pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10221 Skrevet 5. mai 2010 Åh, så spennende JaneDoe :D Får håpe du får dato i juni, og at du får den størrelsen du ønsker etter operasjon nummer to. Det er skummelt hvordan man ser seg blind på puppene sine etterhvert som tiden går. Man venner seg til dem, og glemmer litt av hvor store de egentlig er. Heldigvis er det bare å slenge på seg en god push up, så er de evig store nok. Hjelper også å se på før-bilder. Jeg kan på en måte forstå at noen ønsker større og større pupper, fordi de rett og slett har sett seg blinde. Jeg fikk ikke tørr hud på puppene etter operasjonen, men derimot verdens blankeste hud. De glinset skikkelig, så ut som de var våte hehe... Mye rart de skal igjennom før de er tilbake normalen. forstår det og veldig godt.. føler eg har sett meg blind allerede og puppene mine er bare 1uke. men sant sånt du sier,ha på en god push up så blir det bra. hehe.. og selv om en har push så har en hvertfall pupp under bhen nå. thiihhii.. før var det bare masse oljeinnlegg og diverse som låg inne i bhen...
christelle Skrevet 5. mai 2010 #10222 Skrevet 5. mai 2010 Hei hei jenter:) Jeg skulle ha tatt op i april, men tørde ikke likevel. Har tenkt på dette såå mange år men rett før så ble jeg så redd for alle mulige komplikasjoner..særlig at de ville skikkelig kjennes fake ut for all tid etterpå! Men siden jeg har så lyst til å gjøre dette, så må jeg sette min redsel for alt som har med op å gjøre til sides og tenke at jeg må holde ut den uken med pain;) Jeg skal ta anatomiske , under muskel fordi jeg er ganske tynn /flat og ønsker et så naturlig resultat som mulig, noen nye brukere her som har tatt slike innlegg og som er fornøyd? jeg vil veldig gjerne høre:) Evt sett noen bilder om det er mulig! Jeg er 1.75 , 60 kg og A str. Ønsker en c-cup og avtalte v forrige op at jeg skulle ta 300g. men lurer på om det er for stort..hvordan er det dersom du klemmer inn det er max plass til , som hos meg 300, vil det da kjennes ekstra unaturlig ut?? så mulig jeg vil gå for 280 da men redd for at det blir litt lite igjen..hmm Ellers planlegger å ta ny op 7 juni. Jeg skal på ferie 1 mnd etterpå, hva tror dere som har tatt det, høres det greit ut? Eller tar det en god stund til at puppene er heilt fine, uten sår o.l at de trenger lengre enn 1 mnd? Tror dere arrene vil påvirkes dersom jeg soler meg i bikini(xom dekker over arrene med teip og blokk oppå der igjen)? Litt mange spørsmål men jeg vil så gjerne ta den å ikke utsette så trenger litt gode råd og gjerne høre litt erfaringer fra dere som nylig har tatt :-) tuusen takk for svar :rødme:
linni.ng Skrevet 5. mai 2010 #10223 Skrevet 5. mai 2010 ja det gjelder op arr etter op. ka bør eg unngå å spise..har hørt sjømat..men kor lenge :S må eg lixom unngå sjømat i juli? forda skal eg reise. og når dt gjelder soling..kan man sole md bikini på? :S dt står i papirene at man skal unngå soling i ett år...så lenge :S dt e tross alt sommer snart...
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10224 Skrevet 5. mai 2010 ja det gjelder op arr etter op. ka bør eg unngå å spise..har hørt sjømat..men kor lenge :S må eg lixom unngå sjømat i juli? forda skal eg reise. og når dt gjelder soling..kan man sole md bikini på? :S dt står i papirene at man skal unngå soling i ett år...så lenge :S dt e tross alt sommer snart... har aldri hørt om at du ikke kan spise noen sorter mat etter operasjonen. og tror det er greit med soling såååå lenge arrene er godt dekket. men du kan jo bare ta en kjapp tlf til klinikken og høre hva di mener..
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10225 Skrevet 5. mai 2010 Hei hei jenter:) Jeg skulle ha tatt op i april, men tørde ikke likevel. Har tenkt på dette såå mange år men rett før så ble jeg så redd for alle mulige komplikasjoner..særlig at de ville skikkelig kjennes fake ut for all tid etterpå! Men siden jeg har så lyst til å gjøre dette, så må jeg sette min redsel for alt som har med op å gjøre til sides og tenke at jeg må holde ut den uken med pain;) Jeg skal ta anatomiske , under muskel fordi jeg er ganske tynn /flat og ønsker et så naturlig resultat som mulig, noen nye brukere her som har tatt slike innlegg og som er fornøyd? jeg vil veldig gjerne høre:) Evt sett noen bilder om det er mulig! Jeg er 1.75 , 60 kg og A str. Ønsker en c-cup og avtalte v forrige op at jeg skulle ta 300g. men lurer på om det er for stort..hvordan er det dersom du klemmer inn det er max plass til , som hos meg 300, vil det da kjennes ekstra unaturlig ut?? så mulig jeg vil gå for 280 da men redd for at det blir litt lite igjen..hmm Ellers planlegger å ta ny op 7 juni. Jeg skal på ferie 1 mnd etterpå, hva tror dere som har tatt det, høres det greit ut? Eller tar det en god stund til at puppene er heilt fine, uten sår o.l at de trenger lengre enn 1 mnd? Tror dere arrene vil påvirkes dersom jeg soler meg i bikini(xom dekker over arrene med teip og blokk oppå der igjen)? Litt mange spørsmål men jeg vil så gjerne ta den å ikke utsette så trenger litt gode råd og gjerne høre litt erfaringer fra dere som nylig har tatt :-) tuusen takk for svar :rødme: Hadde alllldri klart og reist på ferie rett etter en op eg da.. Mine pupper er 1uke idag og eg er fortastt veldig øm og sår og blir FORT sliten av alt. Når du legger under muskelen er det mer smerter og lengre tid på og komme seg og etterpå... Du må nok bare offre puppene denne sommeren og reise på laaang ferie neste år:) Hadde og tenkt leeeeenge på op.i 8år faktisk.
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10226 Skrevet 5. mai 2010 Årrhh skal i brulup til søsteren min om 1uke og må ha sportsbhen på meg:((( Huff kommer ikke til og finne en kjole som er fin med den bhen:((
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10227 Skrevet 5. mai 2010 er det normalt med stikkende smerter mellom puppene??? føler ut som hjerte mitt holder på og dø
Avalon Skrevet 5. mai 2010 #10228 Skrevet 5. mai 2010 er det normalt med stikkende smerter mellom puppene??? føler ut som hjerte mitt holder på og dø Ja det er normalt, som nevnt tidligere er det nerver som gror. Husk at det er ikke bare arrene som skal gro men også begge puppene. Kirurgen har skjært til en lomme bak muskelen din som implantatene ligger i.
Avalon Skrevet 5. mai 2010 #10229 Skrevet 5. mai 2010 ja det gjelder op arr etter op. ka bør eg unngå å spise..har hørt sjømat..men kor lenge :S må eg lixom unngå sjømat i juli? forda skal eg reise. og når dt gjelder soling..kan man sole md bikini på? :S dt står i papirene at man skal unngå soling i ett år...så lenge :S dt e tross alt sommer snart... Jeg har heller aldri hørt noe om at du skal unngå enkelte matvarer.... Når det gjelder soling står det i mine papirer at teipen skal være på, eller bruke "total sunblock" hvis man soler seg toppløs.
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10230 Skrevet 5. mai 2010 Ja det er normalt, som nevnt tidligere er det nerver som gror. Husk at det er ikke bare arrene som skal gro men også begge puppene. Kirurgen har skjært til en lomme bak muskelen din som im"plantatene ligger i. Ja det er jo sant.. huff stakker lille kroppen min som har blitt så "herjet" med.. må bare gi det tid men det er sååå ubehagelig. føler meg som en gammel dame eller mann med hjerteproblemer,hihi..
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10231 Skrevet 5. mai 2010 forstår det og veldig godt.. føler eg har sett meg blind allerede og puppene mine er bare 1uke. men sant sånt du sier,ha på en god push up så blir det bra. hehe.. og selv om en har push så har en hvertfall pupp under bhen nå. thiihhii.. før var det bare masse oljeinnlegg og diverse som låg inne i bhen... Ja er jo noe der nå.. hehe... Fikk svar fra kirurgen i dag angående når jeg kan komme inn igjen.. Han sendte ,mailen min til sekretæren sin som ringer med for å booke time:) Konsultasjon og operasjon på samme dagen Blir i begynnelsen av juni.. Ikke lenge til det.. Bare 3 - 4uker tenker jeg.. Wohooo.. Da blir det ett sted mellom 425 og 500.. Kanskje jeg tar 450 eller 500 får se hva kirurgen syns...
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10232 Skrevet 5. mai 2010 Hei hei jenter:) Jeg skulle ha tatt op i april, men tørde ikke likevel. Har tenkt på dette såå mange år men rett før så ble jeg så redd for alle mulige komplikasjoner..særlig at de ville skikkelig kjennes fake ut for all tid etterpå! Men siden jeg har så lyst til å gjøre dette, så må jeg sette min redsel for alt som har med op å gjøre til sides og tenke at jeg må holde ut den uken med pain;) Jeg skal ta anatomiske , under muskel fordi jeg er ganske tynn /flat og ønsker et så naturlig resultat som mulig, noen nye brukere her som har tatt slike innlegg og som er fornøyd? jeg vil veldig gjerne høre:) Evt sett noen bilder om det er mulig! Jeg er 1.75 , 60 kg og A str. Ønsker en c-cup og avtalte v forrige op at jeg skulle ta 300g. men lurer på om det er for stort..hvordan er det dersom du klemmer inn det er max plass til , som hos meg 300, vil det da kjennes ekstra unaturlig ut?? så mulig jeg vil gå for 280 da men redd for at det blir litt lite igjen..hmm Ellers planlegger å ta ny op 7 juni. Jeg skal på ferie 1 mnd etterpå, hva tror dere som har tatt det, høres det greit ut? Eller tar det en god stund til at puppene er heilt fine, uten sår o.l at de trenger lengre enn 1 mnd? Tror dere arrene vil påvirkes dersom jeg soler meg i bikini(xom dekker over arrene med teip og blokk oppå der igjen)? Litt mange spørsmål men jeg vil så gjerne ta den å ikke utsette så trenger litt gode råd og gjerne høre litt erfaringer fra dere som nylig har tatt :-) tuusen takk for svar :rødme: Jeg har ikke anatomiske men jeg er tynn og hadde ikke noe pupp i det hele tatt... Har 260 ml nå. det var det max plass til.. De prøvde større men det gikk ikke. Jeg har under muskel og mine er fine og myke. Ser ikke unaturlige ut... Skal man sole seg så skal man bruke teip og\eller sunblock. Hadde ikke vært noe problem for meg å reise på ferie etter 1 mnd men det er store variasjoner hvordan kroppen tar det og hvor mye smerter og ubehag man får..
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10233 Skrevet 5. mai 2010 ja det gjelder op arr etter op. ka bør eg unngå å spise..har hørt sjømat..men kor lenge :S må eg lixom unngå sjømat i juli? forda skal eg reise. og når dt gjelder soling..kan man sole md bikini på? :S dt står i papirene at man skal unngå soling i ett år...så lenge :S dt e tross alt sommer snart... Det sto i mine papirer etter op at man skulle være litt forsiktig med sterk mat og junk food de første dagene.. Sikkert pga eventuell narkose og andre smertestillende mindler. Noen blir sikkert fortere kvalme enn andre.e
Avalon Skrevet 5. mai 2010 #10235 Skrevet 5. mai 2010 ehh kan man drikke etter ukers op folkens? Mener du alkohol? Så sterke smertestillende som du vil få, skal ikke blandes med alkohol så du bør ikke drikke så lenge du bruker det..
linni.ng Skrevet 5. mai 2010 #10236 Skrevet 5. mai 2010 ops..eg mente om eg kan drikke alkohol etter 2 ukers op?
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10237 Skrevet 5. mai 2010 ops..eg mente om eg kan drikke alkohol etter 2 ukers op? Ja man kan det så lenge man ikke bruker smertestilende... Jeg brukte bare Paracet i 2 dager...
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10238 Skrevet 5. mai 2010 hvor lenge må en gå med di jævla nervesmertene?? blir det bedre med tiden??
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10239 Skrevet 5. mai 2010 hvor lenge må en gå med di jævla nervesmertene?? blir det bedre med tiden?? jeg aner ikke hvor lenge de varer jeg. Men en måned bør vel hjelpe på?!! Jeg hadde ikke mye av det. Bare små stikk innimellom. Ikke noe som stakk ordentlig liksom.... Kom deg på facebook da så kan vi skravle litt Går litt kjappere enn her:)
linni.ng Skrevet 5. mai 2010 #10240 Skrevet 5. mai 2010 hvor lenge må en gå med di jævla nervesmertene?? blir det bedre med tiden?? aww...du har dt ille ser eg.. nå så får eg bare litt vondt å reise opp fra sengen..ellers er formen bra nå håper dt går bedre md dg etterhvert da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå