Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe, takk.. De blir kanskje litt mer unaturlig neste gang :P Men de jeg har nå passer veldig godt til kroppen. hehe.. De andre blir nok litt store, men det blir fint med større omkrets:P

Hehe stemmer det :) Gleder meg på Fredag,da skal eg på konsultasjon nr2 :) Er så spent på hva di sier der i forhold til den andre plassen eg var :) Tenker pupper 24t i døgnet nå,føler meg litt småsyk i hodet :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Okey eg sluttet for ca 6mnd siden så i April vil det bli rundt 7-8mnd :kgbaby: Ser du pg skal ha under muskelen.. Huff vi må trøste hverandre når vi er ferdige og komme med gode råd og tanker :skravle: Har hørt det er en del vondere men får et bra resultat :rødme: Har legene sakt noe til deg om at noen prosent av implantatet vil forsvinne når du legger under?? :filer: Han ene eg var hos sa blankt nei men mange sier det morsatte at muskelen på en måte presser protesene ut :)

Har også hørt at feks 300 under muskel ser minder ut enn 300 over muskel, siden musklen på en måte gjemmer unna litt. man får jo ikke samme kanten på øversiden.. gleder meg så mye at jeg går nesten i min egen verden hver dag ;) huff...

Skrevet
nei formen har vært veldig bra hele veien i grunn, ikke hatt mye vondt..

Vært oppegående hele veien, kun de 2 første dagene som gjorde meg en del hemmet siden det kjennes ut som man er syykt støl..

ikke enkelt å gjøre noe uten å spenne musklene i brystet.. hehe

i natt har jeg sovet veldig godt, snudd meg rundt uten å merke noe som helst..

i morgen er det to uker siden og tapen skal av..

:klemmer: det er bare å glede seg!

de har alltid sett fine ut, ingen unaturlige fasonger siden den er under muskel, eneste er jo at de ser litt "sprengt" ut.. men det er jo fordi dem har vært hovene og siden muskelen har vært spent..

Håper de slipper så mye som mulig snart så dem blir mykere :)

jeg opererte en onsdag og var på jobb mandagen igjen.. (har kontor jobb)

okei, jeg har tung jobb med mye løft, så blir to uker borte fra jobb i første omgang. har mulighet til og bli plassert på kontor om det ikke holder :) håper bare jeg blir like fornøyd som det ser ut som alle dere andre er :D

Skrevet
okei, jeg har tung jobb med mye løft, så blir to uker borte fra jobb i første omgang. har mulighet til og bli plassert på kontor om det ikke holder :) håper bare jeg blir like fornøyd som det ser ut som alle dere andre er :D

Har og en tung jobb og skal ha fri i 8uker :):) tror det holder gitt :ler:

Skrevet

Skal i komfirmasjon 10dager etter op får eg den dagen eg vil ha op. Tror dere det går grei? :lur: Er ingen som vett eg skal gjøre det og har en liten datter på 10mnd som eg må ha med og blir nøtt til og løfte :sukk::sukk: Redd det ikke skal gå så greit... Hva tror dere? :lete:

Skrevet
Skal i komfirmasjon 10dager etter op får eg den dagen eg vil ha op. Tror dere det går grei? :lur: Er ingen som vett eg skal gjøre det og har en liten datter på 10mnd som eg må ha med og blir nøtt til og løfte :sukk::sukk: Redd det ikke skal gå så greit... Hva tror dere? :lete:

ÅHHHRRR det er sååå sykt lite liv her :tristbla::tristbla::tristbla::tristbla::snurt::snurt:

Skrevet

Åhh, plusken hehe :) Skal nok klare deg greit i konfirmasjonen så lenge du ikke skal gjøre noe svært anstrengende.

For å si det slik så var jeg tilbake på jobb etter litt over to uker, og jeg jobber med små barn under 3 år.

Det gikk veldig greit, var svært forsiktig med løfting og unngikk å bruke brystmusklene for mye.

Brystene mine er helt fine og myke nå over ett år etter, så jeg tror du skal klare deg bra.

Kan bli veldig tungt de første dagene-uken, men etter det blir alt lettere og lettere.

Skifte bleie og sånt på barnet ditt kan du gjøre på gulvet den første tiden, men jeg håper du har hjelp iallefall de tre første dagene etter operasjon.

Skrevet

Hei hei alle sammen (:

Oj, nå er det lenge siden jeg har skrevet noe her.. :)

Jeg som mange andre her skal få brystforstørrelse, og jeg skulle faktisk få min ifjor den 30 juni, men dagen før operasjonen så trakk jeg meg, fordi jeg hadde tvil, så jeg fant ut at det beste på det tidspunktet var å trekke meg og heller gjøre det når jeg var helt heeelt sikker på at jeg ville gjennomføre det.

Men nå, ett år etter min første konsultasjon skal jeg faktisk under kniven og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal gjennomføre det.

Etter ca 2 uker at jeg hadde trukket meg fra den første operasjonen, begynte jeg å angre meg, og skulle ønske at jeg hadde gjort det likevel, bare for å bli ferdig med det fordi jeg gikk faktisk i nesten ett år å tenkte på det hver dag om hvorfor jeg ikke gjorde det likevel.

Men nå har jeg bestemt meg, at NÅ skal jeg viirkelig gjøre det :)

Tror det som skremmer meg mest er selve operasjonen ettersom jeg aldri har vært innlagt på sykehus eller operert noe som helst før.

Aldri hatt narkose eller noe.. Men snart er dagen her :)

Jeg er utroliig spent på hvordan resultatet kommer til å bli og hvor fort jeg kommer meg etter operasjonen :)

Og den store dagen nærmer seg med stormskritt, 9 mars er dagen ! :enig:

Grugleder meg kjenner jeg. Men må kjøpe inn trenings BH og alt det der medisinske :)

Håper ikke det blir altfor dyrt.. :sjenert:

For de som ikke vet, så litt om meg:

168 cm, 50 kg, 75 A og 21 år :)

Jeg har ikke peiling på hvor mye legen vil gi meg.. Skulle finne det ut på op.dagen :)

Men jeg vil ha et naturlig, men "sporty" utseende om dere skjønner, så hvor mye jeg må legge inn for å evt. få en liten C vet jeg ikke. Noen som har peiling ? :)

Jeg ville nok trodd rundt 250-325, hadde sikkert blitt passelig :)

Wææææ, jeg gleder meg sånn til å få det overstått endeliig !! :jepp:

Skrevet
Hei hei alle sammen (:

Jeg som mange andre her skal få brystforstørrelse, og jeg skulle faktisk få min ifjor den 30 juni, men dagen før operasjonen så trakk jeg meg, fordi jeg hadde tvil, så jeg fant ut at det beste på det tidspunktet var å trekke meg og heller gjøre det når jeg var helt heeelt sikker på at jeg ville gjennomføre det.

Men nå, ett år etter min første konsultasjon skal jeg faktisk under kniven og nå har jeg bestemt meg for at jeg skal gjennomføre det.

Etter ca 2 uker at jeg hadde trukket meg fra den første operasjonen, begynte jeg å angre meg, og skulle ønske at jeg hadde gjort det likevel, bare for å bli ferdig med det fordi jeg gikk faktisk i nesten ett år å tenkte på det hver dag om hvorfor jeg ikke gjorde det likevel.

Tror det som skremmer meg mest er selve operasjonen ettersom jeg aldri har vært innlagt på sykehus eller operert noe som helst før.

Jeg er utroliig spent på hvordan resultatet kommer til å bli og hvor fort jeg kommer meg etter operasjonen :)

Grugleder meg kjenner jeg. Men må kjøpe inn trenings BH og alt det der medisinske :)

Jeg har ikke peiling på hvor mye legen vil gi meg.. Skulle finne det ut på op.dagen :)

Men jeg vil ha et naturlig, men "sporty" utseende om dere skjønner, så hvor mye jeg må legge inn for å evt. få en liten C vet jeg ikke. Noen som har peiling ? :)

Heisann!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Jeg gikk også å tenkte mye før operasjonen. Syns det var skummelt at jeg måtte i narkose for første gang i mitt liv osv. Men det gikk så utrolig bra! Jeg våknet etter op og var i fin form. I dag er det faktisk 2 uker siden! Jeg tok op på torsdagen og var på jobb på mandagen. Ikke er det vondt heller. Bare ubehagelig til man får av bandasjen.

Jeg lot kirurgen avgjøre hvor mye jeg skulle få. Sa til han at jeg ikke ville det skulle se fake ut, men naturlig til min kropp)

Nå etter 2 uker er puppene myke og ser naturlige ut til min kropp.

Gled Deg!

Skrevet

Hei :) ny her...

Jeg lurte litt på om det er noen her inne som har tatt silikon hos mjøskirurgene?

eller nobel clinik? :)

Skrevet
Åhh, plusken hehe :) Skal nok klare deg greit i konfirmasjonen så lenge du ikke skal gjøre noe svært anstrengende.

For å si det slik så var jeg tilbake på jobb etter litt over to uker, og jeg jobber med små barn under 3 år.

Det gikk veldig greit, var svært forsiktig med løfting og unngikk å bruke brystmusklene for mye.

Brystene mine er helt fine og myke nå over ett år etter, så jeg tror du skal klare deg bra.

Kan bli veldig tungt de første dagene-uken, men etter det blir alt lettere og lettere.

Skifte bleie og sånt på barnet ditt kan du gjøre på gulvet den første tiden, men jeg håper du har hjelp iallefall de tre første dagene etter operasjon.

Ja okey det hørtest greit ut :) Heldig du som er ferdig med op og alt er bare fryd og gammen :) Treger du noen gang på at du la inn silikon eller er det det beste du har gjort noen gang? :)

Skrevet
Hei hei alle sammen (:

Åhrr du er heldig allså det er jo ikke lenge til :rødme: Men fatter at du grue gleder deg. Min op er ikke før i slutten av neste mnd. Skal på konsultasjon nr2 imorgen før eg bestiller tid til op på Mandag :romeo: Gleeer meg masse til og høre hvor mye du får lagt inn da vi 2 er ganske like i kroppsfasong :fnise: Eg håper på 350ml. Men er 5kg tyngre en deg :fnise:

Skrevet
Ja okey det hørtest greit ut :) Heldig du som er ferdig med op og alt er bare fryd og gammen :) Treger du noen gang på at du la inn silikon eller er det det beste du har gjort noen gang? :)

Jeg er superfornøyd med mine, og angrer absolutt ikke. Bruker å se på før-bilder noen gang, og da kjenner jeg bare hvor herlig det er å ha disse "nye" puppene. Var ikke helt flat fra før av, men de passet ikke til resten av kroppen og de var skjeve.

Det eneste som er "feil" er at jeg ikke fikk tilbake følelsen under brystene (noe som ikke gjør noe) og det venstre brystet kan noen ganger være litt ømt på en måte, men det er så lite at jeg ikke bryr meg. Begge puppene er like myke og bevegelige, foruten om når jeg ligger flatt :P Men hva gjør vel det når jeg i utgangspunktet ikke hadde noe før da jeg lå på rygg.

Er kjempeglad for at jeg ikke har fått noe komplikasjoner, for det jeg har er ingenting i forhold til hva som kan skje :)

Skrevet
Jeg er superfornøyd med mine, og angrer absolutt ikke. Bruker å se på før-bilder noen gang, og da kjenner jeg bare hvor herlig det er å ha disse "nye" puppene. Var ikke helt flat fra før av, men de passet ikke til resten av kroppen og de var skjeve.

Det eneste som er "feil" er at jeg ikke fikk tilbake følelsen under brystene (noe som ikke gjør noe) og det venstre brystet kan noen ganger være litt ømt på en måte, men det er så lite at jeg ikke bryr meg. Begge puppene er like myke og bevegelige, foruten om når jeg ligger flatt :P Men hva gjør vel det når jeg i utgangspunktet ikke hadde noe før da jeg lå på rygg.

Er kjempeglad for at jeg ikke har fått noe komplikasjoner, for det jeg har er ingenting i forhold til hva som kan skje :)

Jepp det er helt sant :) Håper eg ikke får kapsling,er livredd for det :sukk::sukk: Men er det mindre sjangs for og få kapsling når du legger under muskelen?? :lur:

Skrevet
Jepp det er helt sant :) Håper eg ikke får kapsling,er livredd for det :sukk::sukk: Men er det mindre sjangs for og få kapsling når du legger under muskelen?? :lur:

Hehe, har hørt at noen mener det, men jeg tror ærlig talt det er genene som avgjør. Som de sier, så får jo alle en eller annen grad for kapsling, bare at noen får grad en, to, tre eller fire hvor fire er den verste.

Skrevet

Hadde dere med dere noen operasjonsdagen? eller var dere alene og tok taxi derfra?

Kjenner ikke mange i oslo, men har en veninne jeg skal bo hos. Hun er på forelesning den dagen, så må nok belage meg på buss dit, og taxi hjem..

går med konstant sommerfugler i magen og kan nesten ikke vente :ler: :rødme:

tenker en del på smerter etterpå, og ent komplikasjoner :/

Skrevet
Hadde dere med dere noen operasjonsdagen? eller var dere alene og tok taxi derfra?

Kjenner ikke mange i oslo, men har en veninne jeg skal bo hos. Hun er på forelesning den dagen, så må nok belage meg på buss dit, og taxi hjem..

går med konstant sommerfugler i magen og kan nesten ikke vente :ler: :rødme:

tenker en del på smerter etterpå, og ent komplikasjoner :/

Når var det du skulle i ilden? :) Det ordner seg nok skal du se. Mannen min skal kjøre meg inn på selve dagen :) Skal på konsultasjon nr2 imorgen og gaaaalllll gleder meg bare til det vett du :rødme: Så skal eg bestille tid på Mandag til selve op :) Åhhrrr dette er så sykt spennende :) Tenker og mye på smerter og eventuelle komplikasjoner :lete:

Skrevet
Heisann!

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Jeg gikk også å tenkte mye før operasjonen. Syns det var skummelt at jeg måtte i narkose for første gang i mitt liv osv. Men det gikk så utrolig bra! Jeg våknet etter op og var i fin form. I dag er det faktisk 2 uker siden! Jeg tok op på torsdagen og var på jobb på mandagen. Ikke er det vondt heller. Bare ubehagelig til man får av bandasjen.

Jeg lot kirurgen avgjøre hvor mye jeg skulle få. Sa til han at jeg ikke ville det skulle se fake ut, men naturlig til min kropp)

Nå etter 2 uker er puppene myke og ser naturlige ut til min kropp.

Gled Deg!

Åååå så herliig ! :D Jeg blir så spent og glad inni meg når jeg hører(leser) sånne ting :D

For jeg skal mest sannsynlig ha over muskel, så regner med at det ikeke kommer til å bli så sinnsyke smerter dagene etterpå. Så håper jeg kan dra på jobb 4 dager etterpå :)

Hvor mye fikk du lagt inn? med tanke på størrelsen du er osv..? :)

Jeg vil også ha myke, naturlige, støøørree(!) puppeeer :D

Skrevet
Åhrr du er heldig allså det er jo ikke lenge til :rødme: Men fatter at du grue gleder deg. Min op er ikke før i slutten av neste mnd. Skal på konsultasjon nr2 imorgen før eg bestiller tid til op på Mandag :romeo: Gleeer meg masse til og høre hvor mye du får lagt inn da vi 2 er ganske like i kroppsfasong :fnise: Eg håper på 350ml. Men er 5kg tyngre en deg :fnise:

Hehee, jaAAaa jeg gleder meg kjempesuuuper mye til å få det overstått!! :D TENK å kunne ha på seg bikini i sommer og ikke føle seg flau eller noe, men bare Nyyyyte sommern uten å bry seg:D

Blir ganske haWt tror jeg :fnise:

Jaa, nå er det ikke lenge igjen før det skjeer (:

Men jeg vil nok ha snittet under brystet.. Klarer meg fint med et lite arr under der, vil nok ikke vises så mye ettersom det faktisk blir skyggeområde ;):ler:

såå blir spennende å finne ut hvor mye jeg får lagt inn :D

Skrevet
Når var det du skulle i ilden? :) Det ordner seg nok skal du se. Mannen min skal kjøre meg inn på selve dagen :) Skal på konsultasjon nr2 imorgen og gaaaalllll gleder meg bare til det vett du :rødme: Så skal eg bestille tid på Mandag til selve op :) Åhhrrr dette er så sykt spennende :) Tenker og mye på smerter og eventuelle komplikasjoner :lete:

25 mars.. bare tre uker igjen.. kommer til og ta eeeevigheter :P

hold oss oppdatert når du har vært til kons nr 2 :D

LYKKE TIL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...