Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Heihei! Jeg har nesten samme mål som deg, 175/60kg/70a og skal også ha 300 under muskel. Han skal prøve å få til 325 itillegg da så d håper jeg på;)

Jeg ønsker også ett naturlig utseende så jeg skal gå for anatomiske, så d hb jeg blir bra! du da, tenkt på noe bestemt form du? Vil veldig anbefale Nobel Clinic og Dr.lykke der, veldig profesjonelle og flott sted.de er visst ledende i norge på plastikk kirugi:) Når du vil operere deg? Helt enig, teller vilt ned til endelig å få litt pupper.tenk sommer og bikini med pupper!jippi :fnise:

lykke til videre med konsultasjon og avgjørelsen :)

tenkte i løpet av mars/april. kommer litt ann på hvor lang ventetid det er. bor 100mil unna også, så må reise med fly og bo på hotell. kan fort bli en dyr affære, men håper det blir verdt det :) ser de er billigere på nobel clinic, men har forelsket meg i garantien de har der som ingen andre har.. ikke helt lett, men tror jeg må gå for førsteintrykket :) har du vært til flere konsultasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
tenkte i løpet av mars/april. kommer litt ann på hvor lang ventetid det er. bor 100mil unna også, så må reise med fly og bo på hotell. kan fort bli en dyr affære, men håper det blir verdt det :) ser de er billigere på nobel clinic, men har forelsket meg i garantien de har der som ingen andre har.. ikke helt lett, men tror jeg må gå for førsteintrykket :) har du vært til flere konsultasjoner?

Ser den, men har undersøkt på nettet o.l og det er lite negativt å finne om klinikken og jeg syntes de virker veldig dyktige:) Så jeg har bare vært på konsultasjon der. 2 ganger, for å bestemme meg helt, og nå er det operasjon 9 april, etter påsken, så det blir bra!:)

Skrevet
Ser den, men har undersøkt på nettet o.l og det er lite negativt å finne om klinikken og jeg syntes de virker veldig dyktige:) Så jeg har bare vært på konsultasjon der. 2 ganger, for å bestemme meg helt, og nå er det operasjon 9 april, etter påsken, så det blir bra!:)

Hvorfor er det egentlig 3.800kr dyrere på fornebuklinikken enn på nobel???

reiser på ferie i slutten av april, så hadde håpet å være klar til da:) Men venter på selvangivelsen for og se hvor mye av feriepengene som må gå til pupper.. håpehåpe på og få igjen noen kroner :fnise:

Hvordan har dere gjort det med jobben? tatt ferie? permisjon uten lønn? Har tilogmed hørt noen som går til legen og lyver om vondt i ryggen for og få sykemelding...

Skrevet
Hvorfor er det egentlig 3.800kr dyrere på fornebuklinikken enn på nobel???

reiser på ferie i slutten av april, så hadde håpet å være klar til da:) Men venter på selvangivelsen for og se hvor mye av feriepengene som må gå til pupper.. håpehåpe på og få igjen noen kroner :fnise:

Hvordan har dere gjort det med jobben? tatt ferie? permisjon uten lønn? Har tilogmed hørt noen som går til legen og lyver om vondt i ryggen for og få sykemelding...

Jeg har hørt mye rart om Nobel. Surrete kirurger ol. Men man hører jo mest om det negative. Prisen kan være noe dyrere på Fornebu pga garabtien de har..

Jeg tok ut 2 uker ferie da jeg fikk mine nye pupper... Men siden jeg har en veldig tung og belastende jobb med MYE lft så blei jeg sjukemeldt i 4 uker detter det også... Var jo ikke vondt, menjeg fikk ikke løfta tungt uten at det blei vondt, og det er greit å være forsiktig med løft o.l.. hehe

Skrevet
jepp, men det høres nok bra ut... :jepp:

operert der selv, dem er kjempe hyggelig og tar seg tid til deg.. Var innom coluseumsklinikken i oslo også, men følte de var mer opptatt av å få dette unnagjort enn å bruke ekstra tid på deg så du var fornøyd..

forklarte og viste godt gjorde dem også på fornebu..

jeg var en 75b og oppererte inn 300cc for 1,5 uke siden..

er kjempe fornøyd..

de sa jeg kunne få 325cc, for å "tøye" strikken litt, men jeg hadde ikke lyst til det så ble 300.

jeg er 172cm og 65kg.

lykke til :klemmer:

Takk! Bra at du ble fornøyd da :) hvordan er formen nå? og hvordan ser de ut etter 1,5 uke? vil ha inn så mye det er plass til, uten at det ser fake ut, så tror 300 blir passe. er bare redd jeg vil angre etterpå, og heller skulle ønske jeg tok 325 feks. siden noe forsvinner under muskelen :sukk:

Skrevet
Jeg har hørt mye rart om Nobel. Surrete kirurger ol. Men man hører jo mest om det negative. Prisen kan være noe dyrere på Fornebu pga garabtien de har..

Jeg tok ut 2 uker ferie da jeg fikk mine nye pupper... Men siden jeg har en veldig tung og belastende jobb med MYE lft så blei jeg sjukemeldt i 4 uker detter det også... Var jo ikke vondt, menjeg fikk ikke løfta tungt uten at det blei vondt, og det er greit å være forsiktig med løft o.l.. hehe

Har også en jobb med mye løft og tungt arbeid, så vil ikke ta sjansen med og ødelegge noe med og gå for tidlig på jobb igjen etter op. lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det med jobben da.. vil ikke fortelle noen om opeasjonen, synes det er en privatsak, og orker ikke masse snakk om meg i gangene osv. åsså er det jo disse pengene da. hva gjør de fleste? sparer, bruker feriepenger eller tar opp lån? skal på ferie i mai så sparer jo masse til den allerede :)

Skrevet
Har også en jobb med mye løft og tungt arbeid, så vil ikke ta sjansen med og ødelegge noe med og gå for tidlig på jobb igjen etter op. lurer veldig på hvordan jeg skal gjøre det med jobben da.. vil ikke fortelle noen om opeasjonen, synes det er en privatsak, og orker ikke masse snakk om meg i gangene osv. åsså er det jo disse pengene da. hva gjør de fleste? sparer, bruker feriepenger eller tar opp lån? skal på ferie i mai så sparer jo masse til den allerede :)

Jeg fortalte heller ikke noe.. Bare til hu ene jeg jobber med.. Sp hun kunne hjlpe meg om det trengtes, men det blei aldri til det.. Resten av de jeg jobber med er menn,,haha...

Jeg klinte sammen litt av ett par lønniger sånn fort jeg og betalte cash.. Tok litt fra 3 mnd lønninger å så var det gjort:)

Skrevet
Hei jenter!

Masse nyttig info på disse sidene!;)

Skal selv opereres ved fornebuklinikken. Ikke bestilt dato enda, men har vært på konsultasjon.

Er 176cm og 63kg. lite pupp fra før, 70/75a. Kirurgen mente 300ml under muskel ville passe bra for meg siden jeg vil ha ett "ikke-operert" utseende, men fremdeles litt pupper. Hva tror dere om den str?

Har fått veldig godt inntrykk av fornebuklinikken, noen av dere som nettopp har vært der som vil dele erfaringer?

Kan ikke tenke på annet for tiden :fnise:

Jeg ble operert ved Fornebuklinikken for 11 dagers siden, andre gang jeg opereres der. Og må si jeg kan anbefale Fornebuklinikken på det varmeste, kjempe hyggelig personalet som tar godt vare på deg og lytter til deg!

Jeg er 167 1/2 cm og 54 kg, hadde mye pupp (str 75 C-D) fra før, dette grunnet vektnedgang hvor jeg bl.a hadde mistet innholdet i puppene:( Sist operasjon fylte jeg opp tomrommet med 325 g høyprofil over muskel. Men det ble ikke noe pent, og veldig unaturlig. Så nå har jeg tatt brystløft og 300 g runde innlegg under muskel, mye bedre! Allerede fornøyd :) Og siden jeg har gått ned enda litt i vekt mellom disse to operasjonen (trent mye og lagt om kostholdet) blir jeg nok en 70 D-E denne gangen (kan nok bruke 75D å), for har prøvd å måle og er fortsatt ca 93 cm over puppene. Høres kanskje store ut, men ser ganske naturlig ut på meg. Så der ser man at 300 g kan virke lite hos noen, og store for andre, spørs helt på kroppsstørrelsen og slikt :)

Chess: Godt å høre at det er flere som har hatt det lignende som emg etter operasjon.

Og cathy30: Håper formen er bra? I dag føler jeg meg faktisk ganske bra, en pupp som fortsatt strammer litt, men ikke mye. Gleder meg til å kunne strekke armene og løfte litt tyngre igjen å. Kjenner at det klær litt i noen av stingene, men det er nok bare et tegn på at det gror :) Gleder meg til å bytte teip for første gang i slutten av uken, passe blodige de jeg har på nå... Oi, begynte det brått i stikke i den andre puppen å... he he...

Victoria7: Håper formen din er bra å? Morosmt å høre fra dere som ble operert ca samtidig som meg :)

Skrevet
Jeg ble operert ved Fornebuklinikken for 11 dagers siden, andre gang jeg opereres der. Og må si jeg kan anbefale Fornebuklinikken på det varmeste, kjempe hyggelig personalet som tar godt vare på deg og lytter til deg!

Jeg er 167 1/2 cm og 54 kg, hadde mye pupp (str 75 C-D) fra før, dette grunnet vektnedgang hvor jeg bl.a hadde mistet innholdet i puppene:( Sist operasjon fylte jeg opp tomrommet med 325 g høyprofil over muskel. Men det ble ikke noe pent, og veldig unaturlig. Så nå har jeg tatt brystløft og 300 g runde innlegg under muskel, mye bedre! Allerede fornøyd :) Og siden jeg har gått ned enda litt i vekt mellom disse to operasjonen (trent mye og lagt om kostholdet) blir jeg nok en 70 D-E denne gangen (kan nok bruke 75D å), for har prøvd å måle og er fortsatt ca 93 cm over puppene. Høres kanskje store ut, men ser ganske naturlig ut på meg. Så der ser man at 300 g kan virke lite hos noen, og store for andre, spørs helt på kroppsstørrelsen og slikt :)

Chess: Godt å høre at det er flere som har hatt det lignende som emg etter operasjon.

Og cathy30: Håper formen er bra? I dag føler jeg meg faktisk ganske bra, en pupp som fortsatt strammer litt, men ikke mye. Gleder meg til å kunne strekke armene og løfte litt tyngre igjen å. Kjenner at det klær litt i noen av stingene, men det er nok bare et tegn på at det gror :) Gleder meg til å bytte teip for første gang i slutten av uken, passe blodige de jeg har på nå... Oi, begynte det brått i stikke i den andre puppen å... he he...

Victoria7: Håper formen din er bra å? Morosmt å høre fra dere som ble operert ca samtidig som meg :)

Heisann!

Godt å høre at du kommer deg!

Her er formen strålende! Er på jobb hver dag, og puppene ser bra ut. Er mye mykere og har falt mer på plass. Ser helt naturlige ut. Så jeg er fornøyd!

Jeg plages også av kløe i stingene. Men det er nok bare at det gror ja. :jepp:

Skrevet
Hei Cathy30 :)

Så godt å høre! Artig å kunne snu seg litt når man sover, ikke bare bare å sove på ryggen. Selv så har jeg alltid vært den som sover på ryggen, så liker det faktisk jeg... He he...

Kan virkelig anbefale Triumph TriAction, utrolig behagelig å ha på syntes jeg. Byttet til den i dag, greit å ha et par å bytte mellom.. Elhar jeg

Tusen takk for tipset! Skal rett ut og handle flere sports bh'er etter jobben! :klemmer:

Skrevet
Jeg fortalte heller ikke noe.. Bare til hu ene jeg jobber med.. Sp hun kunne hjlpe meg om det trengtes, men det blei aldri til det.. Resten av de jeg jobber med er menn,,haha...

Jeg klinte sammen litt av ett par lønniger sånn fort jeg og betalte cash.. Tok litt fra 3 mnd lønninger å så var det gjort:)

okei, har spart litt allerede, men skal på dyr ferie og får lite feriepenger pga permisjon, så håper skatteetaten vil gi meg noen kroner :) har klaget på vondt i armene allerede, så får nok hjelp uten at det virker mistenksomt :P tenke at 1 uke og 5 dager må vel være nok fri til og begynne å jobbe igjen, med kun forsiktige småting..

Skrevet

veldig fornøyd med Fornebu jeg å.. Jeg hadde ikke pupper i det hele tatt.. La inn det det var max plass til som var 260 ml og endte opp med en 70 D. Jeg er 90 cm over puppa nå.... Vil ha de litt større i størrelse og omkrets så jeg skal inn en tur seinere i år:)

Skrevet
veldig fornøyd med Fornebu jeg å.. Jeg hadde ikke pupper i det hele tatt.. La inn det det var max plass til som var 260 ml og endte opp med en 70 D. Jeg er 90 cm over puppa nå.... Vil ha de litt større i størrelse og omkrets så jeg skal inn en tur seinere i år:)

Ser veldig fint og naturlig ut på deg Janedoe:)) Såg på dem 2 bildene på Facen der du har litt utringning :) Kjempe pent :rødme: Blir rent sjalu eg da :fnise:

Skrevet
okei, har spart litt allerede, men skal på dyr ferie og får lite feriepenger pga permisjon, så håper skatteetaten vil gi meg noen kroner :) har klaget på vondt i armene allerede, så får nok hjelp uten at det virker mistenksomt :P tenke at 1 uke og 5 dager må vel være nok fri til og begynne å jobbe igjen, med kun forsiktige småting..

Hehe ja du får beg og småklage litt nå så ingen fatter noe :fnise::fnise: Har og spart i noen mnd og nå ligger hver kr klar 2mnd før op :fnise: Men eg må vente uansett så lenge pga amming og fri :sjenert:

Skrevet
Hehe ja du får beg og småklage litt nå så ingen fatter noe :fnise::fnise: Har og spart i noen mnd og nå ligger hver kr klar 2mnd før op :fnise: Men eg må vente uansett så lenge pga amming og fri :sjenert:

Har en gutt som slett ikke var int i pupp, så sluttet og amme for 10 mnd siden :) har bestilt time nå, fått fri fra jobben, spart penger, bestilt flybillet og ordnet overnatting! så nå er det bare og vente.. kommer til og bli noen lange 24 dager.... ;)

Skrevet
Har en gutt som slett ikke var int i pupp, så sluttet og amme for 10 mnd siden :) har bestilt time nå, fått fri fra jobben, spart penger, bestilt flybillet og ordnet overnatting! så nå er det bare og vente.. kommer til og bli noen lange 24 dager.... ;)

Okey eg sluttet for ca 6mnd siden så i April vil det bli rundt 7-8mnd :kgbaby: Ser du pg skal ha under muskelen.. Huff vi må trøste hverandre når vi er ferdige og komme med gode råd og tanker :skravle: Har hørt det er en del vondere men får et bra resultat :rødme: Har legene sakt noe til deg om at noen prosent av implantatet vil forsvinne når du legger under?? :filer: Han ene eg var hos sa blankt nei men mange sier det morsatte at muskelen på en måte presser protesene ut :)

Skrevet (endret)
Takk! Bra at du ble fornøyd da :) hvordan er formen nå? og hvordan ser de ut etter 1,5 uke? vil ha inn så mye det er plass til, uten at det ser fake ut, så tror 300 blir passe. er bare redd jeg vil angre etterpå, og heller skulle ønske jeg tok 325 feks. siden noe forsvinner under muskelen :sukk:

nei formen har vært veldig bra hele veien i grunn, ikke hatt mye vondt..

Vært oppegående hele veien, kun de 2 første dagene som gjorde meg en del hemmet siden det kjennes ut som man er syykt støl..

ikke enkelt å gjøre noe uten å spenne musklene i brystet.. hehe

i natt har jeg sovet veldig godt, snudd meg rundt uten å merke noe som helst..

i morgen er det to uker siden og tapen skal av..

:klemmer: det er bare å glede seg!

de har alltid sett fine ut, ingen unaturlige fasonger siden den er under muskel, eneste er jo at de ser litt "sprengt" ut.. men det er jo fordi dem har vært hovene og siden muskelen har vært spent..

Håper de slipper så mye som mulig snart så dem blir mykere :)

jeg opererte en onsdag og var på jobb mandagen igjen.. (har kontor jobb)

Endret av chess85
Skrevet
Ser veldig fint og naturlig ut på deg Janedoe:)) Såg på dem 2 bildene på Facen der du har litt utringning :) Kjempe pent :rødme: Blir rent sjalu eg da :fnise:

Hehe, takk.. De blir kanskje litt mer unaturlig neste gang :P Men de jeg har nå passer veldig godt til kroppen. hehe.. De andre blir nok litt store, men det blir fint med større omkrets:P

Gjest Victoria7
Skrevet (endret)

Takk, formen min er bra! Så godt å høre at du er fornøyd!! Jeg startet i jobb igjen i går etter å hatt en uke fri fra skolen jeg underviser på. Jeg kjenner at det strammer litt, spesielt da jeg skal kle på meg eller hvis jeg gjør brå bevelgelser, men jeg synes smertene har vært overraskende milde i forhold til hva jeg hadde forventet (la under muskel).

Ligger fortsatt på rygg da jeg sover, men foretrekker vanligvis å sove på siden. Hvor lenge ventet dere andre med å sove på siden? Jeg antar vel at jeg kan gjøre det nå etter over en uke.

Du har rett i at det er store individuelle forskjeller da det kommer til hvor mye man legger inn. Selv la jeg inn 300 og har gått opp ca. 1 1/2 str. Er fornøyd med det, men skal ikke se bort i fra at jeg avlegger klinikken et besøk til (da kanskje etter å ha fått unger:).

Ellers så sitter jeg mye å titter på undertøy på nettet:) Åå, jeg gleder meg som en unge til jeg kan bruke bh'r med spiler (en stund til). Synes det er lite utvalg av pene bh'r uten spiler. Noen som har noen linker til nettbutikker med greit utvalg?

Endret av Victoria7
Gjest Victoria7
Skrevet (endret)

Synes forresten det er så mange ulike tilbakemeldinger omkring hvor lenge man må vente før man kan bruke spilebh. Ser flere på forumet her har skrevet 6 mndr. I papirene mine fra Colosseum klinikken står det 3 mndr :klø:

Endret av Victoria7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...