Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja da er du første,gøy :) Slipper du og eventuelt vente så lenge.. Skal ha mellom 280cc 0g 300cc... Og under muskelen.. :rødme: Vil bli en STOR C ikke liten. Hadde vore perfekt med 350cc men tviler det er plass til det :lur::lur:

Det er sant ;) okei, var det du som foreslo at protesen skulle legges under muskelen eller var det Vanja? Er så usikker ser du, får føler at jeg hadde fått best resultat om protesen ble lagt under muskelen på meg. Har ganske små pupper fra før, og er slank så jeg forstår ikke helt hvordan han skal få plass til 300 over muskelen ;P

Okei, sa han noe om hvilken størrelse du kunne forvente at du ble?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sant ;) okei, var det du som foreslo at protesen skulle legges under muskelen eller var det Vanja? Er så usikker ser du, får føler at jeg hadde fått best resultat om protesen ble lagt under muskelen på meg. Har ganske små pupper fra før, og er slank så jeg forstår ikke helt hvordan han skal få plass til 300 over muskelen ;P

Okei, sa han noe om hvilken størrelse du kunne forvente at du ble?

Jaja fatter deg veldig godt,hmm :sjenert: Eg var faktisk på konsultasjon hos Stavanger kliniken også og han anbefalte over muskelen. Han var en drittsekk syntest eg. Stod og prøvde forskjellige innlegg og han satt og lo av meg og sa: haha,dere ser alle så like ut når dere står og prøver,fy f... makan :hakeslepp::hakeslepp: Så valget var enkelt. Vanja var mer behagelig. Men så blei eg sykt itvil ang over eller under. Så eg tok føre meg alle klinikkene og sendte bilde på mail hva dem syntest og nesten alle sa under muskelen.

Eg er veldig tynn i overkropp med lite underhudsfett. Lite og ta av kan du si. Har og hørt at det blir et mer naturlig resultat med under :hjerter: Eneste minuset er at mange bruker lenger tid på og kommer seg ettepå,men vi klarer det :klem::klem::kose: Er du og liten og tynn som meg ville eg tatt under muskelen.

Han sa til meg med en gang at eg måtte ha under.

Sa eg kunne forvente en C :rødme: Prøvde først med 260cc,det var alt for lite syntest eg så vil ha minimum 300cc :kul:

Fikk du prøve mye?

Skrevet

Dere som har tatt under muskelen hvordan var formen dagene etterpå??? Tok dere mye smertestillende? :sjenert: Redd eg kommer til og ligge flat og ikke få sove på maaaange dager...

Flat blir du ikke liggende,for det klarer du ikke;)

Neida, det er faktisk ikke så ille altså. Det er vel ganske individuelt egentlig, men jeg opplevde det mer ubehagelig enn smertefult. Litt sånn at du ikke helt vet hvor du skal gjøre av deg fordi du ikke klarer å slappe helt av.

Det verste etter operasjonen er egentlig følelsen av å ikke få puste skikkelig. Plutselig har man to store kuler oppå lungene, det kjennes. Tips: Husk å puste med magen:)

Det er uansett verst den første dagen.

Jeg har egentlig ikke opplevd dette så smertefult, og jeg har da under muskel. Nå er det en uke siden og jeg kjenner selvsagt at jeg ikke er helt 100%. Strekker jeg meg etter noe napper det til i puppen slik at jeg må holde meg på den lenge til det gir seg med å nappe. Får også vondt av å åpne tunge dører, gå tur med hunden og senest i sta skjære løk:)

Men alt i alt, så går det veldig bra. Ta det pent og smått så finner man fort ut hva som funker og ikke.

Nå en uke etter merker jeg stor fremgang fra dag til dag, har gått hele dagen i dag uten smertestillende og det er ikke dårlig.

De første dagene går det en del piller med rød trekant på! Jeg sparte ikke inn på pillene for å si det sånn. Jeg er sykepleier og vet godt hvor mye vi ga til pasientene etter kirurgiske inngrep den tiden jeg jobbet på sykehus. Så jeg har sørget for et jevnt inntak (innenfor maxdosene selvfølgelig) for å holde smertekurven nede de første dagene.

Det anbefales, da sover man bedre,slapper bedre av og kommer seg raskere:)

Det er egentlig ikke så mye å grue seg til:)

Skrevet

Flat blir du ikke liggende,for det klarer du ikke;)

Neida, det er faktisk ikke så ille altså. Det er vel ganske individuelt egentlig, men jeg opplevde det mer ubehagelig enn smertefult. Litt sånn at du ikke helt vet hvor du skal gjøre av deg fordi du ikke klarer å slappe helt av.

Det verste etter operasjonen er egentlig følelsen av å ikke få puste skikkelig. Plutselig har man to store kuler oppå lungene, det kjennes. Tips: Husk å puste med magen:)

Det er uansett verst den første dagen.

Jeg har egentlig ikke opplevd dette så smertefult, og jeg har da under muskel. Nå er det en uke siden og jeg kjenner selvsagt at jeg ikke er helt 100%. Strekker jeg meg etter noe napper det til i puppen slik at jeg må holde meg på den lenge til det gir seg med å nappe. Får også vondt av å åpne tunge dører, gå tur med hunden og senest i sta skjære løk:)

Men alt i alt, så går det veldig bra. Ta det pent og smått så finner man fort ut hva som funker og ikke.

Nå en uke etter merker jeg stor fremgang fra dag til dag, har gått hele dagen i dag uten smertestillende og det er ikke dårlig.

De første dagene går det en del piller med rød trekant på! Jeg sparte ikke inn på pillene for å si det sånn. Jeg er sykepleier og vet godt hvor mye vi ga til pasientene etter kirurgiske inngrep den tiden jeg jobbet på sykehus. Så jeg har sørget for et jevnt inntak (innenfor maxdosene selvfølgelig) for å holde smertekurven nede de første dagene.

Det anbefales, da sover man bedre,slapper bedre av og kommer seg raskere:)

Det er egentlig ikke så mye å grue seg til:)

Okey tusen takk for svar :klemmer: Blir så utrolig spennende :popcorn:

Skrevet (endret)

Hei alle puppedamer :)

Jeg har nå hatt mine nye fordeler i 3 dager, og det går kjempefint! Smertene har blitt mye mindre, og nå holder det kun med halve dosen av smertestillende :bolledeig: Syns det er så spennende å se meg selv i speilet med de store puppene, eller, de er ikke gigantiske men de er store i forhold til de jeg var vandt med før, hehe. (Jeg var en 75A, eller en liiiiten B før)

Jeg vil også takke Klinikk Arendal for DEN gode servicen og vennligheten jeg ble tatt i mot med. De var virkelig en stor støtte for meg når det gjaldt det som skulle skje! Så jeg kan bare si tusen takk til kirurgen (Bo Cederquist) for de flotte puppen han har gitt meg :tongue: Så nå gleder jeg meg bare så utrolig mye til jeg kan shoppe nye bikinier og BH'er , for de blir gøy!! :hoppe: :hoppe: :sexy:

For de som lurer så la er jeg nesten 19 år, 172cm høy og veier ca 60kg. (Jeg la inn 400ml i hver, ru, runde høyprofilerte over muskel og Cohesive Gel Silikon) Og jeg er suuuuperfornøyd med resultatet, de ble runde og fine, men ikke alt for store. Kan tenke meg jeg er en stor C eller en D :tommelopp:

Angrer ikke noen ting på at jeg gjorde dette, kjenner allerede at jeg har blitt mye lykkeligere med meg selv:)

Så til alle dere som enda ikke har op dere, bare gled dere! Det blir en opplevelse for livet :)

-Andrea :laugh:

Endret av awaaa
Skrevet

Hei alle puppedamer :)

Jeg har nå hatt mine nye fordeler i 3 dager, og det går kjempefint! Smertene har blitt mye mindre, og nå holder det kun med halve dosen av smertestillende :bolledeig: Syns det er så spennende å se meg selv i speilet med de store puppene, eller, de er ikke gigantiske men de er store i forhold til de jeg var vandt med før, hehe. (Jeg var en 75A, eller en liiiiten B før)

Jeg vil også takke Klinikk Arendal for DEN gode servicen og vennligheten jeg ble tatt i mot med. De var virkelig en stor støtte for meg når det gjaldt det som skulle skje! Så jeg kan bare si tusen takk til kirurgen (Bo Cederquist) for de flotte puppen han har gitt meg :tongue: Så nå gleder jeg meg bare så utrolig mye til jeg kan shoppe nye bikinier og BH'er , for de blir gøy!! :hoppe: :hoppe: :sexy:

For de som lurer så la er jeg nesten 19 år, 172cm høy og veier ca 60kg. (Jeg la inn 400ml i hver, ru, runde høyprofilerte over muskel og Cohesive Gel Silikon) Og jeg er suuuuperfornøyd med resultatet, de ble runde og fine, men ikke alt for store. Kan tenke meg jeg er en stor C eller en D :tommelopp:

Angrer ikke noen ting på at jeg gjorde dette, kjenner allerede at jeg har blitt mye lykkeligere med meg selv:)

Så til alle dere som enda ikke har op dere, bare gled dere! Det blir en opplevelse for livet :)

-Andrea :laugh:

Det er veldig bra at du er glad og fornøydd :klemmer: Er bare 8dager til min operasjon nå :danse::danse: Har så mye tanker rundt det hele eg holder på og bli gal :eeeh::eeeh: Kommer nok og til og føle det sånt som du. At eg har di giga puppene når eg ikke er vandt med noe liksom.. Blir nok en deilig deilig følelse :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Skrevet

Så sykt mange kule smilefjes her inne :enig::enig::enig: Se på denne :catmilk: som står og tramper.. Bare sitter og smiler eg...

Skrevet

Hei igjen!

Liten rapport fra min puppeverden;) Nå er jeg kommet til dag 8 etter operasjon og det går stadig fremover.Den høyre puppen min har blitt helt normal og hevelsen er gått ned. Den begynner faktisk også å bli ganske myk. Den venstre er fortsatt litt mer hoven, den er også litt mer ubehagelig. Kjente etter hvor det egentlig gjør vondt i sta, og det er når jeg klemmer der hvor protesen slutter under armen og nedover på siden. Det er også der jeg er mest hoven ser jeg, så satser på at det er ganske normalt. Jeg regner med det går seg til. Har ingen rødhet, varme eller andre varselstegn, så jeg tror alt går helt som det skal.

Er vel vanlig at de ikke utvikler seg helt likt:)

Ellers kjøpte jeg meg et par nye sportsbher i sta, og har testet en ny fra cubus nå. Den sitter kjempebra:)

Ellers tok jeg en liten måling på de nye venninnene mine, og i følge mine beregninger kommer jeg til å bli en 75B, mulig en 75C. Men jeg er nærmest B, så det blir nok mest sannsynlig det.

Så til dere som er bekymret over at det skal bli for mye, så kan jeg si at jeg har 350cc bak muskel, hadde 75A fra før. De er ikke store, synes de er helt passe jeg!:)

Så alt går som det skal her og det er ikke noe å grue seg til, bare topp:)

Skrevet

Hei igjen!

Liten rapport fra min puppeverden;) Nå er jeg kommet til dag 8 etter operasjon og det går stadig fremover.Den høyre puppen min har blitt helt normal og hevelsen er gått ned. Den begynner faktisk også å bli ganske myk. Den venstre er fortsatt litt mer hoven, den er også litt mer ubehagelig. Kjente etter hvor det egentlig gjør vondt i sta, og det er når jeg klemmer der hvor protesen slutter under armen og nedover på siden. Det er også der jeg er mest hoven ser jeg, så satser på at det er ganske normalt. Jeg regner med det går seg til. Har ingen rødhet, varme eller andre varselstegn, så jeg tror alt går helt som det skal.

Er vel vanlig at de ikke utvikler seg helt likt:)

Ellers kjøpte jeg meg et par nye sportsbher i sta, og har testet en ny fra cubus nå. Den sitter kjempebra:)

Ellers tok jeg en liten måling på de nye venninnene mine, og i følge mine beregninger kommer jeg til å bli en 75B, mulig en 75C. Men jeg er nærmest B, så det blir nok mest sannsynlig det.

Så til dere som er bekymret over at det skal bli for mye, så kan jeg si at jeg har 350cc bak muskel, hadde 75A fra før. De er ikke store, synes de er helt passe jeg!:)

Så alt går som det skal her og det er ikke noe å grue seg til, bare topp:)

Så fint at du har det bra og at alt står fint til med puppeguriene :rødme: Grrr men liker ikke det du sier om str. Er og en 75a nå muligens 70b og eg skal legge inn 300cc og han sa til meg at eg kommer til og bli en c eller kansje liten d men tviler på det.. Ville helst hatt 350-380cc hvertfall :filer: Så dritt når du betaler mye og går igjennom mye annet at du ikke kan få det du ønsker.

Men er det ikke plass så er det vel ikke plass.... :kjefte::kjefte:

Så merkelig for på det svenske forumet der legger nesten alle inn nesten 400cc og det er små jenter... Jaja små og små er vel 1.63cm og 54kg mange og mange er mindre...

Vil jo se en visuell forskjell da,åhrrrr... :lete::lete::rope:

Skrevet

Det er veldig bra at du er glad og fornøydd :klemmer: Er bare 8dager til min operasjon nå :danse::danse: Har så mye tanker rundt det hele eg holder på og bli gal :eeeh::eeeh: Kommer nok og til og føle det sånt som du. At eg har di giga puppene når eg ikke er vandt med noe liksom.. Blir nok en deilig deilig følelse :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hehe ja, det går skikkelig seint den siste tia før op :P og jeg kan love deg at det er en deilig følelse når ventetia er over :) Du får ha lykke til da, det går nok helt supert skal du se :hoppe:

Skrevet

Hehe ja, det går skikkelig seint den siste tia før op :P og jeg kan love deg at det er en deilig følelse når ventetia er over :) Du får ha lykke til da, det går nok helt supert skal du se :hoppe:

Jo tusen takk :klemmer: Du har ikke lyst og sende før og etter bilder?? :sjenert:

Skrevet

Hei :)

Har nå vært inne og lest her siden før jul og har nå endelig bestemt meg for at jeg vil gjennomføre en op :)

Har time i morgen kl.09.30 hos nobel clinic og grugleder meg noe helt enormt :hoppe:

Har enda ikke bestemt hvor mye som skal legges inn eller noe sånt siden jeg ikke er helt sikker enda.. vil ikke ha for store men heller ikke for små :fnise:

Klem milla :hjertesmil:

Skrevet

Jeg lurer på hvilken type tape dere har brukt på arrene etter op!?

:)

Skrevet

Jeg lurer på hvilken type tape dere har brukt på arrene etter op!?

:)

Bruker Micropore :goodbye: Den får du kjøpt på apoteket. Min er brun of 2,5cm tror eg det var :sjenert:

Skrevet (endret)

Jo tusen takk :klemmer: Du har ikke lyst og sende før og etter bilder?? :sjenert:

joda, det kan jeg godt:) De er nok litt fulle av blåmerker og sånn, også litt hovne men :sjenert: syns alikevell de er kjempeflotte jeg :rødme: Men åssem skal jeg sende dem? hehe :fnise:

Endret av awaaa
Skrevet

eg skal på konsultasjon på nobel clinic imorra oxo :D

gleder mg sånn :D

Skrevet

eg skal på konsultasjon på nobel clinic imorra oxo :D

gleder mg sånn :D

Når imorgen skal du dit da? :)

Skrevet

Ville bare fortelle dere damer at min op i går gikk kjempe bra! :D Formen er over all forventning, trodde det skulle være mye verre! Merker det jo selvfølgelig, men det er ikke direkte vondt! Er som andre sier her at det er sånn ubehag, også er det jo ømt og stølt. Merker det er vondt om jeg glemmer meg litt og strekker meg etter noe feks.

Jeg var en str veldig liten 75 a, ca 168 cm høy og ca 50 kg. La inn 350 og 375 høyprofil over muskel. Er veldig fornøyd med str, men har ikke fått sett på de enda siden er sikkelig pakka inn!

Jeg har en tendens til å reagere på teip, så jeg bruker silketeip å teipe med. Denne er mye mer skånsom for oss som kan reagere litt. Kirurgen var veldig glad for at jeg sa i fra for da brukte hun heller den med silke i.

Vil bare si til alle at jeg gruet meg mest til det å ikke kunne gjøre noe de første dagene, men det går veldig bra! Ikke noe å grue seg til i det hele tatt!!! :D

Skrevet

Når imorgen skal du dit da? :)

halv 4 :)

du skal før mg du ^^

Skrevet (endret)

:klemmer:

joda, det kan jeg godt:) De er nok litt fulle av blåmerker og sånn, også litt hovne men :sjenert: syns alikevell de er kjempeflotte jeg :rødme: Men åssem skal jeg sende dem? hehe :fnise:

Det går bra det er sikkert kjempe fine for det :klemmer::klemmer: Du kan sende på mailen min som er: xxxxxxxxx :) Er min manns mail men eg som bruker den,thiiihii :ler: Har fått bilder av mange her på forumet og alle ser sykt bra ut :rødme: :rødme: 1uke idag til min operasjon,helt vilt :filer:

Mailadresse er slettet.

Helen, mod

Endret av Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...