Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere andre som har operert hvordan var dere i tiden før OP?? :):) Herregud eg får nesten ikke sove om natten,ligger bare og fantaserer om alt som skal skje :fnise: Ganske irreterende igrunnen med tanke på at det er 2mnd til OP,åhhhrrr :rope: Føler meg smågal :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må en smøre med fet krem for og unngå strekkmerker ol??? :skravle: Tenker når en er en 70a og legger inn 350ml så vil jo huden bli strekt en del?!! :kjefte:

Skrevet

Var det sånn at vi må gå me bh uten spoler i begynnelsen etter 6 uker med sports bh??? Vet du noe om det Avalon?

Skrevet
Var det sånn at vi må gå me bh uten spoler i begynnelsen etter 6 uker med sports bh??? Vet du noe om det Avalon?

Svarer på det jeg :) Jeg fikk beskjed om å bruke BH uten spiler i 6 mnd etter at jeg er ferdig med sports bh'en :) Har nå valgt å ta ut spilene fra et par bh'er, så da er jeg klar. Mange uker igjen men :)

Skrevet
Dere andre som har operert hvordan var dere i tiden før OP?? :):) Herregud eg får nesten ikke sove om natten,ligger bare og fantaserer om alt som skal skje :fnise: Ganske irreterende igrunnen med tanke på at det er 2mnd til OP,åhhhrrr :rope: Føler meg smågal :fnise:

Hei! Jeg tenkte en del på det i tiden før, men det gikk mest på planlegging av ukene etter operasjon for å være sikker på at jeg ikke skulle noe spesielt osv... Tiden går nok fort skal du se :):)

Det angående strekkmerker vet jeg dessverre ikke, for selv hadde jeg plass til innleggene og allerede strekkmerker grunnet vektnedgang...

Skrevet

Nååå er eg veldig i tvil om str,HJJEEELLLPPP!!!! :rope::rope: Er ca 1.63cm høg og 54kg. 77cm under brystet og 82cm rett over puppene. Har vert på en konsultasjon og han ville ikke gå for mer en 300ml under muskelen :lur::lur: Skal på en til og der håper eg på klarsignal på 350ml :) Synst det er lite med 300ml siden det er under muskel og greier.. Er jo ikke liten eg og har litt pupp fra før!! Har vert inne på den svenske siden og dem anbefalte absolutt og gå for 350ml-400ml!!

Skrevet
Jeg sto å skulle prøve å vaske vekk stekene som ble tegnet i forb. med OP i går, og da begynte den ene puppen å "skvulpe" som om at det var vann over implantatet. Er det noen andre som har merket dette? Ble litt skremt. :goodbye:

Sikkert bare luft eller noe..

Skrevet
Svarer på det jeg :) Jeg fikk beskjed om å bruke BH uten spiler i 6 mnd etter at jeg er ferdig med sports bh'en :) Har nå valgt å ta ut spilene fra et par bh'er, så da er jeg klar. Mange uker igjen men :)

hehe ja bare kjekt med flere svar:) Men hvorfor må vi det?? Jeg er lei av å gå me stygt undertøøøy""" å hvor i faen får man kjøpt uten spiler?

Skrevet
hehe ja bare kjekt med flere svar:) Men hvorfor må vi det?? Jeg er lei av å gå me stygt undertøøøy""" å hvor i faen får man kjøpt uten spiler?

Kjøp bher du liker og ta ut spilene.. Problem løst:)

Skrevet

En av grunnene til at man ikke nurde bruke bh med spiler er grunnet trykk fra prostesen under huden mot trykk fra utsiden fra spilen...

Skrevet

Hei hei.

Sportsbh i 6uker, og så bh uten spile i 6mnd :)

Jeg skal ned til Sørbø i byen på fredag og se om de har bh uten spiler der i min str, har ikke sjans til å finne det i andre butikker.. har lett og lett :P

Skrevet

Som jeg skrev i forrige har jeg lett i mange butikker, lindex, cubus osv. men har ikke funnet noe.. så jeg tyr da til Change og Sørbø. ja, det er dyrt der men du får kvalitet.

Har vært på Change og fikk en skikkelig god sportsbh der, men det var for tidlig å bruke vanlige bher uten spile da jeg var der.

Men der hadde de størrelsen, så jeg håper også at Sørbø har størrelsen jeg må ha.

Tjølsen finnes jo også, men der er det virkelig rompedyrt!

Jeg må ha 70 D/DD nå, og har ikke funnet det på vanlige butikker. Finner sjelden noe over 70B.. og 75 blir alt alt for stort.

Skrevet

I går var puppene mine 5 uker gamle,så nå er det bare 1 uke til jeg kan bruke BH :fnise:

Jeg var å kjøpte meg en BH i sist uke,for jeg skulle på utdrikkningslag og har INGEN kjoler som det passer å ha sports bh under..

Ihvertfall,så endte jeg opp med en bh i størrelse 80 E (Den satt som et skudd,kunne kanskje hatt F cup!) :sjenert:

Tok ut spilene,og brukte den i noen timer..

Tror jeg skal gå å måle meg sikkelig hos en undertøysforretning som ligger her i Trondheim,den heter "She" :)

Skrevet

Hehe, vet AKKURAT hvordan du har det!:P Samme her, gleder meg helt utrolig mye! også er det ikke før 9 april!! er så spent nå jeg:)

Vi må høre med hverandre her når det virkelig nærmer seg om eventuelle forberedelser også er det jo kjekt siden vi tar på ca samme tid å dele litt erfaringer i ettertid ol :)

btw, er du også AA cup eller?? du ønsker 350 var det ikke slik?

Skrevet
Hehe, vet AKKURAT hvordan du har det!:P Samme her, gleder meg helt utrolig mye! også er det ikke før 9 april!! er så spent nå jeg:)

Vi må høre med hverandre her når det virkelig nærmer seg om eventuelle forberedelser også er det jo kjekt siden vi tar på ca samme tid å dele litt erfaringer i ettertid ol :)

btw, er du også AA cup eller?? du ønsker 350 var det ikke slik?

Hmm igrunnen litt usikker på hva eg er eg :fnise: Men er ikke helt paddeflat for og si det sånt :fnise: Tipper eg er en 75a og vil veldig gjeren ha en 75d :rødme: Ja har veldig lyst på 350ml... Skal på en til konsultasjon og håper han sier det er greit :fnise: Legger jo under muskel og når hevelse og alt er borte så tror eg at eg ville blitt veldig skuffet med bare 280ml for og si det sånt :fnise: Har du fått eksakt dato??? :klemmer:

Skrevet

HUsk da jenter at det er ikke sikkert dere kan få det dere vil.. hehe.. Jeg ville ha 350 jeg å , men kirurgen sa han trodde det bare var plass til 260 ml. og det var det... Jeg er tynn da og hadde ikke pupper i det hele tatt..

Skrevet
Hei hei.

Jeg skal ned til Sørbø i byen på fredag og se om de har bh uten spiler der i min str, har ikke sjans til å finne det i andre butikker.. har lett og lett :P

hmm, å jeg som trodde det var gull å grønne skoger etter 6 uker me sportsbh. -.-

men blir det dårlig støtte i de vanlige når du tar ut spilen? Eller blir det egenmtlig ikkje så mye forskjell??

Skrevet
Hei hei.

hmm, å jeg som trodde det var gull å grønne skoger etter 6 uker me sportsbh. -.-

men blir det dårlig støtte i de vanlige når du tar ut spilen? Eller blir det egenmtlig ikkje så mye forskjell??

Skrevet
Hmm igrunnen litt usikker på hva eg er eg :fnise: Men er ikke helt paddeflat for og si det sånt :fnise: Tipper eg er en 75a og vil veldig gjeren ha en 75d :rødme: Ja har veldig lyst på 350ml... Skal på en til konsultasjon og håper han sier det er greit :fnise: Legger jo under muskel og når hevelse og alt er borte så tror eg at eg ville blitt veldig skuffet med bare 280ml for og si det sånt :fnise: Har du fått eksakt dato??? :klemmer:

jepp 9 april!! :rødme:

du da??

Skrevet
jepp 9 april!! :rødme:

du da??

Heldigen :rødme: Skal på konsultasjon nr2 neste Fredag før eg bestemmer meg for plass :) Rekner med eg bruker helga til og bestemme meg for hvilke plass eg vil operere meg :) Så da ringer eg 8mars og bestiller :) Men blir uansett i slutten av April :) Gleeeder meg,åhrr du skal jo nesten 1 mnd før meg din heldiggris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...