Gjest ElCaramba Skrevet 27. desember 2006 #1001 Del Skrevet 27. desember 2006 Mht stor C: Jeg var inne på Qvinna sine sider, og målte meg der på deres tabeller, og ifølge deres cm er jeg 0.5 cm fra D! Vet ikke hvilke tabeller som er mest riktige, men denne ga meg så stor selvfølelse at jeg nekter å høre hvis denne tabellen er feil Hehe! Men jeg kjøpte en bh her om dagen på Lindex, 80/C, og mine damer og herrer: Tamtarata: DEN SITTER SOM EI KULE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 28. desember 2006 #1002 Del Skrevet 28. desember 2006 Mht stor C: Jeg var inne på Qvinna sine sider, og målte meg der på deres tabeller, og ifølge deres cm er jeg 0.5 cm fra D! Vet ikke hvilke tabeller som er mest riktige, men denne ga meg så stor selvfølelse at jeg nekter å høre hvis denne tabellen er feil Hehe! Men jeg kjøpte en bh her om dagen på Lindex, 80/C, og mine damer og herrer: Tamtarata: DEN SITTER SOM EI KULE ← Wuæh`.. har du kjøpt bh?? uten spiler da eller? Jeg vil og kjøpe bh...!!en sånn fiin en... hehe. vet ikke hvilken str jeg er nå jeg... denne sportsbhn er 70 b, men jeg er langt ifra til å passe mine gamle 70 b bh'er... kanskje jeg skal måle jeg og kanskje... hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 28. desember 2006 #1003 Del Skrevet 28. desember 2006 har målt nå.. og som alle str guidene sier så er jeg en 70 b... det kan umuuulig stemme *grine* jeg har jo lagt inn myyye... jeg kan jo ikke være den samme str... har jo prøvd å legge mine gamle bh'er rundt puppen, både 70 b og 70 c... og de ser nå ganske så små ut utenpå puppen... uff, nå er jeg trist... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 28. desember 2006 #1004 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Hmmm? :klø: Det kan umulig stemme? Du må da være minst en D. Målte du med måleband over puppen, fra der den begynner på yttersiden, over vorta, og til der den slutter framme? (man skal kun måle selve puppene, ikke noe av huden FØR de begynner,og en pupp om gangen) Det var slik de skulle måles i deres tabell. Siden bh ene dine virker små, har du en god indikasjon på at du ikke er en B!! Kansje du kan måle på en undertøysbutikk, da blir det vel rett! Det skal jeg gjøre selv også. Jeg kjøpte en spilebh, brun blondesak som er bare lekker. Kan ikke bruke den på ukesvis da men måtte bare Endret 28. desember 2006 av ElCaramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 28. desember 2006 #1005 Del Skrevet 28. desember 2006 tror ikke dere skal bry dere så veldig mye om hva en slik tabel sier! jeg har aldri fått riktig på de i hvertfall! gå til en butikk hvor de kan hjelpe dere når de 6 ukene dere må vente før dere kan bruke spile bh, så finner du ut hvilken størelse dere er! men husk, det er dumt å kjøpe masse bh'er med en gang, for puppene forandrer seg vist det første året... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 28. desember 2006 #1006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ahh, festbreeems Fra spøk til alvor. Klart de forandrer form, jeg har ikke kjøpt masse bher jeg, bare en. Det er lurt å få sjekka str på skikkelig vis så en får riktig support til de nye attributtene, men den foreløpige målinga på nettet nå er iallefall bare artig for min del! Man blir litt opptatt av den nye str sin etter å ha endelig fått nye pupper! Men det er jo deilig spesielt etter ei tid nå med mye vondt, og der man føler seg litt pjusk. Ser på nye klær, undertøy og sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 28. desember 2006 #1007 Del Skrevet 28. desember 2006 var ikke ment som festbrems bare som en trøst til LosTSoul! tror nok størelsen har blitt bektraktelig større Jeg gikk i hvertfall opp 2 str. i cup, noe jeg var veldig fornøyd med :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 28. desember 2006 #1008 Del Skrevet 28. desember 2006 Hehe Joda, jeg skjønner hva du mener. Tror ikke LostSOul har noe å frykte, selv om hun sier det kjennes ut som de har krympa. Synes hun har svære råfine pupper! Jeg tenker D når jeg ser bildene hennes. Men det er klart, det er hun som kjenner sine best. Men jeg ser stor forskjell på mine å, hevelsen har gått ned og de har sunket mer ned og fått en helt annen fasong. Fikk litt sånn "ånei,dere to, ikke bli mindre!" Men jeg ser nå at de har ikke blitt mindre, volumet har bare flytta seg. Man blir fort vant til str! Og da kan man fort tenke seg at de ikke er så store lenger. Når jeg ser meg i speilet nå, så virker de jo mye mindre enn første dagen. Puppene er ikke mindre, det er bare inntrykket da som var større. Så til dere som har ikke har tatt operasjonen enda, jeg kan stille meg i rekkene mht det å bli vant til str. Jeg ser helt klart idag at jeg hadde tålt sikkert 100cc til og alikevel sett naturlig ut. Er dog fornøyd med min str, da det også var andre faktorer som spilte inn på mitt valg. Men ikke vær redd for at det blir for stort. Og de er lett å gjemme bort. Når jeg har sportsbhen på, og stor genser, er det like før jeg setter inn en tapt/funnet annonse i avisa. De forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 28. desember 2006 #1009 Del Skrevet 28. desember 2006 Nei uff, håper ikke det stemmer iallefall... de guidene er så forskjellige... men hvis jeg skal måle fra siden av puppen og inn mot brystbenet? da er det jo sikkert en aa cup *ler* nei det kan bare ikke stemme.. for sportsbh'en jeg har på nå er 70 b og halve puppen tyter ut av bh'en under armen.. så gjett hvem som skal gå ut å kjøpe ny sportsbh i dag a! noen tips på gode sportsbh'er`? Enig med deg caramba at de ikke er mindre, men formen har blitt bedre og da ser de mindre ut for man blir jo vant til de... ser jo på bildene rett etter og nå at de er like store, men under klær forsvinner de jo nå som jeg har bare sportsbh... men de er jo garantert myye større nå.. kunne aldri gått med bare sportsbh under klær før, da ville det vært flatt der, og er langt ifra flat nå :D Tenker også D-cup når jeg ser mine egne, for jeg kjenner jo meg selv såpass og jeg kunne bruke C-cup en tid, hvor puppene var littegrann fyldigere enn de var rett før operasjonen, og de var uansett ikke på langt nær så store som nå... kanskje jeg er en 65 F uten å vite det... jeg skal så garantert bli målt på ordentlig butikk ja.. *nikke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 28. desember 2006 #1010 Del Skrevet 28. desember 2006 Kjempekult.... det finnes jo ikke sportsbh med 70 i omkrets.... fant kun en som jeg kjøpte, men vet ikke helt hvor bra støtte det er i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 28. desember 2006 #1011 Del Skrevet 28. desember 2006 LosTSoul - jeg håper for din skyld at du ikke er 65 F, i dag var jeg nemlig i det jeg trodde var en bra undertøysbutikk, men de hadde ikke mindre enn 70... tror du jeg ble skuffet eller... hadde så gledet meg til å finne en bh til, men den gang ei... det positive var at jeg fikk bh i posten i dag fra figleaves.com, og det var jo gøy. den var ikke like fin som jeg hadde trodd, men den passet perfekt, og det er jo det viktigste! og så kostet den og trusen 37 pund, 465 kr, og jeg betalte mer enn 500 bare for en tilsvarende (ikke samme...) bh for 2 uker siden i Oslo... så nå har jeg 3 bh er som passer, i tillegg til de 2 sports bh'ene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 28. desember 2006 #1012 Del Skrevet 28. desember 2006 Kveldens supertips til (snart) nyopererte!! Ikke kast pads som har vært i de gamle bhene! De funker superbra til å beskytte såre brystvorter! Jeg har til de grader sensitive vorter for tida og de er blitt såre og ømme, så det gjør vondt i hele puppen, pga den tynne sportsbhen! Alt gnisset mot dem,au au au. Så jeg fant fram to innlegg og putta de inn som skjold foran vortene inni bhen, VOILA, helt annet menneske! DEILIG! Gjør det gjerne FØR de blir såre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 29. desember 2006 #1013 Del Skrevet 29. desember 2006 Kveldens supertips til (snart) nyopererte!! Ikke kast pads som har vært i de gamle bhene! De funker superbra til å beskytte såre brystvorter! Jeg har til de grader sensitive vorter for tida og de er blitt såre og ømme, så det gjør vondt i hele puppen, pga den tynne sportsbhen! Alt gnisset mot dem,au au au. Så jeg fant fram to innlegg og putta de inn som skjold foran vortene inni bhen, VOILA, helt annet menneske! DEILIG! Gjør det gjerne FØR de blir såre! ← Takk for tipset Caramba.. kanskje derfor puppene mine er så såre.. Kjøpt meg en sportsbh som sitter bedre nå da, og som støtter hele puppen istedet for halve... men var ikke noen cup str, bare omkrets str på den :S rart.. men men, den sitter iallefall.. :D Vært på byen nå med søs, var digg å få danset fra seg litt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 29. desember 2006 #1014 Del Skrevet 29. desember 2006 Uff, bytur og nye pupper passer ikke alltid like bra... klarte å løpe på en statue inne på tiger tiger og slo meg i siden det var ikke noe godt... Puppene er fremdeles godt bevart inni sportsbh'en da, men er litt ømt på v.siden.. litt for mye dansing kanskje ? Hvordan er puppestellet deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 29. desember 2006 #1015 Del Skrevet 29. desember 2006 Uff, bytur og nye pupper passer ikke alltid like bra... klarte å løpe på en statue inne på tiger tiger og slo meg i siden det var ikke noe godt... Puppene er fremdeles godt bevart inni sportsbh'en da, men er litt ømt på v.siden.. litt for mye dansing kanskje ? Hvordan er puppestellet deres da? ← Au! Hørtes ikke godt ut! Må se opp for statuene vettu Alt går fint med mine pupper, men de er rare, den høyre og den venstre har hver sin egen rekonvalisens, lever hvert sitt liv. En skvulper, og en har litt lyn. tror den høyre skvulper fordi jeg er høyrehendt og bruker muskelen mer, og den venstre er kommet lengre i groprosessen mht nerver. Har liksom mine egne teorier Men ellers tror jeg alt forløper som normalt, ønsker at tida går litt fortere, nå er helingsprosessen helt annerledes og det kjennes ut som det tar laang tid før puppene er "mine". Det er ikke vondt, men man kjenner det gror og det klør overalt. Og litt sår i arrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 29. desember 2006 #1016 Del Skrevet 29. desember 2006 Tusen takk for svar jenter Iiiik... gleder meg sånn til jeg skal på konsultasjon, Fornebu klinikken skal kontakte meg nå på ny-året. Lever helt i min egen lille puppe-verden om dagen...hihi Vet dere hva som er forskjellen på høy og lav profil på protesene? Lurer sånn på hva jeg skal velge. Hva har dere? ElCaramba, har sendt deg en melding med e-mail adressen min, glemte å få den med på første så har sendt deg to, surrete som jeg er...hehe Håper alt er vel med dere Klem fra Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 29. desember 2006 #1017 Del Skrevet 29. desember 2006 Tusen takk for svar jenter Iiiik... gleder meg sånn til jeg skal på konsultasjon, Fornebu klinikken skal kontakte meg nå på ny-året. Lever helt i min egen lille puppe-verden om dagen...hihi Vet dere hva som er forskjellen på høy og lav profil på protesene? Lurer sånn på hva jeg skal velge. Hva har dere? ElCaramba, har sendt deg en melding med e-mail adressen min, glemte å få den med på første så har sendt deg to, surrete som jeg er...hehe Håper alt er vel med dere Klem fra Leah ← Hei Leah! Har notert adr di, bilder kommer. Jeg har lavprofil, LostSOul har høyprofil, hvis du spør henne pent får du sikkert bilder av henne og. Så kan du sammenligne. Du må være kjempespent nå som det nærmer seg! Misunner deg litt. jeg hadde eksamenstid helt opp til operasjonen så jeg rakk nesten aldri å tenke så mye på det, men var litt nervøs når jeg tenkte på det. Skrev litt her inne om det. Puppeverden ja!! Å den tilværelsen kommer du til å sveve i en stund! Tro meg, men det er så artig! Gled deg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 29. desember 2006 #1018 Del Skrevet 29. desember 2006 Au! Hørtes ikke godt ut! Må se opp for statuene vettu Alt går fint med mine pupper, men de er rare, den høyre og den venstre har hver sin egen rekonvalisens, lever hvert sitt liv. En skvulper, og en har litt lyn. tror den høyre skvulper fordi jeg er høyrehendt og bruker muskelen mer, og den venstre er kommet lengre i groprosessen mht nerver. Har liksom mine egne teorier Men ellers tror jeg alt forløper som normalt, ønsker at tida går litt fortere, nå er helingsprosessen helt annerledes og det kjennes ut som det tar laang tid før puppene er "mine". Det er ikke vondt, men man kjenner det gror og det klør overalt. Og litt sår i arrene. ← Ja må se opp for de gitt det du mener med skvulping, åssen kjennes det ut? for min høyre er blitt så rar... kjennes på en måte ut som om protesen har løsnet (vet ikke om den har fstet seg litt engang men) og flyter rundt inni der... skikkelig ubehagelig.. Men den høyre kjennes forsåvidt ut som min egen bortsett fra det ubehaget, og den venstre kjennes bare ut som en ballong som er festet på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 30. desember 2006 #1019 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei, hei alle sammen! Nå har det snart gått en mnd med mine nye fordeler! Og jeg kan bevege meg som jeg vil, og ligge som jeg vil. Vil ikke prøve å sove på magen ennå, men det kommer vel det også! Har alle dere andre det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 30. desember 2006 #1020 Del Skrevet 30. desember 2006 Forresten, er det noen andre som har vondt i ribbe beina? Jeg har vondt på de, den ene gjør mer vondt enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå