JaneDoe Skrevet 7. mars 2010 #9621 Skrevet 7. mars 2010 Jeg vil spørre dere som har hatt silikon i noen mndr eller år, hvor lenge var deres pupper ømme? Mine er 7uker, og ømme. Kan ikke si de er noe myke heller, de er mykere på sidene og under puppen enn øverst på puppen. Kan det være muskelen som enda er stram? Jeg liker dem, men av og til blir jeg litt bekymret siden de enda er ømme og ikke noe særlig myke Ring klinikken å hør du:) Mine begynte å bli mykere allerede etter 1,5 - 2 uker så det er stor forskjell.Ømheten var borte etter 4 uker. Da var det bare litt "vondt" i musklene ved tunge løft og mye strekking:) Men som kirurgen min sa, det kan ta alt fra 3 mnd til 1 år før de er som de skal.. Så jeg ville nok ikke bekymra meg så fælt..
JaneDoe Skrevet 7. mars 2010 #9622 Skrevet 7. mars 2010 Sa kirurgen noe om at en del ab str ville forsvinne når du legger under muskelen?? Har hørt så mye om det ser du.. Litt dumt viss en god del forsvinner og en føler en har små Min kirurg sa at noe an størrelsen forsvinner, men jeg veit ikke om det er så mye at det blir merkbart da.
eplekak1 Skrevet 7. mars 2010 #9623 Skrevet 7. mars 2010 Sa kirurgen noe om at en del ab str ville forsvinne når du legger under muskelen?? Har hørt så mye om det ser du.. Litt dumt viss en god del forsvinner og en føler en har små Han sa ingenting om det, men har notert det allerede om ting jeg skal spørre om før op Ja, litt dumt om man føler de ikke blir store nok, eller så store som man hadde tenkt seg :/
pluske83 Skrevet 8. mars 2010 #9624 Skrevet 8. mars 2010 Noen som vett hvor mye Triana Iglesias og Linnie Meister har i puppene?? Triana her jo kjempe pene da :rødme:
eplekak1 Skrevet 8. mars 2010 #9625 Skrevet 8. mars 2010 Noen som vett hvor mye Triana Iglesias og Linnie Meister har i puppene?? Triana her jo kjempe pene da :rødme: står lengre frem i forumet om du leter litt Men hun har pene pupper! ikke for store, og ikke sånn type silikonaktig
lenamadde Skrevet 8. mars 2010 #9626 Skrevet 8. mars 2010 Oj oj oj oj oooooj, DAA nærmer dagen seg her med stormskritt !!! Operasjonen er IMORGEN og allerede ikveld begynner forberedelsene! Idag har jeg vært å fått kjøpt inn alt fra apoteket av medisiner som trengs og en sånn støttebh til etter op. Var såå utroliig rart å kjøpe en treningsbh som er mye større enn det jeg er ! Jeg vet jo enda ikke hvor mye jeg kommer til å ende opp med, om det blir B eller C cup, men jeg tenkte at det er sikkert litt bandasjer åsånt på, så kjøpte C-cupen. Og hvis den er for stor så var det bare å få bytta den sa hu (: Så utrooolig rart å tenke på at jeg imorgen på denne tiden har større pupper ! wææææ Gruer meg ikke like my nå som de siste dagene, men nervene kommer nok sigende etterhvert regner jeg med Håper bare det blir et bra resultat, slik som jeg ønsker ! Natuurlige og større pupper som passer til kroppen min Lurer sånn på åssen det bliiir.. Wæ wæ wæææ
pluske83 Skrevet 8. mars 2010 #9627 Skrevet 8. mars 2010 Oj oj oj oj oooooj, DAA nærmer dagen seg her med stormskritt !!! Operasjonen er IMORGEN og allerede ikveld begynner forberedelsene! Idag har jeg vært å fått kjøpt inn alt fra apoteket av medisiner som trengs og en sånn støttebh til etter op. Var såå utroliig rart å kjøpe en treningsbh som er mye større enn det jeg er ! Jeg vet jo enda ikke hvor mye jeg kommer til å ende opp med, om det blir B eller C cup, men jeg tenkte at det er sikkert litt bandasjer åsånt på, så kjøpte C-cupen. Og hvis den er for stor så var det bare å få bytta den sa hu (: Så utrooolig rart å tenke på at jeg imorgen på denne tiden har større pupper ! wææææ Gruer meg ikke like my nå som de siste dagene, men nervene kommer nok sigende etterhvert regner jeg med Håper bare det blir et bra resultat, slik som jeg ønsker ! Natuurlige og større pupper som passer til kroppen min Lurer sånn på åssen det bliiir.. Wæ wæ wæææ Det kommer til og gå kjempe bra skal du se Husk og komme med full oppdatering så fort du klarer det da Lykke lykke til
pluske83 Skrevet 8. mars 2010 #9628 Skrevet 8. mars 2010 Eg har fått operasjonsdag!!!!! Den store dagen er 28APRIL KL 11 Skrekk blandet fryd JAAAAA
lenamadde Skrevet 8. mars 2010 #9629 Skrevet 8. mars 2010 Eg har fått operasjonsdag!!!!! Den store dagen er 28APRIL KL 11 Skrekk blandet fryd JAAAAA Joda, det går sikkert braaa, legene gjør jo dette hver dag så det er jo null stress :D Blir såå spennendeee !!! Åååå Gratulerer med OP dag!! Da er det klart for din del også Wohoooo ! :-D !!
