Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilke smertestillende er det lurt og hamstre inn?? :gjeiper: :gjeiper: Paracete?

hei! Paracet kan du fint bruke ( Ikke Ibux) , men du skal ikke blande de med de sterke smertestillende du får recept på når du skal hjem etter op. Så egentlig er det ikke noe vits å hamstre inn noe særlig, men en pakke Paracet er lurt å ha når de sterke smertene er borte og du har slutta på de sterke pillene, når du bare her svake smerter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

500 SIDER :rødme: :rødme:

Mhm ! 500 sider:D

Skrevet

Men jeg bare lurte på noe... Jeg har merka at jeg har noen "luftbobler" eller noe som lager litt knirkelyder på begge sider helt øverst på puppene. Det gjør ikke vondt eller noe, er egentlig bare litt komisk :gjeiper: Men går de vekk etterhvert? Noen som vet :sad:

Skrevet

Men jeg bare lurte på noe... Jeg har merka at jeg har noen "luftbobler" eller noe som lager litt knirkelyder på begge sider helt øverst på puppene. Det gjør ikke vondt eller noe, er egentlig bare litt komisk :gjeiper: Men går de vekk etterhvert? Noen som vet :sad:

Det er helt normalt, kommer til å forsvinne :)

Skrevet

Hei. Jeg har fulgt med på denne bloggen ett par månders tid og har funnet den til stor hjelp ved mitt valg av å ta silikon. Ble operert på mandag og er nå i grei form igjen. Fikk lagt inn 240 og 260. Før jeg ble operert var jeg veldig påpasselig med å få sagt at jeg IKKE ville ha for store. Klarte å forhandle meg ned fra 280 til 260. Er nå ganske deprimert fordi jeg synes de er ALTFOR store. :( Så lurer på om dere som har operert kan fortelle meg om hevelsene har mye å si. De har ikke endret størrelse siden operasjonen og er ganske sprengte ennå. Hvor mye har hevelsene å si på det endelige resultatet?? Blir veldig takknemlig for svar!!

Skrevet

I dag har det vært en GOD dag, er på dag 6 etter operasjonen og har for første gang i dag hatt en dag uten noe stort ubehag av noe slag. Har fått meg en lang dusj som jeg har nytt fult ut, uten å stå å holde på puppene og være redd for å strekke meg etter shampoflaskene;)

Har ikke tatt noe smertestillende i dag heller og det er første dagen uten! Tok en pinex forte nå før jeg skal krype under dyna.Den hjelper meg også å slappe av litt,og det trenger jeg siden jeg fortsatt må sove på ryggen.. Ikke min favorittstilling!! Men puppene er ALTFOR ømme til å ligge på siden enda!:)

Ellers har jeg brukt kvelden til å prøve kjolene mine i skapet, tatt av stroppene på de som det er mulig på og ser at jeg for første gang i hele mitt liv kan bruke tubekjoler og topper!!!:):)Det har jeg aldri før kunne brukt, nå ser det bare rålekkert ut! Og alle kjolene mine sitter så mye finere nå enn før! Jeg elsker de to nye venninnene mine:)

I morgen jeg ut å kjøpe en ny sportsBH, den jeg fikk på klinikken trenger en god vask og jeg må ha en å bytte på med.

Nei, jeg elsker puppene mine! De er til og med lekre i sportsbh.. det er ikke dårlig:)

Nå må de bare bli myke.. foreløpig ganske så faste! Noen som vet når de begynner å bli myke? Mine ligger under muskel!

God natt alle puppedamer og lykke til de som er på vei!

Det er ikke noe å grue seg til, bare en fantastisk selvtillitsboost:)

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er satt opp til operasjon på colosseumsklinikken i stavanger. (28.04) Dr Vanja Buric skal operere meg. Noen som har erfaring med han? Eller colosseumsklinikken i stavanger?

Hadde egentlig ikke så mye formening om hvor mye jeg skulle ta, eller hvilke proteser. Det eneste jeg var sikker på var at jeg ikke ville ha for store, og at det skulle se naturlig ut. Legen anbefalte 300 ml, moderat profil, runde proteser, over muskelen. Synes dette hørtes så stort ut? Og har også nappet opp en plass at det ser unaturlig ut og ha over brystmuskelen?

Noen som har erfaring om dette?

Jeg er 20 år, 167 høyde, 60 kg. Brede hofter og skuldre. "Timegassform." Har gått opp et par kg som jeg holder på å gå ned igjen til sommeren. Bruker å ligge på 55 kg. Vil dette ha noen innvirkning på resultatet?

Takk for evt svar :)

Endret av Snaps
Skrevet

Heisann alle sammen :)

nå er det snart 6 uker siden operasjonen :) og i mine papirer står det at jeg kan begynne å bruke vanlig bh etter 6-8 uker.. Men hvordan vet jeg om jeg skal vente til det har gått 6,7 eller 8 uker?

Jeg vet at de fleste må vente lengre, men tror det har med type sting å gjøre... Mine var ikke av typen som forsvinner av seg selv, men jeg måtte gå å fjerne de. Da gror de gjerne kjappere? Hmmm, vet ikke...

Noen som har tips eller råd om jeg endelig kan begynne med vanlig bh og evt bare bruke disse dumme sports bhene om natten eventuelt..?

Skrevet

Hei.

Jeg er satt opp til operasjon på colosseumsklinikken i stavanger. (28.04) Dr Vanja Buric skal operere meg. Noen som har erfaring med han? Eller colosseumsklinikken i stavanger?

Hadde egentlig ikke så mye formening om hvor mye jeg skulle ta, eller hvilke proteser. Det eneste jeg var sikker på var at jeg ikke ville ha for store, og at det skulle se naturlig ut. Legen anbefalte 300 ml, moderat profil, runde proteser, over muskelen. Synes dette hørtes så stort ut? Og har også nappet opp en plass at det ser unaturlig ut og ha over brystmuskelen?

Noen som har erfaring om dette?

Jeg er 20 år, 167 høyde, 60 kg. Brede hofter og skuldre. "Timegassform." Har gått opp et par kg som jeg holder på å gå ned igjen til sommeren. Bruker å ligge på 55 kg. Vil dette ha noen innvirkning på resultatet?

Takk for evt svar :)

Hei igjen!

Jeg er operert ved colossumklinikken her i Oslo og er storfornøyd med både resultat og oppfølging.

Jeg er omtret lik i fasong som deg, er 170 høy og veier 62 kg. Har ganske veltrent figur og dermed relativt markerte skuldre og rygg, bred over skuldrene. Har hatt små bryster hele livet, brukte 75 A før operasjonen som forøvrig var for stort.

Da jeg skulle til første konsultasjon så jeg for meg ca 200g,siden jeg alltid har hatt små bryster og ikke ønsket store pupper. Jeg ønsket meg bare pupper!

Sjokket var derfor stort da min kirurg mente at 350g høyprofilproteser ville være det som ville gi best resultat på meg. De så helt SINNSYKT store ut da jeg prøvde de i bhen. Jeg prøvde å argumentere for mindre str, og ja, det kunnne jeg godt få.. jeg valgte jo selv, men han kunne ikke garantere meg et fullgodt resultat dersom jeg valgte mindre proteser. Han sa at når jeg var så høy og bred over skuldrene,kunne det lett bli litt sånn to tennisballer på brystet look, og det er jo ikke naturlig! Dessuten mente han at jeg måtte ha høyprofil pga fasongen på det brystet jeg hadde fra før. En protese med lav profil ville blitt bredere i diameter enn mitt eksisterende bryst var, jeg kunne dermed få en kant som ville stikke ut i underkant av brystet! Ikke pent!

Jeg gikk derfra med blandede følelser, men bestemte meg alikevel for å høre på kirurgen. Jeg hadde jo gitt ettertrykkelig uttrykk for at jeg ønsket et naturlig resultat,ingen silikonlook og ikke STORE pupper. Hvorfor skulle han ha et ønske om å prakke på meg noe som ikke ble fint?

Og jeg angrer ikke på det valget! Jeg opererte meg mandag for en uke siden og er så fornøyd med resultatet! De er ikke for store! Jeg elsker de:) De passer så utrolig bra til den figuren jeg har og de utgjør nå en helhet som jeg ser jeg kler så utrolig mye bedre. Alt sitter så pent på og som sagt, de passer veldig fint til min figur. Jeg vet de sikkert er litt hovne enda, og at de kanskje vil bli litt mindre med tiden, og derfor skulle jeg nesten ønske jeg hadde valgt 380,som kirurgen også sa jeg kunne få:) Men, alt i alt, jeg er storfornøyd med valget og kjempeglad jeg hørte på kirurgen og ikke kranglet meg ned til 260 som jeg egentlig ville. Jeg ser at det ikke hadde blitt like bra.

Brystene er lette å skjule, de er ikke store med klær på. Jeg var også litt opptatt av det, siden jeg ikke har fortalt det til alle inkludert familie. Jeg tror nok ganske sikkert ingen vil legge noe særlig merke til forskjellen:)

Og så det er sagt, jeg er en helt vanlig klassisk jente både i stil og utseende. Så jeg tror nok du kan være helt 100% trygg på at 300 er det beste for deg dersom kirurgen har sagt det.

Jeg har mine delvis under muskel. Kirurgen mente jeg hadde nok underhudsfett til å legge de over muskel, men jeg var livredd for at jeg skulle få skygge og kant på brystkassen. Så da la han de delvis under, dvs: øvre del av protesen er under muskel,nedre del er over muskel. Det ser kjempenaturlig ut og som sagt,de er råfine:)

Jeg tror ikke det vil være noe unaturlig med 300 medium profil over muskel. Skulle du hatt høyprofil ville det kanskje være noe annet.

Mitt tips, stol på kirurgen, det gjorde jeg, og jeg er kjempefornøyd:)

Og,jeg har aldri hørt om noen som har vært misfornøyde med Colosseum heller:)

Slå deg til ro med valget og gled deg til du kan nyte dine nye pupper. Det er helt fantastisk:)

Skrevet

Takk for langt og godt svar :) kjenner at roet meg litt nå, og hadde egentlig bestemt meg for å satse på at kirurgen vet hva han gjør.

Men leser så mye på nettet, og folk mener så mye forkjellig at jeg ble veldig usikker. Er så redd det ikke skal bli som jeg tenker. Hvor lang tid tok det før du kunne gå ut i jobb/skole igjen?

Skrevet

Takk for langt og godt svar :) kjenner at roet meg litt nå, og hadde egentlig bestemt meg for å satse på at kirurgen vet hva han gjør.

Men leser så mye på nettet, og folk mener så mye forkjellig at jeg ble veldig usikker. Er så redd det ikke skal bli som jeg tenker. Hvor lang tid tok det før du kunne gå ut i jobb/skole igjen?

Hei hei snaps :klemmer: Skal OG operere meg 28april av Vanja :fnise::fnise: Hehe kjekt at noen har samme dag da.. Ke klokke skal du?? Eg skulle møte på klinikken 11.00 :) Gruuuueeee gleeeeder meg.. Tenk bare 10dager igjen nå på oss :strix::strix:

Skrevet

I dag har det vært en GOD dag, er på dag 6 etter operasjonen og har for første gang i dag hatt en dag uten noe stort ubehag av noe slag. Har fått meg en lang dusj som jeg har nytt fult ut, uten å stå å holde på puppene og være redd for å strekke meg etter shampoflaskene;)

Har ikke tatt noe smertestillende i dag heller og det er første dagen uten! Tok en pinex forte nå før jeg skal krype under dyna.Den hjelper meg også å slappe av litt,og det trenger jeg siden jeg fortsatt må sove på ryggen.. Ikke min favorittstilling!! Men puppene er ALTFOR ømme til å ligge på siden enda!:)

Ellers har jeg brukt kvelden til å prøve kjolene mine i skapet, tatt av stroppene på de som det er mulig på og ser at jeg for første gang i hele mitt liv kan bruke tubekjoler og topper!!!:):)Det har jeg aldri før kunne brukt, nå ser det bare rålekkert ut! Og alle kjolene mine sitter så mye finere nå enn før! Jeg elsker de to nye venninnene mine:)

I morgen jeg ut å kjøpe en ny sportsBH, den jeg fikk på klinikken trenger en god vask og jeg må ha en å bytte på med.

Nei, jeg elsker puppene mine! De er til og med lekre i sportsbh.. det er ikke dårlig:)

Nå må de bare bli myke.. foreløpig ganske så faste! Noen som vet når de begynner å bli myke? Mine ligger under muskel!

God natt alle puppedamer og lykke til de som er på vei!

Det er ikke noe å grue seg til, bare en fantastisk selvtillitsboost:)

Detb er bra og høyre :tommelopp: Nå er det bare 10dager til min operasjon og kjenner eg begynner og kjenne det for og si det sånt... Håper alt går bra :forvirra: Ha en god dag alle puppedamer :kyss2::kyss2::kyss2:

Skrevet

`

Bare hyggelig:)

Jeg kjenner meg godt igjen der. Men så er jo alle så utrolig forskjellig bygd, 350 kan jo være enormt på en jente, men helt naturlig på meg osv. Og det er jo dette kirurgene ser bedre enn oss. De ønsker jo fornøyde kunder. Og 300 er jo ikke så stort:) Jeg tror det blir kjempefint!

Jeg leste også alt jeg kunne komme over, til slutt innså jeg at jeg bare måtte lukke øynene og hoppe i det. Ringte til og med til klinikken fredagen før, sekretæren jeg snakket med sa jeg bare skulle stole på kirurgene for de var så flinke og det var jobben deres å se hva som kunne passe! Roet meg litt da:)

Jeg hadde ferie sist uke og det trengte jeg så absolutt. Det var ikke det at det var så forferdelig smertefult, men det var veldig ubehagelig og man trenger hvile. Også er det så mange ting som man vanligvis klarer som plutselig blir vanskelig. Bøye seg, åpne dører, ta jakka ned fra kleshenger, pusse tenner etc..

Så man trenger nok en uke i ro vil jeg tro. Jeg hadde riktignok bak muskel og da blir man jo litt mer handicappet enn hvis det er over. Men en uke bør du nok beregne!

Jeg skulle egentlig i gang i jobb i dag, jeg jobber innen salg og skulle ut å fly til NordNorge i dag og bli til onsdag. Hadde gruet meg til bæring og det å gå ut til kunder etc. Var ikke helt klar for det enda fordi jeg fortsatt ikke klarer å bære noe særlig og blir fort sliten. Takket være vulkanen på Island ble turen avlyst i går,noe som innebærer at jeg får to dager ekstra med hjemmekontor. De trengte jeg så sårt, ikke ofte jeg har flaks, men der fikk jeg en liten porsjon jeg ble veldig glad for:)

Er nok i gang igjen for fult på Onsdag, kjenner det blir bedre og bedre for hver dag nå. Hadde en del plager frem til i går, da merket jeg plutselig en klar bedring:) Skal gå til Cubus etterpå å kjøpe en ny sportsbh. Det blir første lengre tur ut etter operasjonen!

Skrevet

Detb er bra og høyre :tommelopp: Nå er det bare 10dager til min operasjon og kjenner eg begynner og kjenne det for og si det sånt... Håper alt går bra :forvirra: Ha en god dag alle puppedamer :kyss2::kyss2::kyss2:

Det kommer til å gå kjempefint!:)

Hvor skal du operere deg og hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

Hei hei snaps :klemmer: Skal OG operere meg 28april av Vanja :fnise::fnise: Hehe kjekt at noen har samme dag da.. Ke klokke skal du?? Eg skulle møte på klinikken 11.00 :) Gruuuueeee gleeeeder meg.. Tenk bare 10dager igjen nå på oss :strix::strix:

så morsomt da ;) jeg er første pasient, 07.45. Hvor mye skal du legge inn, og skal du ha protesen over eller under muskelen?

Ja nesten rart at det nærmer seg sånn, har ikke helt gått opp for meg at jeg faktiskt skal gjøre det ;)

Skrevet

`

Bare hyggelig:)

Jeg kjenner meg godt igjen der. Men så er jo alle så utrolig forskjellig bygd, 350 kan jo være enormt på en jente, men helt naturlig på meg osv. Og det er jo dette kirurgene ser bedre enn oss. De ønsker jo fornøyde kunder. Og 300 er jo ikke så stort:) Jeg tror det blir kjempefint!

Jeg leste også alt jeg kunne komme over, til slutt innså jeg at jeg bare måtte lukke øynene og hoppe i det. Ringte til og med til klinikken fredagen før, sekretæren jeg snakket med sa jeg bare skulle stole på kirurgene for de var så flinke og det var jobben deres å se hva som kunne passe! Roet meg litt da:)

Jeg hadde ferie sist uke og det trengte jeg så absolutt. Det var ikke det at det var så forferdelig smertefult, men det var veldig ubehagelig og man trenger hvile. Også er det så mange ting som man vanligvis klarer som plutselig blir vanskelig. Bøye seg, åpne dører, ta jakka ned fra kleshenger, pusse tenner etc..

Så man trenger nok en uke i ro vil jeg tro. Jeg hadde riktignok bak muskel og da blir man jo litt mer handicappet enn hvis det er over. Men en uke bør du nok beregne!

Jeg skulle egentlig i gang i jobb i dag, jeg jobber innen salg og skulle ut å fly til NordNorge i dag og bli til onsdag. Hadde gruet meg til bæring og det å gå ut til kunder etc. Var ikke helt klar for det enda fordi jeg fortsatt ikke klarer å bære noe særlig og blir fort sliten. Takket være vulkanen på Island ble turen avlyst i går,noe som innebærer at jeg får to dager ekstra med hjemmekontor. De trengte jeg så sårt, ikke ofte jeg har flaks, men der fikk jeg en liten porsjon jeg ble veldig glad for:)

Er nok i gang igjen for fult på Onsdag, kjenner det blir bedre og bedre for hver dag nå. Hadde en del plager frem til i går, da merket jeg plutselig en klar bedring:) Skal gå til Cubus etterpå å kjøpe en ny sportsbh. Det blir første lengre tur ut etter operasjonen!

ja jeg må nok bare roe meg på det at han burde jo vite hva han gjør når han har gjort det kanon mange ganger før. hehe okei, godt det ikke bare er meg som har stressa!

Ja jeg håper jeg slipper unna en del av smertene siden jeg skal ha over muskelen foreløpig. Så bra at det ordnet seg for deg mtp på jobben :)

Så koselig, kos deg på BH shopping ;)

Skrevet

Det kommer til å gå kjempefint!:)

Hvor skal du operere deg og hvor mye skal du legge inn?

Ja håper det går bra og tusen takk for støtten :klemmer::klemmer: Skal operere meg på Colleseum Stavanger.. Samme dag som Snapsen vores :) Skal ha mellom 280-300cc... Vil ha 350cc hvertfall men tror ikke det er plass til det :frown: Er en liten 75a nå eller 70b.. Vil bli en stor c...

Skrevet

så morsomt da ;) jeg er første pasient, 07.45. Hvor mye skal du legge inn, og skal du ha protesen over eller under muskelen?

Ja nesten rart at det nærmer seg sånn, har ikke helt gått opp for meg at jeg faktiskt skal gjøre det ;)

ja da er du første,gøy :) Slipper du og eventuelt vente så lenge.. Skal ha mellom 280cc 0g 300cc... Og under muskelen.. :rødme: Vil bli en STOR C ikke liten. Hadde vore perfekt med 350cc men tviler det er plass til det :lur::lur:

Skrevet

Dere som har tatt under muskelen hvordan var formen dagene etterpå??? Tok dere mye smertestillende? :sjenert: Redd eg kommer til og ligge flat og ikke få sove på maaaange dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...