Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syntes forresten det er så rart at man får så mye forskjellige svar med hva som er praksis med sportsbh, pressbånd, teip og medisiner.

De fleste av dere får beskjed om å ha på sportsbh i 4-6 uker, jeg fikk beskjed om 3 uker. Spurte om jeg skulle teipe etter det, men det var visst ikke nødvendig, skulle heller smøre med en spesiel krem. Syntes også det er litt rart siden flere av dere får beskjed om å teipe i 1 år etter.. Jaja, de vet nok hva de driver med! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja, man blir enda mer forvirret hvis man leser på amerikanske forum hvor mange ikke bruker sportsbh i det hele tatt.

Jeg brukte min i seks uker natt og dag, og bruker den stortsett enda, men tar noen frinetter haha.. Snakker om å være redd for at puppene skal falle ned.

Å teipe gjør man for å prøve å få så fine arr som mulig, både ved å unngå at noe gnager på arrene, samt at huden skal strekkes. Det er nok opp til enhver hvor nøye man orker å være, det viktigste er at man har på beskyttelse helt til arret er grodd sammen :)

Tror jeg sluttet å teipe etter ca to mnd.

Skrevet

Jeg vet at jeg danner ganske stygge arr, men da hadde han visst en krem å anbefale. husker ikke hva den het, men får sikkert beskjed om det etter at jeg er op. Tenker og at så lenge arrene kun syntes når jeg er uten bh så gjør det jo ikke noe, er jo ikke så ofte det skjer :P

Skrevet

Nei, bare 3 dager igjen og vente :D :D :D

Blir operert av dr barstad :) fått veldig godt inntrykk av han! Lykke til på din operasjon også, selv om det er litt lenger og vente ;)

Skrevet

Faktisk så glemte jeg å spørre om selve profilen på konsultasjonen, men fikk vite at det skulle være runde implantater over muskel og størrelse.

Kom jo på det i ettertid at jeg glemte av profilspørsmålet, men jeg spurte bare på selve operasjonsdagen.

Jeg fikk veldig høy profil, fordi jeg har smale bryster. Ble litt redd først, men da jeg fikk se resultatet ble jeg veldig fornøyd. Trodde nemlig at de kom til å bli trillrunde og utstående, men kirurgen vet hva som passer til hver enkelt kropp :)

Forskjellige profiler

http://www.creasman.com/images/saline_implant_profiles.jpg

http://www.hc-sc.gc.ca/dhp-mps/prodpharma/sbd-smd/phase1-decision/md-im/images/pi_np_2008_lowbleed_69312-image1-eng.gif

Takk for linker :) Der så jeg jo veldig godt forskjellen!

Jeg syns runde så finest ut men som du sier så er det forskjelig hva hver

kropp passer! Men jeg ringer å hører hva han tenker jeg, så vet jeg

det;)

Skrevet

Jeg er også helt flat.. eller en liten a :/ tenker kanskje at 300ml blir litt for stort da? siden jeg ha slått meg til jo med at det skulle bli en passelig c cup? Har lyst til at de kan pushes opp hvis man vil, og at de kan være litt anonym hvis man vil :)

Hei! Jeg lurer på det samme og er ganske forvirret!

Er også helt flat ca og kirurgen min sa 300 ml ville bli ikke mer enn en c-cup, men blir usikker når jeg hører at det også tilsvarer d-cup på andre med likt før-utgangspunkt! For jeg vil ikke ha d-cup, syntes c er nok for meg og jeg ønsker akkurat som deg eplekak1 og kunne pushe dem opp heller dersom jeg vil ha dem større..vanskelig dette her.

Vil ikke ha for store og påfallende..

Og tenker også på hvordan de kommer til å kjennes ut,om de kommer til å bli myke i det hele eller bare to harde ballonger!!...

huff.. tenker du noe på dette eplekak1? ?

Jeg har op 9 april så det er snaart!! gleder meg! men nå er det så knapt til at jeg begynner å baile litt..har lengtet etter å gjøre dette her i 4 år, men er så redd for at de vil kjennes så fake ut...vil de skal kjennes bra å ta på lism :) sukk*

Skrevet (endret)

Hei, nå har jeg lest her en stund, kanskje på tide å bli medlem:)

Jeg skal opereres i midten av april på Fornebuklinikken..

Gruer og gleder meg samtidig..Det som holder meg mest tilbake er størrelsen..

Jeg har A/B bryst nå, og ønsker meg ikke mer enn en stor B, eller en liten C..

Kirurgen foreslo å legge inn rundt 250..Er redd for å legge i for lite, slik at det blir 30 000 uten synlig forandring, eller for mye, slik at man tydelig ser hva som har skjedd. Kan legge til at jeg skal ha under muskel.

Ser mye på bilder på nettet, spesielt på qvinna..Det er så vanskelig når noen med samme utgangspunkt som meg tar 240 og får kjempestore, mens andre tar 300 og får en grei str..

Har kommet frem at jeg skal la det være litt opp til kirurgen, han ser nok best hva som passer meg..

Men er det noen andre som hadde samme ønske som meg, en helt grei størrelse til en forholdsvis liten kropp, slik at det ser naturlig ut, og fremmede vil tro at det faktisk er det? Hvordan gikk det?

Endret av Corte
Skrevet

Hvor lang tid tok det før brystene ble myke for dere? Gleder meg til jeg kan kjenne hvordan de vil bli.. Og kanskje kan forme de litt mer, i bher o.l.. Få litt kløft tilogmed kanskje :D

hilsen mocky :)

Mocky,du tok anatomiske, 300 gr om jeg ikke tar helt feil?

Hadde det vært mulig å fått tilsendt et bilde på mail? vet jeg har spurt før, men måtte bare spørre en ssiste gang, er så nysgjerrig på hvordan det ser ut fordi jeg skal jo ha akkurat det samme selv snart:) skal til op 9 april! gleder og gruer meg :)

Skrevet

Hei! Jeg lurer på det samme og er ganske forvirret!

Er også helt flat ca og kirurgen min sa 300 ml ville bli ikke mer enn en c-cup, men blir usikker når jeg hører at det også tilsvarer d-cup på andre med likt før-utgangspunkt! For jeg vil ikke ha d-cup, syntes c er nok for meg og jeg ønsker akkurat som deg eplekak1 og kunne pushe dem opp heller dersom jeg vil ha dem større..vanskelig dette her.

Vil ikke ha for store og påfallende..

Og tenker også på hvordan de kommer til å kjennes ut,om de kommer til å bli myke i det hele eller bare to harde ballonger!!...

huff.. tenker du noe på dette eplekak1? ?

Jeg har op 9 april så det er snaart!! gleder meg! men nå er det så knapt til at jeg begynner å baile litt..har lengtet etter å gjøre dette her i 4 år, men er så redd for at de vil kjennes så fake ut...vil de skal kjennes bra å ta på lism :) sukk*

Vi skulle snakke om eksakt str op dagen, siden jeg ikke har vært til konsultasjon :)

Jeg ønsker ikke noe stooore pupper, men vil ha noe der.. sånn at jeg kan føle meg bekvem i vanlige klær, og ikke tenke at hver gang jeg skal handle klær må jeg se etter noe som skjuler at de er så små :P

Jo klart tenker jeg mye på hvordan de vil bli, men har sagt klart og tydelig i fra til kirurgen at jeg ikke vil ha de så store og sprengte at de ikke rører på seg i d heletatt, og står rett ut steinharde. Og han sa at det v a ikke noe problem :) Skal ha under muskel også, og da sa han at det var lettere og få ett naturlig resultat, hvertfall på en tynn overkropp :)

Skrevet

Åhh det er så bra du er fornøyd :klemmer: Har du lyst og sende bilder? Har spurt mange ganger men ikke fått noe svar skjønner du :sjenert::sjenert:

Hehe, ja, det skal jeg gjøre :) Har ikke hatt så mye tid til forumet i det siste, men skal få tatt noen bilder så skal du få se :enig: Og det er helt utrolig hvor fort myke de har blitt. De er jo supermyke på bare 2 uker !

Så idag har jeg begynt med litt trening igjen, og det føles bra :popcorn:

Skal sende deg iløpet av uka :D

Skrevet

I morgen er det dagen min!!! Kl 12 skal jeg under kniven! Grugleder meg som bare det!!!

Noe spesielt jeg bør tenke på i morgen, kjære dere?!

Skrevet

I morgen er det dagen min!!! Kl 12 skal jeg under kniven! Grugleder meg som bare det!!!

Noe spesielt jeg bør tenke på i morgen, kjære dere?!

Få deg en god natts søvn :) ikke spise eller drikke, røyke, tygge tyggegummi osv.. men det vet du vel allerede ;)

Lykke til :D

Skrevet

Er det forresten noen av dere som har bestilt noe undertøy/bikinier fra Victorias secret?? Og er dere fornøyde? hvordan er størrelsene? ;) :rødme:

Synes de har sååå mye fint der!

Skrevet

Lykke til i morgen penguina! oppdater oss så fort du får til : )

Jeg tror ikke helt jeg forstår hva jeg holder på med, verken gruer eller gleder meg :P selv om det er allerede på torsdag. Har liksom ikke de helt store forventningene, tør ikke håpe på at jeg får pupper som er like..

Var å snakka med kirurgen igjen i går. Ble litt skuffa og usikker etter kons i desember, og etter det ha jeg egentlig ikke gleda meg noe særlig. Virka ikke som hu forstod problemet mitt osv. Men da jeg snakka med hu i går forklarte hu hva hu mente. De skal selvfølgelig legge inn det som gjør at de blir så like som mulig, men det var ikke sikkert det var nødvendig med forskjellig str. Fortsatt uenig i det siste, men nå vet jeg i hvertfall at de vet hva jeg vil. Mye roligere nå. Hu sa også at hvis jeg syntes forskjellen fortsatt var stor etter op, kom jeg til å få ny op helt gratis! Det var veldig godt å høre.

Dagen i morgen kommer til å gå kjempefort. Først skole, så jobb til 2130, så er det bare å dusje og legge seg, og vips så er dagen her! Har ikke kjøpt sports-bh eller noe av de greiene fra apoteket Ö Ble litt "tatt på senga" i dag. Hadde ikke gått opp for meg at jeg skal operere så snart. Det har liksom vært så lenge til. Men tida går visst den :P Så litt stress blir det i morgen. Men det er kanskje like greit, så slipper jeg å tenke så mye.

Har forresten også sagt det til mamma nå. Det gikk over all forventning. Satt i en og en halv time da, før jeg endelig fikk sagt det. Grein gjorde jeg og. Var så godt å endelig få sagt det. Hadde forventa at hu skulle si "du er fin som du er, ikke ødelegg kroppen din" osv. Men hu sa at hvis det var noe som hadde plaga meg så mye, og gjorde at jeg ikke hadde det bra med meg selv, så skulle jeg selvfølgelig prøve å gjøre noe med det. Hu sa også at hu og pappa kunne hjelpe til å betale litt, men jeg sa nei takk. Vil betale selv : ) hihi. Mamman min er god altså : )

Det blei langt gitt. Håper det er bra med alle sammen? : - )

Skrevet (endret)

Hei igjen jentene mine!

Lenge siden jeg har vært her inne nå, siden forrige gang gikk til helvete, ang lånet til puppene mine. Pappa fant som sagt ut hva lånet som han kausjonerte for skulle gå til, og da fikk jeg ikke lånet

MEN nå, i går etter jeg sjekket skatten, blir ENDELIG drømmen min oppfylt!

Snart er de mine!! =D

http://img2.imageshack.us/img2/9456/3578after1.jpg

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

Mocky,du tok anatomiske, 300 gr om jeg ikke tar helt feil?

Hadde det vært mulig å fått tilsendt et bilde på mail? vet jeg har spurt før, men måtte bare spørre en ssiste gang, er så nysgjerrig på hvordan det ser ut fordi jeg skal jo ha akkurat det samme selv snart:) skal til op 9 april! gleder og gruer meg :)

heisann :)

sorry for sent svar.. Jeg har ikke fått tatt noe før bilde, jeg skal spørre sykepleieren imorgen om hun har bildene mine.. Jeg ble fotografert før operasjonen der oppe..

Jeg skal prøve å få somlet meg til å få tatt noen etter bilder ;)

hva er Mail adressen din?

Skrevet (endret)

heisann :)

sorry for sent svar.. Jeg har ikke fått tatt noe før bilde, jeg skal spørre sykepleieren imorgen om hun har bildene mine.. Jeg ble fotografert før operasjonen der oppe..

Jeg skal prøve å få somlet meg til å få tatt noen etter bilder ;)

hva er Mail adressen din?

Det hadde vært helt supert! Er såå spent hvordan anatomiske ser ut, har som sagt bare sett få bilder. Men vet at de er naturlige og det vil jeg også ha ;)

Mailen min :

Spent på å se bilde. Takker :)

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet

Hei jenter

Har lest mye i dette forumet de siste dagene og det har hjulpet meg mye. Har nettopp bestilt meg konsultasjonstime og legen mente jeg kunne bli opperert innen april.

Lurte derfor på hvor lenge det tar før puppene synker og ikke ser ut som de er nyopperert? Tenker da selvfølgelig på sommer-sesongen. Vil helst ikke at noen skal merke det. Er ganske liten nå. Ikke en lang en A og kommer til å satse på en stor B. Hvor tror dere om synligheten av dette?

Setter pris på alle svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...