kensi Skrevet 14. mars 2010 #9721 Skrevet 14. mars 2010 Heihei! Jeg skal opereres 9 april på nobel jeg, litt etter deg blir det, så det blir kjekt å dele erfaringer:) Jeg er 1.73, 60 kg og er 70a, og skal ta 325 g i hver, under muskel og anatomiske. Håper på et naturlig resultat og det blir ca en c-cup så gleder meg veldig nå!! Jeg har også tenkt litt på det du nevnte om familie og venner. Har valgt å ikke si noe til min familie, mens jeg har sagt det til mine nærmeste venner og seff kjæresten som skal være med å passe på meg..jeg bor i en annen by enn min familie derfor lett å få det gjort uten de merker) Grunnen til at jeg velger å holde det hemmelig for min familie, er at når jeg har nevnt at dette er noe jeg tenker på å ha lyst til å gjøre en dag så har de alltid vært negative og begynt å diskutere heftig i hht kroppsideal og at vi bør være fornøyd med det vi har ..i det hele tatt. Så siden dette er noe jeg velger å gjøre for meg selv så kommer jeg til å holde det hemmelig, og oppdager de en forandring(som de sikkert kommer til mot sommeren o.l) så føler jeg det er bedre å ta diskusjonen der og da, når alt allerede er unnagjort og jeg (forhåpentligvis)er storfornøyd med å ha pupper:) Heldigen du som snart skal opereres! ikke lenge igjen nå! Skal du ha under muskel? runde el anatomiske? Lykke til :-) taakk : )) får se om jeg tør si noe før op ;p Jeg skal ha over muskel. Er ikke så tynn og så har jeg jo litt fra før. I tillegg spiller jeg håndball, og da kan brystmuskelen svekkes hvis det legges under, og det er ikke særlig lurt hvis man kaster ball flere ganger i uka. Blir runde. Er ikke sikker på hvilken profil det blir, men tipper det blir høyprofil siden at jeg er ganske smal rundt brystet. Syns tida går fort jeg Ö ;p
eplekak1 Skrevet 14. mars 2010 #9722 Skrevet 14. mars 2010 Lenge siden jeg har vært innom her gitt. Morsomt å se at så mange nye har funnet forumet : ) Jeg skulle egentlig under kniven 17.feb, men fikk kalde føtter, og utsatte op.dagen til 25.mars. Da jeg først bestemte meg for å ta silikon ( det var i september) var jeg supergira og syntes tida gikk aaaltfor sakte. Men da det nærmet seg ble jeg skikkelig usikker, og feiga ut. Syns ikke tida har gått sakte frem til nå heller, og jeg er enda ikke helt sikker. grunnen til det er nok at det koster så mye. Og alle komplikasjonene. Og ikke minst at jeg ikke følte at kirurgen forstod hva jeg ville. Jeg har litt forskjellig str på puppene, og dette har plaget meg veldig, og det er kun det som er grunnen til at jeg vil operere meg. Men det virka nesten som at kirurgen trodde jeg bare brukte det som unskyldning for å få større pupper. Men det hjelper meg svært lite å få større pupper hvis jeg fortsatt har samme problem. Så jeg skal høre om jeg får en kons til før op dagen, sånn at jeg får det som jeg vil. Jeg er 165 høy, 52 kg, 19 år, og skal operere på klinikk stokkan i trondheim. På kons snakket vi om å legge inn 280 ca, er en liten b fra før, ender vel opp med en c. Et annet "problem" er hvordan jeg skal få sagt dette til familien. Jeg bor med kjæresten min, så de trenger jo ikke finne ut av det, men jeg føler det blir feil av meg å ikke si det. Vi er egentlig ganske åpne og snakker om alt. Gruer meg virkelig til å si det. Er dere åpne om det, eller er det hemmelig? Hvordan fortalte/skal dere fortelle det til familie og evt venner? Og en ting til, flere som skal operere i slutten av mars/tidlig i april, og hvor? : - ) Hei :D Skal opereres 25 mars på fornebuklinikken :D Jeg har valgt og holde mine pupper HELT hemmelig for venner, familie og kjente.. Eller samboeren min vet såklart om det, og èn veninne som skal passe på meg første døgnet siden jeg skal opereres langt fra der jeg bor. Jeg føler puppene mine er en privatsak, og orker ikke all den snakken som det bringer med og fortelle det Men om du vil fortelle det så er jo det din sak, men du må jo ikke om du ikke vil
mocky Skrevet 14. mars 2010 #9723 Skrevet 14. mars 2010 Er det noen som vet hvor lenge vi må ligge på ryggen? Når kan vi sove mer på siden? På magen er nok sikkert leeeenge til, men i det minste på siden? Hehe
JaneDoe Skrevet 14. mars 2010 #9724 Skrevet 14. mars 2010 Er det noen som vet hvor lenge vi må ligge på ryggen? Når kan vi sove mer på siden? På magen er nok sikkert leeeenge til, men i det minste på siden? Hehe Jeg kunne ligge på siden så lenge det føltes ok... hehe... Fikk beskje om at jeg enten kunne ligge på ryggen eller siden fra dag 1...
pluske83 Skrevet 15. mars 2010 #9725 Skrevet 15. mars 2010 Dere som har måtte sluttet med p_piller hvordan gjorde dere det etterpå?? :gjeiper: Har fått besjed om og slutte 2uker før selve op,men kan eg begynne og ta dem dagen etterpå igjen? Sååå dritt og slutte med det DA eg endelig har kommet inn i en fin syklus,ÅHHHRRR!!!
lenamadde Skrevet 15. mars 2010 #9726 Skrevet 15. mars 2010 Lenge siden jeg har vært innom her gitt. Morsomt å se at så mange nye har funnet forumet : ) Jeg skulle egentlig under kniven 17.feb, men fikk kalde føtter, og utsatte op.dagen til 25.mars. Da jeg først bestemte meg for å ta silikon ( det var i september) var jeg supergira og syntes tida gikk aaaltfor sakte. Men da det nærmet seg ble jeg skikkelig usikker, og feiga ut. Syns ikke tida har gått sakte frem til nå heller, og jeg er enda ikke helt sikker. grunnen til det er nok at det koster så mye. Og alle komplikasjonene. Og ikke minst at jeg ikke følte at kirurgen forstod hva jeg ville. Jeg har litt forskjellig str på puppene, og dette har plaget meg veldig, og det er kun det som er grunnen til at jeg vil operere meg. Men det virka nesten som at kirurgen trodde jeg bare brukte det som unskyldning for å få større pupper. Men det hjelper meg svært lite å få større pupper hvis jeg fortsatt har samme problem. Så jeg skal høre om jeg får en kons til før op dagen, sånn at jeg får det som jeg vil. Jeg er 165 høy, 52 kg, 19 år, og skal operere på klinikk stokkan i trondheim. På kons snakket vi om å legge inn 280 ca, er en liten b fra før, ender vel opp med en c. Et annet "problem" er hvordan jeg skal få sagt dette til familien. Jeg bor med kjæresten min, så de trenger jo ikke finne ut av det, men jeg føler det blir feil av meg å ikke si det. Vi er egentlig ganske åpne og snakker om alt. Gruer meg virkelig til å si det. Er dere åpne om det, eller er det hemmelig? Hvordan fortalte/skal dere fortelle det til familie og evt venner? Og en ting til, flere som skal operere i slutten av mars/tidlig i april, og hvor? : - ) Heeeiii kensi! :D Denne historien høres ut som min, jeg skulle også operere meg ifjor, men jeg fikk kalde føtter og avlyste OP. Men så gikk det litt tid å jeg angra meg for at jeg ikke gjorde det likevel, så jeg fikk ny OP den 9 mars, altså så HAR jeg vært under kniven Og jeg er nesten som deg, jeg er 168, 50 kg og hadde 75 A fra før av. Jeg visste ikke heeelt hvor mye jeg kom til å få lagt inn ettersom de ikke visste helt hvor mye jeg hadde plass til, så jeg regna med rundt 250-300 ml, men når jeg våkna etter OP og spurte legen, så sa han at det ble 300 Og GJETT om jeg er fornøyd, de er superfine, og bedre blir de :D Gled deg ;D Jeg bor hjemme enda, er 21 år, men fortalte det bare til moren min og kjæresten min. Moren min er somde fleste mødre, veldig skeptisk til silikon, for hun vet jo bare om og hører bare om "silikondamene" på TV og i blader. Så hun var redd for at jeg skulle få Pamela pupper Men du må bare fortelle hun det og kjærsten din. Hvorfor du vil gjøre det og at du gjør det for din egen del, ikke for utseende eller "gutter" osv... Må bare hoppe i det Det går nok bra skal du se Opererte på klinikk stokkan i tr.heim
lenamadde Skrevet 15. mars 2010 #9727 Skrevet 15. mars 2010 Dere som har måtte sluttet med p_piller hvordan gjorde dere det etterpå?? :gjeiper: Har fått besjed om og slutte 2uker før selve op,men kan eg begynne og ta dem dagen etterpå igjen? Sååå dritt og slutte med det DA eg endelig har kommet inn i en fin syklus,ÅHHHRRR!!! Hihii, ja, gled deg Pluske ! :D Jeg måtte slutte med p-piller 2 uker før OP, men fikk beskjed etter OP at jeg helst ikke burde begynne på de igjen før det har gått 2 uker.. Jeg også hadde hatt den perfekte syklusen ever lissom Så nå må jeg rydde opp i systemet igjen og lage meg den perfekte syklusen Irriterenes.. Kjæresten min holder på å gå på veggen Hahaha, elsker de nye fordelene mine Tror han teller ned dagene til han får røre meg og "testa" ut boobiesene ^^ hehehe.. Som et barn i godteributikken men med tvangstrøye !
kensi Skrevet 15. mars 2010 #9728 Skrevet 15. mars 2010 Heeeiii kensi! :D Denne historien høres ut som min, jeg skulle også operere meg ifjor, men jeg fikk kalde føtter og avlyste OP. Men så gikk det litt tid å jeg angra meg for at jeg ikke gjorde det likevel, så jeg fikk ny OP den 9 mars, altså så HAR jeg vært under kniven Og jeg er nesten som deg, jeg er 168, 50 kg og hadde 75 A fra før av. Jeg visste ikke heeelt hvor mye jeg kom til å få lagt inn ettersom de ikke visste helt hvor mye jeg hadde plass til, så jeg regna med rundt 250-300 ml, men når jeg våkna etter OP og spurte legen, så sa han at det ble 300 Og GJETT om jeg er fornøyd, de er superfine, og bedre blir de :D Gled deg ;D Jeg bor hjemme enda, er 21 år, men fortalte det bare til moren min og kjæresten min. Moren min er somde fleste mødre, veldig skeptisk til silikon, for hun vet jo bare om og hører bare om "silikondamene" på TV og i blader. Så hun var redd for at jeg skulle få Pamela pupper Men du må bare fortelle hun det og kjærsten din. Hvorfor du vil gjøre det og at du gjør det for din egen del, ikke for utseende eller "gutter" osv... Må bare hoppe i det Det går nok bra skal du se Opererte på klinikk stokkan i tr.heim Skal ikke trekke meg denne gangen nei. Vet jeg kommer til å angre. Dessuten passer det liksom så bra nå også. Må bare få sagt det til mamma altså, hun kommer nok til å støtte meg, men tror hun blir veeldig sjokkert. Men det får hun tåle ;p Så lenge jeg ikke tenker på pengene så kjenner jeg at jeg begynner å glede meg. Å så trøster jeg meg med at jeg kommer til å ha det bedre med meg selv etterpå, når jeg kan glede meg ordentlig til sommeren og kjøpe de klærne jeg vil, enn om jeg har 30000 på konto. Lykke måles ikke i penger : )) Godt å høre at du er fornøyd! Håper jeg også blir det, og det tror jeg : ) takk for tipset, nå skal jeg klare å fortelle det! : )
pluske83 Skrevet 15. mars 2010 #9729 Skrevet 15. mars 2010 Hihii, ja, gled deg Pluske ! :D Jeg måtte slutte med p-piller 2 uker før OP, men fikk beskjed etter OP at jeg helst ikke burde begynne på de igjen før det har gått 2 uker.. Jeg også hadde hatt den perfekte syklusen ever lissom Så nå må jeg rydde opp i systemet igjen og lage meg den perfekte syklusen Irriterenes.. Kjæresten min holder på å gå på veggen Hahaha, elsker de nye fordelene mine Tror han teller ned dagene til han får røre meg og "testa" ut boobiesene ^^ hehehe.. Som et barn i godteributikken men med tvangstrøye ! Okey så bra da La du over eller under muskelen?? eg skal ha under..
Avalon Skrevet 15. mars 2010 #9730 Skrevet 15. mars 2010 Dere som har måtte sluttet med p_piller hvordan gjorde dere det etterpå?? :gjeiper: Har fått besjed om og slutte 2uker før selve op,men kan eg begynne og ta dem dagen etterpå igjen? Sååå dritt og slutte med det DA eg endelig har kommet inn i en fin syklus,ÅHHHRRR!!! Jeg begynnte igjen dagen etter op. Der er bare sånn man må når man skal under narkose
Naomi-Chantelle Skrevet 16. mars 2010 #9731 Skrevet 16. mars 2010 Hei folkens:) Nå skal eg opereres om to timer!! Iiiik! Kjenner eg kvir meg nå.. måtte bare skrive et innlegg her.. sånn at eg føler meg bedre. Hehe.. Wish me luck! Chao<3
mocky Skrevet 16. mars 2010 #9732 Skrevet 16. mars 2010 Hei folkens:) Nå skal eg opereres om to timer!! Iiiik! Kjenner eg kvir meg nå.. måtte bare skrive et innlegg her.. sånn at eg føler meg bedre. Hehe.. Wish me luck! Chao<3 ser du sikkert allerede er ferdig nå, håper alt gikk bra og opplevelsen var bra. Jeg fikk litt sug i magen når jeg leste innlegget, jeg ble operert forrige torsdag.. Ikke lenge siden, så kjente følelsene jeg hadde før operasjonen kom litt tilbake når jeg leste det... Hehe hvor mye tok du? Under eller over muskelen? Håper du har det bra, og husk at smertene går over selv om det kanskje ikke virker sånn litt ut på dagen imorgen.. Hehe, jeg har det veldig fint nå, plagsomt med det nedpressebåndet jeg har over brystene, men smertene er nesten helt borte lykke til fremover! :D
pluske83 Skrevet 16. mars 2010 #9733 Skrevet 16. mars 2010 ser du sikkert allerede er ferdig nå, håper alt gikk bra og opplevelsen var bra. Jeg fikk litt sug i magen når jeg leste innlegget, jeg ble operert forrige torsdag.. Ikke lenge siden, så kjente følelsene jeg hadde før operasjonen kom litt tilbake når jeg leste det... Hehe hvor mye tok du? Under eller over muskelen? Håper du har det bra, og husk at smertene går over selv om det kanskje ikke virker sånn litt ut på dagen imorgen.. Hehe, jeg har det veldig fint nå, plagsomt med det nedpressebåndet jeg har over brystene, men smertene er nesten helt borte lykke til fremover! :D Ser og at du sikker er ferdig nå og håper alt gikk bra med deg Tenk nå er du ferdig og har sikker kjempe fine pupper :rødme: Må kommer med oppdatering så snart du er i form til det
pluske83 Skrevet 16. mars 2010 #9734 Skrevet 16. mars 2010 Dere som er ferdig opererte er dere fornøydd med str?? Skulle dere ønske puppene var større eller mindre? Er sååå redd eg skal vokne og synst dem er for små,blæææhhh
mocky Skrevet 16. mars 2010 #9735 Skrevet 16. mars 2010 Dere som er ferdig opererte er dere fornøydd med str?? Skulle dere ønske puppene var større eller mindre? Er sååå redd eg skal vokne og synst dem er for små,blæææhhh hei pluske83 jeg har hatt en litt merkelig opplevelse så langt med det ang str den første dagen tenkte jeg "Shit! De er store" og ble litt bekymret for at eg kom til å føle at eg måtte skjule de og sånn... Ville jo ikke ha for store heller. Men dag 2 eller 3 (går litt i surr) følte eg at de var små... Og angret på at eg ikke tok mer i... Hehe er nå på dag 5, og er KJEMPE fornøyd med str! :D heldigvis er legen flink å hjelpe med å velge str! er glad jeg lyttet til han. (jeg tok 315 anatomiske...) Tok av bh og brystbindet isted for å titte er SÅ glad!!! Glad for at jeg turde å gjennomføre formen er forsatt den jeg hadde, bare større.. Hadde ikke helt forventet det, men er veldig glad for det! Jeg føler forsatt at det er "meg" på en måte hehe høres kanskje litt rart ut. Gleeeeeder meg til å kjøpe bh!! De ser nok supre ut i bh! tjihi
pluske83 Skrevet 16. mars 2010 #9736 Skrevet 16. mars 2010 hei pluske83 jeg har hatt en litt merkelig opplevelse så langt med det ang str den første dagen tenkte jeg "Shit! De er store" og ble litt bekymret for at eg kom til å føle at eg måtte skjule de og sånn... Ville jo ikke ha for store heller. Men dag 2 eller 3 (går litt i surr) følte eg at de var små... Og angret på at eg ikke tok mer i... Hehe er nå på dag 5, og er KJEMPE fornøyd med str! :D heldigvis er legen flink å hjelpe med å velge str! er glad jeg lyttet til han. (jeg tok 315 anatomiske...) Tok av bh og brystbindet isted for å titte er SÅ glad!!! Glad for at jeg turde å gjennomføre formen er forsatt den jeg hadde, bare større.. Hadde ikke helt forventet det, men er veldig glad for det! Jeg føler forsatt at det er "meg" på en måte hehe høres kanskje litt rart ut. Gleeeeeder meg til å kjøpe bh!! De ser nok supre ut i bh! tjihi Åhr det hørest fint ut :rødme: Hadde du mye fra før? Eg er ca 1.64cm og 54kg. Skal ha rundt 300cc Er det vi har snakket om og bare håååååper det er plass til det Er så liten og tynn i overkroppen..
mocky Skrevet 16. mars 2010 #9737 Skrevet 16. mars 2010 Åhr det hørest fint ut :rødme: Hadde du mye fra før? Eg er ca 1.64cm og 54kg. Skal ha rundt 300cc Er det vi har snakket om og bare håååååper det er plass til det Er så liten og tynn i overkroppen.. jeg brukte 75a, i noen tilfeller 75b.. Men jeg har i begge str ALLTID innlegg i! Har aldri brukt en bh uten hehe... Fuske fuske:p jeg er ca 165 og 54kg.. Så høres jo veldig likt ut i grunn jeg er vel egentlig bare normalt bygget... Ikke for tynn eller for bred i overkroppen...
chess85 Skrevet 16. mars 2010 #9738 Skrevet 16. mars 2010 Dere som er ferdig opererte er dere fornøydd med str?? Skulle dere ønske puppene var større eller mindre? Er sååå redd eg skal vokne og synst dem er for små,blæææhhh jeg ville hatt litt større, men kjempe fornøyd! :D
pluske83 Skrevet 16. mars 2010 #9739 Skrevet 16. mars 2010 jeg ville hatt litt større, men kjempe fornøyd! :D Huff ja er selv sykt redd eg skal synest det På det svenske forumet legger nesten alle inn mellom 380-500ml... Og det er "små" jenter....
JaneDoe Skrevet 16. mars 2010 #9740 Skrevet 16. mars 2010 Huff ja er selv sykt redd eg skal synest det På det svenske forumet legger nesten alle inn mellom 380-500ml... Og det er "små" jenter.... Det er utrolig stor forskjell på folk da, så størrelsen er ikke sikkert er sååå stor.. hehe.. Men jeg er fornøyd med mine.. Strålende fornøyd, men fikk ikke plass til det jeg ville så må ta i to omganger.. hehe:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå