Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe.. For å si det sånn, når jeg våkna i senga på klinkken og kikke under teppet og ned på de nye fordelene mine, så tenkte jeg bare "oh MY GOD. De er der! De er Huuuge!, ååh, så diiiig.. zzzzz"

så de første dagene syntes jeg de var "for store" :P Var uvant. Men nå syns jeg de er perfekt (: Når jeg har tskjorte på ser de ikke så store ut, så da kunne jeg tenkt meg større, men som sagt, silikonpupper ser mindre ut enn de er i klær, HVERTFALL i sportsbh :P

Men jeg er fornøyd :) De passer perfekt til kroppen min og ser bra ut :)

Åhh det er så bra du er fornøyd :klemmer: Har du lyst og sende bilder? Har spurt mange ganger men ikke fått noe svar skjønner du :sjenert::sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heidi:

Jeg ble også operert på Fornebuklinikken og har bare hatt en positiv opplevelse. Så spennende at du skal i ilden snart, kan tenke meg det blir godt å få fylt opp etter amming.

Hvor store de vil bli, er jo så vanskelig å si siden vi alle har så forskjellig utgangspunkt.

Jeg hadde 75B fra før av og fikk runde, høyprofilsimplantater over muskel med en strl på 280 og 325 siden venstre bryst var mindre. Jeg har nå 75D, eller egentlig 70E som er min riktige størrelse.

Det høres enormt ut, men ser veldig passelig ut. Se for deg en full B-cup med push-up. Hvis jeg vil at de skal se store ut, så bruker jeg en push-up bh og da blir de store og flotte. Til vanlig bruker jeg sportsbh og vanlig bh som ikke forstørrer, og da er det ingen som kan se at de er operert. Synes det er så fint at jeg selv kan bestemme om jeg vil ha digre eller normale pupper.

Jeg er ikke så høy, ca 160 og veier 57kg, noe som vil si at jeg har hofter og rompe, og da er det kjekt å ha pupper som passer til resten :)

Håper du blir fornøyd med ditt resultat når din dag kommer!

Skrevet

Hei hei alle sammen:)

For en genial tråd!! Jeg begynte på begynelsen men måtte gi

opp :gjeiper: ! Litt for mange sider!

Men jeg syns det er kjempe gøy å lese om deres forventninger

og resultater!

Jeg har bestemt meg for å fikse på brystene etter to graviditeter

og amminger! Puppene mine er ikke som før :sukk:

Så jeg var på konsultasjon på fornebuklinikken denne uken,

det var både skummelt og gøy syns jeg! Jeg bestemte meg

for fornebuklinikken etter at min venninne var der og var

strålende fornøyd og jeg har bare lest positivt om de på

nett! Er det noen som evt har hørt noe annet?

Han jeg var hos mente jeg ikke kunne ha større en 280 cc,

og at jeg måtte ha et brystløft i tillegg! Jeg tror 280 cc er greit

fordi jeg gjerne vil komme tilbake til de brystene jeg var, så jeg

har ikke lyst på veldig store!

Men det jeg sitter tlb med etter konsultasjonen er at jeg føler

at jeg ikke vet helt hvordan de vil se ut! Hvor store blir de med

280 cc?! Jeg vet at det er individuelt! Kirugen viste meg nemlig

mest bilder basert på brystløft og ikke på hovrdan str jeg vil få!

For jeg vil jo ikke angre etterpå og føle at de er for små :sjenert:

Også lurte jeg på en ting: Hva er forskjell på å legge over og under

muskel? Det har jeg ikke helt skjønt..

Jeg skal forresten opereres i midten av april, jeg har ikke fått noe

dato enda;)

Klem fra Heidi

Hei :)

Skal opereres på fornebuklinikken neste uke og gleder meg sinnsykt:) har ikke vært på kons, siden jeg bor så langt unna, så sende bilder så tok vi en prat på tlf.

Han trodde 300ml under muskel ble bra på meg. vil ha ett naturlig og diskre resultat :)

Har 75a fra før, og han trodde jeg kom til og få en middels c (litt usikker pga han ikke hadde sett huden osv enda)

Er 176cm og 63kg, så er ganske tynn i overkroppen

Bestemte meg for fornebuklinikken siden en veninne av meg også har vært der og va kjempefornøyd med alt der. Har også lett masse, og funnet så og si bare positive ting om de på nettet, så er trygg på min avgjørelse om valg av klinikk :)

Lykke til :)

Skrevet

Skal opereres på fornebuklinikken neste uke og gleder meg sinnsykt:) har ikke vært på kons, siden jeg bor så langt unna, så sende bilder så tok vi en prat på tlf.

Han trodde 300ml under muskel ble bra på meg. vil ha ett naturlig og diskre resultat :)

Har 75a fra før, og han trodde jeg kom til og få en middels c (litt usikker pga han ikke hadde sett huden osv enda)

Bestemte meg for fornebuklinikken siden en veninne av meg også har vært der og va kjempefornøyd med alt der. Har også lett masse, og funnet så og si bare positive ting om de på nettet, så er trygg på min avgjørelse om valg av klinikk :)

Jeg er kjempefornøyd med Fornebu. Hvem skal operere deg?

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Fornebu. Hvem skal operere deg?

Ja har hørt masse bra om de. skal opereres av dr barstad :)

Skrevet

Ja har hørt masse bra om de. skal opereres av dr barstad :)

Han opererte meg å... Kjempe hyggelog kar syns jeg. Han skal operere meg neste gang også :)

Skrevet

Da er operasjonen vel overstått igjen, og nå må det bli bra altså! Legen sa i allefall at det var der, men det får jeg vel se selv på tirsdag når jeg kan dusje og ta av bandasjen :jepp:

Det ble ikke større innlegg, selv om det er en liten forskjell på innleggene, for de hadde prøvd og det ble altfor stort enda det var kun 15 ml større det andre implantatet(blir også bredere ved større ml). Hadde også prøvd forskjellige profiler, men det var det gamle som så best ut så da er det fortsatt 435 ml på begge over muskel. Håper virkelig at alle gensere og topper ligger fint nå i allefall for jeg er lei av å dra dem til ve for å justere halsen!

Men alt i alt så har jeg det bra, opr kl 13.10 og satt på toget hjem kl 15.10 så her går det unna hehe. Har ikke så mye smerter, kun når jeg reiser meg men det går over etter ett par minutter, så kanskje kan jeg få hjem lillegutten min på tirsdag :ler:

Skrevet

Han opererte meg å... Kjempe hyggelog kar syns jeg. Han skal operere meg neste gang også :)

Så bra :) betryggende og høre :D

Men, hadde ikke du 260ml?? og fikk 70d? de ser jo ikke ut som en d på bilde egentlig? han mente 300 ble bra på meg, og at det mest sansynlig ville bli en c cup.. hmm rart.. men det varierer vel fra folk til folk :)

Skrevet

Så bra :) betryggende og høre :D

Men, hadde ikke du 260ml?? og fikk 70d? de ser jo ikke ut som en d på bilde egentlig? han mente 300 ble bra på meg, og at det mest sansynlig ville bli en c cup.. hmm rart.. men det varierer vel fra folk til folk :)

La inn 260 ml ja. jeg var heeelt flat. Silikon ser mindre ut enn vanlige pupper vettu.. Hehe... Men det er en 70 D i alle fall :) Hvis jeg bruker en bh med spiler og litt push up ser de MYE større ut. På bildet er det i en bh uten spiler uten no pushup eller noe. SÅ bh har også mye å si :)

Skrevet

Da er operasjonen vel overstått igjen, og nå må det bli bra altså! Legen sa i allefall at det var der, men det får jeg vel se selv på tirsdag når jeg kan dusje og ta av bandasjen :jepp:

Det ble ikke større innlegg, selv om det er en liten forskjell på innleggene, for de hadde prøvd og det ble altfor stort enda det var kun 15 ml større det andre implantatet(blir også bredere ved større ml). Hadde også prøvd forskjellige profiler, men det var det gamle som så best ut så da er det fortsatt 435 ml på begge over muskel. Håper virkelig at alle gensere og topper ligger fint nå i allefall for jeg er lei av å dra dem til ve for å justere halsen!

Men alt i alt så har jeg det bra, opr kl 13.10 og satt på toget hjem kl 15.10 så her går det unna hehe. Har ikke så mye smerter, kun når jeg reiser meg men det går over etter ett par minutter, så kanskje kan jeg få hjem lillegutten min på tirsdag :ler:

Så bra:) Håper alt blir som det skal denne gangen og at du slipper fler operasjoner nå:) Bra du ikke har noen smerter.

Skrevet

Hei hei! Da melder jeg meg også inn i denne verden jeg! :)

Er så utrolig bra forum dette, med masse interesant lesing! Er så godt å høre hvordan dere andre har det og tenker og tips og råd! :)

Jeg skal op 20. april og grugleder meg til dette! Gleder meg masse til å få pupper igjen, (hadde litt før, men etter at jeg amma lillemann så ble de borte :( ) men gruer meg til evt smerter og det å ikke løfte lillemann! Men satser på at det kommer til å gå veldig fint!

Jeg skal op på Christiania Park Klinikk og lurer på om det er noen andre som har op seg der. Det er en veldig liten klinikk som holder til i Oslo, og jeg trivdes veldig godt der! :)

Er ca 168 cm, 50 kg, og 70 a. Skal legge inn 365 cc runde høyprofil over muskelen! :D

Skrevet

Hvor lang tid tok det før brystene ble myke for dere? Gleder meg til jeg kan kjenne hvordan de vil bli.. Og kanskje kan forme de litt mer, i bher o.l.. Få litt kløft tilogmed kanskje :D

hilsen mocky :)

Skrevet

Når en skal vaske seg med den der Hibiscrub må den tynnes ut da eller? :) Eller er det bare og ta rett fra flasken liksom?

Skrevet

Når en skal vaske seg med den der Hibiscrub må den tynnes ut da eller? :) Eller er det bare og ta rett fra flasken liksom?

heisann :)

hibiscrub skal ikke tynnes ut, bare bruk direkte.. Står på flasken, skal vaske med den i minst 1 min så vidt eg husker også.. :)

Skrevet

La inn 260 ml ja. jeg var heeelt flat. Silikon ser mindre ut enn vanlige pupper vettu.. Hehe... Men det er en 70 D i alle fall :) Hvis jeg bruker en bh med spiler og litt push up ser de MYE større ut. På bildet er det i en bh uten spiler uten no pushup eller noe. SÅ bh har også mye å si :)

Jeg er også helt flat.. eller en liten a :/ tenker kanskje at 300ml blir litt for stort da? siden jeg ha slått meg til jo med at det skulle bli en passelig c cup? Har lyst til at de kan pushes opp hvis man vil, og at de kan være litt anonym hvis man vil :)

Skrevet

Heidi:

Jeg ble også operert på Fornebuklinikken og har bare hatt en positiv opplevelse. Så spennende at du skal i ilden snart, kan tenke meg det blir godt å få fylt opp etter amming.

Hvor store de vil bli, er jo så vanskelig å si siden vi alle har så forskjellig utgangspunkt.

Jeg hadde 75B fra før av og fikk runde, høyprofilsimplantater over muskel med en strl på 280 og 325 siden venstre bryst var mindre. Jeg har nå 75D, eller egentlig 70E som er min riktige størrelse.

Det høres enormt ut, men ser veldig passelig ut. Se for deg en full B-cup med push-up. Hvis jeg vil at de skal se store ut, så bruker jeg en push-up bh og da blir de store og flotte. Til vanlig bruker jeg sportsbh og vanlig bh som ikke forstørrer, og da er det ingen som kan se at de er operert. Synes det er så fint at jeg selv kan bestemme om jeg vil ha digre eller normale pupper.

Jeg er ikke så høy, ca 160 og veier 57kg, noe som vil si at jeg har hofter og rompe, og da er det kjekt å ha pupper som passer til resten :)

Håper du blir fornøyd med ditt resultat når din dag kommer!

Hei:) så bra du også er fornøyd med fornebuklinikken da,

jeg har som sagt bare hørt positive ting så da føler jeg meg trygg

på valg av sted! Ble dere enige om profil på konsultasjonen? Han sa

nemlig ikke noe om det når jeg var der, og jeg vet egentlig ikke

forskjellen på det heller :sjenert: Hva betyr det?

Skrevet

Hei hei! Da melder jeg meg også inn i denne verden jeg! :)

Er så utrolig bra forum dette, med masse interesant lesing! Er så godt å høre hvordan dere andre har det og tenker og tips og råd! :)

Jeg skal op 20. april og grugleder meg til dette! Gleder meg masse til å få pupper igjen, (hadde litt før, men etter at jeg amma lillemann så ble de borte :( ) men gruer meg til evt smerter og det å ikke løfte lillemann! Men satser på at det kommer til å gå veldig fint!

Jeg skal op på Christiania Park Klinikk og lurer på om det er noen andre som har op seg der. Det er en veldig liten klinikk som holder til i Oslo, og jeg trivdes veldig godt der! :)

Er ca 168 cm, 50 kg, og 70 a. Skal legge inn 365 cc runde høyprofil over muskelen! :D

Jeg skal også¨opereres 20 april;) men på fornebuklinikken da!

Skrevet

[/q

Oj, det er jo ikke lenge til!! Du må fortelle om det når du er ferdig da:)

Jeg skal ikke opereres før 20 april! Masse lykke til:)

Vet du hvem som opererer deg?

Skrevet

Hei:) så bra du også er fornøyd med fornebuklinikken da,

jeg har som sagt bare hørt positive ting så da føler jeg meg trygg

på valg av sted! Ble dere enige om profil på konsultasjonen? Han sa

nemlig ikke noe om det når jeg var der, og jeg vet egentlig ikke

forskjellen på det heller :sjenert: Hva betyr det?

Faktisk så glemte jeg å spørre om selve profilen på konsultasjonen, men fikk vite at det skulle være runde implantater over muskel og størrelse.

Kom jo på det i ettertid at jeg glemte av profilspørsmålet, men jeg spurte bare på selve operasjonsdagen.

Jeg fikk veldig høy profil, fordi jeg har smale bryster. Ble litt redd først, men da jeg fikk se resultatet ble jeg veldig fornøyd. Trodde nemlig at de kom til å bli trillrunde og utstående, men kirurgen vet hva som passer til hver enkelt kropp :)

Forskjellige profiler

http://www.creasman.com/images/saline_implant_profiles.jpg

http://www.hc-sc.gc.ca/dhp-mps/prodpharma/sbd-smd/phase1-decision/md-im/images/pi_np_2008_lowbleed_69312-image1-eng.gif

Skrevet

Jeg skal også¨opereres 20 april;) men på fornebuklinikken da!

Oi, så spennende! :) Da må vi holde litt sammen! Gleder meg kjempe masse, men tenker jo hele tiden på alt som kan gå galt osv.. men optimist som jeg er så satser jeg på at alt går helt supert!!!

Har til og med ordnet med barnevakt og sykemeldign allerede! Så da blir det bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...