yoko Skrevet 12. april 2010 #9941 Skrevet 12. april 2010 En ting til: Hvor lenge må man vente etter man har sluttet å amme før man opererer inn silikon ? Altså hvor mange mnd må det gå før man kan legge inn silikon etter man har sluttet å amme ? Hei! Jeg ble operert akkurat 3mnd etter ammeslutt. Men har lest at noen klinikker ikke utfører operasjon før etter 4mnd da. (Hadde fortsatt litt melk igjen da jeg utførte operasjoen, men det gjorde visst ikke noe sa kirurgen)
chess85 Skrevet 12. april 2010 #9942 Skrevet 12. april 2010 Hei igjen alle sammen. Da er det bare noen timer igjen. Kl 15.00 skjer det Åååååå herregud så spennende!!!!! Har bestemt meg for 300cc og 250cc, som er det største alternativet. Etter hva jeg har skjønt så er de fleste fornøyd med det valget og at de ville blitt skuffet om de hadde tatt det minste alternativet. Takker for all hjelp og støtte så langt. Kommer innom og gir en oppdatering så fort jeg føler jeg kan sitte å skrive litt igjen. Vet ikke hvor lang tid slikt tar jeg Ciao alle sammen Håper du har det bra
chess85 Skrevet 12. april 2010 #9943 Skrevet 12. april 2010 : CHESS85 Hvor lenge har du hatt silikon nå? Merker/ser du forskjell i forbindelse med trening/løfting av armer? Har hørt at submuscular/under muskel ofte kan se rart ut... At puppene likson 'hopper/dyttes opp og ned'... ahhhh.... dette er så vanskelig! jeg har hatt silikon i 2 mnd.. Jeg har ikke merket eller syns man ser at jeg har tatt under muskel.. Puppene har heller aldri vært "firkantet" pga muskelen har ligget over.. har i grunn hele tiden sett ganske naturlig ut.. vet ikke om det er andre som har hatt den andeledes her? Puppen slipper jo muskelen etter 2-3 uker og da skal den jo være ganske "løs" om du skjønner... Tok under for at det skulle se mest mulig naturlig ut og ikke få den "trill runde looken"
JaneDoe Skrevet 12. april 2010 #9944 Skrevet 12. april 2010 jeg har hatt silikon i 2 mnd.. Jeg har ikke merket eller syns man ser at jeg har tatt under muskel.. Puppene har heller aldri vært "firkantet" pga muskelen har ligget over.. har i grunn hele tiden sett ganske naturlig ut.. vet ikke om det er andre som har hatt den andeledes her? Puppen slipper jo muskelen etter 2-3 uker og da skal den jo være ganske "løs" om du skjønner... Tok under for at det skulle se mest mulig naturlig ut og ikke få den "trill runde looken" Mina var rare og firkanta den første 1,5 uka. Men etter det så har de blitt veldig naturlige.. Jeg har lite fett på kroppen men mine har heller ikke denne kanten... Jeg la under muskel mye pga at jeg er tynn. Jeg trener mye og bygger muskler nå. Men trener ikke bryst så mye, men litt. Har aldri hatt en mål om å ha store brystmuskler da.. hehe.. Hvis man flexer de så går puppene litt fra hverandre, men det ser ikke veldig rart ut. Ikke mine i alle fall og jeg har sterke brystmuskler. Mine pupper en snart 6 mnd gamle
JaneDoe Skrevet 12. april 2010 #9945 Skrevet 12. april 2010 En ting er "irriterende" med disse nye puppene.. Jeg var jo helt flat fra før av men nå har jeg fått smulefanger.. haha... Alle smulene fra knekkebrød e.l samler seg nedimellom puppa.. Haha.. Spiser knekkebrød nå og kom til å tenke på det... Men dere som har lagt inn mer enn meg, fra 300 og oppover.. Hvordan er det å sove på magen?
Avalon Skrevet 12. april 2010 #9946 Skrevet 12. april 2010 En ting er "irriterende" med disse nye puppene.. Jeg var jo helt flat fra før av men nå har jeg fått smulefanger.. haha... Alle smulene fra knekkebrød e.l samler seg nedimellom puppa.. Haha.. Spiser knekkebrød nå og kom til å tenke på det... Men dere som har lagt inn mer enn meg, fra 300 og oppover.. Hvordan er det å sove på magen? Kjenner til den smulefangeren
Djenni Skrevet 13. april 2010 #9947 Skrevet 13. april 2010 Hei jenter Er det normalt at jeg fikk større brystvorter? Er det pga hevelsen? Jeg vil ha mine brystvorter tilbake, får jeg dem? Hvor lang tid tar det? Er det normalt å ha blåmerker under puppene? Jeg har litt feber av og til. Nå er det dagen 6 etter operasjon. Litt usikker om jeg er fornøyd... Føler meg nesten 10 kg større, føler meg som gammel kjerringa som har ammet 10 barn. :-) Puppene er fine, men unntakk av hovne brystvortene som ser rart ut, men jeg kan ikke enda tilpasse meg psykisk. Og den gammeldags BH-en, jeg føler meg virkelig dårlig i den. :-))))
JaneDoe Skrevet 13. april 2010 #9948 Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei jenter Er det normalt at jeg fikk større brystvorter? Er det pga hevelsen? Jeg vil ha mine brystvorter tilbake, får jeg dem? Hvor lang tid tar det? Er det normalt å ha blåmerker under puppene? Jeg har litt feber av og til. Nå er det dagen 6 etter operasjon. Litt usikker om jeg er fornøyd... Føler meg nesten 10 kg større, føler meg som gammel kjerringa som har ammet 10 barn. :-) Puppene er fine, men unntakk av hovne brystvortene som ser rart ut, men jeg kan ikke enda tilpasse meg psykisk. Og den gammeldags BH-en, jeg føler meg virkelig dårlig i den. :-)))) Brytvortene vil vel bli litt større, avhengig av hvor mye man legger inn og hvor mye huden blir strekt. Syns det er rart at du har feber. For feber kan tyde på infeksjon. Uten at det må være det. Blåmerker er normalt. Det hadde jeg under den ene puppen. Silikonprotesene blir dytta inn med makt. Endret 13. april 2010 av JaneDoe
Djenni Skrevet 13. april 2010 #9949 Skrevet 13. april 2010 Brytvortene vil vel bli litt større, avhengig av hvor mye man legger inn og hvor mye huden blir strekt. Syns det er rart at du har feber. For feber kan tyde på infeksjon. Uten at det må være det. Blåmerker er normalt. Det hadde jeg under den ene puppen. Silikonprotesene blir dytta inn med makt. Jeg fikk inn 350 cc, var i tvil, 325 eller 350, men legen sa at 350 passer veldig bra for meg. Tenkte ikke på mer enn 300 da jeg gikk... Jeg vet ikke hvor høy feber jeg har, men av og til fryser jeg, av og til svetter jeg forferdelig mye. Da må det være feber. Ja, akkurat huden ble strekt på brysttvortene, men jeg trodde at det kommer tilbake. En vorter virker og blir hard når jeg fryser, men en annen virker ikke. Håper at alt kommer tilbake. :-)
JaneDoe Skrevet 13. april 2010 #9950 Skrevet 13. april 2010 Jeg fikk inn 350 cc, var i tvil, 325 eller 350, men legen sa at 350 passer veldig bra for meg. Tenkte ikke på mer enn 300 da jeg gikk... Jeg vet ikke hvor høy feber jeg har, men av og til fryser jeg, av og til svetter jeg forferdelig mye. Da må det være feber. Ja, akkurat huden ble strekt på brysttvortene, men jeg trodde at det kommer tilbake. En vorter virker og blir hard når jeg fryser, men en annen virker ikke. Håper at alt kommer tilbake. :-) Ta en tlf til klinikken og forhør deg angående feberen.
*Heidi* Skrevet 14. april 2010 #9951 Skrevet 14. april 2010 Hei:) Nå er det ikke lenge til det er min tur, jeg opereres tidlig tirsdag morgen! Merker at jeg gruer meg men ikke til operasjonen så mye, mer til tiden etterpå! Jeg har to barn på 2 og 4 år og det er begrenset hvor mye hjelp jeg får etter på. Jeg har hjelp de første dagene, foerhåpentlig den første uken men så er jeg nok litt alene. Barna er store nok til at jeg slipper å løfte de men jeg er redd for at de daglidagse tingene blir veldig vanskelig. Hvor lang tid tok det før dere fungerete noenlunde normalt? Jeg skal forresten ta brystløft i tillegg til silikonen! Klem fra Heidi
pluske83 Skrevet 14. april 2010 #9952 Skrevet 14. april 2010 Hvordan er det med løfting og sånt etter operasjonen?? Vi skal få en rottweiler valp ca 3uker etter op. Tror dere det er greit og løfte den og sånt da? Er jo en ganske stor hund som veier en del selv om den bare er noe mnd.. hmmm...
Avalon Skrevet 14. april 2010 #9953 Skrevet 14. april 2010 Hvordan er det med løfting og sånt etter operasjonen?? Vi skal få en rottweiler valp ca 3uker etter op. Tror dere det er greit og løfte den og sånt da? Er jo en ganske stor hund som veier en del selv om den bare er noe mnd.. hmmm... Du merker nok fort om det er for vondt å løfte den. Bare hold den tett inntil kroppen. Jeg vil også ha en rottweiler!!!!!
pluske83 Skrevet 14. april 2010 #9954 Skrevet 14. april 2010 Du merker nok fort om det er for vondt å løfte den. Bare hold den tett inntil kroppen. Jeg vil også ha en rottweiler!!!!! Hmm ja får bare holde den tett Ja bare gi gass og kjøp
Avalon Skrevet 14. april 2010 #9955 Skrevet 14. april 2010 Hmm ja får bare holde den tett Ja bare gi gass og kjøp Husk å løfte med beina Hehe, må nok vente til studenttiden er over Spørs om kattene mine ville ha likt at jeg kom hjem med en rottweiler
awaaa Skrevet 14. april 2010 #9956 Skrevet 14. april 2010 Hei Hei alle sammen ! Har vært her inne på forumet og smuglest i flere mnd, og tenkte at endelig vil jeg også kommentere her Jeg er altså en snart 19 år gammel jente som alltid har misunnet andre jenter som har store pupper. Så nå skal jeg endelig ta steget! Var på konsultasjon på Klinikk Arendal (i Arendal)i går og fikk et kjempe godt inntrykk, de var kjempe koslige. Både Kirurgen og sykepleieren jeg snakka med. Så jeg skal altså opereres nå til Lørdag (bare 3 dager til!! ) det var virkelig kort varsel altså, men fikk den såpass tildig forde det var ein som avbestillte, hehe, *heldige meg* Så man kan si jeg gleder meg !
eplekak1 Skrevet 14. april 2010 #9957 Skrevet 14. april 2010 Hvordan er det med løfting og sånt etter operasjonen?? Vi skal få en rottweiler valp ca 3uker etter op. Tror dere det er greit og løfte den og sånt da? Er jo en ganske stor hund som veier en del selv om den bare er noe mnd.. hmmm... Du må bare føle og prøve deg fram Jeg er på jobb nå, og i morgen er det 3 uker siden jeg var under kniven. Det går bare bra, og har en fysisk tung jobb med mye løft. Kjenner det litt hvis det blir mye og tungt, men da tar jeg meg en pause har lagt under muskel, så føler at jeg kom fort inn i normal form igjen løftet gutten min etter en uke, og det var litt rart, men så lenge jeg var forsiktig og holdt han tett inntil kroppen gikk det bra, og han er 1,5 år og rundt 12 kg :D
Avalon Skrevet 14. april 2010 #9958 Skrevet 14. april 2010 Jeg har et spørsmål.... var på kontroll på mandag og kirurgen sa at alt va bra, men idag da jeg hadde dusjet så jeg at helt ytterst på brystvortene mine så hadde de skiftet farge... i fra rosa til noe mellom mørk lilla og brun har ikke sett d før.. kan det være varmen fra dusjen? Synes også da jeg stod i speilet at den ene puppen så anderledes ut.. vanskelig å forklare hvordan men... blæh måtte bare dele bekymringene.. skal sjekke imorgen om brystvortene fremdeles har rar farge og sånn... så får jeg evt kontakte klinikken
pluske83 Skrevet 15. april 2010 #9959 Skrevet 15. april 2010 Jeg har et spørsmål.... var på kontroll på mandag og kirurgen sa at alt va bra, men idag da jeg hadde dusjet så jeg at helt ytterst på brystvortene mine så hadde de skiftet farge... i fra rosa til noe mellom mørk lilla og brun har ikke sett d før.. kan det være varmen fra dusjen? Synes også da jeg stod i speilet at den ene puppen så anderledes ut.. vanskelig å forklare hvordan men... blæh måtte bare dele bekymringene.. skal sjekke imorgen om brystvortene fremdeles har rar farge og sånn... så får jeg evt kontakte klinikken Huff daker deg Du må bare ringe og høre eller ta en tur til dem.. Slepper du og bekymre deg
Avalon Skrevet 15. april 2010 #9960 Skrevet 15. april 2010 Huff daker deg Du må bare ringe og høre eller ta en tur til dem.. Slepper du og bekymre deg Den rare fargen var visst bare varmen fra dusjen... Blir litt hysterisk hypokonder av og til.. er jo redd for at d fine resultatet plutselig skal forandre seg i feil retning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå