Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var pussig. Jeg var på tønsberg private på torsdag og op. Har ikke sett noen andre her inne som har vært i tønsberg (som jeg har fått med meg da) så det var jo litt artig.

Skal du ha full narkose da eller?

Da må det jo være dr. Hammerstad (som oxo op i Drammen ) du skal til da?

Ett spm til, til de som er "gamle i gamet" Nå ere jo bare 2 dager siden min op å jeg lurer på om puppene vil "forme" seg litt mer etterhvert? At det er mulig å "lage" kløft og rett og slett lee litt på de lissom. De er jo så stive foreløpig, på en måte. Hmmm, maser og spør mye men er jo veldig gira og nysjerrig på det her nå.

Vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når dere vasket dere med Hibiscrub var det hele kroppen da eller bare rundt brystene??

Skrevet

Du skal vaske området hvor du skal bli operert med hibiskrub. Jeg ville ikke ha brukt den i håret. Du vil få et helvete med å børste gjennom det. Det er medisinsk sprit der er snakk om, det er sterke saker.

Hodebunnen din hadde blitt jævlig rebelsk.

Gjør som det står i papirene, der står det veldig tydelig hva du skal gjøre.

Vask brystet med hibiscrub, ikke bruk styling i håret, parfyme osv etter dusjen før op. Da jeg ble operert på sykehuset var det samme greia, der skulle du heller ikke bruke deo. Bruk rene klær hver gang du har brukt hibiskrubb.

Gikk fint å gre igjennom håret etterpå. Jeg skulle vaske håret med den også..

Skrevet

da e op imorra kl ett...ehh

både gruer og gleder mg..

Skrevet

noe eg skal være obs på før op folkens?

eg har kjøpt alt medisiner som trengs..

Skrevet

Heihei!

Nå har jeg lest endel her, så utrolig bra "tråd".

Jeg er 36 år og har vel drømt om større pupper i nesten 20 år. Fyller ikke alltid ut 75 a. Men her står det på penger da. Er det noen som har finansiert det gjennom klinikken? Så det sto på fornebuklinikken sine sider at det ikke var lov å reklamere med finansiering men at de fleste klinikkene kunne hjelpe til der. Er det da gjennom "vanlige" finansieringsselskaper?

Jeg tenkte jeg ikke skulle fortelle det til foreldrene mine, men så kom en passende anledning og jeg gjorde det allikevel. Ble sjokkert, mamma ville tilogmed hjelpe meg litt med kostnaden. Men hun mente jeg måtte spare. Skal jeg spare nok vil det nok ta noen år, og når jeg først har bestemt meg for noe er jeg ganske så utålmodig. Hjelper ikke at tre stykker på jobben har gjort det og at den 4. er igang.....

Men jeg lurte på flere ting:

Jeg har sett endel på de amerikanske sidene (link 1. siden) på før og etter bildene og ser at flere har fått forskjellig størrelse på brystene og noen har fått "sjeløyde" brystvorter. Har det skjedd med noen her?

Og de trillrunde "harde" ballene som sitter støpt. Og de puppene som peker rett oppover. Kommer det an på innnlegget? Jeg syntes det er finest at de henger litt, dvs tyngst nederst, ikke trillrunde. Og at brystvortene ikke peker rett oppover. Men det får man sikkert hjelp til av kirurgen?

Ser jo at Aviva er billig men har de litt blandet kritikk?

Håper noen kan svare på litt av dette :)

Skrevet

Gikk fint å gre igjennom håret etterpå. Jeg skulle vaske håret med den også..

I mine papirer stod det at du skulle vaske brystet med hibiskrub. Men, alle klinikker gjør forskjellig.

Skrevet

I mine papirer stod det at du skulle vaske brystet med hibiskrub. Men, alle klinikker gjør forskjellig.

Mhm, tror nok alle klinikker gjør det forskjellig ja... Jeg spurte før op om jeg skulle vaske meg med Hihiscrub, men jeg fikk beskjed om at det IKKE var nødvendig i det hele tatt. Og det har gått helt fint med meg! :biggrin: Nå er mine boobs 8 dager gamle :danse:

Skrevet

Jeg har heller aldri hørt om noe spesiell såpe. Hu nevnte vell på parfymefri så jeg tok en som vi har her til ungene. De vasker jo hele område med den kalde, gule spriten før de begynner så de annser vell det som nok,antagelig.

Skrevet

Okey takk for svar alle sammen :klemmer::klemmer:

Tror bare eg vasker operasjonsområdet som det står i mine papir :) Er jo sant at dem vasker med sånt gul greie før du blir skjært i og så.. Og når noen ikke har vasket seg med Hibiscruben i det hele tatt vasker eg kun rundt brystene :hjerte:

3 DAGER IGJEN NÅ :hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hakeslepp::hjerter::hjerter::hjerter:

Skal prøve å få gjort mye :husarbeid: før...

Skrevet

Jeg har heller aldri hørt om noe spesiell såpe. Hu nevnte vell på parfymefri så jeg tok en som vi har her til ungene. De vasker jo hele område med den kalde, gule spriten før de begynner så de annser vell det som nok,antagelig.

Ja de vasker jo alltid over før de begynner. Tror ikke de vasket meg med jod på klinikken, men ble iallefall vasket med jod på sykehuset.

Skrevet

da e op imorra kl ett...ehh

både gruer og gleder mg..

Masse lykke til :klemmer: Det kommer til og gå såååå bra :danse: Min operasjon er på Onsdag :danse:

Har veldig mange tanker om det hele.. Koss dem kommer til og bli,hvordan eg tåler operasjonen osv osv :danse::eeeh:

Må ha masssseee lykke til og gi oss oppdatering så fort du er i stand til det :hjerte::hjerte:

Skrevet

SNAPS ER DU HER???? :klemmer::klemmer:

Er du klar til Onsdag?? Fikk ombooket timen min fra 11.00 til 09.30 :sexy: Grue gleder meg... Kommer til og dø når eg ligger på bordet,fy flate asså :filer: :dåne: :dåne:

Skrevet

Ja de vasker jo alltid over før de begynner. Tror ikke de vasket meg med jod på klinikken, men ble iallefall vasket med jod på sykehuset.

Hmm javel det blir spennende og se hvertfall :goodbye:

Har så sykt mye tanker om alt nå.. Får nesten ikke sove på natten,ligger bare og tenker og filosoferer :skravle:

Skrevet

hmm..

eg har fått mensen idag...

kommer dt til å forårsake noe under op folkens?

Skrevet

hmm..

Ring klinikken og hør, klinikker gjør forskjellig ang mensen også. Noen opererer ikke mens andre gjør det.

Skrevet

SNAPS ER DU HER???? :klemmer::klemmer:

Er du klar til Onsdag?? Fikk ombooket timen min fra 11.00 til 09.30 :sexy: Grue gleder meg... Kommer til og dø når eg ligger på bordet,fy flate asså :filer: :dåne: :dåne:

Ja jeg er her ;) lenge siden jeg har vært innom nå, kjenner jeg blir så nervøs når jeg leser og tenker for mye på operasjonen på onsdag, så prøver og la være og tenke for mye på det ;) Er også veldig nervøs for at puppene vil bli for store, lurer på om jeg burde gå ned fra 300 til 260 elns.. Er du klar?

Åj, da tror jeg du skal på operasjonsbordet rett etter meg, tror du ikke? :)

Grugleder meg helt enormt, men nesten enda litt rart og tenke på at jeg faktiskt skal gjøre det :P Er også veldig spent på hvor vondt jeg kommer til å få, tror og håper på at det vil gå ganske greit siden jeg skal ha over muskelen foreløpig ivertfall ;) Hvor kjøpte du hibiscruben? å hvor mye kostet den?

Skrevet

Ja jeg er her ;) lenge siden jeg har vært innom nå, kjenner jeg blir så nervøs når jeg leser og tenker for mye på operasjonen på onsdag, så prøver og la være og tenke for mye på det ;) Er også veldig nervøs for at puppene vil bli for store, lurer på om jeg burde gå ned fra 300 til 260 elns.. Er du klar?

Grugleder meg helt enormt, men nesten enda litt rart og tenke på at jeg faktiskt skal gjøre det :P Er også veldig spent på hvor vondt jeg kommer til å få, tror og håper på at det vil gå ganske greit siden jeg skal ha over muskelen foreløpig ivertfall ;) Hvor kjøpte du hibiscruben? å hvor mye kostet den?

Hibiscrub får du på apoteket, de har dem "bak disken" som regel så bare spør etter den. Husker ikke hvor mye jeg betalte, er noen mnd siden nå.

Skrevet

:ler:

Ja er klar eg :klemmer: Har vert klar i mange år nå igrunnen,hehe :)

Ja tror eg skal rett etter deg så han Vanja får det travelt på Onsdag :ler: KJøpte den scruben på apoteket og den kostet rundt 100kr så ikke så dyrt :ler:

Fikk du prøve andre str på konsultasjonen en 300cc da?

Skrevet

hmm..

Jeg hadde mensen da jeg opererte.. Der jeg opererte var det ikke noe problem.. Tamponger er fint hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...