pluske83 Skrevet 8. mars 2010 #9630 Skrevet 8. mars 2010 Joda, det går sikkert braaa, legene gjør jo dette hver dag så det er jo null stress :D Blir såå spennendeee !!! Åååå Gratulerer med OP dag!! Da er det klart for din del også Wohoooo ! :-D !! Hvor mye var det du skulle legge inn Lenamadde? Ja nå er det bare og vente og telle ned dagene
pluske83 Skrevet 8. mars 2010 #9631 Skrevet 8. mars 2010 Dere som har blitt operert av Vanja Busic hvordan opplevde dere han???? Han skal og gjør min op 28April.... Han sa at dersom du la under muskelen ville ikke noe "forsvinne" av str, Litt merkelig da mange sier noe annet
eplekak1 Skrevet 8. mars 2010 #9632 Skrevet 8. mars 2010 Lykke til begge to :D Venter i spenning på min dag, 25 mars :D :D :D Hvor strengt er det egentlig med denne røykingen?? Står på nettet at man skal være røykfri to uker før, og en uke etter op :rødme: har to dager på og slutte da :/ Hvor mye kostet forresten medisinene du hentet på apoteket??
JaneDoe Skrevet 8. mars 2010 #9633 Skrevet 8. mars 2010 Dere som har blitt operert av Vanja Busic hvordan opplevde dere han???? Han skal og gjør min op 28April.... Han sa at dersom du la under muskelen ville ikke noe "forsvinne" av str, Litt merkelig da mange sier noe annet Det virker som om noe forsvinner tror jeg kirurgen min mente å si. Siden man ikke får den kanten (om man er tynn) o.l.
lenamadde Skrevet 8. mars 2010 #9634 Skrevet 8. mars 2010 Jeg vet ikke helt hvor mye som skal legges inn, for jeg og legen skulle avgjøre det endelig på operasjonsdagen, altså imorgen. Men jeg vil legge frem et forslag rundt 250-300. Tipper det blir rundt der en plass. Men skal hoppe innpå her imorgen så snart jeg er hjemme og kan fortelle hvordan ting ble ;D Jeg eeeer såååå speeent!! Hyler inni meg Håper viirkeliig det blir bra resultat. håper håper håper Men jeg skal si til han at jeg vil ha snittet under brystet, for han sa at de tok det vanligvis rundt brystvorta, men jeg vil heller ha under brystet. Føler det er mindre synlig der og et lite arr kan jeg lett leve med (: Medisinene, altså 1pk smertestillende, 1pk med forebyggende antibiotika for infeksjon og spesial såpe ble ca 300 kroner.. Men lurer på hvor mye av de smertestillende jeg kommer til å trenge. Er jo trekant på de Haha, kommer til å bli helt neddopa!!
Avalon Skrevet 9. mars 2010 #9635 Skrevet 9. mars 2010 Dere som har blitt operert av Vanja Busic hvordan opplevde dere han???? Han skal og gjør min op 28April.... Han sa at dersom du la under muskelen ville ikke noe "forsvinne" av str, Litt merkelig da mange sier noe annet Vanja sa det samme til meg. Jeg var veldig fornøyd med Vanja
Avalon Skrevet 9. mars 2010 #9636 Skrevet 9. mars 2010 Har noen av dere kjøpt bh uten spile fra Victoria Secret? Har så lyst på noen derfra, men liker ikke denne tollen... ca hva har dere evt betalt i toll, og er det slik at man bør bestille en bh som er en str større? F.eks at jeg bør bestille 34C(75c) istedet for 32D? Kjøpte en på salg fra england i 32D, og den var jævlig trang, men cupen var fin... De jeg har sett på VC koster mellom 30-45dollar.....
Cathy30 Skrevet 9. mars 2010 #9637 Skrevet 9. mars 2010 Har noen av dere kjøpt bh uten spile fra Victoria Secret? Har så lyst på noen derfra, men liker ikke denne tollen... ca hva har dere evt betalt i toll, og er det slik at man bør bestille en bh som er en str større? F.eks at jeg bør bestille 34C(75c) istedet for 32D? Kjøpte en på salg fra england i 32D, og den var jævlig trang, men cupen var fin... De jeg har sett på VC koster mellom 30-45dollar..... Å jeg og vil! Hvilken nettside var du på?
Avalon Skrevet 9. mars 2010 #9638 Skrevet 9. mars 2010 Å jeg og vil! Hvilken nettside var du på? Denne http://www2.victoriassecret.com/collection...&rfnbr=4857 men har ingen erfaring med toll, har alltid ungått det
pluske83 Skrevet 9. mars 2010 #9639 Skrevet 9. mars 2010 Vanja sa det samme til meg. Jeg var veldig fornøyd med Vanja Okey så bra og høyre da Blei du lagt i full narkose og hvordan opplevde du eventuellt det?
pluske83 Skrevet 9. mars 2010 #9640 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vet ikke helt hvor mye som skal legges inn, for jeg og legen skulle avgjøre det endelig på operasjonsdagen, altså imorgen. Men jeg vil legge frem et forslag rundt 250-300. Tipper det blir rundt der en plass. Men skal hoppe innpå her imorgen så snart jeg er hjemme og kan fortelle hvordan ting ble ;D Jeg eeeer såååå speeent!! Hyler inni meg Håper viirkeliig det blir bra resultat. håper håper håper Men jeg skal si til han at jeg vil ha snittet under brystet, for han sa at de tok det vanligvis rundt brystvorta, men jeg vil heller ha under brystet. Føler det er mindre synlig der og et lite arr kan jeg lett leve med (: Medisinene, altså 1pk smertestillende, 1pk med forebyggende antibiotika for infeksjon og spesial såpe ble ca 300 kroner.. Men lurer på hvor mye av de smertestillende jeg kommer til å trenge. Er jo trekant på de Haha, kommer til å bli helt neddopa!! Masse lykke til idag,såååå spennende må komme med oppdatering så fort du kan veldig spent på og høre hvordan du opplevde det hele,hvor mye du la inn osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå