Avalon Skrevet 5. april 2010 #9881 Skrevet 5. april 2010 Jeg prøver igjen.. Når skal man skifte teip første gang etter op?? Har ikke fått med meg noe papirer fra klinikken. I mine papirer står det at teipen skal skiftes første gang 2uker etter op. Så skal den skiftes hver 2 uke i 6mnd. Jeg ville ringt klinikken og spurt siden alle klinikker har forskjellige rutiner.
Lykkeli Skrevet 5. april 2010 #9882 Skrevet 5. april 2010 Jeg prøver igjen.. Når skal man skifte teip første gang etter op?? Har ikke fått med meg noe papirer fra klinikken. På Klinikk Stokkan fikk jeg beskjed om at teipen skulle skiftes første gang etter to uker,og deretter en gang i uken i 3-4 mnd
Tristhin Skrevet 5. april 2010 #9883 Skrevet 5. april 2010 Så utrolig forskjellige beskjeder man får fra de ulike klinikkene! Spent på hva de sier på konsultasjonen min i morgen!
eplekak1 Skrevet 5. april 2010 #9884 Skrevet 5. april 2010 Ser ut som mange velger forskjellige klinikker. Noen som kan fortelle om hvordan opplevelsen var? Sett det er så utrolig stor forskjell på pris (22-32 000) og garantien osv... Blir helt forvirret av. Hei Jeg ble operert på fornebuklinikken for 1,5 uker siden og er kjempefornøyd allerede de tok kjempe godt vare på meg. superfornøyd med valg av klinikk! de er litt dyrere enn andre (betalte 30.800kr for runde moderat profil) men det brydde meg ikke. liker veldig godt den garantien de han som ingen andre har :D har ingenting negativt og si om min opplevelse :D
JaneDoe Skrevet 5. april 2010 #9885 Skrevet 5. april 2010 Hei Jeg ble operert på fornebuklinikken for 1,5 uker siden og er kjempefornøyd allerede de tok kjempe godt vare på meg. superfornøyd med valg av klinikk! de er litt dyrere enn andre (betalte 30.800kr for runde moderat profil) men det brydde meg ikke. liker veldig godt den garantien de han som ingen andre har :D har ingenting negativt og si om min opplevelse :D Opererte der selv jeg og har samme innlegg som deg.. Kejmpefornøyd jeg å. Var det ikke Barstad som opererte deg?
eplekak1 Skrevet 5. april 2010 #9886 Skrevet 5. april 2010 Opererte der selv jeg og har samme innlegg som deg.. Kejmpefornøyd jeg å. Var det ikke Barstad som opererte deg? jo, var han som opererte meg, likte han kjempegodt. han lyttet og forklarte meg veldig godt, ble trygg på å "legge" meg i hans hender var 75a fra før og la inn 300gr under muskel. lurer på hva størrelsen blir?? så leg hadde 80b i sportsbhen, så ble litt skuffet over av det skulle bli bare en b liksom.. men har snikprøvd noen bher jeg har fra før som er b cup, og de to var for små :D hadde håpet på en c Gikk ikke du fra a cup til d-e cup med 260gr??
eplekak1 Skrevet 5. april 2010 #9887 Skrevet 5. april 2010 Hei Jeg er en jente på 25 år som lurer på om jeg kan slenge meg på her? Vet ikke helt hvordan dette fungerer enda da jeg aldri har vært på forum før, men jeg gjør et forsøk. Kom tilfeldigvis over CeeCee's tråd og bestemte meg for å lese alle innlegg.. Kom ikke lengere enn til side 40 før jeg selv fikk lyst til å poste innlegg selv. Som sagt er jeg enda 'bare' i startfasen av å vurdere silikon - men merker, spesielt etter å ha lest mye her, at jeg virkelig begynner å få lyst på. Det 'eneste' som holder meg litt tilbake nå er de mulige komplikasjonene, samt redselen for at de blir "stygge" (uten klær). Jeg er i utgangspungtet veldig fornøyd med puppene mine (form osv), men ønsket om å få litt større er jo der.. Foreløpig er det vel ingenting jeg lurer på helt enda.. Først og fremst kan jeg si at OM jeg skal ta, vil jeg forsøke å få gjort det til høsten/vinteren. Jeg er 1.60 høy og ca. 52 kg (varierer bittelitt hehe). Jeg kan vel si det slik at jeg knapt fyller en 65/70 a. Jeg ønsker å beholde min naturlige runde form på brystene - samt at det skal bli så naturlig som mulig.. Etter å ha lest her så tenker jeg meg anatomiske, middels profil, ru, ca 260 gr, under muskel.... Fortsatt litt usikker på form og mengde - men dette får en vel veileding til på konsultasjonen.. Vurderer også sterkt fornebuklinikken.. Noen som har god/dårlige erfaringer med den? Hei der Jeg ble operert ved fornebuklinikken for litt over en uke siden, og er kjempefornøyd med valg av klinikk! ingenting og klage på. de som møtte meg der var så trivelige og snille Hadde lest mye på nettet før op om fornebuklinikken, og fikk fort ett godt inntrykk av de, har også en veninne som ble op der og hun hadde også en super opplevelse med folkene der tror du kan føle deg trygg med den klinikken Lykke til
JaneDoe Skrevet 5. april 2010 #9888 Skrevet 5. april 2010 jo, var han som opererte meg, likte han kjempegodt. han lyttet og forklarte meg veldig godt, ble trygg på å "legge" meg i hans hender var 75a fra før og la inn 300gr under muskel. lurer på hva størrelsen blir?? så leg hadde 80b i sportsbhen, så ble litt skuffet over av det skulle bli bare en b liksom.. men har snikprøvd noen bher jeg har fra før som er b cup, og de to var for små :D hadde håpet på en c Gikk ikke du fra a cup til d-e cup med 260gr?? Jeg gikk fra 70 aa til 70 D ja med 260 ml. Men det varierer så mye fra person til person. Dine innlegg er bredere enn mine.. Men så skal jeg inn igjen seinere i år å operer på nytt.. Haha.. Fikk ikke plass til det jeg ville. Hadde for små pupper fra før... Jeg fikk en 75 B sportsbh og bruker jo 70 D nå i vanlig bh... Tror man får en for liten størrelse siden den skal sitte godt og støtte godt..
eplekak1 Skrevet 6. april 2010 #9889 Skrevet 6. april 2010 Jeg gikk fra 70 aa til 70 D ja med 260 ml. Men det varierer så mye fra person til person. Dine innlegg er bredere enn mine.. Men så skal jeg inn igjen seinere i år å operer på nytt.. Haha.. Fikk ikke plass til det jeg ville. Hadde for små pupper fra før... Jeg fikk en 75 B sportsbh og bruker jo 70 D nå i vanlig bh... Tror man får en for liten størrelse siden den skal sitte godt og støtte godt.. okei Synes ikke deter såå stor forskjell nå, i forhold til før. de har samme form, bare større. men ikke så store som jeg hadde sett for meg. men er kjempefornøyd med størrelse noen bher uten push up og spiler og anbefale? eller kjøper dere en vanlig bh og tar ut spiler? står man ikke skal bruke spiler/push up på 6 mnd.. hva med sommer og bikini????
JaneDoe Skrevet 6. april 2010 #9890 Skrevet 6. april 2010 okei Synes ikke deter såå stor forskjell nå, i forhold til før. de har samme form, bare større. men ikke så store som jeg hadde sett for meg. men er kjempefornøyd med størrelse noen bher uten push up og spiler og anbefale? eller kjøper dere en vanlig bh og tar ut spiler? står man ikke skal bruke spiler/push up på 6 mnd.. hva med sommer og bikini???? For meg var det ganske stor forskjell da jeg var helt flat haha.. Men de er ikke så store da... Prøvde å finne bher uten spiler i min størrelse men det var nesten umulig. Så jeg sende en mail til kirurgen min og spurte om jeg kunne kjøpe vanlig bher å ta ut spilene.. Det var det han anbefalte.. Det er ikke akkurat lett å finne bher uten spiler som ikke ser ut som bestemorbher i litt større størrelser.. haha.. Om sommeren har jeg aldri brukt bher med spiler så det blir ikke noe problem. Trekan, bandau (?) bikini eller andre uten spiler er jo ikke noe problem å få tak i. Mine pupper er snart 6 mnd, i slutten av april. Tenk at jeg snart skal kontakte kirurgen igjen for em ny konsultasjon og op... Hehe.. Men det blir godt å være ferdig.
Bejb69 Skrevet 6. april 2010 #9891 Skrevet 6. april 2010 Hei der Jeg ble operert ved fornebuklinikken for litt over en uke siden, og er kjempefornøyd med valg av klinikk! ingenting og klage på. de som møtte meg der var så trivelige og snille Hadde lest mye på nettet før op om fornebuklinikken, og fikk fort ett godt inntrykk av de, har også en veninne som ble op der og hun hadde også en super opplevelse med folkene der tror du kan føle deg trygg med den klinikken Lykke til Så flott du er fornøyd, og takk for svar! Føler meg ganske trykk med hensyn til fornebuklinikken nå - har bare hørt positive ting Leste ovenfor at du har lagt under muskelen, og at du lurer på hvor store de vil bli... Samme her! Hører både folk og klinikker sier så mye forskjellig når det kommer til hvor mye puppene vil 'krympe' ... Noen sier at en må regne med 10 - 15 % minsking - mens andre sier dette er bare tull... :klø: Er det noen som har erfaringer med dette og kunne tenke seg å dele?? Begynner nesten å lure om en burde legge inn mer enn det man tenker pga dette - likevel er dette litt skummelt om det ikke skulle vise seg å stemme.. wæææ !? :klø: :klø: :)
Tristhin Skrevet 6. april 2010 #9892 Skrevet 6. april 2010 Da har jeg vært på konsultasjon i dag! Så nå gleder jeg meg masse til operasjonen om 14 dager!!! :D Jeg skal legge inn 350 eller 375 cc over muskel.. litt redd for at dette skal bli alt for stort, men satser på at det blir bra! Jeg hadde jo endel pupp før jeg ble gravid, og mens jeg amma hadde jeg jo masse pupp... men nå.. er de borte gitt.. Kriurgen mente det kom til å gå bra med såpass store innlegg siden jeg har endel hud å fylle ut. :S Lurer på om disse 14 dagene kommer til å gå fort eller ikke jeg...
Djenni Skrevet 6. april 2010 #9893 Skrevet 6. april 2010 Hei hei alle sammen! Jeg skal ha operasjon på torsdag! jeg er veldig spent! Egentlig er jeg fornøyd med min egen kropp og pupper. Synes at alt passer til meg, men har bestemt at jeg skal gjøre meg enda finere. Jeg er 164, 59 kg, pupper størrelse 75A, 81 under bryster og 87 over bryster, veldig smal midje. Hvor mye anbefaler dere å legge inn? Vet ikke enda, vil at det ser naturlig ut. :-) Lurer på om store pupper passer til alle? Håper at det kler meg. :-) Jeg skal opereres på Nobel Clinik. Hadde konsultasjon bare på tlf, sendte mine bilder. Håper at noen kan anbefale noe. Hvordan kan jeg forstå hvilken profil jeg vil ha, høy, høymoderat eller moderat? hva er bedre? Er det noen her beklaget at dere tok operasjon? Jeg er redd at jeg ikke skal elske min nye kropp så mye som nå hvis det ikke passer til meg. Tenkte å ha sånne bryster som på bilder nede, omtrent. :-) Hvor mye silikon må det være da? liker dere sånne bryster? Naturlig? Ikke altfor lite? Klem til alle Djenni
eplekak1 Skrevet 6. april 2010 #9894 Skrevet 6. april 2010 For meg var det ganske stor forskjell da jeg var helt flat haha.. Men de er ikke så store da... Prøvde å finne bher uten spiler i min størrelse men det var nesten umulig. Så jeg sende en mail til kirurgen min og spurte om jeg kunne kjøpe vanlig bher å ta ut spilene.. Det var det han anbefalte.. Det er ikke akkurat lett å finne bher uten spiler som ikke ser ut som bestemorbher i litt større størrelser.. haha.. Om sommeren har jeg aldri brukt bher med spiler så det blir ikke noe problem. Trekan, bandau (?) bikini eller andre uten spiler er jo ikke noe problem å få tak i. Mine pupper er snart 6 mnd, i slutten av april. Tenk at jeg snart skal kontakte kirurgen igjen for em ny konsultasjon og op... Hehe.. Men det blir godt å være ferdig. Ja får se hva jeg finner Jeg har funnet en bikini som er sååå nydelig, men det er sånn halterneck, og det er vel pushup? så det går jo ikke.. Lykke til med kons, fortell hvordan utfallet blir
eplekak1 Skrevet 6. april 2010 #9895 Skrevet 6. april 2010 Så flott du er fornøyd, og takk for svar! Føler meg ganske trykk med hensyn til fornebuklinikken nå - har bare hørt positive ting Leste ovenfor at du har lagt under muskelen, og at du lurer på hvor store de vil bli... Samme her! Hører både folk og klinikker sier så mye forskjellig når det kommer til hvor mye puppene vil 'krympe' ... Noen sier at en må regne med 10 - 15 % minsking - mens andre sier dette er bare tull... :klø: Er det noen som har erfaringer med dette og kunne tenke seg å dele?? Begynner nesten å lure om en burde legge inn mer enn det man tenker pga dette - likevel er dette litt skummelt om det ikke skulle vise seg å stemme.. wæææ !? :klø: :klø: :) Jeg spurte kirurgen rett ut, og han sa at det ikke forsvinner noe str om man legger under muskel, men at str kommer mykere frem pga overgangen(at det ikke blir noe synlig kant) hvis du skjønner?? Jeg er enda litt usikker, men føler de er store nok, hvertfall siden jeg har bestemt meg for og ikke fortelle dette til noen.. samboeren og en veninne som vet om det vanskelig og skjule store pupper når man bestandig har hatt pittesmå :rødme: Lykke til med valget, men tror nok fornebuklinikken er ett godt valg :D
JaneDoe Skrevet 6. april 2010 #9896 Skrevet 6. april 2010 Ja får se hva jeg finner Jeg har funnet en bikini som er sååå nydelig, men det er sånn halterneck, og det er vel pushup? så det går jo ikke.. Lykke til med kons, fortell hvordan utfallet blir Den halternecken pusher vel ikke så mye den? Hmm.. Men du kan jo altids sende en mail eller ringe kirurgen da. Han er jo veldig behjelpelig... Lurer på om jeg må ringe han snart.. haha.. Kan hende jeg får gjort det i løpet av sommeren. Hadde vært fint.. Blir nok 425 ml og høyprofil (måtte jeg ha da sa han hvis ikke blir de for brede for sbyrstkassa )...
Lizz28 Skrevet 7. april 2010 #9897 Skrevet 7. april 2010 Hei hei alle sammen! Jeg skal ha operasjon på torsdag! jeg er veldig spent! Egentlig er jeg fornøyd med min egen kropp og pupper. Synes at alt passer til meg, men har bestemt at jeg skal gjøre meg enda finere. Jeg er 164, 59 kg, pupper størrelse 75A, 81 under bryster og 87 over bryster, veldig smal midje. Hvor mye anbefaler dere å legge inn? Vet ikke enda, vil at det ser naturlig ut. :-) Lurer på om store pupper passer til alle? Håper at det kler meg. :-) Jeg skal opereres på Nobel Clinik. Hadde konsultasjon bare på tlf, sendte mine bilder. Håper at noen kan anbefale noe. Hvordan kan jeg forstå hvilken profil jeg vil ha, høy, høymoderat eller moderat? hva er bedre? Er det noen her beklaget at dere tok operasjon? Jeg er redd at jeg ikke skal elske min nye kropp så mye som nå hvis det ikke passer til meg. Tenkte å ha sånne bryster som på bilder nede, omtrent. :-) Hvor mye silikon må det være da? liker dere sånne bryster? Naturlig? Ikke altfor lite? Klem til alle Djenni Hei Djenni Så utrolig fine pupper du har funnet!!!!!!! Det er akkurat sånne jeg ønsker meg også Jeg lagret de nettopp og kommer til å ta de med til kirurgen. Jeg er egentlig også helt lik i høyde, vekt og mål. Skal på konsultasjon i morgen og gleder meg helt sykt. Legen sa jeg kunne få operasjon i løpet av april. Så utrolig spennede!!!! Vet du om du skal ha under eller over muskelen? Er litt nærvøs for at jeg må ha under. Har hørt det er så vondt også har jeg en liten gutt på 17 mnd som fortsatt vil bli løftet i ny og ne. Uansett....masse lykke til med operasjon i morgen
Djenni Skrevet 7. april 2010 #9898 Skrevet 7. april 2010 Hei hei! Jeg tror at de skal legge under bryster i morgen. jeg har ikke s[ mye brystvev og vil ha mest naturlig resultat. Spesielt vil jeg det siden jeg har tenkt å ta av et par kilo. Da er det ganske farlig med bryster at proteser blir synlig. Vil ha selv underbryster. Har et bilde til som jeg synes er fin. :-) De tre skal jeg vise til legen i morgen. Veldig spent. Fikk blod fra nese i dag, helt sikkert pga all spenning. Veldig redd for å ikke bli fornøyd med resultatet. redd for å miste selvtillit, redd for at de ikke blir vakre når jeg er naken. :-) Snart skal jeg ta medisiner før jeg tar kvelden. Da blir det 4 dager på hotell i Oslo, og reise hjem på søndag til Nord Norge. :-) Lykke til med konsultasjonen, Lizz. Bilde som vedlegg :-) Klem til alle
eplekak1 Skrevet 7. april 2010 #9899 Skrevet 7. april 2010 Den halternecken pusher vel ikke så mye den? Hmm.. Men du kan jo altids sende en mail eller ringe kirurgen da. Han er jo veldig behjelpelig... Lurer på om jeg må ringe han snart.. haha.. Kan hende jeg får gjort det i løpet av sommeren. Hadde vært fint.. Blir nok 425 ml og høyprofil (måtte jeg ha da sa han hvis ikke blir de for brede for sbyrstkassa )... Ja kanskje jeg får sende en mail den halternecken jeg har veeeldig lyst på er litt push både opp og sammen Så de blir ikke veldig unaturlig når du legger så mye og høyprofil? Bytta forresten tape for første gang i dag, hihi.. var skikkelig ekkelt og dra den av, men godt og få vaska under og satt på ny tape Også kom den nye sportsbhen i posten i dag, den fra triumph med lukking foran, synes den var mye bedre og finere enn den jeg fikk med. LYKKE :D
JaneDoe Skrevet 7. april 2010 #9900 Skrevet 7. april 2010 Ja kanskje jeg får sende en mail den halternecken jeg har veeeldig lyst på er litt push både opp og sammen Så de blir ikke veldig unaturlig når du legger så mye og høyprofil? Bytta forresten tape for første gang i dag, hihi.. var skikkelig ekkelt og dra den av, men godt og få vaska under og satt på ny tape Også kom den nye sportsbhen i posten i dag, den fra triumph med lukking foran, synes den var mye bedre og finere enn den jeg fikk med. LYKKE :D Nei de vil ikke bli veldig unaturlig... Siden de blir større i omkrets jeg har nå. Og høyprofil gjør jo bare at de "stikker" litt mer ut foran enn moderat profilen som er litt flatere foran De jeg har nå er sånne jeg kunne ha fått i puberteten haha, men siden jeg var helt flat så blir ikke 425 så mye som det ka virke.. Den Triumph bh med lukking foran har jeg å.. Litt sånn utringa i forhold til den vi fikk på klinikken eller? Jeg syns det var litt ekkelt å dra va teipen jeg å.. hehe... Best når huden er tørr fant jeg ut i alle fall, for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå