Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde vært helt supert! Er såå spent hvordan anatomiske ser ut, har som sagt bare sett få bilder. Men vet at de er naturlige og det vil jeg også ha ;)

Mailen min :

Spent på å se bilde. Takker :)

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

kommer ingen Mail opp.. Er pga reglene til kvinneforum..

Jeg må forresten bare si det at jeg er litt

smålig misfornøyd med str nå.. :( er veldig opp og ned det der for meg merker jeg... Men hevelsen er gått litt ned nå, og de er liksom ikke så store lengre :(

men men, får håpe på at jeg føler det anderledes når jeg får på meg en bedre bh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, jeg er livredd :| Dette er ikke morsomt i det hele tatt. Gruer meg noe helt sykt. Klarer ikke slappe av.Huff. Kjipt at jeg bare gruer meg. Klarer liksom ikke forestille meg at jeg skal få det resultatet jeg ønsker. : (

Har vaska hele leiligheten og funnet fram klær og alt jeg trenger i morgen. Nå gjenstår det bare å dusje, og sove. Gleder meg til å sove kjenner jeg, da slipper jeg å tenke noe som helst. Bare jeg ikke drømmer noe ekkelt da selvfølgelig, det er jo typisk meg.

Men men. I morgen kl 10.30 er det i gang.

Hei så lenge : ))))

Skrevet

I går fikk jeg det endelig gjort! 12.00 hos Clinique Pilestredet Park!

Fikk merkelig nok sove hele natt til i går, med unntak av at jeg måtte opp kl 5 for å spise frokost. Har diabetes, så måtte spise noe for ikke å få føling under operasjonen.

Da jeg kom dit med mamma kom verdens mest hyggelige sykesøster og hilste på oss. Mamma er tunghørt, så hun tok seg god tid til å forklare alt som skulle skje til mamma.

Skulle ha 350/375 cc under muskel, men fikk 375/400. Et lite møte med anestesilegen og litt tegning på meg av legen, så skulle jeg inn for å skifte til en überlekker morgenkåpe. Så ble jeg fulgt inn til operasjonsrommet der vi snakket litt om tatoveringene mine før jeg sovnet. Da jeg våknet satt mamma ved min side og det tok ikke lang tid før sykesøsteren var der med kjeks og saft.

Så kom både anestesilegen og legen inn, jeg var jo på bærtur fortsatt og ville ha high-five og klem. Og det fikk jeg.

Da jeg endelig var gåbar ville jeg forlate stedet, og fikk stor klem av sykesøster. Jeg kan virkelig anbefale denne klinikken, alle var kjempehyggelige og jeg følte meg godt behandlet. Alt gikk virkelig mye bedre enn jeg trodde det skulle gå!

I ettertid har alt gått veldig bra, jeg har sovet mer eller mindre hele tiden med unntak av et par drikke og spisepauser. Sov igjennom hele natten, våknet to ganger fordi jeg ville ligge på siden, men det gikk jo ikke.

Følte meg som supermann da jeg våknet i dag, samboeren min hjalp meg opp av senga og jeg fant ut at jeg ville gå tur. Men så ble jeg kvalm av å gå til badet og tilbake. Så nå ligger jeg og venter på at han kommer tilbake fra butikken med frøhorn og namnam.

Og håper at alt fortsetter like herlig som det har gjort hittil!!!

Skrevet

Åh, det hørtes jo bare helt supert ut da Penguina!!! :D Håper virkelig min op vil bli like fin! :) Hørtes ut som om du trivdes veldig godt på klinikken og at de tok godt vare på deg!

Ikke noe ålreit å være kvalm, men dette kan vel komme av pillene pluss at kroppen har masse å jobbe med den og! Hørts deilig ut å bare ligge på sofa'n og vente på samboern din og mat! :) Fortsett med det et par dager du, så tenker jeg du er på beina på null komma niks!

Skrevet

herregud, jeg er livredd :| Dette er ikke morsomt i det hele tatt. Gruer meg noe helt sykt. Klarer ikke slappe av.Huff. Kjipt at jeg bare gruer meg. Klarer liksom ikke forestille meg at jeg skal få det resultatet jeg ønsker. : (

Har vaska hele leiligheten og funnet fram klær og alt jeg trenger i morgen. Nå gjenstår det bare å dusje, og sove. Gleder meg til å sove kjenner jeg, da slipper jeg å tenke noe som helst. Bare jeg ikke drømmer noe ekkelt da selvfølgelig, det er jo typisk meg.

Men men. I morgen kl 10.30 er det i gang.

Hei så lenge : ))))

Masse lykke til!!!! du er vel snart ferdig op nå, og ikke lenge igjen til du har fått deg nye pupper!!! Dette kommer til å gå kjempe bra, gleder meg til å høre referat! :)

Skrevet

Masse lykke til!!!! du er vel snart ferdig op nå, og ikke lenge igjen til du har fått deg nye pupper!!! Dette kommer til å gå kjempe bra, gleder meg til å høre referat! :)

Hvordan gikk det med deg Kensi?? :klemmer: Kommer til og føle AKKURAT som deg. Redd og sykt nervøs og redd for eg ikke kommer til og få fint resultat :kjefte::kjefte::skratte::skratte:

Skrevet

hei igjen :)

Da var det gjort. hadde op i dag ved fornebuklinikken, og de var helt SUPER :) så fornøyd med service og kirurg!

Akkurat nå er det ikke så værst med smerter, men føler veldi press unden huden på en måte.. ligger bare i senga med dataen i fanget, og tven fremfor meg, deilig ;)

fikk 300ml under muskel og ser bra ut med tanke på størrelse. synes de ser litt ut som "sideboobs" akkurat nå, men får håpe det går seg til. spurte kirurgen om str forsvinner når man legger under muskel og han sa nei, sa at noe forsviner med en gang, men når de sipper og kommer helt på plass der de skal være så forsvinner ikke noe størrelse.

Lykke til til dere andre :)

Skrevet

Hei igjen alle sammen :)

jeg har akkurat vært og tatt ut stingene:) jeg spurte sykesøsteren om når jeg kan gå med vanlig spile bh igjen.. Har vært og shoppet bher idag.. Hehe, ble så glad når jeg prøvde forskjellige og fant ut at jeg bruker nå 75C !! Hihi så gøy!!

Kjøpte alle 5 bhene jeg prøvde.. De så jo så fine ut alle sammen! Og jeg som aldri har likt å kjøpe bher før:)

men mitt spørsmål er; når kan jeg bruke de? Noen som vet?

Jeg har helt glemt hva sykesøsteren sa... Ble masse spørsmål på en gang.. Hehe

Skrevet

jeg har akkurat vært og tatt ut stingene:) jeg spurte sykesøsteren om når jeg kan gå med vanlig spile bh igjen.. Har vært og shoppet bher idag.. Hehe, ble så glad når jeg prøvde forskjellige og fant ut at jeg bruker nå 75C !! Hihi så gøy!!

Kjøpte alle 5 bhene jeg prøvde.. De så jo så fine ut alle sammen! Og jeg som aldri har likt å kjøpe bher før:)

Jeg fikk beskjed om å ikke bruke bh med spile på 6mnd.

Skrevet

hei igjen :)

Da var det gjort. hadde op i dag ved fornebuklinikken, og de var helt SUPER :) så fornøyd med service og kirurg!

Akkurat nå er det ikke så værst med smerter, men føler veldi press unden huden på en måte.. ligger bare i senga med dataen i fanget, og tven fremfor meg, deilig ;)

fikk 300ml under muskel og ser bra ut med tanke på størrelse. synes de ser litt ut som "sideboobs" akkurat nå, men får håpe det går seg til. spurte kirurgen om str forsvinner når man legger under muskel og han sa nei, sa at noe forsviner med en gang, men når de sipper og kommer helt på plass der de skal være så forsvinner ikke noe størrelse.

Lykke til til dere andre :)

Det sa han til meg å angående størrelse. Og det stemte det. Jeg la under muskel og prostesene var klemte i begynnelsen under muskelen. Men etter en stund da muskelen slapp så blei de større...

Så bra alt gikk fint. Fornebuklinikken har bare de beste og hyggeligse folkene da:) hehe...

Skrevet

Måtte du ta stingene? Hadde selvoppløselige jeg :)

Er gøy å shoppe nå ja.. hehe... Jeg fikk beskjed om 6 måneder uten spile bh...

Skrevet

Så rart da.. Mener ganske sikkert at hun sa enten 4 eller 6 uker... Hmm... Kanskje jeg skal ringe inn imorgen... Håper ikke det er et halvt år jeg må vente :s

noen som har noen gode sportsbher å anbefale i så fall?

Jeg skal på byn 10 april, og har lite lyst å gå med denne sportsbhen

som jeg fikk med... :P

Skrevet (endret)

Så rart da.. Mener ganske sikkert at hun sa enten 4 eller 6 uker... Hmm... Kanskje jeg skal ringe inn imorgen... Håper ikke det er et halvt år jeg må vente :s

noen som har noen gode sportsbher å anbefale i så fall?

Jeg skal på byn 10 april, og har lite lyst å gå med denne sportsbhen

som jeg fikk med... :P

Kjøp en bh uten spiler (vanskelig å finne i min størrelse) eller kjøp vanlig bh og ta ut spilene. Tror ikke det gjør noe om man bruker vanig bh bare for en kveld.. Men er ikke sikkert at det er behagelig heller..

Bhen jeg har på bildet er en uten spiler.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Det sa han til meg å angående størrelse. Og det stemte det. Jeg la under muskel og prostesene var klemte i begynnelsen under muskelen. Men etter en stund da muskelen slapp så blei de større...

Så bra alt gikk fint. Fornebuklinikken har bare de beste og hyggeligse folkene da:) hehe...

ja synes både sykepleiere og kirurgen var skikelig hyggelige ;) kunne ikke vært mer fornøyd med valget av klinikk!

synes de er litt ut til siden, er det normalt?? kommer det til og bli sånn for bestandig??

er litt rusa på piller nå. og ler stadig av ting som kommer inn i hukommelsen min fra timene på klinikken.. sykepleieren sa jeg var våken på opstua etter op, og at jeg satte meg i en sånn rullestol og ble kjørt til senga.. husker INGENTING av det :P

menmen, hun lo litt av meg og sa jeg vart veldig morsom ;):fnise:

Skrevet

ja synes både sykepleiere og kirurgen var skikelig hyggelige ;) kunne ikke vært mer fornøyd med valget av klinikk!

synes de er litt ut til siden, er det normalt?? kommer det til og bli sånn for bestandig??

er litt rusa på piller nå. og ler stadig av ting som kommer inn i hukommelsen min fra timene på klinikken.. sykepleieren sa jeg var våken på opstua etter op, og at jeg satte meg i en sånn rullestol og ble kjørt til senga.. husker INGENTING av det :P

menmen, hun lo litt av meg og sa jeg vart veldig morsom ;):fnise:

Mine pekte litt til siden de å, men det er helt normalt og det gir seg fort.. hehe... Satt de deg i rullestol..? Hehe... jeg gikk inn selv sammen med kirurgen jeg. Så blei jeg mottatt av en sykepleier eller noe og da måtte jeg kle av meg å legge meg på bordet... FØlte meg skikkelig lur med arma ut til siden og ikke noen pupper der jeg lå.. haha...

Skrevet

Mine pekte litt til siden de å, men det er helt normalt og det gir seg fort.. hehe... Satt de deg i rullestol..? Hehe... jeg gikk inn selv sammen med kirurgen jeg. Så blei jeg mottatt av en sykepleier eller noe og da måtte jeg kle av meg å legge meg på bordet... FØlte meg skikkelig lur med arma ut til siden og ikke noen pupper der jeg lå.. haha...

joo før op gikk jeg inn selv sammen med dr barstad, og ble møtt av sykepleier og anestesisykepleier. synes også det var ekkelt å lege meg på benken e engangstrusa med armene ut og HEEELT flat :rødme:

Men vi er nok ikke de eneste som har hatt den følelsen.

Etter op sa de jeg våknet på opstua og snakket med meg om at det hade gått bra, og kjørte meg i en stol til senga mi utenfor, der man ligger med gardiner mellom sengene, og det husker jeg ingenting av :fnise: :gjeiper:

Skrevet

Jeg ringte inn idag og hørte om bher og sånnt, jeg fikk beskjed om at jeg kunne bruke det 6-8 uker etter operasjonen.. Da går jeg å kjøper en sportsbh idag.. Hehe, kanskje jeg finner er som får de litt finere og løfter de pittelitt mer enn den jeg fikk med.. Hehe

jeg spurte om jeg kunne ta utav spilene i bhen, men det ville ikke gi samme støtten som en sportsbh, så hun anbefalte det ikke :(

er kanskje bare litt utolmodig jeg.. :P

Skrevet

AVALON åhh så nydeligt profil bilde :rødme: :rødme: Gleeeeder meg til det er min tur :hjerter::hjerter::hjerter:

Skrevet

Har tatt en titt på mine i dag, syns de er veldig høyt oppe! Bruker sånn nedtrykksbind, så strammet det litt i dag. De kommer vel til å "falle" ned etterhvert?!!!??!! De er jo bare to dager gamle da...

Skrevet

Har tatt en titt på mine i dag, syns de er veldig høyt oppe! Bruker sånn nedtrykksbind, så strammet det litt i dag. De kommer vel til å "falle" ned etterhvert?!!!??!! De er jo bare to dager gamle da...

Mine er to uker gamle nå, og de er falt ned ja:)

jeg har under musklene. Og har et naturlig fall i de nå.. mine var også ganske høyt oppe i begynnelsen... Vær flink å bruke nedpressbåndet.. Jeg merket at det hjalp ganske godt :) måtte flytte litt på båndet etter en uke.. Tok det litt mer opp bare..

Mine ser ikke like store ut som avalon og jane doe sine bilder.. :( men er sikkert fordi de "henger" litt mer.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...