden mange av dere sier at dere syns de er for små osv.. Tror ikke det er plass til så mye til meg heller, har jo et liite utgangspunkt.. Er det kanskje en mulighet for at jeg kunne fått sett bilde med deg?
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10245 Skrevet 5. mai 2010 (endret) Okej.. Hmm, janei. Er snart bare 6 dager til konsultasjon nå, så kan sikkert høre med kirurgen hva han sier.. Jeg syns den runde og typiske glamourmodell looken er fin jeg, så det har jeg ikke noe imot egentlig, hehe.. Men skal ikke ha stoore, skal passe til lille meg.. Men nå vurderer jeg ta mer enn først tenkt, siden mange av dere sier at dere syns de er for små osv.. Tror ikke det er plass til så mye til meg heller, har jo et liite utgangspunkt.. Er det kanskje en mulighet for at jeg kunne fått sett bilde med deg? Mange angrer på at de ikke tok mer.. Jeg visste jeg skulle ha mer men ingen plass.. haha... Mine er 6 mnd nå.. Legger ved ett bilde jeg. Jeg brukte 70 A før men fylte den ikke ut.. Kunne sikkert ha brukt AA. Nå bruker 70 D, men de ser jo ikke ut som D pupper.. haha Endret 5. mai 2010 av JaneDoe
Merete M Skrevet 5. mai 2010 #10246 Skrevet 5. mai 2010 Mange angrer på at de ikke tok mer.. Jeg visste jeg skulle ha mer men ingen plass.. haha... Mine er 6 mnd nå.. Legger ved ett bilde jeg. Jeg brukte 70 A før men fylte den ikke ut.. Kunne sikkert ha brukt AA. Nå bruker 70 D, men de ser jo ikke ut som D pupper.. haha Wow, du fikk jo plass til ganske mye, hvis du ikke klarte fylle ut en A-cup før.. A-cup blir for lite for meg.. Da stikker nippelen ut, men er sikkert en AA, eller liten B.. Så, hvis jeg får plass til like mye som deg, så er jeg nok storfornøyd! Dine var jo fine også
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10247 Skrevet 5. mai 2010 Wow, du fikk jo plass til ganske mye, hvis du ikke klarte fylle ut en A-cup før.. A-cup blir for lite for meg.. Da stikker nippelen ut, men er sikkert en AA, eller liten B.. Så, hvis jeg får plass til like mye som deg, så er jeg nok storfornøyd! Dine var jo fine også Takk... Ja fikk plass til en del ja side jeg ikke hadde mye.. hehe.. Er veldig fornøyd med arbeidet og servicen der jeg var. Kirurgen tar jo det man har og lager det større.. Hvor skal du opereres da?
Merete M Skrevet 5. mai 2010 #10248 Skrevet 5. mai 2010 Takk... Ja fikk plass til en del ja side jeg ikke hadde mye.. hehe.. Er veldig fornøyd med arbeidet og servicen der jeg var. Kirurgen tar jo det man har og lager det større.. Hvor skal du opereres da? Ja, jeg sendte bilder til Fornebu av brystene, slik de er nå, og han sa at det var veldig fint utgangspunkt, og at de kom til å bli kjempefine.. Men skal på konsultasjon på Askimklinikken, og blir nok mest sannsynlig og operere der..
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10249 Skrevet 5. mai 2010 Ja, jeg sendte bilder til Fornebu av brystene, slik de er nå, og han sa at det var veldig fint utgangspunkt, og at de kom til å bli kjempefine.. Men skal på konsultasjon på Askimklinikken, og blir nok mest sannsynlig og operere der.. Ok jeg opererte på Fornebu :)Jeg hadde også veldig bra utgangspunkt, ikke noe heng eller noe.. Men hva skulle henge når det ikke var noe der.. haha... Blir spennende å se hva han sier om de nå når jeg skal inn igjen:)
Merete M Skrevet 5. mai 2010 #10250 Skrevet 5. mai 2010 Ok jeg opererte på Fornebu :)Jeg hadde også veldig bra utgangspunkt, ikke noe heng eller noe.. Men hva skulle henge når det ikke var noe der.. haha... Blir spennende å se hva han sier om de nå når jeg skal inn igjen:) Haha, nei ikke sant Han blir sikkert kjempe fornød over jobben sin, hehe. Men har fått med meg at du skal operere i begynnelsen av Juni? Jeg skal operere i midten av Juni, så da har vi operasjon nesten samtidig, hehe Gru-gleder meg til hele greia :rødme:
Rødtoppen86 Skrevet 6. mai 2010 #10251 Skrevet 6. mai 2010 Er det noen av dere som har tatt over muskelen? Går det ann å ta høyprofil over muskel? Og noen som vet hvordan resultatet kan bli da. Jeg er ganske tynn, 166cm og veier ca 49kg, veldig liten i overkroppen.. Og hva er forskjellen på over og under muskel? Jeg vurderer kanskje å ta over muskelen, men står ikke så mye om det der jeg har vært og lest. Noen som vet? Jeg har høyprofil over muskel, men så hadde jeg litt pupper fra før av også, så jeg trengte ikke ta under. Er kjempefornøyd med resultatet Jeg måtte ha høy profil fordi jeg har/hadde smale pupper, slik at moderat eller av profil ville havnet under armene mine og sett rart ut. Det beste er å høre på kirurgen, siden de har erfaring med hva som passer til hver enkelt kropp
Merete M Skrevet 6. mai 2010 #10252 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har høyprofil over muskel, men så hadde jeg litt pupper fra før av også, så jeg trengte ikke ta under. Er kjempefornøyd med resultatet Jeg måtte ha høy profil fordi jeg har/hadde smale pupper, slik at moderat eller av profil ville havnet under armene mine og sett rart ut. Det beste er å høre på kirurgen, siden de har erfaring med hva som passer til hver enkelt kropp Hva hadde du før da? Jeg har jo også litt pupper nå, men det er ikke stort. En liten B-cup eller en dobbel A.. Men A-cupene blir somregel for små. Det er bra du er fornøyde med dine, jeg har lest at det er mest vanlig og få synlige kapsler osv når man tar over muskelen, hvor opererte du?
inga89 Skrevet 6. mai 2010 #10253 Skrevet 6. mai 2010 Hei alle sammen:) Jeg er ny her på forumet og vil først starte med å si att dette er en kjempe flott side som jeg har fått svar på mye. for å fortelle litt om meg selv. jeg er en jente på snart 21 år, jeg opererte med for akkurat 4 uker siden i dag:) jeg har 375/400g under muskel. Hadde en stor B/Liten C i utgangspunktet. Har ønsket denne operasjonen veldig lenge pga jeg har hatt litt forskjell i str på brystene og fordi mine generelt var veldig flate og trengte litt "påfyll". Gikk på smertestillende i kun 3 dager og begynte med litt lett husarbeid å lignende etter ca en uke. Har fortsatt litt småvondt ved enkelte bevegelser osv enda, men ikke noe som virker hemmende på hverdagen. Puppene blir bare finere og finere for hver dag som går og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.) Vel nå begynner jeg å bli ganske så lei av denne sportsbhen og det er bare to uker til den skal av. er det noen her på forumet som begynte å bruke vanlig BH før de seks ukene hadde gått? Eventuelt om dette har gått bra og om det har hatt noe å si på resultatet? Og når kan man bruke spraytan på brystene etter en slik operasjon? Fint det finnes slike forum som dette=) Hilsen Inga89:)
@nnemor Skrevet 6. mai 2010 #10254 Skrevet 6. mai 2010 Hei. Åssen gikk det på kosultasjon? Er du førnøyd så langt? Jeg hadde aldri gjort det hadde det ikke vært for full narkose, men etter som de sa så var det første gangen den torsdagen jeg var der at de utførte op med full narkose på tønberg. Flaks for meg at jeg slapp å reise til Drammen. Grunnen er at jeg er livredd for smerte på op- bordet lissom. Innbiller meg at full narkose er tryggest. Nå haru jo vært å snakka/sett de sjøl men jeg var egentlig litt skuffa etter kosultasjonen for synes hu kirurgen var litt surrete rett og slett. Når jeg spurte om str og forskjellig (har jo 100 spm) så var a nesten litt sånn likegyldig. Hu svarte ang str at "-samme for meg, jeg gjør som du vil-" og jeg hadde vell sett for meg noe mer drøfting rundt det på en måte da. Pluss at det var flere andre episoder. Hu ringte bl.a til meg noen dager før op å spurte meg om ting som viste seg å gjelde en annen pasient ang prøveresultater osv.. Nei, rett og slett mye vims lissom,så jeg var skeptisk. Men tenkte at hu er min mulighet så jeg gjennomførte det. Og etter på har jeg vært veeeldig fornøyd. Hu kunne jobben sin, det er helt tydelig. :=) De andre damene som jobber der er veeeeldig koslige. Veldig omsorgsfulle og hyggelige. Så jeg er glad det blei som det blei og puppene ser veeeldig fine ut. Ikke noe særlig hovne, ikke noe blå, fin form osv osv. Ogsånn var de egentlig etter dag 1. Angrer litt på str,men det er jo ikke dems feil :=) Jeg synes også hun virket litt surrete og ør, men var blid og hyggelig. Hun ville heller ikke si noe om størrelse til meg, mente det var litt mitt valg ut fra ønske, men som hun også nevnte på, var at de begynte med 300, siden det var det jeg nevnte på. Jeg ønsker ingen glam pupper, men allikevel større og fastere. Har aldri hatt pupper, ikke engang noen av de 3 gangene jeg har vært gravid.... (jeg er 36 år) Jeg har time tirsdag 18 mai, og gleder meg enormt. Håper formen er bra etter ca ei uke, for da har jeg eksamen.
pluske83 Skrevet 6. mai 2010 #10255 Skrevet 6. mai 2010 Noen som vett hvor mye silikon Linnie Meister og Triana Iglesias har??
pluske83 Skrevet 6. mai 2010 #10256 Skrevet 6. mai 2010 Hei alle sammen:) Jeg er ny her på forumet og vil først starte med å si att dette er en kjempe flott side som jeg har fått svar på mye. for å fortelle litt om meg selv. jeg er en jente på snart 21 år, jeg opererte med for akkurat 4 uker siden i dag:) jeg har 375/400g under muskel. Hadde en stor B/Liten C i utgangspunktet. Har ønsket denne operasjonen veldig lenge pga jeg har hatt litt forskjell i str på brystene og fordi mine generelt var veldig flate og trengte litt "påfyll". Gikk på smertestillende i kun 3 dager og begynte med litt lett husarbeid å lignende etter ca en uke. Har fortsatt litt småvondt ved enkelte bevegelser osv enda, men ikke noe som virker hemmende på hverdagen. Puppene blir bare finere og finere for hver dag som går og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.) Vel nå begynner jeg å bli ganske så lei av denne sportsbhen og det er bare to uker til den skal av. er det noen her på forumet som begynte å bruke vanlig BH før de seks ukene hadde gått? Eventuelt om dette har gått bra og om det har hatt noe å si på resultatet? Og når kan man bruke spraytan på brystene etter en slik operasjon? Fint det finnes slike forum som dette=) Hilsen Inga89:) Hei og velkommen hit:) Hmmm mine pupper er bare 8dager gammle og eg og er leeeei av sportsbhen. Synst det er deilig og få "lufte" dem litt etter dysjing osv.. I mine papirer står det hver natt og dag i 14dager så bare dag i 4uker. tror kanskje eg kommer til og bruke den både dag og natt i 2mnd for og vere sikker. Når det har godt så lang tid blir eg vel redd for og ta den av,thiihii.. Hvor tung er du og hvor høy?? Er selv 1.63cm og 53kg og lagt 300ml under muskelen høyprofil. Kunne veldig godt tenkt meg nesten 400ml men det var ikke plass til det dessverre...
inga89 Skrevet 6. mai 2010 #10257 Skrevet 6. mai 2010 Hei og velkommen hit:) Hmmm mine pupper er bare 8dager gammle og eg og er leeeei av sportsbhen. Synst det er deilig og få "lufte" dem litt etter dysjing osv.. I mine papirer står det hver natt og dag i 14dager så bare dag i 4uker. tror kanskje eg kommer til og bruke den både dag og natt i 2mnd for og vere sikker. Når det har godt så lang tid blir eg vel redd for og ta den av,thiihii.. Hvor tung er du og hvor høy?? Er selv 1.63cm og 53kg og lagt 300ml under muskelen høyprofil. Kunne veldig godt tenkt meg nesten 400ml men det var ikke plass til det dessverre... Hei:) Dette står i mine papirer også, jeg har sovet uten sportsbh i 2 uker nå Men føler meg så slaskete med sportsbh på hele tiden hehe:p Jeg er 178 cm høy og veier ca 70kg, jeg kunne få opp til 450ml i første omgang, men jeg syntes det virket så stort, men nå kunne jeg godt tenkt meg mer, selv om jeg er strålende fornøyd:)
linni.ng Skrevet 6. mai 2010 #10258 Skrevet 6. mai 2010 ehh syntes puppene ser mindre ut nå :S fordi hevelsene har dempet? blir de noe større når musklene slipper? når?
Rødtoppen86 Skrevet 6. mai 2010 #10259 Skrevet 6. mai 2010 Hva hadde du før da? Jeg har jo også litt pupper nå, men det er ikke stort. En liten B-cup eller en dobbel A.. Men A-cupene blir somregel for små. Det er bra du er fornøyde med dine, jeg har lest at det er mest vanlig og få synlige kapsler osv når man tar over muskelen, hvor opererte du? Jeg brukte 75B før, og 70E nå. Har ikke hatt noe problemer så langt, begge brystene er myke og fine. Jeg opererte på Fornebuklinikken
pluske83 Skrevet 6. mai 2010 #10260 Skrevet 6. mai 2010 ehh syntes puppene ser mindre ut nå :S fordi hevelsene har dempet? blir de noe større når musklene slipper? når? Har sammme problemet dessverre... J.... irreterrende og betalt sååååååå mye og føle dem er for små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå