Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hei MissSue!

Når er det over 1 uke siden. Og jeg må inrømme at det føles som en evighet siden operasjonen. Her går alt fint! De er mykere og begynner å ta form, og så kan endelig sove godt på siden! Johoo. Sikkert helt vanlig at det ene er strammere enn det andre. Muskelen slipper vel ikke helt samtidig.

FORRESTEN. Er det noen som kan anbefale en GOD sports-bh.??? De jeg har irriterer i snittene. Kunne tenkt meg en med en bred underdel, hvis dere skjønner. Slik at ikke kanten plager og gnager på stingene...

Hei Cathy30 :)

Så godt å høre! Artig å kunne snu seg litt når man sover, ikke bare bare å sove på ryggen. Selv så har jeg alltid vært den som sover på ryggen, så liker det faktisk jeg... He he...

Kan virkelig anbefale Triumph TriAction, utrolig behagelig å ha på syntes jeg. Byttet til den i dag, greit å ha et par å bytte mellom.. Elhar jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg er 168, 51 kg (sånn ca) og målene på brystet husker eg ikke... han målte de, men kan ikke huske.. men eg er en stor A cup.. han ene kirurgen sa eg lå på grensen, men de var for små til å bli en B-cup.. er det for lite da??

Hørest veldig merkelig ut spør du meg,herregud :snurt::snurt: Og hvertfall siden du er en stor a fra før og at dem ikke kunne bli en b en gang :lur: Målene dine er jo og helt greie og normale :) Du må gå på 2-3konsultasjoner og høre hva dem sier.

Skrevet
I dag er det akkurat en uke siden jeg ble operert, deilig at dagene går sånn passe fort :) :) Var på kontroll i går, hvor hun sa at alt så bra ut. Hadde visst begynt å bli litt myke allerede å:) Alt gikk veldig fort da, så glemte litt av det jeg hadde tenkt å spørre om... He he...

Formen er veldig bra, men jeg har litt stikking og litt mer vondt i den ene puppen (det er visst naturlig), den ene føles så stram, om man kan si det sånn.. Akkurat som om musklene spenner seg veldig akkurat i den puppen, mens den andre har vært veldig behagelig å ha med å gjøre... Hi hi... Noen andre som har hatt/har det sånn? Ikke noe skummelt regner jeg med.. da hadde hun nok sagt noe i går. Siden jeg har tatt under muskelen så er det kanskje naturlig å kjenne at det spenner en del? Noe som vet...?! Ellers så prøver jeg å leve nogenlunde som vanlig, siden man kan gjøre det etter en uke.. Men siden den ene spenner og strammer såpass, så prøver jeg å unngå middagslaging og slikt...

Hvordan går det med dere andre opererte? Var et par til som ble operert forrige uke å :) Spennende å høre om fremgangen deres!

er som å høre meg, hadde 3 dager med mye stikking og ømhet + at muskelen har drevet å tullet mye...

jeg oppererte onsdag for 1 uke siden..

jeg ringte klinikken og de sa det var helt normalt..

i dag har jeg begynnt å få mye vondt i snittet, blir helt dårlig av å gå med sports BH.. og sååå mye lenger jeg skal ha det... :snurt: :snurt: :snurt:

er derfor jeg har vondt i snittet også trur jeg, kanten på sportsbh går liksom litt oppi..

ikke godt..

Skrevet
Kjempe flott og høyre at det går fint med deg og at du fant en fin bh :) Gler meg mye til det er min tur eg :)

Gleder meg til jeg kan kjøpe og bruke bh med spiler igjen.. da blir utvalget mye større.

For en eller annen grunn er bher uten spiler i ganske store str, de minste er ofte 75 og så går de rett til 90. Sjelden kost å finne noen i 70D har jeg funnet ut.

Skrevet
Hørest veldig merkelig ut spør du meg,herregud :snurt::snurt: Og hvertfall siden du er en stor a fra før og at dem ikke kunne bli en b en gang :lur: Målene dine er jo og helt greie og normale :) Du må gå på 2-3konsultasjoner og høre hva dem sier.

Jeg tolka det som om hennes nåværende pupper var en A for små til å være en B cup.. ikke størrelsen hun får etter op..

Skrevet
er som å høre meg, hadde 3 dager med mye stikking og ømhet + at muskelen har drevet å tullet mye...

i dag har jeg begynnt å få mye vondt i snittet, blir helt dårlig av å gå med sports BH.. og sååå mye lenger jeg skal ha det... :snurt: :snurt: :snurt:

er derfor jeg har vondt i snittet også trur jeg, kanten på sportsbh går liksom litt oppi..

ikke godt..

Har du prøvd å slakke litt på skulderstroppene? Å dra bhen litt lenger ned..

Skrevet
Hei Cathy30 :)

Så godt å høre! Artig å kunne snu seg litt når man sover, ikke bare bare å sove på ryggen. Selv så har jeg alltid vært den som sover på ryggen, så liker det faktisk jeg... He he...

Kan virkelig anbefale Triumph TriAction, utrolig behagelig å ha på syntes jeg. Byttet til den i dag, greit å ha et par å bytte mellom.. Elhar jeg

Enig med deg at den bhen er god:) Den fikk jeg på klinikken å:)

Skrevet
Har du prøvd å slakke litt på skulderstroppene? Å dra bhen litt lenger ned..

ja,men fikk ikke det helt til å virke heller.

prøvde å løsne bh i sta og ikke ha den på men hadde vondt alikevel..

er vel kansje blitt litt irritert av jobben i dag puss at jeg er sliten og kansje arret gror... :)

Skrevet
Jeg tolka det som om hennes nåværende pupper var en A for små til å være en B cup.. ikke størrelsen hun får etter op..

Ja det var det eg mente janedoe.. hehe... :)

Hva synes du?? er ikke 200 , 215 litt lite.. eg vil jo ha litt størrelse på de.. ikke for stor da.. men sånn passe..

Skrevet

Hei pluske83:)

Jeg er en stor A nå, eg ligger akkurat på grensen mellom a og b.. men kirurgen sa at de var for små til å bli en full b cup.. dette er str på brystene mine før op..

Eg har vært til tre konsultasjons timer allerede.. han første la frem tre str.. 295, 315, 350.. eg falt pladask for 315.. akkurat passe.. han andre kirurgen var all for natural breast:P Hehe.. så han sa maks 215 og at det ville bli kjempe bra!! Likte ikke helt det.. så han tredje som eg da skal ta operasjonen hos sa at 200, 215, 225 ville holde!!.. eg er så usikker.. magefølelsen mine vender mer mot kirurg nr 1.. siden vi har lik tankegang akkurat str.messig .. må ærlig innrømme det.. men nå har eg allrede bestilt hos han tredje:S Er så i tvil nå.. men så tenker eg at det kan være eg bare begynner å få kalde føtter at det er derfor eg begynner å tvile og spekulere.. men er det mulig for meg å si på selve operasjonsdagen (vis han legger frem implanter på str 200-215) at eg vil ha større.. eller er det forseint da?? Vet du eller noen andre noe om det??

Takk for svar:)

Gjest Victoria7
Skrevet (endret)

Endret av Victoria7
Skrevet (endret)
Jeg har hatt det likedan de siste t dagene (opererte forrige fredag). Kanten på sportsbhen gnager på snittet. Det er ordentlig ubehagelig, så jeg har drevet å dratt den ned til stadigheter..sikkert ikke bra for puppene. Men i dag var jeg å kjøpte meg en ny sportsbh- for en forandring:) ! Anbefaler å kjøpe en sportsbh som er litt lenger i modellen og ikke har kant som slutter rett under brystet.

:jepp: jepp.. kjøpte ny og har gått med den en uke, men i går gjorde det veldig vondt så byttet tilbake til den gamle igjen og da var den god..

så trur det egetlig lønner seg å bytte på litt..

så de kantene kommer litt forskjellig... :jepp:

Endret av chess85
Skrevet
Hei pluske83:)

Jeg er en stor A nå, eg ligger akkurat på grensen mellom a og b.. men kirurgen sa at de var for små til å bli en full b cup.. dette er str på brystene mine før op..

Eg har vært til tre konsultasjons timer allerede.. han første la frem tre str.. 295, 315, 350.. eg falt pladask for 315.. akkurat passe.. han andre kirurgen var all for natural breast:P Hehe.. så han sa maks 215 og at det ville bli kjempe bra!! Likte ikke helt det.. så han tredje som eg da skal ta operasjonen hos sa at 200, 215, 225 ville holde!!.. eg er så usikker.. magefølelsen mine vender mer mot kirurg nr 1.. siden vi har lik tankegang akkurat str.messig .. må ærlig innrømme det.. men nå har eg allrede bestilt hos han tredje:S Er så i tvil nå.. men så tenker eg at det kan være eg bare begynner å få kalde føtter at det er derfor eg begynner å tvile og spekulere.. men er det mulig for meg å si på selve operasjonsdagen (vis han legger frem implanter på str 200-215) at eg vil ha større.. eller er det forseint da?? Vet du eller noen andre noe om det??

Takk for svar:)

Har og vert på en konsultasjon og skal på en til nå på Fredag :) Gleeeeeder meg og høre hva han sier. Men på den første eg var på prøvde eg en på 260ml noe eg syntest var lite så en på 300ml noe eg syntest var bedre hvertfall :) Men spurte om noe av str liksom forsvinner litt når du legger under muskel osv og da sa han blankt nei :lur::lur: Noe eg tror er bare tull og beg og tvile på han nr 1. Ringte til klinikk nr2 og til og med hallodamen sa det var lurt og kanskje ta litt større en det du har tenkt og hvertfall når det er under :) Sa og at kirurgen var veldig opptatt av kundens ønske. For og si det sånt vil du dem skal se fake ut så er sikker ikke det noe problem om du skjønner :fnise::fnise: Men tenkte og på det du sa om selve opdagen om det går an og be om større. Vett ikke,huff vett ikke om eg hadde tårt det :ler: Du kan jo kanskje ta en tlf til klinikken og høre om det er mulig og hvordan sånt virker :) Ikke lett dette her nei :sukk::sukk: Når var det du skulle i ilden?? :) Klarer ikke holde styr på alle som skal operere seg :fnise:

Skrevet
Ja det var det eg mente janedoe.. hehe... :)

Hva synes du?? er ikke 200 , 215 litt lite.. eg vil jo ha litt størrelse på de.. ikke for stor da.. men sånn passe..

Kremt, jeg syns 215 er litt lite ja... hehe.. Jeg hadde ikke noe å la inn 260.. De pleier ikke å legge inns å mye mindre der jeg opererte.. I noen tilfeller 240 sa han, men det var sjelden... Jeg skal jo ha 425 haha.. SÅ det blir bra. Men siden du har litt pupp så blir det sikkert bra med 300 - 350 tror jeg. Men kommer ann på hva du vil ha da.. JEg er glad i store pupper.. hehe:)

Mye vil ha mer vettu.. haha.. Er jo litt sånn, men siden jeg er tynn så vil jeg ikke ha skikkelig giga pupper heller.. er ikke særlig pent uansett syns jeg.. De kommer jo aldri til å se helt ekte ut, men det bryr ikke meg.. hehe...

Skrevet

JaneDoe:

husker du når vi kunne begynne med BH uten spiler?

Det sår bare i papirene:

"Bruk støtte BH dag og natt i 4 uker, deretter er det fordel å bruker bh mest mulig. Du skal ikke bruke BH med push up/spile første 6 mnd.."

vil det si etter 4 uker?

bør man ha på BH om natten fortsatt?

Skrevet (endret)
JaneDoe:

husker du når vi kunne begynne med BH uten spiler?

Det sår bare i papirene:

"Bruk støtte BH dag og natt i 4 uker, deretter er det fordel å bruker bh mest mulig. Du skal ikke bruke BH med push up/spile første 6 mnd.."

vil det si etter 4 uker?

bør man ha på BH om natten fortsatt?

Etter de 4 ukene med sportsbh... Det fikk jeg beskjed om:) Jeg brukte ikke bh om natten etter det. Det sa ikke kirurgen noe om heller.. Men etter de 4 ukene vil jeg tro at protesene har satt seg fast:) Nå kan jeg snart begynne med spiler på heltid jeg.. Bruker det til fest o.l da.. hehe.. Blir greit å kunne bruke spiler en stund før neste op å.. haha

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hei jenter!

Masse nyttig info på disse sidene!;)

Skal selv opereres ved fornebuklinikken. Ikke bestilt dato enda, men har vært på konsultasjon.

Er 176cm og 63kg. lite pupp fra før, 70/75a. Kirurgen mente 300ml under muskel ville passe bra for meg siden jeg vil ha ett "ikke-operert" utseende, men fremdeles litt pupper. Hva tror dere om den str?

Har fått veldig godt inntrykk av fornebuklinikken, noen av dere som nettopp har vært der som vil dele erfaringer?

Kan ikke tenke på annet for tiden :fnise:

Skrevet
Etter de 4 ukene med sportsbh... Det fikk jeg beskjed om:) Jeg brukte ikke bh om natten etter det. Det sa ikke kirurgen noe om heller.. Men etter de 4 ukene vil jeg tro at protesene har satt seg fast:) Nå kan jeg snart begynne med spiler på heltid jeg.. Bruker det til fest o.l da.. hehe.. Blir greit å kunne bruke spiler en stund før neste op å.. haha

hahaha.. ja så er det på'n igjen... :ler:

nei men det høres bra ut, trudde det selv, men var litt usikker...

takk for svar..

Skrevet
Hei jenter!

Skal selv opereres ved fornebuklinikken. Ikke bestilt dato enda, men har vært på konsultasjon.

Er 176cm og 63kg. lite pupp fra før, 70/75a. Kirurgen mente 300ml under muskel ville passe bra for meg siden jeg vil ha ett "ikke-operert" utseende, men fremdeles litt pupper. Hva tror dere om den str?

Har fått veldig godt inntrykk av fornebuklinikken, noen av dere som nettopp har vært der som vil dele erfaringer?

jepp, men det høres nok bra ut... :jepp:

operert der selv, dem er kjempe hyggelig og tar seg tid til deg.. Var innom coluseumsklinikken i oslo også, men følte de var mer opptatt av å få dette unnagjort enn å bruke ekstra tid på deg så du var fornøyd..

forklarte og viste godt gjorde dem også på fornebu..

jeg var en 75b og oppererte inn 300cc for 1,5 uke siden..

er kjempe fornøyd..

de sa jeg kunne få 325cc, for å "tøye" strikken litt, men jeg hadde ikke lyst til det så ble 300.

jeg er 172cm og 65kg.

lykke til :klemmer:

Skrevet
Hei jenter!

Heihei! Jeg har nesten samme mål som deg, 175/60kg/70a og skal også ha 300 under muskel. Han skal prøve å få til 325 itillegg da så d håper jeg på;)

Jeg ønsker også ett naturlig utseende så jeg skal gå for anatomiske, så d hb jeg blir bra! du da, tenkt på noe bestemt form du? Vil veldig anbefale Nobel Clinic og Dr.lykke der, veldig profesjonelle og flott sted.de er visst ledende i norge på plastikk kirugi:) Når du vil operere deg? Helt enig, teller vilt ned til endelig å få litt pupper.tenk sommer og bikini med pupper!jippi :fnise:

lykke til videre med konsultasjon og avgjørelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...