Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff nei det høres ikke bra ut..

mine så jeg nesten ikke i det hele tatt, bare en tynn stripe etter 2 uker...

Regner med du har vært hos legen alt og håper det gikk bra :)

Chess85, er det deg på bildet? Isåfall, veldig fine pupper :Nikke::rodme:

hvor mye har du? høyde/vekt? jeg vil ha sånne! :):rodme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Chess85, er det deg på bildet? Isåfall, veldig fine pupper :Nikke::rodme:

hvor mye har du? høyde/vekt? jeg vil ha sånne! :):rodme:

Tusen takk :nigo:

Jepp det er meg.. :)

er 172cm og 65kg. 300cc under muskel..

:klemmer:

Endret av chess85
Skrevet

Tusen takk :nigo:

Jepp det er meg.. :)

er 172cm og 65kg. 300cc under muskel..

:klemmer:

hihihihi :sjenert::sexy:

Gratulerer få en vel si da hehe :fnise:

:blush:

Skrevet

Hei Jenter.

Da var jeg på konsultasjon på torsdag og skal operere allerede på mandag. Ojoj tenker jeg da. Så fort i svingene det går. Snakket med kirurgen og han mente jeg burde satse på 275 og 225( kanskje enda litt større). Det blir moderat pluss plassert over muskelen. Jeg er veldig usikker på dette med størrelse. Jeg har nemlig ikke lyst på STOORE pupper. Jeg vil ha normale pupper. Vil bare føle meg som en kvinne og ikke en gutt når jeg tar av meg bh`en.

Har ingen planer om å bli silikon-babe og er derfor redd for at det kan bli for mye med 275. Hadde satt stor pris på om noen kunne delt sine erfariner med meg om akkurat dette med størrelser. Jeg ønsker å havne på en stor B eller liten C. Tror dere at jeg kan havne der med 275?

Skal sies at jeg er 164cm høy 61 kg og har 80A fra før.

Setter pris på alle svar :)

Happy lørdagskveld uansett

Skrevet

Hei Jenter.

Da var jeg på konsultasjon på torsdag og skal operere allerede på mandag. Ojoj tenker jeg da. Så fort i svingene det går. Snakket med kirurgen og han mente jeg burde satse på 275 og 225( kanskje enda litt større). Det blir moderat pluss plassert over muskelen. Jeg er veldig usikker på dette med størrelse. Jeg har nemlig ikke lyst på STOORE pupper. Jeg vil ha normale pupper. Vil bare føle meg som en kvinne og ikke en gutt når jeg tar av meg bh`en.

Har ingen planer om å bli silikon-babe og er derfor redd for at det kan bli for mye med 275. Hadde satt stor pris på om noen kunne delt sine erfariner med meg om akkurat dette med størrelser. Jeg ønsker å havne på en stor B eller liten C. Tror dere at jeg kan havne der med 275?

Hei Hei!

Det er første gangen jeg skriver her, men har egentlig vært på denne siden og smugtittet en stund nå. Jeg tok operasjon for litt over 3 uker siden. 300 under muskel, moderat profil. Jeg er 1,56, 50kg og var før 70A (er altså veldig liten). Jeg var også som deg, ville bare ha naturlige, og var redd for at jeg skulle se som den 'silikonbaben'. Han som jeg var på konsultasjon hos, mente at jeg kunne ha max 260, ville jeg ha mer så måtte jeg ha høyprofil, da kunne jeg legge så mye jeg ville, men da ville det se ut som 2 tennisballer sa han:/(en veldig rar mann..) Så på operasjonsdagen, var det en annen som opererte meg, han mente at det var plass til 300 likevel.. Da operasjonen var ferdig og jeg våkna og så ned, syntes jeg at de ikke var noe store i det hele tatt..faktisk for liten, hadde forventa at de skulle bli endel større for å si det så87nn, så ble egentlig litt lei meg, men samtidig glad for at de var større enn de jeg hadde. Etter 1 uke så gikk hevelsen ned, og str ble mer passende.så nå er jeg kjempeførnøyd, er glad for at jeg ikke tok mindre:) Jeg har ikke prøvd vanlig bh ennå, men bruker 75B på sportsbh, har målt omkretsen 70under og 88 over, så er vel stor B, liten C tenker jeg. Var igår på HM og kjøpte bikini(jeg går på babysvømming med lillejenta mi-så måtte ha en større bikini:) bruker vanligvis str 34, men har nå gått til 38:) Det var en sånn bandaut? bikini. Vel, Det jeg ville egentlig frem til var at så lenge det er moderat profil så vil det ikke se så unaturlig ut, trur jeg. For med høyprofil uten klær ser de mer 'stående' -litt mer sånn struttepupper. ( Har nemlig ei venninne (nogenlunde lik høyde og vekt som meg) tok høyprofil 300 under muskel- de ser litt mer unaturlig ut uten klær, men med klær så ser puppene hennes mye større ut enn mine! Man kan egentøig ikke se at jeg har tatt silikonpupper når jeg går med klær, for har alltid brukt bh med masse innlegg og push up før, så man ser nesten ikke forskjell, unntatt når jeg tar av meg klærne;) Håper du ble litt klokere av dette her..hehe..:)

Skrevet

Hei Hei!

Det er første gangen jeg skriver her, men har egentlig vært på denne siden og smugtittet en stund nå. Jeg tok operasjon for litt over 3 uker siden. 300 under muskel, moderat profil. Jeg er 1,56, 50kg og var før 70A (er altså veldig liten). Jeg var også som deg, ville bare ha naturlige, og var redd for at jeg skulle se som den 'silikonbaben'. Han som jeg var på konsultasjon hos, mente at jeg kunne ha max 260, ville jeg ha mer så måtte jeg ha høyprofil, da kunne jeg legge så mye jeg ville, men da ville det se ut som 2 tennisballer sa han:/(en veldig rar mann..) Så på operasjonsdagen, var det en annen som opererte meg, han mente at det var plass til 300 likevel.. Da operasjonen var ferdig og jeg våkna og så ned, syntes jeg at de ikke var noe store i det hele tatt..faktisk for liten, hadde forventa at de skulle bli endel større for å si det så87nn, så ble egentlig litt lei meg, men samtidig glad for at de var større enn de jeg hadde. Etter 1 uke så gikk hevelsen ned, og str ble mer passende.så nå er jeg kjempeførnøyd, er glad for at jeg ikke tok mindre:) Jeg har ikke prøvd vanlig bh ennå, men bruker 75B på sportsbh, har målt omkretsen 70under og 88 over, så er vel stor B, liten C tenker jeg. Var igår på HM og kjøpte bikini(jeg går på babysvømming med lillejenta mi-så måtte ha en større bikini:) bruker vanligvis str 34, men har nå gått til 38:) Det var en sånn bandaut? bikini. Vel, Det jeg ville egentlig frem til var at så lenge det er moderat profil så vil det ikke se så unaturlig ut, trur jeg. For med høyprofil uten klær ser de mer 'stående' -litt mer sånn struttepupper. ( Har nemlig ei venninne (nogenlunde lik høyde og vekt som meg) tok høyprofil 300 under muskel- de ser litt mer unaturlig ut uten klær, men med klær så ser puppene hennes mye større ut enn mine! Man kan egentøig ikke se at jeg har tatt silikonpupper når jeg går med klær, for har alltid brukt bh med masse innlegg og push up før, så man ser nesten ikke forskjell, unntatt når jeg tar av meg klærne;) Håper du ble litt klokere av dette her..hehe..:)

Tusen takk for svar!! Da kan det hende at jeg går for 300 og 250cc. Så lenge jeg ikke blir større en en C så er jeg fornøyd. Tror kanskje jeg kommer til å bli avslørt uansett. De som har sett meg i bikini vil nok se ganske stor forskjell unasett hvor mye jeg legger i :)

Skammer meg uansett ikke for min avgjørelse og får vel bare stå for det jeg har gjort. Ikke nødvendig å juge.

Et lite spørsmål til: Du har ei lita jente skjønner jeg. Hvordan gjorde du det med løfting? Jeg er nok nødt til å løfte min gutt på 12 kg to ganger på den fjerde dagen. Vet ikke om jeg klarer å skaffe barnevakt til denne dagen. Tror du det går bra eller må jeg absolutt ikke løfte noe?

Skrevet

Dere som har operert hvordan hadde dere det ukene før operasjonen?? :skratte: Rett over 2 uker til eg skal i ilden og begynner og gruuue meg :grine::grine: Har tenkt på dette i 8år nå og nå er det BARE 2 uker til liksom.. herregud.... :hakeslepp:

Skrevet (endret)

Hei Jenter.

Jeg vil egentlig si det samme som yoko sa til deg, sitter igjen med samme inntrykk selv etter min operasjon..

Når jeg var på konsultasjon spurte jeg hvor mye han ville legge inn for å få det naturlig og uten at andre skulle oppfatte meg med silikon..

han svarte 300cc-325cc jeg fikk litt pannik for hadde sett for meg 250cc..

Jeg prøvde 300cc i sportsbh og i vanlig bh men syns det så litt stort ut..

men stolte på legen og tok 300cc under muskel (han målte meg i alle bauer og kanter, noe som gjorde at jeg stolte på det)

Etter operasjonen så var dem hovene i 1-2 uker og syns dem så veeeldig store og sprengte ut..

men etter 2 uker og hevelsen var nede syns jeg dem faktisk ser litt "for små" ut.. :( Kunne gjerne tatt 325cc om jeg kunne valgt igjen..

men men, jeg er i hvertfall sjeleglad for at jeg ikke gikk for det jeg selv trudde 250cc

jeg er jo litt større en deg, 172cm, 65kg..

jeg hadde 75b før og nå ligger jeg på en ca 80 full c..

om du syns C høres stort ut (noe som jeg syns selv før) så syns jeg ikke det nå lenger...

Er ikke så stor forskjell egentlig..

Ingen av mine venner har sett at jeg har tatt det, vil tru de ser det i bikini, men ingen har reagert.

jeg har jo også under muskel og det sies jo at noe av str forsvinner da..

Vil tru str er riktig til deg om legen har sagt det, høres ikke ut som du skal bli en kjempe silikon babe..

Hvor skal du operere deg da?

Lykke til :)

Endret av chess85
Skrevet

Dere som har operert hvordan hadde dere det ukene før operasjonen?? :skratte: Rett over 2 uker til eg skal i ilden og begynner og gruuue meg :grine::grine: Har tenkt på dette i 8år nå og nå er det BARE 2 uker til liksom.. herregud.... :hakeslepp:

hehe, jeg gledet meg fram til 3 dager før operasjonen, og de siste dagene var jeg livredd for at puppene skulle bli for store!

Drømte om at jeg hadde ballongpupper og at alle så det..

hehe..

men det er bare å glede seg :D

Skrevet

Noen andre som har måttet slutte med p-piller før operasjonen?? Har fått besjed om og slutte 2 uker før. Kan en bare begynne og ta p-pillene igjen rett etter operasjonene??? Jævla dritt nå som syklusen var perfekt,hmmffff :rope:

Skrevet

Noen som vet om det er forskjell på "Aerolaplastikk" og "Brystvortekorreksjon" ? Jeg har en brystvorte som er større enn den andre, og kan ikke helt forstå hvorfor det skal koste hele 18 800 kr i tilegg, og få fikset dette. Da blir det en dyr affære og legge inn silikon gitt. Har ammet to barn, og det ene brystet hadde bedre melkeproduksjon, hvilket førte til at det brystet ble større, og derav også brystvorten. Har skrevet om det tidligere, men har nå lest litt på sidene og finner ikke helt ut av dette med brystvortekorreksjon og aerolaplastikk.

På fornebuklinikkens side, står det at det koster 18 800 kr for "Brystvortekorreksjon". Mens på colosseumsklinikken står det under Arrkorreksjon, individuell vurdering fra 2.500. Snakket med col. og de sa at det kom på ca. 8000, men at de så klart justerer prisen dersom man også opererer inn innlegg. Blir en slags pakkepris på en måte =/

Jeg vet at jeg uansett må ta konsultasjonene og få en pris på det hele, men tenkte at kanskje noen av dere visste :)

Skrevet

En ting til: Hvor lenge må man vente etter man har sluttet å amme før man opererer inn silikon ? Altså hvor mange mnd må det gå før man kan legge inn silikon etter man har sluttet å amme ?

Skrevet

Noen andre som har måttet slutte med p-piller før operasjonen?? Har fått besjed om og slutte 2 uker før. Kan en bare begynne og ta p-pillene igjen rett etter operasjonene??? Jævla dritt nå som syklusen var perfekt,hmmffff :rope:

Jeg fikk operasjon så fort etter konsultasjon så jeg gikk på p-piller hele veien, både før og etter..

Merka ikke noe "forskjell" dem spurte meg heller ikke om jeg fikk på det..

Vet ikke helt hvorfor man må slutte, men kansje det er noe med blod fortynning?

Eneste jeg droppa var c-vitaminer, omega 3 og ibux..

Skrevet (endret)

Når du skal ha full narkose under en operasjon (noe du skal) så MÅ man slutte på hormon prevensjon ja, fordi det øker faren for blodpropp etter operasjonen.

Det er helt vanlig og nødvendig praksis enten det er på privat klinikk eller sykehus.

Man skal også droppe kosttilskudd og NSAID som er alle smertestillende som inneholder acetysalisyre fordi det er blodfortynnende og øker da faren for blødninger. Når blodet er tynnet ut koagulerer det ikke.

Kosttilskudd er også blodfortynnende.

Endret av Avalon
Skrevet

Når du skal ha full narkose under en operasjon (noe du skal) så MÅ man slutte på hormon prevensjon ja, fordi det øker faren for blodpropp etter operasjonen.

Det er helt vanlig og nødvendig praksis enten det er på privat klinikk eller sykehus.

Man skal også droppe kosttilskudd og NSAID som er alle smertestillende som inneholder acetysalisyre fordi det er blodfortynnende og øker da faren for blødninger. Når blodet er tynnet ut koagulerer det ikke.

Kosttilskudd er også blodfortynnende.

Okey :klemmer: Men kunne du begynne på p-pillene rett etter operasjonen da???

Skrevet

Jeg vil egentlig si det samme som yoko sa til deg, sitter igjen med samme inntrykk selv etter min operasjon..

Når jeg var på konsultasjon spurte jeg hvor mye han ville legge inn for å få det naturlig og uten at andre skulle oppfatte meg med silikon..

han svarte 300cc-325cc jeg fikk litt pannik for hadde sett for meg 250cc..

Jeg prøvde 300cc i sportsbh og i vanlig bh men syns det så litt stort ut..

men stolte på legen og tok 300cc under muskel (han målte meg i alle bauer og kanter, noe som gjorde at jeg stolte på det)

Etter operasjonen så var dem hovene i 1-2 uker og syns dem så veeeldig store og sprengte ut..

men etter 2 uker og hevelsen var nede syns jeg dem faktisk ser litt "for små" ut.. :( Kunne gjerne tatt 325cc om jeg kunne valgt igjen..

men men, jeg er i hvertfall sjeleglad for at jeg ikke gikk for det jeg selv trudde 250cc

jeg er jo litt større en deg, 172cm, 65kg..

jeg hadde 75b før og nå ligger jeg på en ca 80 full c..

om du syns C høres stort ut (noe som jeg syns selv før) så syns jeg ikke det nå lenger...

Er ikke så stor forskjell egentlig..

Ingen av mine venner har sett at jeg har tatt det, vil tru de ser det i bikini, men ingen har reagert.

jeg har jo også under muskel og det sies jo at noe av str forsvinner da..

Vil tru str er riktig til deg om legen har sagt det, høres ikke ut som du skal bli en kjempe silikon babe..

Hvor skal du operere deg da?

Lykke til :)

Hei igjen alle sammen.

Da er det bare noen timer igjen. Kl 15.00 skjer det :) Åååååå herregud så spennende!!!!!

Har bestemt meg for 300cc og 250cc, som er det største alternativet. Etter hva jeg har skjønt så er de fleste fornøyd med det valget og at de ville blitt skuffet om de hadde tatt det minste alternativet.

Takker for all hjelp og støtte så langt. Kommer innom og gir en oppdatering så fort jeg føler jeg kan sitte å skrive litt igjen. Vet ikke hvor lang tid slikt tar jeg :)

Ciao alle sammen :)

Skrevet

: CHESS85 :hallo:

Hvor lenge har du hatt silikon nå? Merker/ser du forskjell i forbindelse med trening/løfting av armer? :trene: Har hørt at submuscular/under muskel ofte kan se rart ut... At puppene likson 'hopper/dyttes opp og ned'... :redd::forvirra:

ahhhh.... dette er så vanskelig!

:lillesky:

Skrevet

Okey :klemmer: Men kunne du begynne på p-pillene rett etter operasjonen da???

Vanja sa til meg at jeg kunne begynne igjen dagen etter.

Skrevet

Vanja sa til meg at jeg kunne begynne igjen dagen etter.

Okey det er bra :klem1: Hva sa han på etterkontrollen din da eller skulle du snart? Herregud 2 uker til så er det min tur.. :pasha::pasha:

Skrevet

Har vært på 3mndrs kontroll idag, og kirurgen var strålende fornøyd!

Jeg hadde et innsøkk midt på brystkassen der det skulle ha vært en naturlig overgang fra brystkasse til pupp, dette søkket er borte.

Brystvortene pekte mot gulvet, det gjør de ikke lenger.

Kirurgen var overrasket over at strekkmerkene jeg hadde på puppene før OP nå nesten er helt borte, han sa at det var sjelden det skjedde.

Jeg husket å spørre om hvilken profil jeg hadde også, jeg har moderatprofil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...