Cathy30 Skrevet 5. mars 2010 #9601 Skrevet 5. mars 2010 Åååå så herliig ! :D Jeg blir så spent og glad inni meg når jeg hører(leser) sånne ting :D For jeg skal mest sannsynlig ha over muskel, så regner med at det ikeke kommer til å bli så sinnsyke smerter dagene etterpå. Så håper jeg kan dra på jobb 4 dager etterpå Hvor mye fikk du lagt inn? med tanke på størrelsen du er osv..? Jeg vil også ha myke, naturlige, støøørree(!) puppeeer :D Jeg fikk 280g, Han sto mellom 280 og 300 men på op dagen valgte han 280 for han mente det var mest naturlig. Jeg har alltid hatt 75-80B/C, men etter 2 barn var det ikke så mye igjen i de. Nå har jeg 75/80 C. (alt etter hvilken BH jeg prøver) De er litt større enn det jeg har hatt før barna kom. Dvs. Jag har nok vært i mellom B og C cup før. Mens nå er jeg en full C. Jeg er 169, og veier 61. Kirurgen hadde en ganske grei måte å måle hvilken størrelse som var riktig for min kropp. Han målte rundt hoftene og over brystene mens jeg prøvde forskjellige innlegg i bh'en. Og hvis tallene da blir så noelunde samme er det rett størrelse! Store smerter får du mest sansynlig ikke. Men hvis du får, så får du utskrevet smertestillende. Jeg brukte ikke smertestillende i det hele tatt fordi jeg følte det gikk så greit. Det verste for meg var å sove på ryggen (hater det), og det å reise seg opp fra sengen om morgenen. Ellers gikk det kjempefint! Masse lykke til!
pluske83 Skrevet 5. mars 2010 #9602 Skrevet 5. mars 2010 25 mars.. bare tre uker igjen.. kommer til og ta eeeevigheter hold oss oppdatert når du har vært til kons nr 2 :D LYKKE TIL Jepp skal vere rask med oppdatering 4timer igjen nå og er såå sykt spent Tenker hvor spent eg er på bare en konsultasjon,lurer på hvordan selve op dagen vil bli herregud eg kommer til og dø!!!!
pluske83 Skrevet 5. mars 2010 #9603 Skrevet 5. mars 2010 Jepp skal vere rask med oppdatering 4timer igjen nå og er såå sykt spent Tenker hvor spent eg er på bare en konsultasjon,lurer på hvordan selve op dagen vil bli herregud eg kommer til og dø!!!! OHH MY GOOD JENTER!!!! Nå er eg så j.... i tvil Var som sakt på konsultasjon nr2 idag og han sa noe helt annet en nr1,åhrrr Han eg var hos idag sa med en gang det ikke var vits og legge under muskelen. Noe eg blei litt forfjamset over da eg er liten og tynn. Mens han nr 1 sa under muskelen helt klart. Og han eg var hos idag sa faktisk skulle han lagt under muskelen tror han ikke han hadde fått plass til mer en 230ml Da eg er veldig stram i musklene i brystet pga mye trening. Men over blei vi enige om 300ml Er så itvil hvilken plass,hva mener dere jenter????? Nr1: 300ml under muskel high profile og nr2 300ml over muskel normale runde proteser. Er jo et pluss at legger en over så vil ikke litt av str "forsvinne"
eplekak1 Skrevet 5. mars 2010 #9604 Skrevet 5. mars 2010 OHH MY GOOD JENTER!!!! Nå er eg så j.... i tvil Var som sakt på konsultasjon nr2 idag og han sa noe helt annet en nr1,åhrrr Han eg var hos idag sa med en gang det ikke var vits og legge under muskelen. Noe eg blei litt forfjamset over da eg er liten og tynn. Mens han nr 1 sa under muskelen helt klart. Og han eg var hos idag sa faktisk skulle han lagt under muskelen tror han ikke han hadde fått plass til mer en 230ml Da eg er veldig stram i musklene i brystet pga mye trening. Men over blei vi enige om 300ml Er så itvil hvilken plass,hva mener dere jenter????? Nr1: 300ml under muskel high profile og nr2 300ml over muskel normale runde proteser. Er jo et pluss at legger en over så vil ikke litt av str "forsvinne" jeg er også tynn, så har derfor valgt og legge under muskel for ett mer naturlig resultat. Har to veninner som også har operert. ene under og andre over muskel, begge veldig tynne, og man ser STOOR forskjell. har fått sett og kjent på begge to, så derfor ble mitt valg om under muskel enkelt skjønner det er vanskelig siden man skal leve med det resten av livet, men har tenkt på dette i over ett år, å er nå blitt 100% enig med meg selv, og hva jeg vil :D men det er jo forskjell på oss mennesker, så andre kan jo bli veldig fornøyde med ett annet valg. Lykke til med avgjørelsen, og stol på magefølelsen
Rødtoppen86 Skrevet 5. mars 2010 #9605 Skrevet 5. mars 2010 Skal ikke være enkelt å bestemme seg nei. For meg var valget enkelt i og med at jeg hadde litt bryster fra før av, så det ble over. Har veldig høy profil og runde proteser. Ble litt skremt først når jeg hørte det, men resultatet ble kjempebra. Jeg tenker at hvis man er veldig tynn og ikke har noen ting fra før av, så er det bedre å ha under muskel?
pluske83 Skrevet 5. mars 2010 #9606 Skrevet 5. mars 2010 jeg er også tynn, så har derfor valgt og legge under muskel for ett mer naturlig resultat. Har to veninner som også har operert. ene under og andre over muskel, begge veldig tynne, og man ser STOOR forskjell. har fått sett og kjent på begge to, så derfor ble mitt valg om under muskel enkelt skjønner det er vanskelig siden man skal leve med det resten av livet, men har tenkt på dette i over ett år, å er nå blitt 100% enig med meg selv, og hva jeg vil :D men det er jo forskjell på oss mennesker, så andre kan jo bli veldig fornøyde med ett annet valg. Lykke til med avgjørelsen, og stol på magefølelsen Hva mener du med STOR FORSJKELL?? Huff er sååå itvil og eg har tenkt på dette i 8år nå
pluske83 Skrevet 5. mars 2010 #9607 Skrevet 5. mars 2010 Skal ikke være enkelt å bestemme seg nei. For meg var valget enkelt i og med at jeg hadde litt bryster fra før av, så det ble over. Har veldig høy profil og runde proteser. Ble litt skremt først når jeg hørte det, men resultatet ble kjempebra. Jeg tenker at hvis man er veldig tynn og ikke har noen ting fra før av, så er det bedre å ha under muskel? Jaaa var akkurat det eg og trodde at tynn er under muskelen så absolutt men han sa noe annet Eg har litt pupp fra før det har eg jo Kanskje en stor 75a eller 70b Sa og at legger du under så vil liksom protesen stå akkurat der du sette den pga muskelen og med alderen vil jo brystet sige på en måte og da ville protesen henge igjen oppe i muskelen. Så da såg det veldig rart ut sa han?!
Rødtoppen86 Skrevet 5. mars 2010 #9608 Skrevet 5. mars 2010 Jaaa var akkurat det eg og trodde at tynn er under muskelen så absolutt men han sa noe annet Eg har litt pupp fra før det har eg jo Kanskje en stor 75a eller 70b Sa og at legger du under så vil liksom protesen stå akkurat der du sette den pga muskelen og med alderen vil jo brystet sige på en måte og da ville protesen henge igjen oppe i muskelen. Så da såg det veldig rart ut sa han?! Har hørt om uttrykket double bubble: http://www.locateadoc.com/articles/breast-...ubble-1367.html Tror ikke det er så ille som han skal ha det til, men noen opplever å få det enten like etter operasjonen eller lenge etter. Tror ikke de hadde lagt så mange implantater under muskel hvis dette var et stort problem. Jeg tror det viktigste er hvor flink kirurgen er å plassere implantatet. De skal være flinke til å lage en lomme hvor implantatet skal ligge osv. Er ikke bare å slenge det inn der for å si det slik hehe Har jammen sett myyye rart på de amerikanske sidene, men så er det ikke så strengt i amerika når det kommer til kirurger som utfører slike operasjoner.
eplekak1 Skrevet 5. mars 2010 #9609 Skrevet 5. mars 2010 Hva mener du med STOR FORSJKELL?? Huff er sååå itvil og eg har tenkt på dette i 8år nå De begge to er veldig tynne. nr 1 har 300ml over muskel, og kjennes og ser veldig fake ut. nr 2 har 325ml under muskel, og er mye mykere og mer naturlig og se på Jeg synes hvertfall det er stor forskjell på de to. er du blitt noe klokere med ditt valg da?
eplekak1 Skrevet 5. mars 2010 #9610 Skrevet 5. mars 2010 Har hørt om uttrykket double bubble: http://www.locateadoc.com/articles/breast-...ubble-1367.html Tror ikke det er så ille som han skal ha det til, men noen opplever å få det enten like etter operasjonen eller lenge etter. Tror ikke de hadde lagt så mange implantater under muskel hvis dette var et stort problem. Jeg tror det viktigste er hvor flink kirurgen er å plassere implantatet. De skal være flinke til å lage en lomme hvor implantatet skal ligge osv. Er ikke bare å slenge det inn der for å si det slik hehe Har jammen sett myyye rart på de amerikanske sidene, men så er det ikke så strengt i amerika når det kommer til kirurger som utfører slike operasjoner. Ikke strengt i usa???? de saksøker jo hverandre for ingenting der borte, så de er veldig forsiktige med hva de gjør osv. mye tryggere å gå ut å spise i amerika enn i norge pga lover og regler. det har jo i mange år vært forbudt med silikoninnlegg der siden de ikke viste 100% sikkert at det ikke var skadelig, så de kunne bli saksøkt hvis de brukte det og det skjedde noe
Rødtoppen86 Skrevet 5. mars 2010 #9611 Skrevet 5. mars 2010 Det jeg mente var at det virker som om det er veldig enkelt å bli plastikkirurg der borte og starte opp sitt eget firma. De har jo noe som heter Board Certified hvor pasientene kan sjekke om deres kirurg er på den listen. Er slettes ikke alle legene som er board certified, men mange som lar seg operere av de kirurgene som ikke er det. Er fullstendig klar over at man kan saksøke for alt mulig i USA, og derfor har de jo all verdens advarsler på alt slik at det nesten ikke skal være mulig å saksøke. Feks står det vel på en pappkaffekopp at man må være forsiktig, for det går an å brenne seg på kaffen siden den er varm.
pluske83 Skrevet 6. mars 2010 #9612 Skrevet 6. mars 2010 De begge to er veldig tynne. nr 1 har 300ml over muskel, og kjennes og ser veldig fake ut. nr 2 har 325ml under muskel, og er mye mykere og mer naturlig og se på Jeg synes hvertfall det er stor forskjell på de to. er du blitt noe klokere med ditt valg da? ÅHHRRR nei har ikke blitt noe klokere men er enig med deg med det under muskelen Var sååå siker på at han nr2 og sa at eg måtte ha under pga eg er så tynn så sa han at han ville tatt over Men føler det er så forskjellig. Enten så liker kirurgen på en måte og legge under muskel eller så liker en det ikke,hmm, han eg var hos igår kunne ikke forstå at så mange la under men det har jo noe med og gjør hvordan en ser ut.
eplekak1 Skrevet 6. mars 2010 #9613 Skrevet 6. mars 2010 ÅHHRRR nei har ikke blitt noe klokere men er enig med deg med det under muskelen Var sååå siker på at han nr2 og sa at eg måtte ha under pga eg er så tynn så sa han at han ville tatt over Men føler det er så forskjellig. Enten så liker kirurgen på en måte og legge under muskel eller så liker en det ikke,hmm, han eg var hos igår kunne ikke forstå at så mange la under men det har jo noe med og gjør hvordan en ser ut. Ja, jeg har hvertfall bestemt meg for og legge under muskel, siden kirurgen anbefalte det for ett mest naturlig look og me tanke på den forskjellen jeg har sett på mine to veninner. Har også lest meg fram til at det er mindre sjangs for kapsling hvis man legger under muskel. men så er det jo en god del verre smerter
pluske83 Skrevet 6. mars 2010 #9614 Skrevet 6. mars 2010 Ja, jeg har hvertfall bestemt meg for og legge under muskel, siden kirurgen anbefalte det for ett mest naturlig look og me tanke på den forskjellen jeg har sett på mine to veninner. Har også lest meg fram til at det er mindre sjangs for kapsling hvis man legger under muskel. men så er det jo en god del verre smerter Ja det er jo sant at det er mindre sjangs for det og det er jo kjempe flott Er ganske redd for kapsling for og si det sånt Hvor stor var du og hvor mye skulle du legge inn? Føler meg mest siker på og legge under. Skal ta litt tlf rundt på Mandag og høre med di forskjellig klinikkene om hva di synst
pluske83 Skrevet 6. mars 2010 #9615 Skrevet 6. mars 2010 Submuscular eller noe sånt er det under muskel?? :gjeiper:
Avalon Skrevet 6. mars 2010 #9616 Skrevet 6. mars 2010 Submuscular eller noe sånt er det under muskel?? :gjeiper: Ja
Avalon Skrevet 6. mars 2010 #9617 Skrevet 6. mars 2010 Jeg vil spørre dere som har hatt silikon i noen mndr eller år, hvor lenge var deres pupper ømme? Mine er 7uker, og ømme. Kan ikke si de er noe myke heller, de er mykere på sidene og under puppen enn øverst på puppen. Kan det være muskelen som enda er stram? Jeg liker dem, men av og til blir jeg litt bekymret siden de enda er ømme og ikke noe særlig myke
eplekak1 Skrevet 6. mars 2010 #9618 Skrevet 6. mars 2010 Ja det er jo sant at det er mindre sjangs for det og det er jo kjempe flott Er ganske redd for kapsling for og si det sånt Hvor stor var du og hvor mye skulle du legge inn? Føler meg mest siker på og legge under. Skal ta litt tlf rundt på Mandag og høre med di forskjellig klinikkene om hva di synst 176cm og 63 kg. liten a, skal legge 300ml under muskel Du må jo selv vurdere for og imot de forskjellige mulighetene, men tror under muskel er det beste, også med tanke på framtiden
chess85 Skrevet 6. mars 2010 #9619 Skrevet 6. mars 2010 Jeg vil spørre dere som har hatt silikon i noen mndr eller år, hvor lenge var deres pupper ømme? Mine er 7uker, og ømme. Kan ikke si de er noe myke heller, de er mykere på sidene og under puppen enn øverst på puppen. Kan det være muskelen som enda er stram? Jeg liker dem, men av og til blir jeg litt bekymret siden de enda er ømme og ikke noe særlig myke mine er bare 2,5uke, så kan ikke svare på det.. men du skal ikke ringe klinikken og få dem til å ta en titt da? Skader ikke å ringe i hvertfall
pluske83 Skrevet 7. mars 2010 #9620 Skrevet 7. mars 2010 176cm og 63 kg. liten a, skal legge 300ml under muskel Du må jo selv vurdere for og imot de forskjellige mulighetene, men tror under muskel er det beste, også med tanke på framtiden Sa kirurgen noe om at en del ab str ville forsvinne når du legger under muskelen?? Har hørt så mye om det ser du.. Litt dumt viss en god del forsvinner og en føler en har små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå