Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei LostSOul  :klem1:  Tusen takk for flotte bilder. Så store og fine pupper du har fått!! Blir rent misunnelig, men snart er det jo min tur.

Utgangspunktet ditt var forresten egentlig rimelig likt mitt, så jeg kan sammenlikne meg bittelitt faktisk, selv om jeg nok er noe lengre og tyngre enn deg da.... Jeg har også født barn, så de er nok ikke så spretne som de en gang var heller - selv om jeg er heldig og er uten heng

Håper jeg blir like fin som deg og ElCaramba. Så utrolig trygt og godt å lese om deres gode erfaringer. :rosasmil:

Bare hyggelig :) Flott at du kan sammenligne litt da :D jeg hadde ikke noe å sammenligne med så jeg måtte bare stole på det valget jeg tok, men jeg er jo suuperfornøyd også da ;)

Du får nok et superbra resultat du også og jeg håper du blir like fornøyd som jeg og Caramba er :)

Når var operasjonsdatoen din igjen? *glemsk* hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal opereres 3. januar kl. 9.00 :kgblunk:

Blir spennende, men gruer meg, gruer meg, gruer meg...

MEN har bestemt meg for å tenke positivt - dette kommer til å bli knallbra!! Gleder meg til alt er overstått og puppene er på plass og smertene over.

Håper bare at det ikke blir noen komplikasjoner. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Høyre puppen min skvulper mer enn den venstre! Den kjennes ut som protesen har "større lomme" som den lever i, og det merkes så godt! Når jeg går, og spesielt i trapper. Kjennes ut som en plastpose med vann inni puppen.

Er dette fordi jeg er høyrehendt og bruker denne muskelen mer? At den ikke har "festet seg" så godt som venstre? Uuhhhh, det er ekkelt!

Noen andre med samme erfaring?

Endret av ElCaramba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Jeg skal opereres 3. januar kl. 9.00  :kgblunk:

Blir spennende, men gruer meg, gruer meg, gruer meg...

MEN har bestemt meg for å tenke positivt - dette kommer til å bli knallbra!! Gleder meg til alt er overstått og puppene er på plass og smertene over.

Håper bare at det ikke blir noen komplikasjoner. Sukk.

Det er bare 8 dager til! Juhu! :danse:

Kommer til å gå kjempebra Crianza! Nå er det 12 dager siden jeg tok, og jeg har kun ømhet i puppene nå (litt sånn pms pupper) spesielt på morgenen,-og en skvulpepupp da,hehe. Så det går raskt framover. Ligger fremdeles på ryggen på natta,men det kjennes ut som det ikke er lenge til jeg kan begynne å ligge på siden.

Har du bestemt deg for hvor mye du skal ta? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare 8 dager til! Juhu! :danse:

Kommer til å gå kjempebra Crianza! Nå er det 12 dager siden jeg tok, og jeg har kun ømhet i puppene nå (litt sånn pms pupper) spesielt på morgenen,-og en skvulpepupp da,hehe. Så det går raskt framover. Ligger fremdeles på ryggen på natta,men det kjennes ut som det ikke er lenge til jeg kan begynne å ligge på siden.

Har du bestemt deg for hvor mye du skal ta? :sexy:

Jeg kan ligge på siden!! har prøvd, gjør ikke vondt, men jeg tør ikke ligge sånn hele natta *ler* :D

Nå er det ikke lenge til nei, whuhuu.... :D Det går nok kjeempe bra Crianza;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig glad for at det har gått så bra med dere 2 :)

Synd med den høyrepuppen din ElCaramba, men du skal se det går seg til. Det er jo så kort tid siden operasjonen ennå, så det kan være at det tar litt tid før den fester seg helt siden du bruker den muskelen mye mere enn den venstre.

Jeg planlegger 300cc, ikke en milliliter mer. Vurderer eventuelt å gå ned til 280, men er ikke sikker siden legen anbefalte 300 for å gi c-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig glad for at det har gått så bra med dere 2  :)

Synd med den høyrepuppen din ElCaramba, men du skal se det går seg til. Det er jo så kort tid siden operasjonen ennå, så det kan være at det tar litt tid før den fester seg helt siden du bruker den muskelen mye mere enn den venstre.

Jeg planlegger 300cc, ikke en milliliter mer. Vurderer eventuelt å gå ned til 280, men er ikke sikker siden legen anbefalte 300 for å gi c-cup.

hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg på 300 jeg...

jeg synes allerede puppene begynner å bli for små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, skjønner hva du mener og går nok for 300cc ja...

Men jeg synes oppriktig at du hadde kjempelekre pupper. Men jeg vil ha bittelitt mindre, men ikke mye. *Må jo ta så det monner og har litt virkning også*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg på 300 jeg...

jeg synes allerede puppene begynner å bli for små...

Har du tatt noen nye bilder? Send meg et på mailen, så jeg får se hvordan de ser ut nå som de har "roet" seg litt mer!

:briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt noen nye bilder? Send meg et på mailen, så jeg får se hvordan de ser ut nå som de har "roet" seg litt mer!

:briller2:

Okay, i will do :D sender med engang jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Okay, i will do :D sender med engang jeg

Det er utrolig stor forskjell på høy og lavprofil, vi har fått så totalt ulike pupper, sånn rent utenom str! Hadde jo ganske likt utgangspunkt.Det er så kult å se! Like fine begge to da! :klappe:

Mine har sunket mer ned siste uka,og blitt skikkelige sprettpupper, er så fornøyd! Jeg sender deg de siste bildene jeg har tatt på mail ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Kan jeg melde meg må mailinglista??

Vil veldig gjerne ha nye bilder av dere dersom puppene har endret seg og roet seg mer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba
Heisann. Kan jeg melde meg må mailinglista??

Vil veldig gjerne ha nye bilder av dere dersom puppene har endret seg og roet seg mer nå  :)

Selvfølgelig! Kan sende til deg også! Du har foresten sett mine aller siste bilder fra badspeilet :ler: men sender straks jeg tar nye ikveld, med litt tekst om tid etter operasjon og div. Har mailen din;)

Du har bilder av både meg og SOul ja? Sjekk forskjellen! Vi har vidt forskjellige pupper! Etter at de "roet" seg har de har blitt mer forskjellig, man ser godt at protesetypene våre har ulik karakter når hevelsen går ned og puppene tar form. Artig å se og sammenligne!

Husk å ta bilder du og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :)

Kjempe koselig forum dere har her, har fulgt med dere lenge. Er så koselig å høre at alt har gått bra med opperasjonene deres og at dere er fornøyde med deres nye fordeler, heldige som dere er ;) Tror dere det er plass til meg her også?

Jeg kan jo uannsett fortelle litt om meg selv ;)

Jeg er en jente i 20-årene fra Oslo som i flere år har tenkt mye på å forstørre puppene mine. Jeg har hele tiden håpet på at de vil vokse litt til når jeg blir "våksen"....hihi...men sånn har det dessverre ikke gått. Jeg gikk til konsultasjon hos dr. Kveim for et år siden, han var utrolig hyggelig og sa at han kunne hjelpe meg, men jeg turte dessverre ikke gjennomføre noen opperasjon...er nok litt pysete av meg... Har det siste året prøvd å jobbe med meg selv for og lære å godta den kroppen jeg har, uten hell. Føler meg dessverre ikke særlig kvinnelig med mine små pupper :rodme: Men nå har jeg bestemt meg, en gang for alle, jeg skal gjøre noe med problemet mitt.... :-D

Dere har virkelig hjulpet meg her inne, det har vært sååå spennende å følge dere gjennom tiden før og etter opperasjonsdagen.

Men det er et par ting jeg lurer på:

Hvor mye har dere lagt inn og hvilken cup var dere før? Jeg er ca. 70b nå og tenker 240cc kanskje er passe for meg, vil ikke at det skal se unaturlig ut heller.

Lurer også på om noen har erfaring med eller har hørt noe om Dr. Kveim?

Fikk han annbefalt av fastlegen min som er tideligere plastiskkirurg.

Håper på svar ;)

Stor klem fra Leah :hjerter_rundt::rodme:

Endret av Leah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt bildene caramba? jeg har ikke fått noen...

Crianza: du har mine nyeste..

Leah: Jeg var en 70 a-b.. og la inn 350 på høyre side og 400 på venstre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Leah.

Ja, jenter. Nå har jeg lagt en plan. Dersom jeg får ny jobb, eller fortsette i jobben jeg har nå etter jul (vikar et sted jeg har vikariert mang en sommer), så skal jeg høre om muligheten for å få ta opp litt lån. Skal spare litt og. Får jeg forskudd på arv, som min mor har lovet meg så går det til sparing også.

Da vil jeg i såfall prøve å få gjort dette inngrepet til påske. Da har jeg jo mye fri.

Hvis ikke dette går i boks, så får jeg bare smøre meg med tålamod enda et år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :klem1:

Leah, ta en konsultasjon hos dr. Fiebama på Pilestredet Park. Han er noe rimeligere, men veldig dyktig og kundevennlig. Jeg skal operere hos han 3. jan. Det har Aylana også gjort, og hun er visstnok kjempefornøyd.

Det er lurt å ikke legge inn mindre enn planlagt -tror jeg. Hører at mange angrer for at de ikke la inne mer enn de gjorde... Hvis du ønsker en C-cup bør du vel iallefall vurdere minst 250cc, tror jeg :kgblunk:

Bruk gjerne erfaringene fra andre her i forumet. Det har jeg gjort, og synes det har vært helt supert. Alle er kjempeflinke til å dele opplevelser og følelser, og det er jo meget raust.

Saera: Jeg ventet også lenge før jeg bestemte meg, og ikke minst: tok meg råd til operasjon. Men jeg anbefaler deg å få det overstått. Dette blir bare noe som plager deg helt til du får det gjort! Dette sier jeg i beste mening for at du skal slippe å gå rundt å tenke på dette i så mange år som jeg har gjort.

Angrer jeg ikke gjorde det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt noen år her og. Men jeg vil ikke låne alt for mye penger. Det føles tryggere å kunne betale det meste selv. Men jo fortere, jo bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er liten 75A nå, og skal ha 300cc under muskel. Kirurgen mente det ville bli fint, og at jeg ville bli en C da.

Har du under muskel Aylana?

Lurer også på om puppene kjennes naturlige ut, eller om de blir unaturlig harde med cohesive gel? Uansett synes jeg disse protesene høres tryggest ut, så endrer ikke mening, men vil jo helst ha myke bryster som ser naturlige ut. Det vil jo alle  :) 

Uff, hater å være så nervøs før operasjonen, men hjelper å lese om deres erfaringer. Det er alfa og omega for meg nå.

Oi, snart er det julaften. Ribba er i ovnen. Nam. God jul til alle her i forumet  :nissekonekyss:

Jeg la over muskel jeg, men det ble bestemt rett før operasjonen.. Han hadde planer om å legge under, men jeg har nok brystvev så vi ble enige om over tilslutt :) De kjennes veldig myke ut over, men under er de litt harde enda, men det er også på grunn av arrvevet i arret.. Men jeg tror ikke det er så stor forskjell på vanlig og cohesive altså :)

Det nærmer seg med stormskritt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei alle!

LostSOUl og Crianza :klem: : jeg ble så lenge på besøk ikveld, kom nettopp hjem, men har fått tatt bilder nå,og sender dem imårra til dere. SOul, du skal få de badromsbildene også ;)

Leah :klem: : Jeg var en liten B, hadde tenkt å ta 260cc men endte opp med 230cc, ikke så stor forskjell men er superfornøyd med str. Tok over muskel.

Send meg mailadr di så kan du også få se før/etter bilder hvis du vil.

Er helt enig med det de andre sier, ikke ta mindre enn det du har tenkt. Jeg gikk et lite steg ned MEN er fornøyd. Puppene ser helt naturlige ut, og passer kroppen min perfekt.

Jeg trener mye og ville bare se mer kvinnelig ut oppe, hadde litt strekkmerker, og tenkte langsiktig (legger inn større senere), og valgte derfor 230cc.

Men jeg har fått en stor C nå, og det er stor jubel i heimen,hehe! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...