Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vasket dere håret og barberte dere kvelden før operasjonen eller 2kvelder før liksom?? :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vasket dere håret og barberte dere kvelden før operasjonen eller 2kvelder før liksom?? :klemmer:

Hehe.... Ja dagen før... Var glad jeg tok vinterpelsen :skratte: på legga før jeg skulle under kniven... Resten tas jo jevnlig uansett.. hehe...

Skrevet

Hmm, det står at jeg er mann her gitt... Og jeg får ikke enda det. Finner ikke igjen den :kjempesinna: instillinga :(

Skrevet

:ler:

Ja er klar eg :klemmer: Har vert klar i mange år nå igrunnen,hehe :)

Ja tror eg skal rett etter deg så han Vanja får det travelt på Onsdag :ler: KJøpte den scruben på apoteket og den kostet rundt 100kr så ikke så dyrt :ler:

Fikk du prøve andre str på konsultasjonen en 300cc da?

hehe :) okei, får kjøpe den imorgen da. prøvde 280 og 300 og 320. Var de som han fant frem til meg.. synes alt hørtes så stort ut jeg ;P

Skrevet

Hmm, det står at jeg er mann her gitt... Og jeg får ikke enda det. Finner ikke igjen den :kjempesinna: instillinga :(

Haha artig :legrine::legrine::legrine:

Skrevet

Så moro å se at det er flere som har valgt Tønsberg Privatklinikk! :) Jeg ble op der for nesten en uke siden, forrige tirsdag! Dr Hammerstad er kjempe flink, det samme må jeg si om de andre som jobber der og! :) Alt har gått helt supert etter op, og i går fikk jeg sønnen min hjem igjen. Han er 1,5 år, så kommer nok til å bli litt småløfting fremover, men skal begrense det så mye som mulig! Noen andre som har erfaring med små barn etter op, og som har noen tips?

Merker at jeg blir mer og mer vandt med de nye puppene mine!!! Kommer nok til å bli supertfornøyd!!! De er fortsatt ganske blå og litt hovene, så de kommer sikkert til å forandre seg en del til tenker jeg!

Skrevet

hehe :) okei, får kjøpe den imorgen da. prøvde 280 og 300 og 320. Var de som han fant frem til meg.. synes alt hørtes så stort ut jeg ;P

Viss du synest at alle di str er for store for deg så synst eg virkelig du skal si det på Onsdag å kanskje ha 240cc eller 260cc?? :sjenert: Eg ville hatt over 300cc for eg er så sykt liten fra før om du skjønner. Men er du en b fra før og ikke vil ha for store er det sikert nok med mellom 240cc og 260cc... :skravle:

Skrevet

Så moro å se at det er flere som har valgt Tønsberg Privatklinikk! :) Jeg ble op der for nesten en uke siden, forrige tirsdag! Dr Hammerstad er kjempe flink, det samme må jeg si om de andre som jobber der og! :) Alt har gått helt supert etter op, og i går fikk jeg sønnen min hjem igjen. Han er 1,5 år, så kommer nok til å bli litt småløfting fremover, men skal begrense det så mye som mulig! Noen andre som har erfaring med små barn etter op, og som har noen tips?

Merker at jeg blir mer og mer vandt med de nye puppene mine!!! Kommer nok til å bli supertfornøyd!!! De er fortsatt ganske blå og litt hovene, så de kommer sikkert til å forandre seg en del til tenker jeg!

heisann og hoppsann

da er vi vel flere vestfoldinger her inne kanskje da...

Jeg har ei venninne som opererte i Tønsberg for 1,5 år siden og hun har fått de puppene :fnise: derfor valgte jeg Tønsberg også.

Jeg skal på kons i morgen, og begynner å grue meg, hater å kle av meg for andre. Så det blir en stor barriere å bryte, men skjønner jo at jeg må gjøre det :sjenert:

Det er bare mann min, og klubbvenninne som vet det, har ikke sagt det til flere. Men tror garantert de vil se det, fordi jeg har ingenting å vise frem nå :snurt:

Skrevet

OK

da e den store dagen idag. altså op.

ringte til klinikken og spurte om dt var greit å ha mensen under op.

dem sa greit, bare bruk tampong :D

skal op halv 2 på nobel clinic i oslo..

skal holde oppdatert etter op :)

Skrevet

Viss du synest at alle di str er for store for deg så synst eg virkelig du skal si det på Onsdag å kanskje ha 240cc eller 260cc?? :sjenert: Eg ville hatt over 300cc for eg er så sykt liten fra før om du skjønner. Men er du en b fra før og ikke vil ha for store er det sikert nok med mellom 240cc og 260cc... :skravle:

Ja jeg tenkte at jeg fikk spørre på onsdag om han er sikker på at det ikke vil bli for stort for meg med 300cc. Han mente sist gang at det ikke ville bli det, men får spørre igjen så jeg er sikker ;)

Tenk at nå er det bare 2 dager igjen :O :O klarer omtrent ikke tenke på noe annet en operasjonen:P

Har du kjøpt sportsbh utenom eller skal du kjøpe den de selger på klinikken?:)

Skrevet

OK

Så utrolig spennende!:D du må skrive hvordan det gikk etter operasjonen da?:)

Skrevet

Så utrolig spennende!:D du må skrive hvordan det gikk etter operasjonen da?:)

åj, så du hadde skrevet det ;X hvordan er du i formen da? gruer du deg? :)

Skrevet

OK

MASSE LYKKE TIL :klemmer::klemmer::klemmer:

Skrevet

Ja jeg tenkte at jeg fikk spørre på onsdag om han er sikker på at det ikke vil bli for stort for meg med 300cc. Han mente sist gang at det ikke ville bli det, men får spørre igjen så jeg er sikker ;)

Tenk at nå er det bare 2 dager igjen :O :O klarer omtrent ikke tenke på noe annet en operasjonen:P

Har du kjøpt sportsbh utenom eller skal du kjøpe den de selger på klinikken?:)

Har kjøpt en på Cubus i merker Sveagmark tror eg det hetter,men kjøper den på klinikken og :gjeiper:

Har vert på utkikk etter en med hemper foran men finner det ikke :kjefte::kjefte:

Du da??

Skrevet

Har kjøpt en på Cubus i merker Sveagmark tror eg det hetter,men kjøper den på klinikken og :gjeiper:

Har vert på utkikk etter en med hemper foran men finner det ikke :kjefte::kjefte:

Du da??

okei :) åssen vet du hvilken størrelse du blir? jeg har ikke kjøpt noen enda, tenker at jeg bare kjøper den på klinikken ;)

Skrevet

Til Snaps og Pluske83

anbefaler å kjøpe den på klinikken.

For meg var det iallefall jævlig vanskelig å finne sportsbh i 70, lette i hele Stavanger, haugesund og karmøy. Fant kun 1, på Change i stavanger :P

Frontlukking hadde vært kjempe godt, hørte fra ei venninne at de hadde sportsbh i 70 med frontlukking på G-sport faktisk. Så dere kan jo se der.

Nå er jo mine snart 4 mnd gamle så tror jeg bare skal holde ut med de jeg har.

Lykke til med op dagene deres :)

Skrevet

okei :) åssen vet du hvilken størrelse du blir? jeg har ikke kjøpt noen enda, tenker at jeg bare kjøper den på klinikken ;)

Tok bare en i 75b eg :) Rekner med eg blir en c men sportsbhene er jo litt romsligere en andre :)

Men kjøper den på klinikken og eg så er eg sikere på eg får en som er god :) Skader ikkke og ha 2..

Har vert og kjøpt 2 nydelige bher på Cubus uten spiler...

Skal jo ikk ebruke spiler det første 6mnd tror eg pga arrene..

Har du vasket håret,barbert deg,gjort husarbeid osv før den store dagen da?? :ler: Tenkte og skifte på sengen idag eg og barbere meg :)

Skrevet

LINNIE HVORDAN GÅR DET???? :klemmer::klemmer:

Tenk nå er du ferdig din heldiggris :klemmer::skratte:

Skrevet

Til Snaps og Pluske83

anbefaler å kjøpe den på klinikken.

For meg var det iallefall jævlig vanskelig å finne sportsbh i 70, lette i hele Stavanger, haugesund og karmøy. Fant kun 1, på Change i stavanger :P

Frontlukking hadde vært kjempe godt, hørte fra ei venninne at de hadde sportsbh i 70 med frontlukking på G-sport faktisk. Så dere kan jo se der.

Nå er jo mine snart 4 mnd gamle så tror jeg bare skal holde ut med de jeg har.

Lykke til med op dagene deres :)

Er det nødvendig med hemper foran da igrunnen?? :sukk:

Skrevet (endret)

Er det nødvendig med hemper foran da igrunnen?? :sukk:

Jeg savnet det iallefall. jeg hadde to armer jeg ikke kunne bruke, å gå hemper som var på ryggen sammen var umulig, og veldig smertefullt hvis jeg skulle lukke den for så å dra den rundt ryggen.

Uansett var det bare et tips..

Endret av Avalon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...