pluske83 Skrevet 8. april 2010 #9901 Skrevet 8. april 2010 Jaja mindre en 3uker så er det min tur Håper det står bra til med alle puppeguriene her inne
Avalon Skrevet 8. april 2010 #9902 Skrevet 8. april 2010 Jaja mindre en 3uker så er det min tur Håper det står bra til med alle puppeguriene her inne Det går så bra så!!! På mandag skal jeg på 3mndr kontroll XD
Tristhin Skrevet 8. april 2010 #9903 Skrevet 8. april 2010 Da er det bare 12 dager til min tur!!! 3 uker kommer til å gå veldig fort pluske83!! Tenkte jeg bare skulle informere om at man for kjøpt bh på cubus i str 70 e Mener det var endel som sa de slet litt med å finne litt store str på kjedebutikker. Hadde ikke tid til å kikke på de så vet ikke om de var noe fine, men så de hadde fler å velge i. Bare et lite tips!
pluske83 Skrevet 8. april 2010 #9904 Skrevet 8. april 2010 Det går så bra så!!! På mandag skal jeg på 3mndr kontroll XD Ja håper det går bra Har så sykt mange tanker i hodet angående det hele. På tiden etter opog smertene og ikke minst resultatet
-C- Skrevet 8. april 2010 #9905 Skrevet 8. april 2010 Først og fremst vil jeg bare takke og applaudere kjære Cee cee for en flott tråd Og sååå lurer jeg på en ting, jeg har ammet to barn og har nå bestemt meg for å få lagt inn innlegg. Det er helt bestemt i grunn, skal gjøre det i november så er enda en stund til. Jeg er 27 år og har slitt med meg selv pga. små bryster helt siden jeg fikk de i grunn. Etter noen år har jeg lært meg å leve med små pupper, det har gått helt fint, men en ting jeg nå ikke føler lengre er så lett er at disse to små puppene, i TILLEGG har blitt enormt slappe og stygge (etter to ammerunder). Jeg har i grunn ikke så lyst på så store pupper, men en fin form og et bra utseende hadde ikke vært å forakte. Jeg har lenge tenkt over dette nå og er helt 100% sikker i min sak. Jeg skal ha nye pupper Jeg lurer i den sammenheng på om noen vet hvor mye mer det koster å få korrigert brystvorter ? Om dere går inn på hjemmesiden til fornebuklinikken, står det at det koster litt over 18000 å få korrigert brystvortene. Er dette en tileggspris ? I TILLEGG til selve silikoninngrepet, eller vil det koste mindre om man gjør det i samsvar med proteser ? Noen som vet ? Og når vi først er inne på temaet, er det noen av dere som vet om noen som har fått korrigert på brystvortene og hvordan resultatet ble ? Av en eller annen grunn så har det ene brystet mitt melket veldig mye bedre enn det andre, ergo. det ble under begge ammeperiodene større. Derav, også denne brystvorten, så for min del gjelder det bare en brystvorte i grunn. Igjen, takk for et flott sted man kan spørre rundt dette temaet og dele erfaringer !!! KLAPP KLAPP KLAPP
JaneDoe Skrevet 8. april 2010 #9906 Skrevet 8. april 2010 Først og fremst vil jeg bare takke og applaudere kjære Cee cee for en flott tråd Og sååå lurer jeg på en ting, jeg har ammet to barn og har nå bestemt meg for å få lagt inn innlegg. Det er helt bestemt i grunn, skal gjøre det i november så er enda en stund til. Jeg er 27 år og har slitt med meg selv pga. små bryster helt siden jeg fikk de i grunn. Etter noen år har jeg lært meg å leve med små pupper, det har gått helt fint, men en ting jeg nå ikke føler lengre er så lett er at disse to små puppene, i TILLEGG har blitt enormt slappe og stygge (etter to ammerunder). Jeg har i grunn ikke så lyst på så store pupper, men en fin form og et bra utseende hadde ikke vært å forakte. Jeg har lenge tenkt over dette nå og er helt 100% sikker i min sak. Jeg skal ha nye pupper Jeg lurer i den sammenheng på om noen vet hvor mye mer det koster å få korrigert brystvorter ? Om dere går inn på hjemmesiden til fornebuklinikken, står det at det koster litt over 18000 å få korrigert brystvortene. Er dette en tileggspris ? I TILLEGG til selve silikoninngrepet, eller vil det koste mindre om man gjør det i samsvar med proteser ? Noen som vet ? Og når vi først er inne på temaet, er det noen av dere som vet om noen som har fått korrigert på brystvortene og hvordan resultatet ble ? Av en eller annen grunn så har det ene brystet mitt melket veldig mye bedre enn det andre, ergo. det ble under begge ammeperiodene større. Derav, også denne brystvorten, så for min del gjelder det bare en brystvorte i grunn. Igjen, takk for et flott sted man kan spørre rundt dette temaet og dele erfaringer !!! KLAPP KLAPP KLAPP Jeg aner ikke om det er et tillegg til selve prostese innleggelsen. men du kan jo bare ringe å høre.. Fornebu er en flott klinikk:) VIlle bare si velkommen hit jeg Skal selv i ilden i sommer (håper jeg) for andre gang. Jeg har selv amma 2 barn men det er ingen forskjell på mine før og etter graviditet. Sikkert fordi det ikke var noen pupp der i det hele tatt:P
eplekak1 Skrevet 8. april 2010 #9907 Skrevet 8. april 2010 Nei de vil ikke bli veldig unaturlig... Siden de blir større i omkrets jeg har nå. Og høyprofil gjør jo bare at de "stikker" litt mer ut foran enn moderat profilen som er litt flatere foran De jeg har nå er sånne jeg kunne ha fått i puberteten haha, men siden jeg var helt flat så blir ikke 425 så mye som det ka virke.. Den Triumph bh med lukking foran har jeg å.. Litt sånn utringa i forhold til den vi fikk på klinikken eller? Jeg syns det var litt ekkelt å dra va teipen jeg å.. hehe... Best når huden er tørr fant jeg ut i alle fall, for min del. Okei, blir sikkert kjempefint Ja bestilte den på nettet, og er kjempefornøyd etter en dag! den andre gjorde puppe mye mer spisse synes jeg mine pupper ser ikke så mye større ut utenpå klærne, hvertfall ikke siden jeg ikke bruker bh nå. men var i byen i dag og kjøpte med 2 bher :D en i 75c og en i 75d!!!!!! hihi synes de ser myyye større ut inni en bh. hihi
JaneDoe Skrevet 8. april 2010 #9908 Skrevet 8. april 2010 Okei, blir sikkert kjempefint Ja bestilte den på nettet, og er kjempefornøyd etter en dag! den andre gjorde puppe mye mer spisse synes jeg mine pupper ser ikke så mye større ut utenpå klærne, hvertfall ikke siden jeg ikke bruker bh nå. men var i byen i dag og kjøpte med 2 bher :D en i 75c og en i 75d!!!!!! hihi synes de ser myyye større ut inni en bh. hihi Mine ser ut som en B cup tenker jeg med klør og nøytral bh.. hehe... Så 70 D har jeg jo.. KOmmer til å ende opp med E tenker jeg.. Dine er større i omkrets enn mine å da.. Store pupper er fint så lenge de ikke blir alt for store til kroppen.. hehe...
-C- Skrevet 8. april 2010 #9909 Skrevet 8. april 2010 Hei JaneDoe =) Takk for det ! Den høyre puppen min er like fin som før, HELT som før amming, mens den venstre henger mer og har større brystvorte fått (den heldiggrisen---not) hehe ! Så jeg vil ha litt innlegg og korrigere den ene, ellers vil jo den vokse med silikonen og bli enda større, hvilket jeg ikke ønsker. Høyre pupp har en helt vanlig fin liten brystvorte, mens den andre som sagt ikke. Og angående det at de sikkert er like fine fordi de er små, samme er som sagt med meg, jeg har småå pupper. Hadde det ikke vært for at den ene forandret seg, tror jeg at jeg hadde hatt et kjempebra utgangspunkt. Synd at venstrepupp tuller så fælt Jeg sendte de mail forrige uke, men har ikke fått svar, så jeg får vel bare kanskje ringe ja Skummelt, da blir alt så virkelig ! Hvor skal du operere da ?
eplekak1 Skrevet 8. april 2010 #9910 Skrevet 8. april 2010 Mine ser ut som en B cup tenker jeg med klør og nøytral bh.. hehe... Så 70 D har jeg jo.. KOmmer til å ende opp med E tenker jeg.. Dine er større i omkrets enn mine å da.. Store pupper er fint så lenge de ikke blir alt for store til kroppen.. hehe... Ja samme her, men hvorfor er det sånn egentlig? Hvis man har en naturlig 75c-d, så ser det jo ikke ut som en b utenpå klærne?? er det fordi de blir bredere enn vanlige pupper? hmm merkelig nei så lenge de passer bra til kroppen så gjør det ikke noe om de er store
JaneDoe Skrevet 8. april 2010 #9911 Skrevet 8. april 2010 (endret) Hei JaneDoe =) Takk for det ! Den høyre puppen min er like fin som før, HELT som før amming, mens den venstre henger mer og har større brystvorte fått (den heldiggrisen---not) hehe ! Så jeg vil ha litt innlegg og korrigere den ene, ellers vil jo den vokse med silikonen og bli enda større, hvilket jeg ikke ønsker. Høyre pupp har en helt vanlig fin liten brystvorte, mens den andre som sagt ikke. Og angående det at de sikkert er like fine fordi de er små, samme er som sagt med meg, jeg har småå pupper. Hadde det ikke vært for at den ene forandret seg, tror jeg at jeg hadde hatt et kjempebra utgangspunkt. Synd at venstrepupp tuller så fælt Jeg sendte de mail forrige uke, men har ikke fått svar, så jeg får vel bare kanskje ringe ja Skummelt, da blir alt så virkelig ! Hvor skal du operere da ? Hmm, jeg har mailadressen direkte til en av kirurgene der. Han svarte med en gang.. eller i løpet av dagen da.. hehe.. De har vel nok å henge finga i.. Mine pupper var en trist 70 aaaaaaa.. haha.. Men men ikke nå lenger.. Jeg hadde gost utgangspunkt sa kirurgen, ikke no heng og de satt fint på brystet.. hehe... Jeg blei operert på Fornebu av Barstad og kan ikke rose klinikken nok. SKal dit igjen:) Superfornøyd. Endret 8. april 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 8. april 2010 #9912 Skrevet 8. april 2010 Ja samme her, men hvorfor er det sånn egentlig? Hvis man har en naturlig 75c-d, så ser det jo ikke ut som en b utenpå klærne?? er det fordi de blir bredere enn vanlige pupper? hmm merkelig nei så lenge de passer bra til kroppen så gjør det ikke noe om de er store Hehe aner ikke jeg.. men jo større innlegge blir jo bredere blir de.. Man har jo forskjellige profiler å.. Jeg har moderat, det har du å ikke sant? De stikker ikke like mye ut som de i høyprofil gjør. Aner ikke hvorfor silikonpupper ser mindre ut enn naturlige, men det virker som om det er sånn i alle fall.. hehe Leger ved ett bilde... Det ser jo ikke ut som det er 70 D i alle fall.. Haha.. bh uten spiler og pushup og vattering.. Helt clean bh..
kensi Skrevet 9. april 2010 #9913 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk for svar chess85, avalon og lykkeli :-D Prøvde å skifte teip i går, da hadde det gått to uker, men såret var jo åpent :O å så kom det ut en slags væske, blanding av blod og klar væske. Skikkelig ekkelt. Klarte ikke skifte, det var jo ikke i nærheten av grodd en gang.. Skal nedover til klinikken i dag så de får sett på det.. Dette er da ikke normalt? : (
JaneDoe Skrevet 9. april 2010 #9914 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk for svar chess85, avalon og lykkeli :-D Prøvde å skifte teip i går, da hadde det gått to uker, men såret var jo åpent :O å så kom det ut en slags væske, blanding av blod og klar væske. Skikkelig ekkelt. Klarte ikke skifte, det var jo ikke i nærheten av grodd en gang.. Skal nedover til klinikken i dag så de får sett på det.. Dette er da ikke normalt? : ( Det er enkelte som opplever dette... At det ikke er sydd helt tett i tett med kantene og at det kommer væske ut... Lukter det noe da? Bra du skal på klinikken å få sett på det.. Da jeg tok av den første gangen så var det bare noen små trådbiter som lå på huden.. Var ikke noe sår eller noe på meg. Men jeg har godt grokjøtt da
Bejb69 Skrevet 9. april 2010 #9915 Skrevet 9. april 2010 Igjen, takk for svar eplekak1 Det er rart hvor mye forskjellig og motstridende man hører... hmmm.... får håpe det er slik du sier, må jo stole på legen også Hvordan går det med deg nå? Er litt glemsk, og fant ikke inlegget ditt, hvor mye la du inn egentlig? Et lite spørsmål til, kanskje til de mer erfarene , er litt skeptisk til å ta under muskel pga trening... Trener en del og er redd for at de skal 'hoppe' unaturlig opp og ned som noen har nevnt.... Jeg behøver ikke nødvendigvis å trene så mye brystmuskel mer, men kan tenke meg at det også gjelder når man trener armer ?? Likevell, jeg tenker jo at man da uansett har en god trenings-bh som kanskje vil dempe denne 'effekten' litt.. eller? Hva med når man bare tar armene over hodet, feks danser?? Ahhhh.... mye spørsmål fra meg nå , men som egvig skeptiker er jeg så redd for å ikke ta det rette valget! Skal jo tross alt leve med disse resten av livet (forhåpentligvis!) Ringte fornebu igår, skal bli spennende med en konsultasjon, og å høre hva han har å si !
Djenni Skrevet 9. april 2010 #9916 Skrevet 9. april 2010 hei hei alle sammen jeg hadde operasjon i går, på nobel clinik, doktor morten haug. de er kjempe trivelige og flinke. var der fra 11 til 4. så kjekk anestesiolog de har, han masserte hode og jeg kom i narkose. drømte søtt. da jeg våknet var det vanskelig å løfte hodet. de gav mat til meg, saft og jeg sang til og med siden det var gruppe på radio som jeg liker. hadde litt smerter mens jeg var på sykehus fordi jeg ikke drakk 4 paracetamol og 1 arnoxia en time før. siden jeg kom fra klinikken til hotellet, hadde jeg ingen smerter. venter når de blir...overrasket at jeg er helt greit. litt vondt når jeg står opp, men det er veldig lite, menstruasjonsmerrter er sterkere... vil spise nesten hele tida, men det er bra tegn.spiser hver 3 time. var litt usikker i går hvor mye jeg skulle legge. tenkte selv at maks 300, men legen sa at jeg er ganske bred ii bryster og det bllr bedre 325 eller 350. var redd å ta 350 at de blir store. men han sa at han tror at 350 passer best. da la han 350 under muskel. det ser bra ut, men de er hovne. beklager ikke et sekund. på skala fra 1 til 10, har jeg 0 vondt nå og i går, på klinikken hadde 2 siden det var følelse at noe presser meg. lykke til, alle sammen!
Avalon Skrevet 9. april 2010 #9917 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk for svar chess85, avalon og lykkeli :-D Prøvde å skifte teip i går, da hadde det gått to uker, men såret var jo åpent :O å så kom det ut en slags væske, blanding av blod og klar væske. Skikkelig ekkelt. Klarte ikke skifte, det var jo ikke i nærheten av grodd en gang.. Skal nedover til klinikken i dag så de får sett på det.. Dette er da ikke normalt? : ( Uffda! Det kan være at du har reagert på tråden de brukte til å sy med, det kan faktisk skje og da åpner såret seg igjen. Så det trenger nok ikke være betennelse, da skulle det ha vært ømt, rødt og luktet. Men klinikken finner nok utav det
eplekak1 Skrevet 9. april 2010 #9918 Skrevet 9. april 2010 Igjen, takk for svar eplekak1 Det er rart hvor mye forskjellig og motstridende man hører... hmmm.... får håpe det er slik du sier, må jo stole på legen også Hvordan går det med deg nå? Er litt glemsk, og fant ikke inlegget ditt, hvor mye la du inn egentlig? Et lite spørsmål til, kanskje til de mer erfarene , er litt skeptisk til å ta under muskel pga trening... Trener en del og er redd for at de skal 'hoppe' unaturlig opp og ned som noen har nevnt.... Jeg behøver ikke nødvendigvis å trene så mye brystmuskel mer, men kan tenke meg at det også gjelder når man trener armer ?? Likevell, jeg tenker jo at man da uansett har en god trenings-bh som kanskje vil dempe denne 'effekten' litt.. eller? Hva med når man bare tar armene over hodet, feks danser?? Ahhhh.... mye spørsmål fra meg nå , men som egvig skeptiker er jeg så redd for å ikke ta det rette valget! Skal jo tross alt leve med disse resten av livet (forhåpentligvis!) Ringte fornebu igår, skal bli spennende med en konsultasjon, og å høre hva han har å si ! Bare hyggelig :D Jeg la inn 300ml under muskel Har ikke angret ett sekund! Er storfornøyd allerede, etter bare 2 uker ikke vondt i det heletatt nå, kun litt stikking i sårene hvis jeg strekker meg bakover eller strekker armene opp.var mye mer oppegående de første dagene enn jeg hadde trodd, men det er jo veldig individuelt. Må si meg enig meg Jane Doe, kan ikke få rost fornebuklinikken nok :D
eplekak1 Skrevet 9. april 2010 #9919 Skrevet 9. april 2010 Hehe aner ikke jeg.. men jo større innlegge blir jo bredere blir de.. Man har jo forskjellige profiler å.. Jeg har moderat, det har du å ikke sant? De stikker ikke like mye ut som de i høyprofil gjør. Aner ikke hvorfor silikonpupper ser mindre ut enn naturlige, men det virker som om det er sånn i alle fall.. hehe Leger ved ett bilde... Det ser jo ikke ut som det er 70 D i alle fall.. Haha.. bh uten spiler og pushup og vattering.. Helt clean bh.. Okei. Jo har moderat profil har tatt ut spiler i den ene bhen jeg kjøpte i går, og de ser jo såå mye større ut i bh enn sportsbh Skal på fest i kveld så tar sjangsen på og bruke vanlig bh uten spiler og push up. og har litt slakke stropper det går vel bra for ett par timer??
chess85 Skrevet 9. april 2010 #9920 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk for svar chess85, avalon og lykkeli :-D Prøvde å skifte teip i går, da hadde det gått to uker, men såret var jo åpent :O å så kom det ut en slags væske, blanding av blod og klar væske. Skikkelig ekkelt. Klarte ikke skifte, det var jo ikke i nærheten av grodd en gang.. Skal nedover til klinikken i dag så de får sett på det.. Dette er da ikke normalt? : ( Huff nei det høres ikke bra ut.. mine så jeg nesten ikke i det hele tatt, bare en tynn stripe etter 2 uker... Regner med du har vært hos legen alt og håper det gikk bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå