pluske83 Skrevet 20. februar 2010 #9461 Skrevet 20. februar 2010 Hvor stor er du rett under brystet og rett over Victoria?? Eg er 77cm under og 82cm over puppen Er en a vil eg si greit og sammenlikne med noen som er så like i str som en selv Har du fått tid til operasjon??
Gjest Victoria7 Skrevet 20. februar 2010 #9462 Skrevet 20. februar 2010 Vi er akkurat like vi 2 victoria Vil og ha 300 el 350ml :rødme: Nvil vi ha pupper JAAAA vil ha så mye det er plass til eg Så artig:) Har du bestilt time for OP? Var veldig skeptisk før/under konsultasjonen og ville ikke ha for mye..men tror nok jeg ville lagt inn litt ekstra hadde jeg fått valget på nytt..hehe, mye vil ha mer
Gjest Victoria7 Skrevet 20. februar 2010 #9463 Skrevet 20. februar 2010 Hvor stor er du rett under brystet og rett over Victoria?? Eg er 77cm under og 82cm over puppen Er en a vil eg si greit og sammenlikne med noen som er så like i str som en selv Har du fått tid til operasjon?? Jeg har blitt operert- gjorde det i går formiddag:D Vet ikke 100% hva målene var før gårdagen, men brukte 75B i bh'str
Gjest Victoria7 Skrevet 20. februar 2010 #9464 Skrevet 20. februar 2010 Heisann Vi er ganske like vi to, største forskjellen er vel at jeg har over muskel. Eneste forskjellen på meg og deg, er at jeg veier noen få kg mer Er veldig fornøyd med mine nye pupper som jeg fikk lagt inn 280cc og 325cc i. Siden du har under muskel, så kan det jo ta litt tid før puppene faller helt på plass og virkelig viser hvor store de er Sant det! Nå er de jo presset så mye at de nærmesr går fra halsen til midt på magen pga all bandasjen, bh'en og båndet..hehe. Godt å høre at du er fornøyd
pluske83 Skrevet 21. februar 2010 #9465 Skrevet 21. februar 2010 Så artig:) Har du bestilt time for OP? Var veldig skeptisk før/under konsultasjonen og ville ikke ha for mye..men tror nok jeg ville lagt inn litt ekstra hadde jeg fått valget på nytt..hehe, mye vil ha mer Skal på en til konsultasjon for og vere på sikkre siden Har fått tips av mange her inne at det lønner seg og gå på hverfall et par konsultasjoner før en bestemmer seg og det har eg og sterk tro på Har vert på Colleseum i Stavanger og fikk prøve proteser på 260ml først men dem var ALLTTT for små synest eg Så fikk eg prøve på 300ml og det var bedre da men har lyst på 350ml så håper på klarsignal på det den andre plassen eg skal Op blir uansett i slutten av April,gler og gruer meg på samme tid om du skjønner Har du lyst og sende før og etter bilder? hadde vert kjempe greit og se hvordan dine ble siden vi er så like i høyde og vekt
christelle Skrevet 21. februar 2010 #9466 Skrevet 21. februar 2010 Snakket om runde høyprofil til meg under muskelen :rødme: Har liksom litt pupp nede men ingenting i øverste del kan du si Derfor høyprofil tror eg. Skal på en til konsultasjon om 2uker og er såååå spent på hva di og har og si osv Om dem sier det samme eller helt forskjellig. Operasjonen blir i slutten av April :rødme: Åhrr gler meg og følge deg frem over mot operasjon,selve op og ettertiden.. Så greit og dele erfaringer Hvor stor er du da?? Hei igjen! Enig, det blir kjekt å dele erfaringer og tanker før/etter operasjonen siden vi skal i ilden ca samtidig;) kjekt!! er 175h/60 kg, er aa nå, så ganske flat, ønsker en c-cup så dr.lykke på nobel clinic anbefalte meg 300-max 325 gr. håper det blir bra!! Har heller ingeting øverst egentlig ingen plass hehe..men tror likevel det blir bra på meg med anatomiske. Har lagt merke til triana inglesisas sine pupper, at de ser så naturlige og fine ut selv om de er opererte , så sendte faktisk en mail til hun, fikk hyggelig mail tilbake, og hun fortalte hun hadde anatomiske under muskel, og var kjempefornøyd!så det er litt gøy å tenke på, vertfall for meg siden jeg føler alle tar runde for tiden.. føler det er smak og behag! jane doe sine var jo kjempefine! Hvilken cup str. ønsker du?og er du aa du også? Når skal du opereres? På nobel du også kanskje?? Har du greid å bestemme deg for alt nå da , form og size?? Jeg gleder meg helt WIIILD og vil bare snakkeom det hele tiden! hiihi.så mine close venninner og min kjæreste får høre mye babbel for å si det slik!!!hehe. Håper det går bra med oss begge og blir suuuperglade og forøyde med resultatet
christelle Skrevet 21. februar 2010 #9467 Skrevet 21. februar 2010 Snakket om runde høyprofil til meg under muskelen :rødme: Har liksom litt pupp nede men ingenting i øverste del kan du si Derfor høyprofil tror eg. Skal på en til konsultasjon om 2uker og er såååå spent på hva di og har og si osv Om dem sier det samme eller helt forskjellig. Operasjonen blir i slutten av April :rødme: Åhrr gler meg og følge deg frem over mot operasjon,selve op og ettertiden.. Så greit og dele erfaringer Hvor stor er du da?? Hei igjen! Enig, det blir kjekt å dele erfaringer og tanker før/etter operasjonen siden vi skal i ilden ca samtidig;) kjekt!! er 175h/60 kg, er aa nå, så ganske flat, ønsker en c-cup så dr.lykke på nobel clinic anbefalte meg 300-max 325 gr. håper det blir bra!! Har heller ingeting øverst egentlig ingen plass hehe..men tror likevel det blir bra på meg med anatomiske. Har lagt merke til triana inglesisas sine pupper, at de ser så naturlige og fine ut selv om de er opererte , så sendte faktisk en mail til hun, fikk hyggelig mail tilbake, og hun fortalte hun hadde anatomiske under muskel, og var kjempefornøyd!så det er litt gøy å tenke på, vertfall for meg siden jeg føler alle tar runde for tiden.. føler det er smak og behag! jane doe sine var jo kjempefine! Hvilken cup str. ønsker du?og er du aa du også? Når skal du opereres? På nobel du også kanskje?? Har du greid å bestemme deg for alt nå da , form og size?? Jeg gleder meg helt WIIILD og vil bare snakkeom det hele tiden! hiihi.så mine close venninner og min kjæreste får høre mye babbel for å si det slik!!!hehe. Håper det går bra med oss begge og blir suuuperglade og forøyde med resultatet
MissSue Skrevet 21. februar 2010 #9468 Skrevet 21. februar 2010 Ny bruker her, og har fått masse nyttig info fra dere som har skrevet her ! Jeg operert på Colosseum klinkikken i går formiddag. Selve operasjoenen gikk overraskende bra: jeg hadde full narkose og kunne reise hjem allerede 15 min. etter operasjonen . Formen hittil har vært grei: så lenge jeg ligger/sitter i sofaen så kjenner jeg ingen eller minimalt med smerte. Det å komme seg opp og gå på do er ikke noe særlig:/ Jeg la inn 300 g i hver, under muskelen. Hadde 75 B fra før. Nå er jeg litt redd for at jeg kommer til å angre på at jeg tok for lite .. ser mange her har planlagt å ta i to omganger. Jeg synes mine ser så utrolig flate ut, men bandasjen, bh'n og brystbåndet som presser ned har nok mye av skylden for at det ser så lite ut.? Veldig spent på hvordan det blir seendes ut og hvilken str. jeg får etterhvert!! :klø: Noen her som forresten vet hvor lenge dette brystbåndet må sitte på over sportsbhen? ?Jeg fikk ikke beskjed om det på klinikken (ikke som jeg kan huske hvertfall), og nå i vinterferien er det stengt der.. Hei Victoria7 Grattis med nye pupper:) Selv ble jeg operert på torsdags formiddag, dagen før deg. Spennende å høre fra andre som er nesten like langt i prosessen. La også inn 300 gram under muskel, men tok også brytløft da... Godt å høre at formen er bra:) Har også vært heldig etter operasjon heldigvis, ikke så veldig vondt, føles kun ut som om jeg er ganske støl... Tatt det veldig med ro de siste dagene, men begynner nå å bli rastløs, spesielt når det ikke er så vondt. Lett å glemme at man er nyoperert liksom! Gleder meg veldig til å lage middag og leve vanlig igjen da:) Har en snill kjæreste som har flydd rundt meg og hjulpet meg de siste dagene, får dårlig samvittighet. Veldig koselig da:) Hvordan er formen din i dag da? Slapper av og tar det med ro?
chess85 Skrevet 21. februar 2010 #9469 Skrevet 21. februar 2010 Hvor lang tid har det tatt for dere før puppene her mer eller mindre vært normale? sluppet muskel, blitt mykere og ikke øme?
pluske83 Skrevet 21. februar 2010 #9470 Skrevet 21. februar 2010 Hei igjen! Enig, det blir kjekt å dele erfaringer og tanker før/etter operasjonen siden vi skal i ilden ca samtidig;) kjekt!! er 175h/60 kg, er aa nå, så ganske flat, ønsker en c-cup så dr.lykke på nobel clinic anbefalte meg 300-max 325 gr. håper det blir bra!! Har heller ingeting øverst egentlig ingen plass hehe..men tror likevel det blir bra på meg med anatomiske. Har lagt merke til triana inglesisas sine pupper, at de ser så naturlige og fine ut selv om de er opererte , så sendte faktisk en mail til hun, fikk hyggelig mail tilbake, og hun fortalte hun hadde anatomiske under muskel, og var kjempefornøyd!så det er litt gøy å tenke på, vertfall for meg siden jeg føler alle tar runde for tiden.. føler det er smak og behag! jane doe sine var jo kjempefine! Hvilken cup str. ønsker du?og er du aa du også? Når skal du opereres? På nobel du også kanskje?? Har du greid å bestemme deg for alt nå da , form og size?? Jeg gleder meg helt WIIILD og vil bare snakkeom det hele tiden! hiihi.så mine close venninner og min kjæreste får høre mye babbel for å si det slik!!!hehe. Håper det går bra med oss begge og blir suuuperglade og forøyde med resultatet Åjaa sier du det ja? :rødme: Ja Triana har kjempe fine pupper og ser veldig naturlige ut Sååå gøy at ho svarte deg og Er vel en 75a nå og ønsker en full c hvertfall :rødme: Skal på en til konsultasjon før eg bestemmer meg,blir enten colleseum i Stavanger el klinikk Stavanger Op blir uansett i slutten av April Har tenkt på dette i 8år og gleeeeder meg sykt Har vert på colleseum på konsultasjon og han anbefalte under muskel. Men det var eg veldig forberedt på så Er så tynn mellom puppane og lite underhudsfett Fikk prøve på 260ml men dem var alt for små Så på 300ml og det var bedre MEN vil ha 350ml!! Håper det er plass til det Ja elsker og snakke pupper eg,føler meg litt smågal Når skal du i ilden??
JaneDoe Skrevet 21. februar 2010 #9471 Skrevet 21. februar 2010 Hei igjen! Enig, det blir kjekt å dele erfaringer og tanker før/etter operasjonen siden vi skal i ilden ca samtidig;) kjekt!! er 175h/60 kg, er aa nå, så ganske flat, ønsker en c-cup så dr.lykke på nobel clinic anbefalte meg 300-max 325 gr. håper det blir bra!! Har heller ingeting øverst egentlig ingen plass hehe..men tror likevel det blir bra på meg med anatomiske. Har lagt merke til triana inglesisas sine pupper, at de ser så naturlige og fine ut selv om de er opererte , så sendte faktisk en mail til hun, fikk hyggelig mail tilbake, og hun fortalte hun hadde anatomiske under muskel, og var kjempefornøyd!så det er litt gøy å tenke på, vertfall for meg siden jeg føler alle tar runde for tiden.. føler det er smak og behag! jane doe sine var jo kjempefine! Hvilken cup str. ønsker du?og er du aa du også? Når skal du opereres? På nobel du også kanskje?? Har du greid å bestemme deg for alt nå da , form og size?? Jeg gleder meg helt WIIILD og vil bare snakkeom det hele tiden! hiihi.så mine close venninner og min kjæreste får høre mye babbel for å si det slik!!!hehe. Håper det går bra med oss begge og blir suuuperglade og forøyde med resultatet Tusen takk.. Jeg tror det lønner seg å høre på kirurgen når det gjelder form. Men noen ønkser å se mer operete ut enn andre å da.. hehe.. Jeg blei anbefalt runde siden tynne jenter sjelden har noe fyll øverst og ender opp med å bruke push up hele tiden for å føle at puppene er der oppe hvis man tar anatomiske.. Det blei en litt rar setning, men men. I begynnelsen var de velsig rett ut øverst men ikke nå lenger.. Venninnene mine syns de ser veldig naturlige ut.
christelle Skrevet 22. februar 2010 #9472 Skrevet 22. februar 2010 Snakket om runde høyprofil til meg under muskelen :rødme: Har liksom litt pupp nede men ingenting i øverste del kan du si Derfor høyprofil tror eg. Skal på en til konsultasjon om 2uker og er såååå spent på hva di og har og si osv Om dem sier det samme eller helt forskjellig. Operasjonen blir i slutten av April :rødme: Åhrr gler meg og følge deg frem over mot operasjon,selve op og ettertiden.. Så greit og dele erfaringer Hvor stor er du da?? Hei igjen! Samme her, utrolig kjekt å ha noen som skal ta operasjon på ca samme tid å dele erfaringer og tanker med både tiden før og etter operasjonen:D Når er det du skal opereres da?? Jeg er 175 høy/60kg og er nesten helt flat, dvs 70AA! Ønsker meg en c-cup og legen sa at det ville se bra ut og tilsvare ønsket size med 300-325. Så jeg håper det blir bra!! Hva med deg?? Rart i grunnen at det varierer slikt fra person til person i forhold til cup size. såg bildene fra janedoe, og de var kjempefin size, og lagt inn under 300 om jeg ikke tar helt feil, og vi hadde samme utgangspunkt på før bildet. rart at jeg først får c-cup når jeg legger inn over 300 da..jaja må jo stole på kirurgen! Alltid spennende på konsultasjon! var inne for andre gang hos kirurgen for en uke siden, var så herlig å få alt på plass før operasjonen! Jeg har vært i mye tvil frem og tilbake om runde eller anatomiske. Bildet fra jane doe igjen, de var kjempefine, har alltid trodd at runde proteser såg mer uekte og enda mer rundt ut,men de såg absoutt flotte ut:) Men når det er sagt så tror jeg at jeg ønsker enda mer naturlig preg, at jeg derfor allikvel gjør rett i og velge anatomiske.. sende faktisk en mail til triana iglesias, har sett noen bilder av henne og hennes ser utroolig naturlige og flotte ut!!og hun har tatt silikon.og hun hadde faktisk anatomiske!! jeei.så min frykt om at anatomiske er litt "ut" eller ser litt hengepupp ish ut er long gone!!hihi. glad for jeg spurte hun, og fikk en koselig mail til svar:) ellers håper jeg det ikke tar aaaltfor lang tid før muskelen chiller etter operasjonen slik at de faller på riktig plass og dermed blir seende større ut, enn rett etter operasjonen;) vil jo at de skal se bra ut til sommeren:p Du da, du har valgene under kontroll? size og form? Vet godt hvordan du har det, har jabbet aaaaaltfor mye om puppestyret mitt til både kjæreste og nærmeste venner!!derfor er det greit å kunne jabbe litt her med folk i samme båt Ellers dere som har tatt operasjon- hvilke klær er best å ha med til etter operasjonen? badekåpe og joggebukse?? :)
Cathy30 Skrevet 22. februar 2010 #9473 Skrevet 22. februar 2010 Hei hei alle sammen! Da var jeg tilbake igjen etter op på torsdag på Coloseumklinikken i Stavanger. Sånn gikk det: Torsdag: Inn til operasjon kl 11.30 Ble først tatt inn på et omkledningsrom hvor jeg måtte ta av alt utenom trusa. Så kom legen og tegnet meg opp. Så tol jeg på meg en sykehusskjorte og ble hentet av sykepleier. Fikk så veneflon i hånda og oksygenmaske. Etter det var jeg borte vekk. Våknet kl. 13.30, og frøs som en galning. Men fikk beskjed om at det var typisk etter narkose å fryse. Det gikk vel over etter 1 time. Fikk gå hjem etter å ha spist og drukket litt. Kjente ikke så mye til puppene. bare at bandasjen stammet. Var hjemme klokken 14.30. Etter å ha kommet hjem gikk jeg rett å la meg, og sov ca 1,5 timer. Etter det holdt jeg meg mye i bevegelse (for å holde blodsirkulasjonen i gang) Hadde ikke vondt bare ubehagelig stramming av bandasjen. Fredag: Det verste med hele fredagen var å komme meg opp av senga etter å ha sovet på ryggen hele natta. Men etter å ha kommet meg opp var det helt greit. Var ganske stolt av meg selv når mannen min kom hjem fra jobb. For jeg hadde klart å brette 2 store kurver med klær og laget middag uten problemer. (Brukte vel og merke lang tid på klærene da men) Ellers gikk dagen i å hvile når jeg kjente for det, og ellers holde meg i bevegelse. Lørdag: Etter å ha hatt en GOD natt søvn på ryggen, var formen kjempebra. Fortsatt irriterende med bandasjen, men holder ut til den skal av søndag. Holdt meg i bevegelse, ryddet, hjulpet ungene, slappet av Søndag: Endelig kunne bandasjen tas av. Spennende å endelig se resultatet. Det var ganske ubehagelig når jeg tok den av. Og der var de! Wææ, ganske store synes jeg. Endelig kunne jeg ta meg en skikkelig dusj! Etterpå var det føning av tapene, og observering av pupper! Etter jeg fikk på meg sports BH er det ikke noe ubehag lenger. FANTASTISK! I dag er det mandag, og jeg sitter på jobb og har det helt fint! Lykke til til dere som skal ha op! Det er ikke skummelt!
Gjest Victoria7 Skrevet 22. februar 2010 #9474 Skrevet 22. februar 2010 Hei Victoria7 Grattis med nye pupper:) Selv ble jeg operert på torsdags formiddag, dagen før deg. Spennende å høre fra andre som er nesten like langt i prosessen. La også inn 300 gram under muskel, men tok også brytløft da... Godt å høre at formen er bra:) Har også vært heldig etter operasjon heldigvis, ikke så veldig vondt, føles kun ut som om jeg er ganske støl... Tatt det veldig med ro de siste dagene, men begynner nå å bli rastløs, spesielt når det ikke er så vondt. Lett å glemme at man er nyoperert liksom! Gleder meg veldig til å lage middag og leve vanlig igjen da:) Har en snill kjæreste som har flydd rundt meg og hjulpet meg de siste dagene, får dårlig samvittighet. Veldig koselig da:) Hvordan er formen din i dag da? Slapper av og tar det med ro? Gratulerer så masse selv !! Hvilken klinikk var du på? Hehe, må si jeg kjenner meg igjen da det kommer til oppvartning: har en kjæreste som har gjort alt fra å fikse mat/drikke til å hjelpe meg med påkledning og pusse tennene mine den første dagen..veldig godt da:) Kjenner jeg begynner å bli rastløs selv her jeg sitter i sofaen. Har vært litt oppe og gått i leiligheten de siste to dagene, men har for det meste sittet/ligget i sofaen. Heldigivs (?) har jeg en oppgave jeg må skrive på i tilknytning studiene, så da har jeg en grunn til å holde sofaen I dag skal jeg ta av bandasjen og få dusjet ordentlig for første gang etter OP. Både gleder og gruer meg Hvordan har det gått med deg- har du fått tatt en titt på de?
Gjest Victoria7 Skrevet 22. februar 2010 #9475 Skrevet 22. februar 2010 Er det forresten noen er som fikk brystbånd/nedpressbånd over sportsbh'en og som vet hvor lenge den bør sitte på? Fikk ikke informasjon om hvor lenge den må være på, kun at jeg bør bruke sportsbh i seks uker :klø:
MissSue Skrevet 22. februar 2010 #9476 Skrevet 22. februar 2010 Hei hei alle sammen! Da var jeg tilbake igjen etter op på torsdag på Coloseumklinikken i Stavanger. Sånn gikk det: Torsdag: Inn til operasjon kl 11.30 Ble først tatt inn på et omkledningsrom hvor jeg måtte ta av alt utenom trusa. Så kom legen og tegnet meg opp. Så tol jeg på meg en sykehusskjorte og ble hentet av sykepleier. Fikk så veneflon i hånda og oksygenmaske. Etter det var jeg borte vekk. Våknet kl. 13.30, og frøs som en galning. Men fikk beskjed om at det var typisk etter narkose å fryse. Det gikk vel over etter 1 time. Fikk gå hjem etter å ha spist og drukket litt. Kjente ikke så mye til puppene. bare at bandasjen stammet. Var hjemme klokken 14.30. Etter å ha kommet hjem gikk jeg rett å la meg, og sov ca 1,5 timer. Etter det holdt jeg meg mye i bevegelse (for å holde blodsirkulasjonen i gang) Hadde ikke vondt bare ubehagelig stramming av bandasjen. Fredag: Det verste med hele fredagen var å komme meg opp av senga etter å ha sovet på ryggen hele natta. Men etter å ha kommet meg opp var det helt