JaneDoe Skrevet 11. mars 2010 #9681 Skrevet 11. mars 2010 Så spennende å høre med dere alle Jeg har et lite spørsmål til noen som HAR tatt silikon, jeg har lest om dette før, men jeg husker ikke helt hva som ble svart, men det jeg lurer på er om noen av dere har merka sånn "bobling" eller noe sånt i brystet? altså, kjennes ut som om det er sånn luft puffing Går det over etterhvert eller..? Håper ikke det er noe rart Kirurgen sa at "skulpelyder" og "knitring" i brystet var vanlig. Litt lyd som kram snø.. Hehe.. Det er visst bare luft og væske tror jeg.. Hadde ikke noe av det selv som jeg hørte i alle fall.. Hehe.. Går over etter 1 - 2 uker mener jeg å huske.
Avalon Skrevet 11. mars 2010 #9682 Skrevet 11. mars 2010 En kombinasjon av de to kanskje... hehe.. Har jo født to unger uten smertestillende pog jeg syns ikke det var så vondt jeg SIkkert jeg som er itt rar Åssen går det med dine da? Har du blitt mykere å sånn eller? De er myke under og på sidene, ikke på toppen men, når jeg klemmer med hendene så er de ikke myke... så jeg vet ikke.. håper jo at det vil gå seg til. Når jeg leser at andre sine ble myke etter noen uker blir jeg bekymret da mine er 2mnd... Ømme er de enda også, fremdeles litt stikkende vondt i ny og ne. Snittene ser nå greie ut, røde striper...
JaneDoe Skrevet 11. mars 2010 #9683 Skrevet 11. mars 2010 De er myke under og på sidene, ikke på toppen men, når jeg klemmer med hendene så er de ikke myke... så jeg vet ikke.. håper jo at det vil gå seg til. Når jeg leser at andre sine ble myke etter noen uker blir jeg bekymret da mine er 2mnd... Ømme er de enda også, fremdeles litt stikkende vondt i ny og ne. Snittene ser nå greie ut, røde striper... Mine blei myke på toppen tilslutt men jeg husker ikke hvor lan tid det tok. Alle reagerer jo forskjellig på å putte noe fremmed i kroppen så kan jo hende det bare tar litt lenger tid med deg da Er du fornøyd med størrelse og form da?
Avalon Skrevet 12. mars 2010 #9684 Skrevet 12. mars 2010 Mine blei myke på toppen tilslutt men jeg husker ikke hvor lan tid det tok. Alle reagerer jo forskjellig på å putte noe fremmed i kroppen så kan jo hende det bare tar litt lenger tid med deg da Er du fornøyd med størrelse og form da? Formen er vel egentlig den samme som før, bare større. Fornøyd med størrelsen, men synes kanskje at de på en måte ligger litt høyt oppe på brystkassen på en måte, litt vanskelig å forklare. Har absolutt ingen kanter eller noe, men d kan være at det bare er uvant for meg med pupper som er mer fyldige
pluske83 Skrevet 12. mars 2010 #9685 Skrevet 12. mars 2010 Formen er vel egentlig den samme som før, bare større. Fornøyd med størrelsen, men synes kanskje at de på en måte ligger litt høyt oppe på brystkassen på en måte, litt vanskelig å forklare. Har absolutt ingen kanter eller noe, men d kan være at det bare er uvant for meg med pupper som er mer fyldige Hadde ikke du og highprofile? Tror kanskje dem ligger litt høyt oppe til halsen da,hehe Eller er det bare at dem står mer ut på en måte? Nei nå blei eg usiker
lenamadde Skrevet 12. mars 2010 #9686 Skrevet 12. mars 2010 Formen er vel egentlig den samme som før, bare større. Fornøyd med størrelsen, men synes kanskje at de på en måte ligger litt høyt oppe på brystkassen på en måte, litt vanskelig å forklare. Har absolutt ingen kanter eller noe, men d kan være at det bare er uvant for meg med pupper som er mer fyldige Hvor lenge er det siden du tok silikon da? Har de blitt "større" lissom? eller er de fortsatt hoven? Jeg synes heller ikke at jeg har kanter eller noe, men kan hende det er så uvant å ha fyldige bryster Vet jo nesten ikke hvordan et "ekte" naturlig, fyldig bryst føles :gjeiper:
penguina Skrevet 12. mars 2010 #9687 Skrevet 12. mars 2010 Heihei!!! Min første post på forumet, og min første gang innom! Var til konsultasjonstime hos Plastikkirurgene, Pilestredet Park for litt over to uker siden. To uker til operasjon. Skal ta 350cc/375cc, litt størrelsesforskjell! Har ønsket meg dette siden jeg var tolv år, og nå blir jeg 25 år, så gir meg selv dette i bursdagsgave! Har tross alt ønsket dette over halve livet nå! Var i begynnelsen redd for at de skulle bli for små, nå er jeg mer redd for at de blir for store! 80b nå. Skal ha under muskelen. Har fått resept og kjøpt inn medisiner og brystbind. Hva slags teip og sånn bør jeg kjøpe inn?! Hvor mye! Grugleder meg nå... Bare 12 dager igjen nå!
Avalon Skrevet 12. mars 2010 #9688 Skrevet 12. mars 2010 Hadde ikke du og highprofile? Tror kanskje dem ligger litt høyt oppe til halsen da,hehe Eller er det bare at dem står mer ut på en måte? Nei nå blei eg usiker Husker ikke hvilken profil jeg har faktisk
Avalon Skrevet 12. mars 2010 #9689 Skrevet 12. mars 2010 Hvor lenge er det siden du tok silikon da? Har de blitt "større" lissom? eller er de fortsatt hoven? Jeg synes heller ikke at jeg har kanter eller noe, men kan hende det er så uvant å ha fyldige bryster Vet jo nesten ikke hvordan et "ekte" naturlig, fyldig bryst føles :gjeiper: 2mnd siden, var ikke håven i mer enn 1uker.
eplekak1 Skrevet 12. mars 2010 #9690 Skrevet 12. mars 2010 Åjaa skal du det ja? Hmm eg skal bare vaske meg med sånt hibiscrub og det var reseptfritt Får vel noe dop når eg kommer på klinikken håper eg Kommer til og vere sååå jævlig nervøs.. ja, fikk noe betennelsesforebyggende jeg skulle ta dagen før, og stor pakke med paracet, og en ting til. sterke smertestillende skulle jeg få når jeg dro hjem
pluske83 Skrevet 12. mars 2010 #9691 Skrevet 12. mars 2010 ja, fikk noe betennelsesforebyggende jeg skulle ta dagen før, og stor pakke med paracet, og en ting til. sterke smertestillende skulle jeg få når jeg dro hjem Århhh hvorfor får ikke vi som skal eller har operert på Colleseum betennelsesdempende?? Hørest jo veldig viktig ut og få noe sånt
pluske83 Skrevet 12. mars 2010 #9692 Skrevet 12. mars 2010 Husker ikke hvilken profil jeg har faktisk Ville tatt en rask tlf til klinikken og hørt eg om det skal vere sånt og hvilke profil du har på brystene
pluske83 Skrevet 12. mars 2010 #9693 Skrevet 12. mars 2010 Heihei!!! Min første post på forumet, og min første gang innom! Var til konsultasjonstime hos Plastikkirurgene, Pilestredet Park for litt over to uker siden. To uker til operasjon. Skal ta 350cc/375cc, litt størrelsesforskjell! Har ønsket meg dette siden jeg var tolv år, og nå blir jeg 25 år, så gir meg selv dette i bursdagsgave! Har tross alt ønsket dette over halve livet nå! Var i begynnelsen redd for at de skulle bli for små, nå er jeg mer redd for at de blir for store! 80b nå. Skal ha under muskelen. Har fått resept og kjøpt inn medisiner og brystbind. Hva slags teip og sånn bør jeg kjøpe inn?! Hvor mye! Grugleder meg nå... Bare 12 dager igjen nå!Velkommen til forumet Altid kjekt med nye puppegale damer her Hmmm eg har kjøpt inn Micropore. En brun som eg fikk på apoteket. Står i mine papir at det er den eg skal ha og så Tror det er nok med en liten rull,hehe.. Er veldig mye på den og kostet 22kr tror eg det var Hvor høy og tung er du? Skal operere meg 28April og grue gleder meg Tror seriøst eg kommer til og dø på selve opdagen
JaneDoe Skrevet 12. mars 2010 #9694 Skrevet 12. mars 2010 Hadde ikke du og highprofile? Tror kanskje dem ligger litt høyt oppe til halsen da,hehe Eller er det bare at dem står mer ut på en måte? Nei nå blei eg usiker Høyprofil betyr ikke at de er høyt på brystkassa, emn de blir mer stikkende ut op en måte.. hehe... Det kan godt hende de er litt høyere men ikke så mye.. Jeg hat moderat nå og må ha høyprofil nestegang eller s¨blir puppene for brede for brystkassa. haha..
chess85 Skrevet 12. mars 2010 #9695 Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hvor lang tid tok det før muskelen slapp silikonet? kjennes det tydelig? mine er 3,5uke og har enda ikke sluppet.. trur jeg i hvertfall føler de er som to harde klumper.. spesielt når det er kjølig.. så kan jeg ikke få kløft med de enda siden dem liksom sitter fast.. bruker sportsbh assa, men bare prøvd å løfte litt å flytte på dem om du skjønner.. Endret 12. mars 2010 av chess85
lenamadde Skrevet 12. mars 2010 #9696 Skrevet 12. mars 2010 Pluske83, jeg måtte jo spise noe tabletter kvelden før OP, som var antibiotika. Skulle være forbyggende mot infeksjoner. Men på selve OP dagen måtte jeg drikke flytende pinex forte, altså de var knust med vann, 4 sånne tabletter for å være bedøvende når jeg våkna i tillegg til resten av bedøvelsen jeg fikk under OP. Nå er det da 4 dagen min Og de går bedre og bedre for hver dag som går! De er jo fortsatt veldig ømme, men har ikke like vondt lenger. Vært på butikker åsånt idag, så fungerer som vanlig, bare at jeg ikke kan løfte mye tunge ting eller heve armene over skulderhøyde Skal på jobb imorgen, men regner med at det går bra. Jobber i klesbutikk så det er ikke mye tunge løft heldigvis Jeg gleeder meg sånn til 2 måneder har gått ! Til hevelse og alt er borte og de har blitt mere naturlige og fått form Må kjøpe meg sånn teip en dag også.. Micropore var det vel? Ja, tror det var noe sånt Men trengte ikke å skifte før etter 2 uker sa legen. så fortsatt null stress Men men, God helg alle sammen !!!
mocky Skrevet 13. mars 2010 #9697 Skrevet 13. mars 2010 Hei igjen, opererte på torsdag morgen, nå er det lørdag... Og jeg merker at jeg ikke liker å sove på ryggen, jeg ligger alltid på magen, eller i "foster" stilling... Har nå veldig vondt i ryggen, og får toppen sove i en time om gangen... Brystbindet (den som ligger over puppene) er SINNSYKT stramt på! Noen som vet hvor lenge vi må gå med en slik jævelskap? Er drittlei av å ha vondt nå... Burhk!
pluske83 Skrevet 13. mars 2010 #9698 Skrevet 13. mars 2010 Hei igjen, opererte på torsdag morgen, nå er det lørdag... Og jeg merker at jeg ikke liker å sove på ryggen, jeg ligger alltid på magen, eller i "foster" stilling... Har nå veldig vondt i ryggen, og får toppen sove i en time om gangen... Brystbindet (den som ligger over puppene) er SINNSYKT stramt på! Noen som vet hvor lenge vi må gå med en slik jævelskap? Er drittlei av å ha vondt nå... Burhk! Huff staker deg,sender mange gode trøsteklemmer Bare tenk på det fine resultatet du får til slutt og at nå har du PUPPER :rødme: Hmm i mitt skriv står det at brystbindet skal vere på i 3-4dager å etter det kan eg ta det av selv. Hadde nok hatt det på i 4dager eg For og vere på sikre siden liksom
pluske83 Skrevet 13. mars 2010 #9699 Skrevet 13. mars 2010 Pluske83, jeg måtte jo spise noe tabletter kvelden før OP, som var antibiotika. Skulle være forbyggende mot infeksjoner. Men på selve OP dagen måtte jeg drikke flytende pinex forte, altså de var knust med vann, 4 sånne tabletter for å være bedøvende når jeg våkna i tillegg til resten av bedøvelsen jeg fikk under OP. Nå er det da 4 dagen min Og de går bedre og bedre for hver dag som går! De er jo fortsatt veldig ømme, men har ikke like vondt lenger. Vært på butikker åsånt idag, så fungerer som vanlig, bare at jeg ikke kan løfte mye tunge ting eller heve armene over skulderhøyde Skal på jobb imorgen, men regner med at det går bra. Jobber i klesbutikk så det er ikke mye tunge løft heldigvis Jeg gleeder meg sånn til 2 måneder har gått ! Til hevelse og alt er borte og de har blitt mere naturlige og fått form Må kjøpe meg sånn teip en dag også.. Micropore var det vel? Ja, tror det var noe sånt Men trengte ikke å skifte før etter 2 uker sa legen. så fortsatt null stress Men men, God helg alle sammen !!! Bra og høre at du klarer deg så fint Ja Micropore hetter teipen Ja tror nesten du skal ha på teipen til den faller av av seg selv før du begynner og styre selv så du har nok god tid Sånt teip sitter jo sykt godt
mocky Skrevet 13. mars 2010 #9700 Skrevet 13. mars 2010 Huff staker deg,sender mange gode trøsteklemmer Bare tenk på det fine resultatet du får til slutt og at nå har du PUPPER :rødme: Hmm i mitt skriv står det at brystbindet skal vere på i 3-4dager å etter det kan eg ta det av selv. Hadde nok hatt det på i 4dager eg For og vere på sikre siden liksom takk takk mye klaging på meg.. Hehe om jeg kan ta av det brystbindet etter noen dager, er det en good trøst! Trodde jeg måtte ha det på like lenge som sportsbhen... Er forresten veldig feit i huden i ansiktet, kommer det kanskje av paralgin forte tabelettene? Litt ekkelt hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå