Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Okey så bra og høyre da :) Blei du lagt i full narkose og hvordan opplevde du eventuellt det? :)

De bruker kun full narkose der.

Ikke første gang jeg har vært i narkose så det var ikke noe nytt for meg. Jeg tåler narkose bra, blir ikke kvalm, dårlig eller trøtt etterpå, men det er individuellt.

Alle skjelver mye når de først kommer ut av narkosen, det er helt normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvordan det går med Lenamadden vores??? :sjenert::sjenert:

Skrevet

jeg også lurer :)

lurer på hvordan jeg skal gjøre det med kvitteringen jeg må han med på op dagen.. sto at jeg måtte han kvittering dersom jeg overførte penger på nettbanken, men har ingen skriver :(

Skrevet

lurer på hvordan jeg skal gjøre det med kvitteringen jeg må han med på op dagen.. sto at jeg måtte han kvittering dersom jeg overførte penger på nettbanken, men har ingen skriver :(

Jeg spurte om det samme da printeren vår var ødelagt. Men de sa at så lenge jeg hadde betalt noen dager før op så så de hvem pengene kom i fra..

Skrevet

AVALON har du lyst og sende bilder til meg? :rødme: Hadde vert gøy og se hvordan du ser ut du som heller ikke har lagt inn så sykt mye :fnise: Hadde vert gøy og sette verket til Vanja siden han skal operere meg og :sjenert:

Skrevet

Eg ska ta med alt kontant på opdagen :fnise::fnise: Har solgt en bil så har noe liggende :sjenert:

Skrevet
AVALON har du lyst og sende bilder til meg? :rødme: Hadde vert gøy og se hvordan du ser ut du som heller ikke har lagt inn så sykt mye :fnise: Hadde vert gøy og sette verket til Vanja siden han skal operere meg og :sjenert:

Send en pm med mail adr din så skal jeg se hva jeg kan få gjort.

Vil du ha før bilder også?

Skrevet
Eg ska ta med alt kontant på opdagen :fnise::fnise: Har solgt en bil så har noe liggende :sjenert:

hihi okei :) jeg har alt på sparekonto :D og sto at det ikke var gyldig med internettkvittering :/

Skrevet
Send en pm med mail adr din så skal jeg se hva jeg kan få gjort.

Vil du ha før bilder også?

Mailen er [email protected] :) Det er min manns mail som eg bruker :fnise: Ja veldig fint om du kan sende både før og etter bilder :klemmer: Fikk av Janedoe og å dem var nydelige :rødme: Blir rent forelsket i alle puppene,thiihii :fnise: Gleder meg til det er min tur :jepp::jepp:

Skrevet

Heeeiiiii puppesøstrene minee !! :-D

Nååå er det gjort !! :enig:

Hææreguuuud, det er så GODT å være ferdig, fy og fyy så herlig :D

Ok, skal fortelle litt om dagen min :) :

Sto opp kvart over 6, tok siste dusj med den spesialsåpa(som forresten er som å dusje i sprit..) og tok på meg løse og ledige klær.

Så kom jeg til klinikken, betalte og gikk på venterommet og satte meg.

Så kom legen min, ble med han på kontoret og vi snakka om størrelse og han tok bilder og tegna på meg.

Så kom vi frem til sånn ca rundt 250-300. Han sa han skulle velge den størreslen som såg mest naturlig ut på meg og måtte se an hvor mye jeg hadde plass til.

Så tok jeg av mæ klærne og la meg på op-bordet. Fikk sånn sprøytegreier inni ene handa, var ikke vondt :)

Så lå jeg der da, og tenkte bare "Oh my god, NÅ skjer det" :o

Så fikk jeg sånn der pustemaske, eller surstoff er det vel det heter, så skulle jeg bare puste inn, og jeg tenkte først at "hærreguuud, jeg merker jo ingenting, dette her funker jo ikke da.. "

så sendte de inn sovemedisin i den sprøyta til hånda mi og jeg kjente etterhvert at jeg ble litt svimmel :fnise:

Så det siste jeg sa var " Ååh, hærreguud dette her er jo som å ha vært 3 dager på fylla"

så var jeg borte :ler:

Våkna litt før ett-tia, og var i kjempefin form! :)

Hadde NULL smerter og var ikke dårlig i det hele tatt. Følte meg tipp topp :)

Aldriii sovet så godt i hele mitt liv tror jeg :ler:

Men jeg visste jo ikke hva jeg endte opp med, så spurte legen som kom etterpå, han sa at det ble 300 g, høyprofil :)

Og for å si det slik, jeg eeeersååå fornøyyd!! :skratte:

Hadde ikke forventa meg så "mye", men han mente at det var det som passa mest til kroppen min :)

Så nå er de veldig hoven og øm. Men kjenner ikke så mye smerte, Kun hvis jeg er oppe å går. Men har ligget i ro mesteparten av dagen :)

Sovna i 17 tia og våkna i 19 tia, og sov så godt at jeg hadde heelt glemt at jeg hadde nye pupper ! :fnise:

Så prøvde å reise meg, men jadaa, her var det pupper gitt :P

Haha :D

Men har tatt litt mere smertestillende nå :) For bedøvelsen har begynt å gå ut litt, men det er ikke så ille :)

Åååååå det eersåå godt å være ferdig !! Lurer på åssn de blir etter noen uker når alt begynner å gå seg til :)

Var så glad der jeg lå, at jeg begynte å grine litt når jeg så ned på de :sjenert:

Endelig har jeg PUPPER !!

Ååååh.. Artig å se de :) Fjelltoppene :ler:

Skrevet
Mailen er [email protected] :) Det er min manns mail som eg bruker :fnise: Ja veldig fint om du kan sende både før og etter bilder :klemmer: Fikk av Janedoe og å dem var nydelige :rødme: Blir rent forelsket i alle puppene,thiihii :fnise: Gleder meg til det er min tur :jepp::jepp:

Sånn da var det sendt :)

Skrevet

Gratulerer så mye lenamadde :D SÅ herlig å være ferdig da. Spent å høre på formen i morgen. Kanskje du er så heldig at du ikke får så altfor vondt/spreng.

Skrevet
Gratulerer så mye lenamadde :D SÅ herlig å være ferdig da. Spent å høre på formen i morgen. Kanskje du er så heldig at du ikke får så altfor vondt/spreng.

Hihii, taakk taakk :D Ja, er spent selv på å se hvordan jeg er imårra (:

Spennende for hver dag som går :popcorn:

Men kjenner at det er spreng ja, men har ikke supervondt, men kjennes ut som om jeg har blitt boksa hundre ganger i brystet :P Er litt støl.

Men håper det går over etterhvert :)

Har ihvertfall smertestillende :)

Men nå er det senga, er så trøtt, blir jo heelt narkis av de der tablettene..

:natti: wohoo

Skrevet
Tusen takk :klemmer::klemmer:

Bare hyggelig :)

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅ MYE TIL LENAMADDE :klemmer: Tenk nå er det overstått,og kjempe fint og høre at du har det såpass bra :) Hørtest ut som en veldig fin str :rødme: Hadde du mye pupp fra før av og la du under muskelen?? Har og snakket om 300ml høgprofil :)

Skrevet
GRATULERER SÅÅÅÅ MYE TIL LENAMADDE :klemmer: Tenk nå er det overstått,og kjempe fint og høre at du har det såpass bra :) Hørtest ut som en veldig fin str :rødme: Hadde du mye pupp fra før av og la du under muskelen?? Har og snakket om 300ml høgprofil :)

Taaakkk så myyee Pluske83 :klemmer:

Jaa, tenk, det er overstått :)

Er så rart å tenke på:)

For hver gang jeg sovner og våkner igjen, så har jeg nesten glemt av de nye jentene :fnise:

Utrolig rart å ha pupper altså :P

Har ikke så veldig vondt heller, Kan jo ta pinex forte 1-2 tabletter 4 ganger om dagen, men jeg har bare tatt en sånn tablett idag :)

Så har ikke fryktelig vondt nei.. Men de er så hovne :sjenert:

Håper de blir mykere og litt mere naturlige å se til etter hvert :)

Men ja, jeg er utrolig fornøyd med størrelsen :D

Hadde virkelig ikke forventa 300 g altså, trodde ikke jeg hadde plass til så mye, men tydeligvis :fnise:

Jeg hadde ikke så veldig mye pupp vil jeg si, brukte 75 A i bH, men brukte bh med innlegg, altså sånn push-up da fra H&M.. Og da fylte jeg jo ut bh'en, men kun hvis det var innlegg i de ..

Men nå derimot :enig:

Wæææ, jeg er en C-cup !! :enig:

Det ble lagt over muskel med høyprofil :) Men de ser veldig naturlige ut, ikke noe kanter opp mot brystet eller noe, naturlig fall om man kan si det :)

Ser ut som pupper altså ! Hehe :D

Blir artigere å se de etter noen uker, når hevelsen og ting er litt mer på plass :)

Men det er uvant da, utrooliiig uvant :ler:

De er jo store !!! Er jo vant til erter lissom, men nå har jeg mer enn en håndfull :gjeiper:

Gled deg Pluske83 !! Blir så braa :D

Gleder meg som en unge til å kjøpe bh'er og bikiner :rødme:

Skrevet
Taaakkk så myyee Pluske83 :klemmer:

Jaa, tenk, det er overstått :)

Er så rart å tenke på:)

For hver gang jeg sovner og våkner igjen, så har jeg nesten glemt av de nye jentene :fnise:

Utrolig rart å ha pupper altså :P

Har ikke så veldig vondt heller, Kan jo ta pinex forte 1-2 tabletter 4 ganger om dagen, men jeg har bare tatt en sånn tablett idag :)

Så har ikke fryktelig vondt nei.. Men de er så hovne :sjenert:

Håper de blir mykere og litt mere naturlige å se til etter hvert :)

Men ja, jeg er utrolig fornøyd med størrelsen :D

Hadde virkelig ikke forventa 300 g altså, trodde ikke jeg hadde plass til så mye, men tydeligvis :fnise:

Jeg hadde ikke så veldig mye pupp vil jeg si, brukte 75 A i bH, men brukte bh med innlegg, altså sånn push-up da fra H&M.. Og da fylte jeg jo ut bh'en, men kun hvis det var innlegg i de ..

Men nå derimot :enig:

Wæææ, jeg er en C-cup !! :enig:

Det ble lagt over muskel med høyprofil :) Men de ser veldig naturlige ut, ikke noe kanter opp mot brystet eller noe, naturlig fall om man kan si det :)

Ser ut som pupper altså ! Hehe :D

Blir artigere å se de etter noen uker, når hevelsen og ting er litt mer på plass :)

Men det er uvant da, utrooliiig uvant :ler:

De er jo store !!! Er jo vant til erter lissom, men nå har jeg mer enn en håndfull :gjeiper:

Gled deg Pluske83 !! Blir så braa :D

Gleder meg som en unge til å kjøpe bh'er og bikiner :rødme:

Åhrrr hørest så fint ut:) Du må bare sende bilder så eg får se når du har fått av bandasjen og sånt:) Synest det er så gøy og se bilder og dele erfaringer :klemmer: Hvor lang og tung er du? Eg skal ha under muskelen. Håper det går fint :natti:

Skrevet

Så gøy å virkelig se at man har noe i fronten :) Hadde jo litt selv, men i forhold til resten av meg, så var det ikke mye. Jeg er veldig opptatt av proporsjoner, og nå ser det mye bedre ut :D

Er også veldig fornøyd med mine runde høyprofil som absolutt ikke ser ut som jeg trodde at de skulle (trill runde appelsiner). Puppene mine synes jeg selv ser veldig naturlig ut, og de blir fort mykere skal du se lenamadde.

Merket stor forskjell etter to måneder, for da virket det som om det var noe som skjedde. Trodde de ikke ble mykere etter noen uker, så overraskelsen var stor da de ble enda mykere :)

Skrevet
Åhrrr hørest så fint ut:) Du må bare sende bilder så eg får se når du har fått av bandasjen og sånt:) Synest det er så gøy og se bilder og dele erfaringer :klemmer: Hvor lang og tung er du? Eg skal ha under muskelen. Håper det går fint :natti:

Hihi, ja det skal jeg gjøre vettu :)

Jeg er 168, 50 kg :) Så jeg høres tynn ut sikkert, men jeg er ganske "bred" i overkroppen, så jeg var redd for at 300ml kom til å bli altfor mye, men det ser veldig bra ut :) Og bedre blir det med tiden :popcorn:

Så det kommer til å bli kjempebra for din del også Pluske! Bare gleeed deg ! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...