greit. Var ganske stolt av meg selv når mannen min kom hjem fra jobb. For jeg hadde klart å brette 2 store kurver med klær og laget middag uten problemer. (Brukte vel og merke lang tid på klærene da men) Ellers gikk dagen i å hvile når jeg kjente for det, og ellers holde meg i bevegelse. Lørdag: Etter å ha hatt en GOD natt søvn på ryggen, var formen kjempebra. Fortsatt irriterende med bandasjen, men holder ut til den skal av søndag. Holdt meg i bevegelse, ryddet, hjulpet ungene, slappet av Søndag: Endelig kunne bandasjen tas av. Spennende å endelig se resultatet. Det var ganske ubehagelig når jeg tok den av. Og der var de! Wææ, ganske store synes jeg. Endelig kunne jeg ta meg en skikkelig dusj! Etterpå var det føning av tapene, og observering av pupper! Etter jeg fikk på meg sports BH er det ikke noe ubehag lenger. FANTASTISK! I dag er det mandag, og jeg sitter på jobb og har det helt fint! Lykke til til dere som skal ha op! Det er ikke skummelt! Hei Cathy 30:) Grattis med nye pupper:) Du la over muskelen, stemmer? Høres ut som at alt har gått veldig bra med operasjon og de første dagene etter, det er godt å høre:) Jeg ble også operert på torsdg, men har nok tatt det en del roligere, vært litt redd for å gjøre noe "galt"... He he... Tør ikke å løfte eller gjøre stort.. Så kjæresten har vært en god hjelper ja! Du lagde faktisk mat, brettet klær og hjalp ungene osv allerede de første dagene, så bra! Og du føler deg fortsatt bra? Ikke noe spesielt vondt eller noe? Tilbake på jobb å, dæven. Flink du er a! :) Formen har vært bra hver dag her å, men siden jeg har vært rerdd for å gjøre "for mye" og ikke ta det nok med ro, så har det blitt at jeg stort sett har holdt sofaen. Men blir glad når jeg hører fra dere som har vært mer i aktivitet, og som har det bra etter operasjon. Kanskje jeg faktisk kan lage litt kaffe og smøre mat til meg selv da... Hi hi...
Cathy30 Skrevet 22. februar 2010 #9477 Skrevet 22. februar 2010 [quote name=MissSue' date='22.02.2010 (11:11) ' post='7843617] Hei Cathy 30:) Grattis med nye pupper:) Du la over muskelen, stemmer? Høres ut som at alt har gått veldig bra med operasjon og de første dagene etter, det er godt å høre:) Jeg ble også operert på torsdg, men har nok tatt det en del roligere, vært litt redd for å gjøre noe "galt"... He he... Tør ikke å løfte eller gjøre stort.. Så kjæresten har vært en god hjelper ja! Du lagde faktisk mat, brettet klær og hjalp ungene osv allerede de første dagene, så bra! Og du føler deg fortsatt bra? Ikke noe spesielt vondt eller noe? Tilbake på jobb å, dæven. Flink du er a! :) Formen har vært bra hver dag her å, men siden jeg har vært rerdd for å gjøre "for mye" og ikke ta det nok med ro, så har det blitt at jeg stort sett har holdt sofaen. Men blir glad når jeg hører fra dere som har vært mer i aktivitet, og som har det bra etter operasjon. Kanskje jeg faktisk kan lage litt kaffe og smøre mat til meg selv da... Hi hi...
MissSue Skrevet 22. februar 2010 #9478 Skrevet 22. februar 2010 Gratulerer så masse selv !! Hvilken klinikk var du på? Hehe, må si jeg kjenner meg igjen da det kommer til oppvartning: har en kjæreste som har gjort alt fra å fikse mat/drikke til å hjelpe meg med påkledning og pusse tennene mine den første dagen..veldig godt da:) Kjenner jeg begynner å bli rastløs selv her jeg sitter i sofaen. Har vært litt oppe og gått i leiligheten de siste to dagene, men har for det meste sittet/ligget i sofaen. Heldigivs (?) har jeg en oppgave jeg må skrive på i tilknytning studiene, så da har jeg en grunn til å holde sofaen I dag skal jeg ta av bandasjen og få dusjet ordentlig for første gang etter OP. Både gleder og gruer meg Hvordan har det gått med deg- har du fått tatt en titt på de? Hei Victoria7:) Var på Fornebuklinikken, kjempe fornøyd med valget! Mhm, veldig greit å være student i disse operasjonsdager altså, skriver selv på en stor oppgave, så da kan jeg sitte i sofaen å jobbe uten at noen tenker noe mer over det... I natt skal jeg prøve å sove på hemsen hvor vi egentlig sover, er så lei av sofaen.. Så håper det går greit å komme seg opp stigen/trappen uten å bruke hendene noe spesielt... Tvi tvi... Har drøyet dusjingen til i dag jeg, så så fort kjæresten kommer hjem skal han hjelpe meg:) Syntes det er litt skummelt å måtte gjøre det alene nemlig... Så det blir først i ettermiddag at bandasjen går av, gru/gleder meg veldig jeg å! Har ventet i spenning siden torsdag nå! Har heldigvis sluppet å ta de sterkeste pillene jeg fikk på klinikken, ikke hatt så veldig vondt. Så føler meg heldig der!:) Nå har jeg akkurat traktet kaffe selv, måtte bare ha. Også blir jeg jo motivert til å gjøre litt når jeg hører at andre får det til :) Et spørsmål til alle opererte: Når turte dere å klemme folk igjen etter OP? Har nemlig en vennegjeng og en familie som er veldig glad i å klemme... He he... Har jeg ikke lyst å si til alle at jeg har operert, også vil jeg ikke gjøre noe skade på mine nye pupper heller.... Hmmm...
christelle Skrevet 22. februar 2010 #9480 Skrevet 22. februar 2010 Hei igjen! Samme her, utrolig kjekt å ha noen som skal ta operasjon på ca samme tid å dele erfaringer og tanker med både tiden før og etter operasjonen:D Når er det du skal opereres da?? Jeg er 175 høy/60kg og er nesten helt flat, dvs 70AA! Ønsker meg en c-cup og legen sa at det ville se bra ut og tilsvare ønsket size med 300-325. Så jeg håper det blir bra!! Hva med deg?? Rart i grunnen at det varierer slikt fra person til person i forhold til cup size. såg bildene fra janedoe, og de var kjempefin size, og lagt inn under 300 om jeg ikke tar helt feil, og vi hadde samme utgangspunkt på før bildet. rart at jeg først får c-cup når jeg legger inn over 300 da..jaja må jo stole på kirurgen! Alltid spennende på konsultasjon! var inne for andre gang hos kirurgen for en uke siden, var så herlig å få alt på plass før operasjonen! Jeg har vært i mye tvil frem og tilbake om runde eller anatomiske. Bildet fra jane doe igjen, de var kjempefine, har alltid trodd at runde proteser såg mer uekte og enda mer rundt ut,men de såg absoutt flotte ut:) Men når det er sagt så tror jeg at jeg ønsker enda mer naturlig preg, at jeg derfor allikvel gjør rett i og velge anatomiske.. sende faktisk en mail til triana iglesias, har sett noen bilder av henne og hennes ser utroolig naturlige og flotte ut!!og hun har tatt silikon.og hun hadde faktisk anatomiske!! jeei.så min frykt om at anatomiske er litt "ut" eller ser litt hengepupp ish ut er long gone!!hihi. glad for jeg spurte hun, og fikk en koselig mail til svar:) ellers håper jeg det ikke tar aaaltfor lang tid før muskelen chiller etter operasjonen slik at de faller på riktig plass og dermed blir seende større ut, enn rett etter operasjonen;) vil jo at de skal se bra ut til sommeren:p Du da, du har valgene under kontroll? size og form? Vet godt hvordan du har det, har jabbet aaaaaltfor mye om puppestyret mitt til både kjæreste og nærmeste venner!!derfor er det greit å kunne jabbe litt her med folk i samme båt Ellers dere som har tatt operasjon- hvilke klær er best å ha med til etter operasjonen? badekåpe og joggebukse?? :) UPPPS ser ut som innlegget jeg ikke trodde blei sendt ble d allikevel, så som dere ser så har jeg skrevet to nokså like innlegg fordi fikk feilmelding på det ene i går.beklager dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå