@nnemor Skrevet 26. april 2010 #10101 Skrevet 26. april 2010 Det var pussig. Jeg var på tønsberg private på torsdag og op. Har ikke sett noen andre her inne som har vært i tønsberg (som jeg har fått med meg da) så det var jo litt artig. Skal du ha full narkose da eller? Da må det jo være dr. Hammerstad (som oxo op i Drammen ) du skal til da? Ett spm til, til de som er "gamle i gamet" Nå ere jo bare 2 dager siden min op å jeg lurer på om puppene vil "forme" seg litt mer etterhvert? At det er mulig å "lage" kløft og rett og slett lee litt på de lissom. De er jo så stive foreløpig, på en måte. Hmmm, maser og spør mye men er jo veldig gira og nysjerrig på det her nå. Vennlig hilsen Hei du. Jeg har egentlig lyst på lokalbedøvelse jeg da. Hva hadde du??? Er du fornøyd med resultatet? og var de trivelige i Tønsberg? Gleder meg til konsultasjonen i morgen, med litt sånn skrekkblandet fryd
linni.ng Skrevet 26. april 2010 #10102 Skrevet 26. april 2010 da e op gjennomført e dt vanlig at puppene ser spisse ut rett etter op? formen er bra hittil..ellers ubeagelig..ikk så smertefull.. ehhhh syns dem ser som pyramide :S e dt fordi eg har høyprofil? noen som har opplevd dette?
Avalon Skrevet 26. april 2010 #10103 Skrevet 26. april 2010 da e op gjennomført e dt vanlig at puppene ser spisse ut rett etter op? formen er bra hittil..ellers ubeagelig..ikk så smertefull.. ehhhh syns dem ser som pyramide :S e dt fordi eg har høyprofil? noen som har opplevd dette? Hehe, ja det er normalt. Jeg har moderatprofil og mine så ut som to veldig triste kremmerhus eller pyramider om du vil. Det retter seg opp etterhvert, største forandringen så jeg etter 2mnd.
pluske83 Skrevet 27. april 2010 #10104 Skrevet 27. april 2010 da e op gjennomført e dt vanlig at puppene ser spisse ut rett etter op? formen er bra hittil..ellers ubeagelig..ikk så smertefull.. ehhhh syns dem ser som pyramide :S e dt fordi eg har høyprofil? noen som har opplevd dette? GRATULERE sååå mye Hvor mye la du inn?? Var du nervøs??
pluske83 Skrevet 27. april 2010 #10105 Skrevet 27. april 2010 1 DAG IGJEN Imorgen 9.30 braker det løs....
linni.ng Skrevet 27. april 2010 #10106 Skrevet 27. april 2010 eg la inn 300cc høypofil under muskel tror eg.. lykketil til dg imorra :D hold dg oppdatert formen min e ganske bra..moderat smerte..ik voldsom smerte.. hjelpp
linni.ng Skrevet 27. april 2010 #10107 Skrevet 27. april 2010 kunne ikk sove inatt..hadde skikkelig ryggplager noen tips folkens... må få hjelp å reise opp av og til oxo
linni.ng Skrevet 27. april 2010 #10108 Skrevet 27. april 2010 Hehe, ja det er normalt. Jeg har moderatprofil og mine så ut som to veldig triste kremmerhus eller pyramider om du vil. Det retter seg opp etterhvert, største forandringen så jeg etter 2mnd. ka la du inn?
pluske83 Skrevet 27. april 2010 #10109 Skrevet 27. april 2010 eg la inn 300cc høypofil under muskel tror eg.. lykketil til dg imorra :D hold dg oppdatert formen min e ganske bra..moderat smerte..ik voldsom smerte.. hjelpp Tusen takk for det Huff gruer meg veldig.. Skal ha det samme som deg eg Er du fornøyd med str da??? Er så redd mine skal føles for små Tror det er ganske normalt med en del ryggplager nå i begynnelsen. Har lest om mange som sover i halveis sittende stilling med masse puter rundt seg. Kanskje det kan lette litt på smertene di neste døgnene? :søvn:
awaaa Skrevet 27. april 2010 #10110 Skrevet 27. april 2010 1 DAG IGJEN Imorgen 9.30 braker det løs.... Hehe, lykke til Pluske83 Det kommer til å gå kjempefint!
Avalon Skrevet 27. april 2010 #10111 Skrevet 27. april 2010 ka la du inn? Moderatprofil, 240g i venstre og 260g i høyre.
pluske83 Skrevet 27. april 2010 #10112 Skrevet 27. april 2010 Hehe, lykke til Pluske83 Det kommer til å gå kjempefint! Tusen takk for det Gruer meg veldig mye.. Har nettopp vasket meg med Hibiscruben Tipper eg må inatt for og sove ja...
Avalon Skrevet 27. april 2010 #10113 Skrevet 27. april 2010 kunne ikk sove inatt..hadde skikkelig ryggplager noen tips folkens... må få hjelp å reise opp av og til oxo Regner med at du bruker masse puter bak ryggen og sover litt sittende? Jeg fikk også vondt i ryggen av å sove sånn, og jeg hadde jo smerter fra helvete i tillegg. Mine tips er ta smertestillende rundt den tiden du skal legge deg, evt sett på vekkerklokka når du kan ta ny dose, og sov videre. Da er det litt lettere å komme seg utav senga. Ellers for ryggen, få noen til å smøre litt tigerbalsam der du har vondt, det kan lette litt på det. Du må ikke ta noe voltarol eller noe for ryggen enda, men det vet du sikkert.
pluske83 Skrevet 27. april 2010 #10114 Skrevet 27. april 2010 Synst det er helt SYKT og tenke på at om 15timer er det min tur
Gjest Snaps Skrevet 27. april 2010 #10115 Skrevet 27. april 2010 bare 12 timer til det er min tur :O :O
pluske83 Skrevet 28. april 2010 #10116 Skrevet 28. april 2010 bare 12 timer til det er min tur :O :O Det går så bra Masse lykke til Nå har eg akkurat hatt siste vask med Hibiscruben og er nervøs. Vil bare ha det overstått nå kjenner eg Har hatt en veldig dårlig natt med :søvn:
awaaa Skrevet 28. april 2010 #10117 Skrevet 28. april 2010 (endret) Lurer på åssen det går med Pluske83, ho har jo op nå ho Endret 28. april 2010 av awaaa
Gjest Snaps Skrevet 28. april 2010 #10118 Skrevet 28. april 2010 Da har jeg fått meg nye pupper :D:D Opererte meg på colosseumsklinikken i stavanger, la inn 280cc over muskel moderatprofil. Fikk sports bh i C-cup, så regner med at jeg blir en liten C eller noe sånt. Hadde time 07.45, da jeg kom tegnet legen på meg, så tok han litt bilder i forskjellige vinkler. Etterpå fikk jeg en sprøyte i hånden og så mye mer husker jeg ikke ;P våknet opp en del senere på observasjonen, frøys litt å var sulten. Fikk en skikkelig god osteskive med saft var så sulten at omtrent alt ville vært godt ;P Så fikk jeg komme ut på hvilerommet og treffe kjæresten, fikk litt info fra sykepleier og lege så reiste jeg hjem. Er overrasket over hvor lite vondt jeg har foreløpig.. har tatt en paralgin forte siden jeg kom hjem, har hvilt en del, å sitt på film, tv og vært på dataen. Trodde jeg omtrent ikke ville klare noen ting etter operasjonen! Er litt øm, og det kjennes litt stramt og rart rundt puppene men ikke noe særlige smerter, så det er jo bra :D men så tok jo jeg over muskelen også da så gjerne det har noe og si Gleder meg vertfall maks til lørdag, da får jeg ta av bandasjen:D klarer nesten ikke å vente, må innrømme at jeg har "snik tittet" inni mellom bandasjen, og det lille jeg så da så hvertfall bra ut :D Veldig nysgjerrig på hvordan det går med deg Pluske83? :)
Lizz28 Skrevet 28. april 2010 #10119 Skrevet 28. april 2010 Hei hei jenter. Gratulerer til alle som har fått seg nye pupper de siste dagene!!! Selv har jeg har jeg 16 dager gamle herligheter å glede meg over Tenkte det var på tide med en liten oppdatering. Vil også dele opplevelsen av de første to ukene etter opperasjonen. De første dagene var ikke noe særlig stas på jeg innrømme. Jeg hadde mange bekymringer. Regnet jo med at det kom til å gjøre vondt, spesielt de første tre dagene. Men jeg hadde lest mye her på forumet og det virket som de fleste var friske å raske ganske fort. Ble derfor veldig bekymret da jeg fortsatt hadde skarpe smerter i den høyre puppen. Det var som jeg hadde barberblader inni der. Pluss at jeg hadde slike luftbobler eller no som jeg kunne kjenne beveget seg frem og tilbake. Var helt sikker på at noe var galt og angret på at jeg hadde tatt risikoen. Jeg ringte klinikken og han forsikret meg om at alt var helt i orden. Slo meg "nesten" til ro med dette. Men såååå etter en uke på dagen forandret alt seg. Alt ble veldig mye bedre over natten og jeg kunne nesten ikke tro det. Plutselig kunne jeg bevege armene og leve normalt igjen. Så utrolig deilig!!!! Ville bare dele dette med dere i tilfelle noen er i samme båt som jeg var. Puppene mine har blitt kjempefine og mye av hevelsen har gått ned. Var litt bekymret over at de kanskje hadde blitt litt store. De virket så store når det var så høyt oppe. Nå har de falt litt ned og det ser mye bedre ut. Tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd Tok av teipen i dag og det ser ut til at arrene vil bli fine også. Lurte litt på hva slags beskjeder dere andre fikk om hvor lenge man skal ha på Sportsbh og når man kan starte med spilebh igjen? Ha en finfin kveld
Gjest Snaps Skrevet 28. april 2010 #10120 Skrevet 28. april 2010 Hei hei jenter. Gratulerer til alle som har fått seg nye pupper de siste dagene!!! Selv har jeg har jeg 16 dager gamle herligheter å glede meg over Tenkte det var på tide med en liten oppdatering. Vil også dele opplevelsen av de første to ukene etter opperasjonen. De første dagene var ikke noe særlig stas på jeg innrømme. Jeg hadde mange bekymringer. Regnet jo med at det kom til å gjøre vondt, spesielt de første tre dagene. Men jeg hadde lest mye her på forumet og det virket som de fleste var friske å raske ganske fort. Ble derfor veldig bekymret da jeg fortsatt hadde skarpe smerter i den høyre puppen. Det var som jeg hadde barberblader inni der. Pluss at jeg hadde slike luftbobler eller no som jeg kunne kjenne beveget seg frem og tilbake. Var helt sikker på at noe var galt og angret på at jeg hadde tatt risikoen. Jeg ringte klinikken og han forsikret meg om at alt var helt i orden. Slo meg "nesten" til ro med dette. Men såååå etter en uke på dagen forandret alt seg. Alt ble veldig mye bedre over natten og jeg kunne nesten ikke tro det. Plutselig kunne jeg bevege armene og leve normalt igjen. Så utrolig deilig!!!! Ville bare dele dette med dere i tilfelle noen er i samme båt som jeg var. Puppene mine har blitt kjempefine og mye av hevelsen har gått ned. Var litt bekymret over at de kanskje hadde blitt litt store. De virket så store når det var så høyt oppe. Nå har de falt litt ned og det ser mye bedre ut. Tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd Tok av teipen i dag og det ser ut til at arrene vil bli fine også. Lurte litt på hva slags beskjeder dere andre fikk om hvor lenge man skal ha på Sportsbh og når man kan starte med spilebh igjen? Ha en finfin kveld så bra at alt står bra til med deg, og du er fornøyd Jeg fikk beskjed om å ha på sportsbh dag og natt de to første ukene, så bare på natt i 4 uker. det med spile bh har jeg også lurt på, gleder meg såå til å kjøpe nytt undertøy nå:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå