Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så gøy å virkelig se at man har noe i fronten :) Hadde jo litt selv, men i forhold til resten av meg, så var det ikke mye. Jeg er veldig opptatt av proporsjoner, og nå ser det mye bedre ut :D

Er også veldig fornøyd med mine runde høyprofil som absolutt ikke ser ut som jeg trodde at de skulle (trill runde appelsiner). Puppene mine synes jeg selv ser veldig naturlig ut, og de blir fort mykere skal du se lenamadde.

Merket stor forskjell etter to måneder, for da virket det som om det var noe som skjedde. Trodde de ikke ble mykere etter noen uker, så overraskelsen var stor da de ble enda mykere :)

Åååh, så godt å høre ! :klemmer:

Gleder meg til de blir "normale" om du skjønner (:

Herlig herlig :D !!!

Men syns de er overraskende myke nå også, fordi jeg fikk kjenne på ei "venninne" sine engang, men de var steinharde og hun hadde hatt de lengee. Men hun har jo tatt så mye som hun fikk plass til, så de er jo ikke fine..

Så at mine blir enda mykere er jo bare en drøøm å tenke på :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Åååh, så godt å høre ! :klemmer:

Gleder meg til de blir "normale" om du skjønner (:

Herlig herlig :D !!!

Men syns de er overraskende myke nå også, fordi jeg fikk kjenne på ei "venninne" sine engang, men de var steinharde og hun hadde hatt de lengee. Men hun har jo tatt så mye som hun fikk plass til, så de er jo ikke fine..

Så at mine blir enda mykere er jo bare en drøøm å tenke på :rødme:

Bra formen er knall:) Eller så bra den får vært da. Jeg var i fin form jeg å.. La inn i oktober i fjor og nå er de passe myke syns jeg faste og myke. Og ser naturlige ut, ikke trillrunde. Jeg har så mye jeg fikk plass til (260) og det er ikke stygt, men kommer selvfølgelig mye ann på kirurg og valg av proteser også. Hehe....

Skrevet

Heisann:) ny bruker...

Jeg skal operere imorgen ved Fana medisinske..

Gruer meg masse, har aldri vært i narkose før! :tristbla:

men gleder meg også masse masse!

Er 23 år, ca 165 høy, og bruker nå 75a i bh.. MED innlegg.. Hege

gleder meg til å få pupper! Skal legge inn 315 anatomiske under muskel..

Har nå hatt første dusjen med hibiscrub og har skiftet sengetøy:)

skal ha en til dusj i dag og en imorgen... Og så vidt jeg har forstått skal jeg ta 2 azitromax og 2 paracetamol imorgen to timer før oppmøte.

Er veldig spent! Men samtidig ganske redd for å bli operert... Er ikke heller så begeistret for nåler :s

skal visst ha noe inn i armen og så den skumle masken regner jeg med...

Huff! Kommer til å besvime i det jeg SER operasjonsrommet!!

Har alltid blitt dårlig på sykehus, selv om jeg bare er på besøk hos noen... Huff!

Men satser på at jeg våkner opp igjen hvertfall og at mine nye babyer blir fine og jevne:p

kjempe fin side dette her, lest nesten alle innleggene her inne nå, og de har beroliget meg en GOD del!

Takk for det jenter! :)

Skrevet

skal ha en til dusj i dag og en imorgen... Og så vidt jeg har forstått skal jeg ta 2 azitromax og 2 paracetamol imorgen to timer før oppmøte.

Er veldig spent! Men samtidig ganske redd for å bli operert... Er ikke heller så begeistret for nåler :s

Har alltid blitt dårlig på sykehus, selv om jeg bare er på besøk hos noen... Huff!

Men satser på at jeg våkner opp igjen hvertfall og at mine nye babyer blir fine og jevne:p

kjempe fin side dette her, lest nesten alle innleggene her inne nå, og de har beroliget meg en GOD del!

Masse lykke til :)

Kom med oppdatering så fort du føler deg i form :) Du får beroligene medisiner før du skal i narkose, så det går så fint at, tenk bare på hva du våkner opp med etterpå :D

Skrevet
Taaakkk så myyee Pluske83 :klemmer:

Jaa, tenk, det er overstått :)

Er så rart å tenke på:)

For hver gang jeg sovner og våkner igjen, så har jeg nesten glemt av de nye jentene :fnise:

Utrolig rart å ha pupper altså :P

Har ikke så veldig vondt heller, Kan jo ta pinex forte 1-2 tabletter 4 ganger om dagen, men jeg har bare tatt en sånn tablett idag :)

Så har ikke fryktelig vondt nei.. Men de er så hovne :sjenert:

Håper de blir mykere og litt mere naturlige å se til etter hvert :)

Men ja, jeg er utrolig fornøyd med størrelsen :D

Hadde virkelig ikke forventa 300 g altså, trodde ikke jeg hadde plass til så mye, men tydeligvis :fnise:

Jeg hadde ikke så veldig mye pupp vil jeg si, brukte 75 A i bH, men brukte bh med innlegg, altså sånn push-up da fra H&M.. Og da fylte jeg jo ut bh'en, men kun hvis det var innlegg i de ..

Men nå derimot :enig:

Wæææ, jeg er en C-cup !! :enig:

Det ble lagt over muskel med høyprofil :) Men de ser veldig naturlige ut, ikke noe kanter opp mot brystet eller noe, naturlig fall om man kan si det :)

Ser ut som pupper altså ! Hehe :D

Blir artigere å se de etter noen uker, når hevelsen og ting er litt mer på plass :)

Men det er uvant da, utrooliiig uvant :ler:

De er jo store !!! Er jo vant til erter lissom, men nå har jeg mer enn en håndfull :gjeiper:

Gled deg Pluske83 !! Blir så braa :D

Gleder meg som en unge til å kjøpe bh'er og bikiner :rødme:

så bra at det har gått bra med deg, og at du er fornøyd :)

Gleder meg som en unge til min op om to uker :D :D :D

Tro hvor digg og få kjøpe seg noen fine klær som passer overkroppen, og ikke minst en bikini man kan ha på seg uten at man føler man må gå kulrygget for og skjule ertene :O

WIIII!! synes det er så bra med en slik plass der man kan dele erfariner, og snakke ut om det, uten og bli dømt av noen :rødme: :fnise:

Skrevet
Masse lykke til :)

Kom med oppdatering så fort du føler deg i form :) Du får beroligene medisiner før du skal i narkose, så det går så fint at, tenk bare på hva du våkner opp med etterpå :D

takk takk :)

huff! Nå får jeg se om jeg klarer å få til noen timer med søvn før jeg våkner til den store dagen !

Skal komme med tilbakemld, håper den blir like god som de fleste her har skrevet ;)

natta

Skrevet
takk takk :)

huff! Nå får jeg se om jeg klarer å få til noen timer med søvn før jeg våkner til den store dagen !

Skal komme med tilbakemld, håper den blir like god som de fleste her har skrevet ;)

natta

Masse lykke til og velkommen til oss og nettets beste forum :klemmer::klemmer: Skal op 28april og grue gleder meg og så forstår deg veldig godt :klemmer: Men det kommer til og gå såååå bra og tenk nå får du PUPPER :rødme: :rødme:

Skrevet

Tro hvor digg og få kjøpe seg noen fine klær som passer overkroppen, og ikke minst en bikini man kan ha på seg uten at man føler man må gå kulrygget for og skjule ertene :O

WIIII!! synes det er så bra med en slik plass der man kan dele erfariner, og snakke ut om det, uten og bli dømt av noen :rødme: :fnise:

Haha ertene :fnise::fnise: Var som eg skulle sakt det selv :skravle:

Skrevet

Hihii, jaa, tenk! Å kjøpe bikinier og undertøy i en større størrelse :enig:

Gleedeer meg til jeg kan prøve bikinier og kjøpe bikini og undertøy som ser bra ut på meg :jepp:

Hærreguuuud som jeg gleder meg :P Kribler i magen hver gang jeg tenker på det :fnise:

Så heeelt utroliig rart ha pupper for første gang altså, det er bare heelt utrolig rart og herliig :D Får ikke sagt det ^^

Jeg sier bare gleeed deg eplekak1!! Det kommer til å bli kjempebra! :klemmer:

Tiden går fort skal du se ;D Syns ikke det er lenge siden jeg satt å tenkte "hærregud, nå er det baaare 2 uker igjen". Så plutselig var dagen her :)

Boobiiies <3 :fnise:

Er så artig å se i undertøyskuffen, for bhene jeg har passer ikke lengre :ler:

Men så har jeg ikke gidda å kjøpt meg noen nye bh'er på sikkert ett år nesten, pga dette her :)

Så NÅ blir det endeliiig etterlengta undertøys shopping!! Wohoo!!

Tipper min kjære gleder seg til å bli med å se under prøvinga ;)

Han hadde allerede planlagt masse av klær og undertøy han skulle kjøpe som han vil jeg skal ha på :ler:

Han har ikke sett de enda siden han er bortreist, men gleder seg om en liten unge sa han :ler:

Ble bursdag og julaften på en dag :fnise:

Skrevet

Lurer på hvordan det går med deg mocky! :)

Det har sikkert gått kjempefint :) Spent å høre på hvordan utfallet ble ! :popcorn:

Du får kose deg med pinex forten ;) Så er det bare å slappe av med tv'n :)

Skrevet
Lurer på hvordan det går med deg mocky! :)

Det har sikkert gått kjempefint :) Spent å høre på hvordan utfallet ble ! :popcorn:

Du får kose deg med pinex forten ;) Så er det bare å slappe av med tv'n :)

Ja lurer og på hvordan det går med morcky??? :klemmer:

Skrevet

Heisann!

Da var det overstått! :D klarer ikke skrive masse akkurat må, men det går fint med meg. Det gjør jæ@&%# vondt nå, men jeg har lagt inn under muskelen. Og kjenner at brystbindet ( eller hva det heter) ligger ganske stramt over mine ømme PUPPER!

Tenk jeg har pupper! Hihi ! Ikke dumt å tenke på nei!

Jeg var ganske kvalm før og spesielt etter op, men fikk med smertestillende og noe mot kvalmen, så da gikk det mye bedre.. Har heldigvis en snill samboer som fungerer litt som sykepleieren min nå;) passer på når jeg skal ta nye tabeletter osv.. :)

kommer inn og gir lyd fra meg imorgen, jeg må opp tidlig igjen da for en kontroll time med sykepleier.. Ganske kjapt, men godt de følger opp :)

Skrevet

Snakket akkurat med sykepleieren, og fikk vite at imorgen blir nok den værste dagen.. :s 

Shit! Gruer meg! Har jo ganske så vondt nå...

Huff !!

Skrevet
Snakket akkurat med sykepleieren, og fikk vite at imorgen blir nok den værste dagen.. :s 

Shit! Gruer meg! Har jo ganske så vondt nå...

Huff !!

Det sa de til meg å.hehe.. men la under muskel jeg å men hadde bare ubehag og litt spreng...

Skrevet
Det sa de til meg å.hehe.. men la under muskel jeg å men hadde bare ubehag og litt spreng...

hehehehe, du må enten være veldig heldig eller ha skikkelig høy smerteterskel :ler:

Jeg var invalid i to uker, la under jeg også

Skrevet
hehehehe, du må enten være veldig heldig eller ha skikkelig høy smerteterskel :ler:

Jeg var invalid i to uker, la under jeg også

En kombinasjon av de to kanskje... hehe.. :) Har jo født to unger uten smertestillende pog jeg syns ikke det var så vondt jeg :) SIkkert jeg som er itt rar :P

Åssen går det med dine da? Har du blitt mykere å sånn eller?

Skrevet
Haha ertene :fnise::fnise: Var som eg skulle sakt det selv :skravle:

hehe, ja men det er jo det som er sant :P

fikk resepten i posten i dag, så i morgen blir det og hente medisin og lese :)

Skrevet

Så spennende å høre med dere alle :)

Jeg har et lite spørsmål til noen som HAR tatt silikon, jeg har lest om dette før, men jeg husker ikke helt hva som ble svart, men det jeg lurer på er om noen av dere har merka sånn "bobling" eller noe sånt i brystet? altså, kjennes ut som om det er sånn luft puffing :P

Går det over etterhvert eller..? :)

Håper ikke det er noe rart :sukk:

Skrevet
hehe, ja men det er jo det som er sant :P

fikk resepten i posten i dag, så i morgen blir det og hente medisin og lese :)

Åjaa skal du det ja? :sjenert: Hmm eg skal bare vaske meg med sånt hibiscrub og det var reseptfritt :) Får vel noe dop når eg kommer på klinikken håper eg :fnise: Kommer til og vere sååå jævlig nervøs..

Skrevet
Heisann!

Da var det overstått! :D klarer ikke skrive masse akkurat må, men det går fint med meg. Det gjør jæ@&%# vondt nå, men jeg har lagt inn under muskelen. Og kjenner at brystbindet ( eller hva det heter) ligger ganske stramt over mine ømme PUPPER!

Tenk jeg har pupper! Hihi ! Ikke dumt å tenke på nei!

Jeg var ganske kvalm før og spesielt etter op, men fikk med smertestillende og noe mot kvalmen, så da gikk det mye bedre.. Har heldigvis en snill samboer som fungerer litt som sykepleieren min nå;) passer på når jeg skal ta nye tabeletter osv.. :)

kommer inn og gir lyd fra meg imorgen, jeg må opp tidlig igjen da for en kontroll time med sykepleier.. Ganske kjapt, men godt de følger opp :)

Huff fatter du sliter nå med smertene,stakker deg :klemmer: Sender trøsteklemmer i massevis :klemmer: Men tenk på det fine resultatet du får :rødme: Tipper du er glad det er over ja :skravle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...