awaaa Skrevet 21. april 2010 #10021 Skrevet 21. april 2010 Det går bra det er sikkert kjempe fine for det Du kan sende på mailen min som er: [email protected] Er min manns mail men eg som bruker den,thiiihii Har fått bilder av mange her på forumet og alle ser sykt bra ut :rødme: :rødme: 1uke idag til min operasjon,helt vilt Hehe, bilde er sendt
awaaa Skrevet 21. april 2010 #10022 Skrevet 21. april 2010 Åååååå, i morra kan jeg endelig dusje :hoppe: Må si jeg har slitt litt med det at jeg ikke kunne dusje på 5 dager, er rimelig lei av å bare vaske meg med klut og dusje fra magen og ned... Så det blir helt vidunderlig! Pluss at jeg skal ta av bandasjene jeg har ved arrene, teipen tror jeg nok jeg skal ha på til den faller av :happy: men gleder meg litt til å få skifta den også, å få på ny, fresh tape! Uff, håper bare arrene er fine, eller, så fine de kan være på 5 dager da, hehe;) Åssen så arrene deres ut etter så kort tid? Eller er det ingen som har sett på dem så tidlig? jaja...god natt alle puppejenter
linni.ng Skrevet 22. april 2010 #10023 Skrevet 22. april 2010 åssen gikk konsultasjonen mamma88? kem hadde du? hvilken profil og form og str var dt anbefalt? :D skal dit snart eg
mamma88 Skrevet 22. april 2010 #10025 Skrevet 22. april 2010 åssen gikk konsultasjonen mamma88? kem hadde du? hvilken profil og form og str var dt anbefalt? :D skal dit snart eg Hei konsultasjon var jeg på i januar så i dag var det tid for op jeg fikk lagt inn 325 cc høyprofil *hihi* hvordan gikk det med konsultasjonen din i dag da? jeg var hos Dr.Haga og kan virkelig anbefale den klinikken Hvem var du hos?
pluske83 Skrevet 22. april 2010 #10026 Skrevet 22. april 2010 Hei konsultasjon var jeg på i januar så i dag var det tid for op jeg fikk lagt inn 325 cc høyprofil *hihi* hvordan gikk det med konsultasjonen din i dag da? jeg var hos Dr.Haga og kan virkelig anbefale den klinikken Hvem var du hos? Hvordan var det da?? Du må jo fortelle oss om hele dagen :gjeiper: Heldigen du som er ferdig..
mamma88 Skrevet 22. april 2010 #10027 Skrevet 22. april 2010 Hvordan var det da?? Du må jo fortelle oss om hele dagen :gjeiper: Heldigen du som er ferdig.. Kan gjerne fortelle hvordan dagen var jeg vettu i dag tidelig sto jeg opp kl 06.20 hoppet i dusjen kastet på meg klær og så var det en tur inn til oslo som tok i underkant av 2 timer.. var veldig spent på hva som skulle skje da jeg har skrekk for alt som er tabeletter, kanyle og narkose da jeg aldri har vært i det før.. kom inn på klinikken kl.09.15 og satt og ventet på at krurgen skulle hente meg inn til og ta bilder og bestemme str på protesene og hvilken profil jeg skulle ha:) da dette car gjort ble jeg ført inn til op rommet og ble tatt imot av en kjempehyggelig anestesilege med navnet steffen og to hyggelige damer jeg ikke kan huske navnet på hehe.. der inne ble jeg lagt på op benken og ble vasket av med noe sprit greier 4 ganger og fikk kanyle som ikke fantes vondt :)det siste jeg husker ble sagt var at anestesilegen sa nå sovner du snart så ble jeg borte.. da var kl runt 10.00 og jeg kom inn på opvåkningen kl 11.10 og begynte og våkne såvidt kl 11.30. da kom det inn ei kjempe koselig sykepleier som gå meg litt vann og kjeks samt 3 paracet :)ca kl 12.30 fikk jeg dra hjem.. så nå bare slapper jeg av og nyter mine to nye venninner :rødme: ble sikkert masse rot her men her er ihvertfall litt av min dag.. du kommer garantert til å bli fornøyd:) Klem Milla
awaaa Skrevet 22. april 2010 #10028 Skrevet 22. april 2010 Kan gjerne fortelle hvordan dagen var jeg vettu i dag tidelig sto jeg opp kl 06.20 hoppet i dusjen kastet på meg klær og så var det en tur inn til oslo som tok i underkant av 2 timer.. var veldig spent på hva som skulle skje da jeg har skrekk for alt som er tabeletter, kanyle og narkose da jeg aldri har vært i det før.. kom inn på klinikken kl.09.15 og satt og ventet på at krurgen skulle hente meg inn til og ta bilder og bestemme str på protesene og hvilken profil jeg skulle ha:) da dette car gjort ble jeg ført inn til op rommet og ble tatt imot av en kjempehyggelig anestesilege med navnet steffen og to hyggelige damer jeg ikke kan huske navnet på hehe.. der inne ble jeg lagt på op benken og ble vasket av med noe sprit greier 4 ganger og fikk kanyle som ikke fantes vondt :)det siste jeg husker ble sagt var at anestesilegen sa nå sovner du snart så ble jeg borte.. da var kl runt 10.00 og jeg kom inn på opvåkningen kl 11.10 og begynte og våkne såvidt kl 11.30. da kom det inn ei kjempe koselig sykepleier som gå meg litt vann og kjeks samt 3 paracet :)ca kl 12.30 fikk jeg dra hjem.. så nå bare slapper jeg av og nyter mine to nye venninner :rødme: ble sikkert masse rot her men her er ihvertfall litt av min dag.. du kommer garantert til å bli fornøyd:) Klem Milla Gratulerer så mye med nye pupper Er det ikke gøy? det syns ivertfall jeg, og nå er mine 5 dager gamle og ser alderles flotte ut! Masse lykke til med tia fremover
mamma88 Skrevet 22. april 2010 #10029 Skrevet 22. april 2010 tror de kommer til og bli kjempe bra:) gleder meg masse til å få se di i morgen *hihi* hvordan var det å få dusje igjenn da?
pluske83 Skrevet 22. april 2010 #10030 Skrevet 22. april 2010 Kan gjerne fortelle hvordan dagen var jeg vettu i dag tidelig sto jeg opp kl 06.20 hoppet i dusjen kastet på meg klær og så var det en tur inn til oslo som tok i underkant av 2 timer.. var veldig spent på hva som skulle skje da jeg har skrekk for alt som er tabeletter, kanyle og narkose da jeg aldri har vært i det før.. kom inn på klinikken kl.09.15 og satt og ventet på at krurgen skulle hente meg inn til og ta bilder og bestemme str på protesene og hvilken profil jeg skulle ha:) da dette car gjort ble jeg ført inn til op rommet og ble tatt imot av en kjempehyggelig anestesilege med navnet steffen og to hyggelige damer jeg ikke kan huske navnet på hehe.. der inne ble jeg lagt på op benken og ble vasket av med noe sprit greier 4 ganger og fikk kanyle som ikke fantes vondt :)det siste jeg husker ble sagt var at anestesilegen sa nå sovner du snart så ble jeg borte.. da var kl runt 10.00 og jeg kom inn på opvåkningen kl 11.10 og begynte og våkne såvidt kl 11.30. da kom det inn ei kjempe koselig sykepleier som gå meg litt vann og kjeks samt 3 paracet :)ca kl 12.30 fikk jeg dra hjem.. så nå bare slapper jeg av og nyter mine to nye venninner :rødme: ble sikkert masse rot her men her er ihvertfall litt av min dag.. du kommer garantert til å bli fornøyd:) Klem Milla Så kjekt og høre Bra at alt gikk så bra med deg og du er fornøydd... Hvor stor er du i utgangspunktete??
mamma88 Skrevet 22. april 2010 #10031 Skrevet 22. april 2010 Så kjekt og høre Bra at alt gikk så bra med deg og du er fornøydd... Hvor stor er du i utgangspunktete?? i cup var jeg en 75 a men 80 rundt så såg veldig rart ut siden jeg har former som hofter rumpe og lår etter to svangerskap:)
linni.ng Skrevet 22. april 2010 #10032 Skrevet 22. april 2010 Hei konsultasjon var jeg på i januar så i dag var det tid for op jeg fikk lagt inn 325 cc høyprofil *hihi* hvordan gikk det med konsultasjonen din i dag da? jeg var hos Dr.Haga og kan virkelig anbefale den klinikken Hvem var du hos? eg var hos dr. Nils Lykke skal ha høyprofil eg oxo. enten 280cc elr 300cc hvis dt e plass . op skjer mandag neste uke..shiet dette skjer fort..grugleder mg.. eg frykter mest hvis puppene ikk se bra ut etter op :S men eg stoler på kirurgen min :D lalala 3-4 dager igjen.. aaaaa kordan skal eg fortelle sjefen dette :S
awaaa Skrevet 22. april 2010 #10033 Skrevet 22. april 2010 (endret) tror de kommer til og bli kjempe bra:) gleder meg masse til å få se di i morgen *hihi* hvordan var det å få dusje igjenn da? Det var himmelsk å få dusje igjen, men også litt skummelt! Følte jeg måtte holde på dem, så ikke de skulle falle av Men jeg lurer på noe, når jeg dusja så tok jeg ikke av teipen, eller tørket den etterpå...Jeg bare tørket den litt med håndkleet og tok på bh'en som normalt. Har fått intrykk av at noen føner teipen og så setter den på igjen? Jeg gjorde ikke det, for den skal jo sitte på til den detter av har jeg fått beskjed om Eller føner de den på huden? haha, en smuuule forvirra :gjeiper: Endret 22. april 2010 av awaaa
JaneDoe Skrevet 22. april 2010 #10034 Skrevet 22. april 2010 eg var hos dr. Nils Lykke skal ha høyprofil eg oxo. enten 280cc elr 300cc hvis dt e plass . op skjer mandag neste uke..shiet dette skjer fort..grugleder mg.. eg frykter mest hvis puppene ikk se bra ut etter op :S men eg stoler på kirurgen min :D lalala 3-4 dager igjen.. aaaaa kordan skal eg fortelle sjefen dette :S Må du fortelle sjefen din om det da? Det er en privatsak. Jeg har aldri fortalt min noe om inngrepet.
JaneDoe Skrevet 22. april 2010 #10035 Skrevet 22. april 2010 Det var himmelsk å få dusje igjen, men også litt skummelt! Følte jeg måtte holde på dem, så ikke de skulle falle av Men jeg lurer på noe, når jeg dusja så tok jeg ikke av teipen, eller tørket den etterpå...Jeg bare tørket den litt med håndkleet og tok på bh'en som normalt. Har fått intrykk av at noen føner teipen og så setter den på igjen? Jeg gjorde ikke det, for den skal jo sitte på til den detter av har jeg fått beskjed om Eller føner de den på huden? haha, en smuuule forvirra :gjeiper: Den fønes på huden.. hehe... Jeg dusja den 4 dagen mener jeg etter op og tørka teipen litt med hånkle også med føner så jeg var sikker på at den blei helt tørr.. Teipen skulle skiftes etter 14 dager fikk jeg beskjed om..
linni.ng Skrevet 22. april 2010 #10036 Skrevet 22. april 2010 Må du fortelle sjefen din om det da? Det er en privatsak. Jeg har aldri fortalt min noe om inngrepet. nei nei skal ikk si at eg skal ta brystoperasjon. e i tvil ka annet eg kan si... må jo si fra hvis eg skal bli borte 1 uke... :S har heller ikk lyst å si at eg skal opereres...for privat riktig dt.. noen forslag folkens? :D
JaneDoe Skrevet 22. april 2010 #10037 Skrevet 22. april 2010 nei nei skal ikk si at eg skal ta brystoperasjon. e i tvil ka annet eg kan si... må jo si fra hvis eg skal bli borte 1 uke... :S har heller ikk lyst å si at eg skal opereres...for privat riktig dt.. noen forslag folkens? :D Jeg spurte om 2 ukers ferie jeg.. Ikke noe problem det. Noe mer trenger han ikke å vite. Kan du ikke bare si at du skal bort en tur? Eller bare kunne ha tenkt deg en uke ferie?
linni.ng Skrevet 22. april 2010 #10038 Skrevet 22. april 2010 Jeg spurte om 2 ukers ferie jeg.. Ikke noe problem det. Noe mer trenger han ikke å vite. Kan du ikke bare si at du skal bort en tur? Eller bare kunne ha tenkt deg en uke ferie? ehh..eg får ikk ferie før juli skjønner du. tror eg skal bare si at eg skal opereres og trenger fri? vetsje om dt e greit å si dt sånn men men bedre å være ærlig... får allerede dårlig samvittighet å spørre om fri :S hjelpppp
chess85 Skrevet 22. april 2010 #10039 Skrevet 22. april 2010 Hei. Jeg har fulgt med på denne bloggen ett par månders tid og har funnet den til stor hjelp ved mitt valg av å ta silikon. Ble operert på mandag og er nå i grei form igjen. Fikk lagt inn 240 og 260. Før jeg ble operert var jeg veldig påpasselig med å få sagt at jeg IKKE ville ha for store. Klarte å forhandle meg ned fra 280 til 260. Er nå ganske deprimert fordi jeg synes de er ALTFOR store. Så lurer på om dere som har operert kan fortelle meg om hevelsene har mye å si. De har ikke endret størrelse siden operasjonen og er ganske sprengte ennå. Hvor mye har hevelsene å si på det endelige resultatet?? Blir veldig takknemlig for svar!! Hei Aka... Ikke no moro å lese at du ikke er fornøyd... Trur jeg også leste at du ville fjerne dem? har du kommet deg tilbake på jobb igjen? jeg kan i hvertfall si at jeg har erfaring med at de 2 første ukene er dem veldig hovene! etterhvert vil dem gå gradvis ned og se mindre ut! Jeg tok 300cc under musker, er 172 høy, 65kg.. (er nå 2mnd og 1 uke siden jeg oppererte) mine syns jeg også så for store ut den første tiden og følte ALLE så det! men ingen har kommentert det, ikke engang vennindene mine, jeg fortalte det tilslutt til dem.. hehe de er nok ikke såå store som du føler, og hevelsen vil etterhvert gå ned + at puppene faller mer naturlig på plass.. mine var vel "normale" etter 1,5mnd.. merker ingen ting lenger Er det noen som har sett det på deg da? åssen går det med barna? har ingen venninner som kan hjelpe deg? eventuelt en mamma? hva sier kjæresten din da? Håper det går bra med deg
JaneDoe Skrevet 22. april 2010 #10040 Skrevet 22. april 2010 ehh..eg får ikk ferie før juli skjønner du. tror eg skal bare si at eg skal opereres og trenger fri? vetsje om dt e greit å si dt sånn men men bedre å være ærlig... får allerede dårlig samvittighet å spørre om fri :S hjelpppp Å ja.. Kan du ikke bare si at du skal ha en liten operasjon da.? Greiest det kanskje..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå