Avalon Skrevet 4. mai 2010 #10201 Skrevet 4. mai 2010 har hatt en del vondt i ene siden der bhen er pga masse limrester osv. og merket idag eg hadde en stor vannblemme rett innfor teipen på arrene. fikk heldigvis klemt hol på henne men er ikke merkelig eg har hatt vondt da... huff synst synd på meg selv.. grinnneee.... Er nok vi to som har hatt det verst ja.... jeg hadde flere begynnende sår på høyre side pga bandasjen reiv huden min av...
pluske83 Skrevet 4. mai 2010 #10202 Skrevet 4. mai 2010 er såå hoven mellom puppene... er det normalt??
Merete M Skrevet 4. mai 2010 #10203 Skrevet 4. mai 2010 (endret) Så dere tror ikke det går bra? Nei, det trodde ikke jeg heller, etter at jeg fikk lest hvor vondt mange av dere her inne har hatt det. Og venninna til mamma sa at en venninne av henne måtte kjøre selv 2 timer hjem, etter en brystoperasjon, men det skal da man hvertfall ikke gjøre??? Og mamma sa selv at etter hun hadde vært og operert nyrene, så måtte hun fint ta buss hjem etter operasjonen, og at jeg skal ikke operere bena, men puppene... Har da prøvd å fortelle henne hva dere har sagt og hva jeg har lest osv.. Tenk om noen løper inn i meg for eksempel, eller om jeg faller.. Nei! Jeg får heller jobbe litt ekstra og tjene nok til å kunne ta taxi... Uansett hvor dum mamma syns jeg er for at jeg "kaster bort penger", når jeg liksom bare kunne tatt offentlig transport og risikere å svime av midt på Oslo S.. Skulle ønske jeg kjente noen i Oslo som kunne kjørt, men sånn er livet Noen som har peiling på hva det koster fra Askim til Lillestrøm med taxi? Endret 4. mai 2010 av Merete M
Avalon Skrevet 4. mai 2010 #10204 Skrevet 4. mai 2010 Så dere tror ikke det går bra? Nei, det trodde ikke jeg heller, etter at jeg fikk lest hvor vondt mange av dere her inne har hatt det. Og venninna til mamma sa at en venninne av henne måtte kjøre selv 2 timer hjem, etter en brystoperasjon, men det skal da man hvertfall ikke gjøre??? Og mamma sa selv at etter hun hadde vært og operert nyrene, så måtte hun fint ta buss hjem etter operasjonen, og at jeg skal ikke operere bena, men puppene... Har da prøvd å fortelle henne hva dere har sagt og hva jeg har lest osv.. Tenk om noen løper inn i meg for eksempel, eller om jeg faller.. Nei! Jeg får heller jobbe litt ekstra og tjene nok til å kunne ta taxi... Uansett hvor dum mamma syns jeg er for at jeg "kaster bort penger", når jeg liksom bare kunne tatt offentlig transport og risikere å svime av midt på Oslo S.. Skulle ønske jeg kjente noen i Oslo som kunne kjørt, men sånn er livet Noen som har peiling på hva det koster fra Askim til Lillestrøm med taxi? Har du sjekket om klinikken har en avtale med f.eks et sykehushotell? Noen har slike avtaler at pasienter ved privatklinikk kan bo der, det er ikke gratis såklart. Kanskje verdt å sjekke ut, så hadde du fått op-dagen i fred og ro iallefall.
Merete M Skrevet 4. mai 2010 #10205 Skrevet 4. mai 2010 Har du sjekket om klinikken har en avtale med f.eks et sykehushotell? Noen har slike avtaler at pasienter ved privatklinikk kan bo der, det er ikke gratis såklart. Kanskje verdt å sjekke ut, så hadde du fått op-dagen i fred og ro iallefall. Samboeren min har en bestekompis som bor i Lillestrøm, og vi får bo gratis hos ham. I grunnen skulle han både kjøre og hente meg til og hjem fra operasjonen, men så mista han lappen for noen dager siden.. Det er ikke så gøy, med tanke på at det er et lite stykke fra Askim til Lillestrøm...
JaneDoe Skrevet 4. mai 2010 #10206 Skrevet 4. mai 2010 Da var jeg på dag 6 Tiden etter operasjonen har igrunnen gått mye bedre enn forventa Var litt slakk etter operasjonen men kjente ikke noe særlige smerter, var sikkert så borte av all medisinen , 1 dagen hadde jeg noe smerter , og trengte hjelp til å ta av og på klær, komme meg opp av sofaen og senga osv, 2 dagen var jeg mye bedre, gikk faktiskt på skolen og hadde engelsk eksamen, dette gikk veldig fint, var bare ganske sliten da jeg kom hjem så da :søvn: jeg resten av dagen. 3 og 4 dagen var i helga, det gikk veldig fint, 3 dagen fikk jeg ta av meg bandasjen og ble betydelig mye bedre etter det 4 dagen var jeg på besøk. 5 og 6 dagen har jeg også vært på skolen, det går kjempefint, fungerer som før nå egentlig, utenom at jeg blir litt fort sliten, og har litt småvondt til tider. Har fått stikkende smerter i det høyre brystet de siste dagene da ,ikke så gøy! men går nok over etter hvert:) Er også kjempefornøyd med resultatet! synes egentlig de har blitt ganske myke allerede, men de blir mykere og finere for hver dag som går eneste jeg sliter litt med er dusjinga, blir fort svimmel, klarer ikke dusje meg selv siden jeg bare holder på puppene synes det er så ubehagelig og ta av sportsbhen når jeg må dusje, kjennes ut som om puppene holder på å falle av Har fått sånne sting under brystene som skal forsvinne av seg selv, noen som vet omtrent når de forsvinner? Ellers har jeg heller ikke hatt noe problemer med rygg og soving, er ganske vant med og ligge i alle retninger og sovestillinger, har også et fabelaktig godt sovehjerte så det var ikke noe problem. Har begynt og få litt tørr hud på brystene, er dette vanlig? Tar ca 14 dager før stingene er borte... Tørr hud er helt normalt.. Skrubb forsiktig og ha på en god krem:)
JaneDoe Skrevet 4. mai 2010 #10207 Skrevet 4. mai 2010 Så dere tror ikke det går bra? Nei, det trodde ikke jeg heller, etter at jeg fikk lest hvor vondt mange av dere her inne har hatt det. Og venninna til mamma sa at en venninne av henne måtte kjøre selv 2 timer hjem, etter en brystoperasjon, men det skal da man hvertfall ikke gjøre??? Og mamma sa selv at etter hun hadde vært og operert nyrene, så måtte hun fint ta buss hjem etter operasjonen, og at jeg skal ikke operere bena, men puppene... Har da prøvd å fortelle henne hva dere har sagt og hva jeg har lest osv.. Tenk om noen løper inn i meg for eksempel, eller om jeg faller.. Nei! Jeg får heller jobbe litt ekstra og tjene nok til å kunne ta taxi... Uansett hvor dum mamma syns jeg er for at jeg "kaster bort penger", når jeg liksom bare kunne tatt offentlig transport og risikere å svime av midt på Oslo S.. Skulle ønske jeg kjente noen i Oslo som kunne kjørt, men sånn er livet Noen som har peiling på hva det koster fra Askim til Lillestrøm med taxi? Hadde du operert på FOrnebu skulle jeg ha henta deg og kjørt deg til lillestrøm, men askim blir litt langt. Jeg bor sev i Eidsvoll.. Nesten i Eidsvoll i alle fall..
Merete M Skrevet 4. mai 2010 #10208 Skrevet 4. mai 2010 Hadde du operert på FOrnebu skulle jeg ha henta deg og kjørt deg til lillestrøm, men askim blir litt langt. Jeg bor sev i Eidsvoll.. Nesten i Eidsvoll i alle fall.. Det var kjempesnilt sagt av deg :rødme: Skjønner at det blir litt langt ja finner sikkert en ordning..
JaneDoe Skrevet 4. mai 2010 #10209 Skrevet 4. mai 2010 Jeg hadde gjort det jeg assa.. Håper du finner noen som kan kjøre deg.. Er det beste det aelv om jeg var veldig oppegående selv.
pluske83 Skrevet 4. mai 2010 #10210 Skrevet 4. mai 2010 er det normalt og vere veldig hoven mellom puppene??? er sånt mykt og ser ut som det er mye veske inni. minner meg veldig om når eg gjekk gravid med mye vann i føttene. blæhhh er ekkelt dette asså.. er det normalt???
Rødtoppen86 Skrevet 4. mai 2010 #10211 Skrevet 4. mai 2010 er det normalt og vere veldig hoven mellom puppene??? er sånt mykt og ser ut som det er mye veske inni. minner meg veldig om når eg gjekk gravid med mye vann i føttene. blæhhh er ekkelt dette asså.. er det normalt??? Det er helt normalt Jeg var ikke hoven mellom puppene, men på sidene derimot så man ikke ut hehe... De har jo styrt mye der, så det er ikke så rart at man blir hoven. Du skal nok se at det gir seg snart
JaneDoe Skrevet 4. mai 2010 #10212 Skrevet 4. mai 2010 Da har jeg sendt en ny mail til kirurgen min. Håper han har plass til å operere meg i førsten av juni Det hadde passa perfekt... Bare å vente på svar nå da.. hihi... Å Pluske jeg var litt hoven mellom puppene så det er nok helt normalt.. Tenk på hud og alt som blir strekt ..
Rødtoppen86 Skrevet 4. mai 2010 #10213 Skrevet 4. mai 2010 Åh, så spennende JaneDoe :D Får håpe du får dato i juni, og at du får den størrelsen du ønsker etter operasjon nummer to. Det er skummelt hvordan man ser seg blind på puppene sine etterhvert som tiden går. Man venner seg til dem, og glemmer litt av hvor store de egentlig er. Heldigvis er det bare å slenge på seg en god push up, så er de evig store nok. Hjelper også å se på før-bilder. Jeg kan på en måte forstå at noen ønsker større og større pupper, fordi de rett og slett har sett seg blinde. Jeg fikk ikke tørr hud på puppene etter operasjonen, men derimot verdens blankeste hud. De glinset skikkelig, så ut som de var våte hehe... Mye rart de skal igjennom før de er tilbake normalen.
JaneDoe Skrevet 4. mai 2010 #10214 Skrevet 4. mai 2010 Åh, så spennende JaneDoe :D Får håpe du får dato i juni, og at du får den størrelsen du ønsker etter operasjon nummer to. Det er skummelt hvordan man ser seg blind på puppene sine etterhvert som tiden går. Man venner seg til dem, og glemmer litt av hvor store de egentlig er. Heldigvis er det bare å slenge på seg en god push up, så er de evig store nok. Hjelper også å se på før-bilder. Jeg kan på en måte forstå at noen ønsker større og større pupper, fordi de rett og slett har sett seg blinde. Jeg fikk ikke tørr hud på puppene etter operasjonen, men derimot verdens blankeste hud. De glinset skikkelig, så ut som de var våte hehe... Mye rart de skal igjennom før de er tilbake normalen. Hehe ja er ikke det at de skal bli større og større hele tida.. hehe.. men man blir fort vant til de.. Mine er kjempefine de Men ønsker meg kløft uten å måtte klemme de sammen så fælt.. hehe... Har mase før og etter bilder så det er moro å se på.. haha Jeg hadde heller ikke tørr hud , emn skikkelig glatt... Hehe... Ikke like blanke som dine da men blanke nok..
linni.ng Skrevet 4. mai 2010 #10215 Skrevet 4. mai 2010 ka kan eg gjøre når begge brystvorter er svært ømme og svir?? :S hjelppp
Cerasus Skrevet 5. mai 2010 #10216 Skrevet 5. mai 2010 Vil tippe en krem for såre brystvorter mht amming kan være en god løsning:-) For eksempel AVENT Moisturising Nipple Cream. Tror de skal ha et utvalg på apoteket, mener å ha sett i forbifarten. God bedring:-)
JaneDoe Skrevet 5. mai 2010 #10217 Skrevet 5. mai 2010 (endret) ka kan eg gjøre når begge brystvorter er svært ømme og svir?? :S hjelppp Det er en salve som heter Purelan også på apoteket. Står i mor og barn hylla. Endret 5. mai 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 5. mai 2010 #10218 Skrevet 5. mai 2010 Hehe ja er ikke det at de skal bli større og større hele tida.. hehe.. men man blir fort vant til de.. Mine er kjempefine de Men ønsker meg kløft uten å måtte klemme de sammen så fælt.. hehe... Har mase før og etter bilder så det er moro å se på.. haha Jeg hadde heller ikke tørr hud , emn skikkelig glatt... Hehe... Ikke like blanke som dine da men blanke nok.. Mine pupper veksler mellom å være blanke/ glatte og tørre enda
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10219 Skrevet 5. mai 2010 Har endelig gaddet sminke meg litt idag etter 1UKE uten noe form for sminke. Formen har vert så dårlig at eg har ikke orket,men idag orket eg.. jipppiii... Tror formen kommer seg litt og litt. Er fortsatt veldig øm over alt og det stikker og svir. Må ha hjelp til og komme ut og inn av sengen og. Har hatt veldig problem med magen og. Lite matlyst og oppblåst og treg.
pluske83 Skrevet 5. mai 2010 #10220 Skrevet 5. mai 2010 Mine pupper veksler mellom å være blanke/ glatte og tørre enda har heller ikke merket noe til tørr hudd bare veldig glatt jaaa.. som om den er sykt fett eller noe på puppene. litt ekkelt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå