Fergie Skrevet 23. desember 2006 #961 Del Skrevet 23. desember 2006 Hehe, har ikke råd til å kjøpe noe, men tusen takk for tipset :)Får bare se om søstern har noe å låne bort, hvis ikke så får jeg gå litt upynta. Men nå reiser jeg til Raufoss for å feire jul med familien.. Ønsker dere en riktig God Jul Vi snakkes vel om ikke så lenge.. ← God Jul og godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. desember 2006 #962 Del Skrevet 23. desember 2006 God Jul, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #963 Del Skrevet 23. desember 2006 Hjelp!! jeg har ikke noe å ha på meg på julaften.. har prøvd masse, men man ser bh'en så godt hva gjør jeg nå? skal jeg gå i joggedress da eller? *ler* dere som har hatt silikon litt lengre enn meg: når hevelsen har gått ned, ble puppene mye mindre da? føler at mine krymper så fælt.. ← Hevelsen har gått litt ned, men totalt midt over puppa 2 cm, men litt mer på oversiden da, slik at de ikke går rett ut fra halsen liksom.. men jeg synes mine er kjempesmå nå, fordi jeg har sett meg vant til de.. Så det er vel bare vanen som gjør at du synes du blir mindre Lett å se seg blinde på de vettu God jul og godt nyttår:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 23. desember 2006 #964 Del Skrevet 23. desember 2006 Ha en riktig god jul Jenter Vi skal pynte juletre ikveld etter at barna har sovnet, men er temmelig sliten etter en lang dag på jobb. Mye stress før jul, men nå senker roen seg. Og jeg er klar for min aller siste jul som flatbrystet he he. Tenk om noen dager er jeg rene Dolly.......... Setter forresten veldig pris på om noen kan dele før og etter bilder med meg. Send en melding Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 23. desember 2006 #965 Del Skrevet 23. desember 2006 Aylana Du har operert deg hos samme kirurg som jeg skal til. Er du fornøyd med arrene dine og resultatet ellers? Er bare helt kjempenervøs jeg nå, men har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 23. desember 2006 #966 Del Skrevet 23. desember 2006 Send meg mailadr di på privaten, så kan du få se før/etter bilde hvis du vil (Jeg var foresten også redd det skulle lukte silikon av meg lang vei! Men det gjør det ikke,de ser helt naturlige ut og jeg er så ufattelig fornøyd! Jeg tok ikke så mye da men de ser helt ekte ut.) ← Tusen takk Har sendt deg melding jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 23. desember 2006 #967 Del Skrevet 23. desember 2006 Tusen takk Har sendt deg melding jeg. ← Hei! Har sendt deg bilder på mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 24. desember 2006 #968 Del Skrevet 24. desember 2006 Tusen takk for fine bilder ElCaramba. Så fine pupper du har fått! Struttende og runde - akkurat sånne som jeg håper å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. desember 2006 #969 Del Skrevet 24. desember 2006 Aylana Du har operert deg hos samme kirurg som jeg skal til. Er du fornøyd med arrene dine og resultatet ellers? Er bare helt kjempenervøs jeg nå, men har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv likevel. ← Jeg er kjempefornøyd, og kommer til å velge den klinikken hvis den finnes neste gang jeg skal operere også.. Ser ikke vitsen med å betale så mye, når resultatet og oppfølginga er minst like bra som de store klinikkene.. Har anbefalt den til alle jeg kjenner, men de fleste har operert andre steder fordi de er redd for en klinikk de aldri har hørt om før, men det er deres tap Arrene er på sitt verste i følge kirurgen nå, og jeg synes de er kjempefine.. De er litt røde, men men for å være på sitt verste så er det ikke ille Er 3 måneder og 2 dager siden operasjonen nå Jeg har jo som sagt ankerarr, så jeg har en del arr da, men de synes nesten ikke nå, så jeg ser ikke mørkt på fremtiden for å si det sånn Og siden du bare skal ha arr under så tror jeg ikke det kommer til å bli noe problem Jeg skal inn på min andre etterkontroll i januar nå, så jeg får se hva han sier selv. Jeg er iallefall veldig fornøyd Og som han sa selv, er du fornøyd så er jeg fornøyd.. Det er ikke vits at jeg er fornøyd hvis ikke du er det, for det er jo du som skal leve med de.. Du kommer iallefall ikke til å føle deg som en pasient der Du føler deg ikke som et navn på en liste, men du føler at de virkelig ser deg og dine "problemer".. Hos meg ringte de og minte meg på å ta antibiotikaen dagen før operasjonen, og jeg kunne ringe døgnet rundt selv for en minste ting.. Og jeg ringte litt den første uka, fordi jeg ikke husket informasjonen jeg fikk da jeg var omtåket.. Og da var de såååå glad for at jeg ringte, og lurte på hvordan jeg hadde det osvosv Og at jeg bare måtte ringe hvis det var noe jeg lurte på.. Har du valgt størrelse på protesene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 24. desember 2006 #970 Del Skrevet 24. desember 2006 Har du valgt størrelse på protesene? ← Jeg er liten 75A nå, og skal ha 300cc under muskel. Kirurgen mente det ville bli fint, og at jeg ville bli en C da. Har du under muskel Aylana? Lurer også på om puppene kjennes naturlige ut, eller om de blir unaturlig harde med cohesive gel? Uansett synes jeg disse protesene høres tryggest ut, så endrer ikke mening, men vil jo helst ha myke bryster som ser naturlige ut. Det vil jo alle Uff, hater å være så nervøs før operasjonen, men hjelper å lese om deres erfaringer. Det er alfa og omega for meg nå. Oi, snart er det julaften. Ribba er i ovnen. Nam. God jul til alle her i forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 25. desember 2006 #971 Del Skrevet 25. desember 2006 Tusen takk for fine bilder ElCaramba. Så fine pupper du har fått! Struttende og runde - akkurat sånne som jeg håper å få ← Hei igjen! Tusen takk Ja er kjempefornøyd! Siden de ikke er så hovne lenger, har de begynt å få fin fasong og er blitt mye mykere. Synes nesten de ser større ut, enn 230 ml, men det er sikkert fordi jeg hadde så små fra før. Eller at han lurte inn 260 alikevel? Er iallefall fornøyd med str, trener en del og tenker praktisk, vil ikke ha så mye "i veien". Synes dette ble passe til meg. Tar større senere når den tid kommer, etter evnt amming og graviditet. Ønsker deg god jul, nå er det ikke lenge til dagen din! Tenker på deg! Husk å ta masse bilder! Før og etter, og send gjerne til meg, er kjempespent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. desember 2006 #972 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei og good jul :D håper alle har hatt en fiin julaften, det har jeg iallefall :D Crianza, jeg har før og etter-bilder om du vil se.. tror msn min ligger inne på profilen her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 25. desember 2006 #973 Del Skrevet 25. desember 2006 Så supert LostSOul Jeg har sendt deg melding med e-postadresse. Gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 25. desember 2006 #974 Del Skrevet 25. desember 2006 Så supert LostSOul Jeg har sendt deg melding med e-postadresse. Gleder meg til å se bilder. ← Har sendt bildene nå :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 25. desember 2006 #975 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei LostSOul. Jeg har klart kunststykket å sende deg feil e-mailadresse Har sendt deg riktig adresse nå, og håper du kan sende meg bildene på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 25. desember 2006 #976 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei LostSOul. Jeg har klart kunststykket å sende deg feil e-mailadresse Har sendt deg riktig adresse nå, og håper du kan sende meg bildene på nytt. ← Upsideisi!!!!! Tro om det sitter en i landet med verdens største glis nå, fått mail full av boobs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 25. desember 2006 #977 Del Skrevet 25. desember 2006 Uff da, det kan vi vel ikke tro Mener forresten at det går an å tilbakekalle sendt mail før den blir åpnet, så prøv det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 25. desember 2006 #978 Del Skrevet 25. desember 2006 Uff, er skikkelig lei meg for blemmen min. Må bare innrømme at jeg har vært litt rask i svingene - som vanlig... Håper på tilgivelse, sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 26. desember 2006 #979 Del Skrevet 26. desember 2006 Uff, er skikkelig lei meg for blemmen min. Må bare innrømme at jeg har vært litt rask i svingene - som vanlig... Håper på tilgivelse, sukk ← du er tilgitt.. Sitter vel noen å gliser over den flotte mailen men har iallefall sendt de til deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crianza Skrevet 26. desember 2006 #980 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei LostSOul Tusen takk for flotte bilder. Så store og fine pupper du har fått!! Blir rent misunnelig, men snart er det jo min tur. Utgangspunktet ditt var forresten egentlig rimelig likt mitt, så jeg kan sammenlikne meg bittelitt faktisk, selv om jeg nok er noe lengre og tyngre enn deg da.... Jeg har også født barn, så de er nok ikke så spretne som de en gang var heller - selv om jeg er heldig og er uten heng Håper jeg blir like fin som deg og ElCaramba. Så utrolig trygt og godt å lese om deres gode erfaringer. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå