Avalon Skrevet 30. mars 2010 #9861 Skrevet 30. mars 2010 Nå er vel mine pupper rundt 3mnd gamle. Skal på 3mnd sjekk på klinikken 12april! Er litt spent på hva han sier egentlig Jeg er vel ganske fornøyd, de har jo blitt myke. Av og til er det litt sånn små stikking i dem, men det er sjelden og lite, så regner med at det er normalt. Klarer enda ikke sove ordentlig på magen da..må ha den ene armen under puppene og den andre rett over puppene for at jeg skal ligge på magen. Det er ikke direkte vondt å ligge på magen, men det er så j*** ubehagelig og ekkelt på en måte, håper det går seg til siden jeg elsker å sove på magen. Å sove uten sportsbh har jeg kun gjort to netter det er også ubehagelig. Tror kanskje det er fordi det blir for mye bevegelse, jeg vrir og flytter mye på meg både før jeg sovner og mens jeg sover. Skal kirurgen se på snittene også på en sånn kontroll??? Isåfall tror jeg at jeg bør komme til klinikken uten teip, det er for vondt å dra av når det er tørt. Jeg må ta dem av i dusjen. Ja... kjenner at armene enda ikke er helt 100%, det river godt i armhulene hvis jeg strekker armene langt bakover. Som sagt, er ganske spent på hva kirurgen vil si...
Bejb69 Skrevet 1. april 2010 #9862 Skrevet 1. april 2010 (endret) Hei Jeg er en jente på 25 år som lurer på om jeg kan slenge meg på her? Vet ikke helt hvordan dette fungerer enda da jeg aldri har vært på forum før, men jeg gjør et forsøk. Kom tilfeldigvis over CeeCee's tråd og bestemte meg for å lese alle innlegg.. Kom ikke lengere enn til side 40 før jeg selv fikk lyst til å poste innlegg selv. Som sagt er jeg enda 'bare' i startfasen av å vurdere silikon - men merker, spesielt etter å ha lest mye her, at jeg virkelig begynner å få lyst på. Det 'eneste' som holder meg litt tilbake nå er de mulige komplikasjonene, samt redselen for at de blir "stygge" (uten klær). Jeg er i utgangspungtet veldig fornøyd med puppene mine (form osv), men ønsket om å få litt større er jo der.. Foreløpig er det vel ingenting jeg lurer på helt enda.. Først og fremst kan jeg si at OM jeg skal ta, vil jeg forsøke å få gjort det til høsten/vinteren. Jeg er 1.60 høy og ca. 52 kg (varierer bittelitt hehe). Jeg kan vel si det slik at jeg knapt fyller en 65/70 a. Jeg ønsker å beholde min naturlige runde form på brystene - samt at det skal bli så naturlig som mulig.. Etter å ha lest her så tenker jeg meg anatomiske, middels profil, ru, ca 260 gr, under muskel.... Fortsatt litt usikker på form og mengde - men dette får en vel veileding til på konsultasjonen.. Vurderer også sterkt fornebuklinikken.. Noen som har god/dårlige erfaringer med den? Endret 1. april 2010 av Bejb69
Bejb69 Skrevet 1. april 2010 #9863 Skrevet 1. april 2010 Må legge til at, etter å ha lest de første 40 innleggene, er jeg nyskjerrig på hvordan det gikk med CeeCee's arr, samt om Saeria 'endelig' fikk saltvannprotesene hun ønsket ?
Bejb69 Skrevet 1. april 2010 #9864 Skrevet 1. april 2010 Hei igjen. Karer ikke helt vente med nytt innlegg før noen har svart på det andre engang (hihi ) Men, det jeg lurte på var om noen av dere opererte, med ca lik vekt/høyde, kunne tenke seg å dele noen bilder med meg? Jeg har desverre ingenting å sende selv (ENDA!), men hadde vært fint å se hvordan andre har blitt da jeg er veldig usikker på hvilken str og protese profil.... Kanskje også noen som har under muskel? I den forbindelse tenker jeg mest på de som har gått for et mer 'naturlig' resultat hehe... Har veldig lyst på større pupper - men vil forsøke, så godt det lar seg gjøre, og holde det skjult for de fleste... Med andre ord søker jeg ikke den typiske 'silikonlooken' som syntes lang vei (ingenting i mot de som har det altså, ser bare ikke for meg at det vil passe for meg ) MEN, jeg vil jo selvfølgelig at de skal vokse noe i størrelse og cup Beklager om det blir litt mye her nå, er bare så ivrig
Rødtoppen86 Skrevet 1. april 2010 #9865 Skrevet 1. april 2010 Bare gode erfaringer med Fornebuklinikken Ble operert der for godt over et år siden, og alt er bra med meg og mine så langt. Jeg er like høy som deg, men veier ca 58kg for tiden. Er så velsignet at jeg har hofter og det hele, men fikk ikke utdelt de største puppene hehe... Jeg fikk runde høyprofilsimplantater over muskel, og det var 280cc i høyre bryst og 325cc i venstre siden det var mindre. Nå etter operasjonen er de så like og flotte, og alt sitter bra. Ble operert av Dr. Schistad og han er flink til å anbefale det som passer til kroppen og ser naturlig ut. Det er de opptatt av på fornebuklinikken har jeg inntrykk av. Det er ingen som har kommentert meg om jeg har silikonpupper, og jeg har vært på byen med push up og lav utringning. Er veldig fornøyd med at jeg kan vise dem fram eller "skjule" dem med vanlig bh og de ser ut som en full B-cup. Jeg hadde 75B før jeg opererte og endte opp med 70E. Høres jo enormt ut, men silikonpupper ser absolutt ikke så svære ut som ekte pupper i samme strl
Bejb69 Skrevet 1. april 2010 #9866 Skrevet 1. april 2010 Bare gode erfaringer med Fornebuklinikken Ble operert der for godt over et år siden, og alt er bra med meg og mine så langt. Jeg er like høy som deg, men veier ca 58kg for tiden. Er så velsignet at jeg har hofter og det hele, men fikk ikke utdelt de største puppene hehe... Jeg fikk runde høyprofilsimplantater over muskel, og det var 280cc i høyre bryst og 325cc i venstre siden det var mindre. Nå etter operasjonen er de så like og flotte, og alt sitter bra. Ble operert av Dr. Schistad og han er flink til å anbefale det som passer til kroppen og ser naturlig ut. Det er de opptatt av på fornebuklinikken har jeg inntrykk av. Det er ingen som har kommentert meg om jeg har silikonpupper, og jeg har vært på byen med push up og lav utringning. Er veldig fornøyd med at jeg kan vise dem fram eller "skjule" dem med vanlig bh og de ser ut som en full B-cup. Jeg hadde 75B før jeg opererte og endte opp med 70E. Høres jo enormt ut, men silikonpupper ser absolutt ikke så svære ut som ekte pupper i samme strl Takk for svar Rødtoppen! Godt å høre du er fornøyd! Har fått et godt inntrykk av fornebuklinikken etter det jeg har lest - men måtte jo spørre selv også hehe Det er også fint å vite at de er opptatt av at det skal se naturlig ut, samt passe til kroppen. Puh! Er så redd for å se FOR fiksa på - og om du har 'så mye' (i forhold til hva jeg tenkte da:)) og likevell ser naturlig ut er jo det et godt tegn på at man faktisk kan få det man vil ha! Jeg aner egentlig ikke om 260 passer til meg, eller om det er det legen vil annbefale etter hva slags sluttresultat jeg ønsker... Fikk bare en ide om det etter å ha lest her... Litt sånn midt i mellom, men kommer vel veldig ann på fasong osv ettersom hva jeg har skjønt Du høres også ganske lik ut som meg i formen da jeg også er 'blessed' med både hofter og rumpe hihi Har hørt mange mener en burde legge inn litt mer enn man tenker da det plutselig kan bli/føles mindre enn man ønsket... Æææææ ! Er så vanskelig! Synes det høres litt 'skummelt ut', samtidig som jeg jo skjønner hva de mener... Men men, kirurgen vet vel best om jeg klarer å forklare h*n hva jeg ønsker. Kan man ta med seg noen eksempelbilder kanskje (som en indikasjon - ikke for å være urealistisk)? Kanskje også bilder av sånne man IKKE vil ha hahaha Nei uff, nå ble det mye her - fingrene løper over tastaturet - er så gira! Ha en fin kveld, og igjen, tusen takk for svar!
Naomi-Chantelle Skrevet 2. april 2010 #9867 Skrevet 2. april 2010 Hei folkens:) Bare lurer på noen saker og ting her. Er endelig fornøyd med resultatet nå.. så det er ganske positivt.. men en ting som eg synes er litt rart; er at det ene brystet er en tanke større enn det andre. Det synes såpass godt at min søster kommenterte det når eg gikk i en vanlig genser. Eg håper at dette er bare en hevelse som vil trekke seg tilbake, men er redd kirurgen har gjort en tabbe. For på vurderingstimen før OP, bemerket han nemlig at det ene brystet mitt var en tanke større enn det andre, og at han kansje måtte legge noen gram mindre i det, for å få de lik. Men plutselig et kvarter før OP, sa han at 300 g i hver ville bli bra. Eg sa meg enig. Eg er redd det var en tabbe. Skjønner ikke at han ikke har sett dette?! (Forresten eg ble operert for to uker + 3 dager siden:D) Om dette ikke er en hevelse, har eg rett til å klage og si at eg krever en ny OP? Og ville dere gjort det? Eller ville dere ikke brydd dere om det? Dette er noe som plager meg... eg har jo trossalt betalt mye penger! Tingen er og at eg allerede har vært på tre sjekker etter OP og har ikke nevnt dette til han.. tenker det gjerne blir dumt og ta det opp i ettertid? - Ett til spørsmål, eg leste det var en som skulle på 3 mnd sjekk etter OP? Er dette normalt? Eg fikk bare dagen etter sjekk, 1 ukers sjekk, to ukers sjekk (for å klippe stingene) og thats it. Noe videre sjekk etter det er det ikke, annet enn at eg skulle ringe selv om ett år eller noe. Er det normalt? Ellers vil eg ønske alle innpå dette forumet lykke til med operasjon, heling, hva det enn måtte være:) Håper på svar<3
Avalon Skrevet 2. april 2010 #9868 Skrevet 2. april 2010 Hei folkens:) Bare lurer på noen saker og ting her. Er endelig fornøyd med resultatet nå.. så det er ganske positivt.. men en ting som eg synes er litt rart; er at det ene brystet er en tanke større enn det andre. Det synes såpass godt at min søster kommenterte det når eg gikk i en vanlig genser. Eg håper at dette er bare en hevelse som vil trekke seg tilbake, men er redd kirurgen har gjort en tabbe. For på vurderingstimen før OP, bemerket han nemlig at det ene brystet mitt var en tanke større enn det andre, og at han kansje måtte legge noen gram mindre i det, for å få de lik. Men plutselig et kvarter før OP, sa han at 300 g i hver ville bli bra. Eg sa meg enig. Eg er redd det var en tabbe. Skjønner ikke at han ikke har sett dette?! (Forresten eg ble operert for to uker + 3 dager siden:D) Om dette ikke er en hevelse, har eg rett til å klage og si at eg krever en ny OP? Og ville dere gjort det? Eller ville dere ikke brydd dere om det? Dette er noe som plager meg... eg har jo trossalt betalt mye penger! Tingen er og at eg allerede har vært på tre sjekker etter OP og har ikke nevnt dette til han.. tenker det gjerne blir dumt og ta det opp i ettertid? - Ett til spørsmål, eg leste det var en som skulle på 3 mnd sjekk etter OP? Er dette normalt? Eg fikk bare dagen etter sjekk, 1 ukers sjekk, to ukers sjekk (for å klippe stingene) og thats it. Noe videre sjekk etter det er det ikke, annet enn at eg skulle ringe selv om ett år eller noe. Er det normalt? Ellers vil eg ønske alle innpå dette forumet lykke til med operasjon, heling, hva det enn måtte være:) Håper på svar<3 Ang kontroller, alle klinikker opererer forskjellig med når de har kontroll.
tinkapus Skrevet 3. april 2010 #9869 Skrevet 3. april 2010 Hei! Noen som er operert i Trondheim her? Jeg lurer på hvilken klinikk som foretrekkes iforhold til oppfølging i etterkant osv. Hvordan ble resultatet? Aleris vs stokkan klinikken Jeg venter på skattepengene og så blir det forhåpentligvis en operasjon i sommerferien;) Har sendt mail om at jeg ønsker konsultasjons dato;) Spent ja!
kensi Skrevet 3. april 2010 #9870 Skrevet 3. april 2010 Hei! Noen som er operert i Trondheim her? Jeg lurer på hvilken klinikk som foretrekkes iforhold til oppfølging i etterkant osv. Hvordan ble resultatet? Aleris vs stokkan klinikken Jeg venter på skattepengene og så blir det forhåpentligvis en operasjon i sommerferien;) Har sendt mail om at jeg ønsker konsultasjons dato;) Spent ja! Heihei Jeg ble operert på klinikk stokkan for litt over ei uke siden. Jeg var ikke i tvil om valg av klinikk. Har ikke noe erfaring med Aleris, snakket kun med de på stokkan. Veldig fornøyd med folkene der. Nå vet jeg ikke hvordan det er med oppfølging på andre klinikker, de har forskjellige ordninger, men på stokkan er det hvertfall sånn at du skal på sjekk etter 3 mnd. Ellers så kan du ringe kirurgen som opererte deg den første tida etterpå, og så kan du ringe klinikken når som helst : ) Trenger ikke komme tilbake for å fjerne sting heller, de løser seg opp. Det er lurt å dra på konsultasjon flere steder, da finner du fort ut hvor du trives best : )
kensi Skrevet 3. april 2010 #9871 Skrevet 3. april 2010 Lurer på en ting jeg. Når skal man skifte teip første gang etter op? Har ikke fått med meg noe papirer fra klinikken, og det står heller ikke noe på hjemmesiden.. :s
tinkapus Skrevet 3. april 2010 #9872 Skrevet 3. april 2010 Heihei Jeg ble operert på klinikk stokkan for litt over ei uke siden. Jeg var ikke i tvil om valg av klinikk. Har ikke noe erfaring med Aleris, snakket kun med de på stokkan. Veldig fornøyd med folkene der. Nå vet jeg ikke hvordan det er med oppfølging på andre klinikker, de har forskjellige ordninger, men på stokkan er det hvertfall sånn at du skal på sjekk etter 3 mnd. Ellers så kan du ringe kirurgen som opererte deg den første tida etterpå, og så kan du ringe klinikken når som helst : ) Trenger ikke komme tilbake for å fjerne sting heller, de løser seg opp. Det er lurt å dra på konsultasjon flere steder, da finner du fort ut hvor du trives best : ) Tusen takk for svar! :)Hvordan er det med smerter? Bruker du fortsatt smertestillende etter 1 uke? fornøyd med størrelsen? Var du hos klinikk stokkan for å fjerne bandasjene eller gjorde du det hjemme? får du sports BH der eller må du kjøpe selv før opr? hvordan vet du isåfall hvilken størrelse du skal kjøpe? Jeg får nok bestille time ved begge klinikkene så er jeg sikker på hvem som skal utføre operasjonen;)Ble mange spørsmål dette, men håper du vil svare!
kensi Skrevet 3. april 2010 #9873 Skrevet 3. april 2010 Tusen takk for svar! :)Hvordan er det med smerter? Bruker du fortsatt smertestillende etter 1 uke? fornøyd med størrelsen? Var du hos klinikk stokkan for å fjerne bandasjene eller gjorde du det hjemme? får du sports BH der eller må du kjøpe selv før opr? hvordan vet du isåfall hvilken størrelse du skal kjøpe? Jeg får nok bestille time ved begge klinikkene så er jeg sikker på hvem som skal utføre operasjonen;)Ble mange spørsmål dette, men håper du vil svare! Hadde ganske vondt rett etter op, kjøreturen hjem var ikke særlig behagelig for å si det sånn. Tok sterke smertestillende jeg fikk med meg fra kliniken de første 3-4 dagene, etter det tok jeg bare paracet til dag 6. De første dagene hadde jeg ganske vondt, men kjente ingenting etter å ha tatt de smertestillende jeg fikk fra klinikken. Men jeg ble skikkelig kvalm og uvel av dem. Og trøtt sov hele tida. De første dagene var det ganske vondt å gå, og spesielt å komme seg opp fra liggende. Syns egentlig ikke det har vært så veldig vondt, værtfall ikke etter 3 dager, det som var værst var å være så kvalm egentlig. Klarte å kjøre bil uten å få vondt etter 5 dager. Nå, etter litt over ei uke, er det ikke vondt lenger, men det klør noe sykt i arrene da. Bruker ikke smertestillende lenger. Egentlig bryr jeg meg ikke særlig om str, i og med at jeg opererte bare for å få de like. Men når man først bruker så mye penger på pupper så kan de like gjerne bli litt større. Satset på c-cup, 280 og 300 gram. Jeg er 165 høy og ca 52 kg, hadde 70b fra før. Med klær ser de ikke så veldig store ut, men uten klær ser de nesten for store ut :o Så jeg håper de krymper litt. Men det ser ikke unaturlig ut : ) Sier meg fornøyd med størrelsen Fjerna bandasjen selv første gang jeg dusja, etter 4 dager. Det var en merkelig opplevelse. Var ekkelt å dra den av for jeg har ikke følelse i det hele tatt, visste ikke om det gjorde vondt eller ikke ekkelt. Hadde ikke turt å sett på dem før jeg dusja heller. Fikk litt panikk når jeg så dem første gang. De stod ut til sidene, og var skikkelig spisse. Jeg tenkte bare "herregud nå har jeg ødelagt puppene mine". Men to dager seinere hadde det skjedd mye. De stod ikke ut til sidene lenger, og var ikke så spisse heller. Likte det jeg så : ) Måtte kjøpe sports-bh selv. Når du snakker med kirurgen på konsultasjon, forteller h*n deg hvilken str og type du skal kjøpe ut fra den str du ønsker. Det er lurt å skrive opp det du lurer på når du kommer på det, og ta dem med deg på kons. Lett å glemme hva du lurer på når du er der. : )
Tristhin Skrevet 4. april 2010 #9874 Skrevet 4. april 2010 Åååå, nå begynner det virkelig å nærme seg min operasjon også! Gleder meg kjempe masse til konsultasjonen til tirsdag. Og etter det er det bare 2 uker igjen!! Meeenn... lurer litt på hva dere sa på jobben jeg da.... Har fått sykemelding allerede, men liker ikke helt å skulle komme på jobb på onsdag og si at jeg blir borte 2 uker snart. Skal jo opereres 20. april, og det er ikke lenge til! Kommer ikke til å holde det skjult for noen hva jeg skal... her vet alle det! Låner tilogmed litt penger av mormor for å kunne operere meg nå på våren! Men sier man bare at man skal ha en operasjon og som følge av det så blir jeg sykemeldt 2 uker?? Wæææ.. gruer meg mest til å si det jeg
tinkapus Skrevet 4. april 2010 #9875 Skrevet 4. april 2010 Åååå, nå begynner det virkelig å nærme seg min operasjon også! Gleder meg kjempe masse til konsultasjonen til tirsdag. Og etter det er det bare 2 uker igjen!! Meeenn... lurer litt på hva dere sa på jobben jeg da.... Har fått sykemelding allerede, men liker ikke helt å skulle komme på jobb på onsdag og si at jeg blir borte 2 uker snart. Skal jo opereres 20. april, og det er ikke lenge til! Kommer ikke til å holde det skjult for noen hva jeg skal... her vet alle det! Låner tilogmed litt penger av mormor for å kunne operere meg nå på våren! Men sier man bare at man skal ha en operasjon og som følge av det så blir jeg sykemeldt 2 uker?? Wæææ.. gruer meg mest til å si det jeg Hei! Jeg ser at du skriver at du har fått sykmelding? Jeg trodde ikke vi kunne få det når man opererer brystene? Man er jo ikke syk i utgangspunktet? Jeg tenker nemlig å bruke av ferien min.....men hvis man kan få sykmelding, så vil jeg jo heller det....? hva står det i sykmeldingen isåfall? Lykke til med operasjonen:) blir nok arti å titte under dynen når alt er overstått
tinkapus Skrevet 4. april 2010 #9876 Skrevet 4. april 2010 Hadde ganske vondt rett etter op, kjøreturen hjem var ikke særlig behagelig for å si det sånn. Tok sterke smertestillende jeg fikk med meg fra kliniken de første 3-4 dagene, etter det tok jeg bare paracet til dag 6. De første dagene hadde jeg ganske vondt, men kjente ingenting etter å ha tatt de smertestillende jeg fikk fra klinikken. Men jeg ble skikkelig kvalm og uvel av dem. Og trøtt sov hele tida. De første dagene var det ganske vondt å gå, og spesielt å komme seg opp fra liggende. Syns egentlig ikke det har vært så veldig vondt, værtfall ikke etter 3 dager, det som var værst var å være så kvalm egentlig. Klarte å kjøre bil uten å få vondt etter 5 dager. Nå, etter litt over ei uke, er det ikke vondt lenger, men det klør noe sykt i arrene da. Bruker ikke smertestillende lenger. Egentlig bryr jeg meg ikke særlig om str, i og med at jeg opererte bare for å få de like. Men når man først bruker så mye penger på pupper så kan de like gjerne bli litt større. Satset på c-cup, 280 og 300 gram. Jeg er 165 høy og ca 52 kg, hadde 70b fra før. Med klær ser de ikke så veldig store ut, men uten klær ser de nesten for store ut :o Så jeg håper de krymper litt. Men det ser ikke unaturlig ut : ) Sier meg fornøyd med størrelsen Fjerna bandasjen selv første gang jeg dusja, etter 4 dager. Det var en merkelig opplevelse. Var ekkelt å dra den av for jeg har ikke følelse i det hele tatt, visste ikke om det gjorde vondt eller ikke ekkelt. Hadde ikke turt å sett på dem før jeg dusja heller. Fikk litt panikk når jeg så dem første gang. De stod ut til sidene, og var skikkelig spisse. Jeg tenkte bare "herregud nå har jeg ødelagt puppene mine". Men to dager seinere hadde det skjedd mye. De stod ikke ut til sidene lenger, og var ikke så spisse heller. Likte det jeg så : ) Måtte kjøpe sports-bh selv. Når du snakker med kirurgen på konsultasjon, forteller h*n deg hvilken str og type du skal kjøpe ut fra den str du ønsker. Det er lurt å skrive opp det du lurer på når du kommer på det, og ta dem med deg på kons. Lett å glemme hva du lurer på når du er der. : ) Da fikk jeg svar på mye av det jeg lurte på tusen takk
Tristhin Skrevet 5. april 2010 #9877 Skrevet 5. april 2010 Hei! Jeg ser at du skriver at du har fått sykmelding? Jeg trodde ikke vi kunne få det når man opererer brystene? Man er jo ikke syk i utgangspunktet? Jeg tenker nemlig å bruke av ferien min.....men hvis man kan få sykmelding, så vil jeg jo heller det....? hva står det i sykmeldingen isåfall? Lykke til med operasjonen:) blir nok arti å titte under dynen når alt er overstått Kirurgene kan ikke sykemelde, men det kan fastlegen. Dette var det kirurgen som sa til meg når jeg spurte. Så jeg gikk til fastlegen min og sa jeg trengte sykemelding for jeg skulle operere brystene. Fikk til svar at dette ikke var noe problem, og siden jeg skulle operere meg privat skrev han ut sykemeldingen med en gang siden disse operasjonene sjelden blir flyttet på. Så for meg var det ikke noe problem i det hele tatt! Hadde jeg måttet bruke ferien måtte jeg ventet, for har ikke råd til å bruke ferie nå til dette!
JaneDoe Skrevet 5. april 2010 #9878 Skrevet 5. april 2010 Kirurgene kan ikke sykemelde, men det kan fastlegen. Dette var det kirurgen som sa til meg når jeg spurte. Så jeg gikk til fastlegen min og sa jeg trengte sykemelding for jeg skulle operere brystene. Fikk til svar at dette ikke var noe problem, og siden jeg skulle operere meg privat skrev han ut sykemeldingen med en gang siden disse operasjonene sjelden blir flyttet på. Så for meg var det ikke noe problem i det hele tatt! Hadde jeg måttet bruke ferien måtte jeg ventet, for har ikke råd til å bruke ferie nå til dette! Jeg fikk sjukemelding etter mine 2 uker med ferie, siden jeg ikke fikk jobba med det jeg gjør. Var sjukemeldt i 4 uker.. Har VELDIG tunge løft på jobben.. Og mye sjauing..
kensi Skrevet 5. april 2010 #9879 Skrevet 5. april 2010 Jeg prøver igjen.. Når skal man skifte teip første gang etter op?? Har ikke fått med meg noe papirer fra klinikken.
chess85 Skrevet 5. april 2010 #9880 Skrevet 5. april 2010 Jeg prøver igjen.. Når skal man skifte teip første gang etter op?? Har ikke fått med meg noe papirer fra klinikken. i mine papirer står det: Fjern de to tape bitene etter 2 uker.. Etter å ha dusjet setter du på nye.. Micropore plaster ca 2,5cm bredde (hvit eller brun) Arrene tapes i 3mnd hvor det skiftes kun en gang i uka.. ikke oftere for da blir arrene såre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå