Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hallo er det noe liv her inne??? :goodbye::goodbye: Kunne diskutert pupper hele dagen eg da :yvonne: gler meg såååå sykt til operasjon,åhhrrr!!!! :fnise:

heelt enig!! tenker pupper hele tiden nå jeg!hehe siden det blir rene julaften" den 9 april!! wee!

jeg har tenkt på dette i over 4 år, så jeg har fordøyd tankene en god stund kan du si! Endelig skjer det:)

Men stresser sånn med formen asså. Bestemt deg for hvilken form??

For slik som janedoe sier, det er jo leit å gå fra en AA cup til 325 g men mest mulig fyll nede, jeg vil jo ha det stort overalt!!;) men så naturlig så mulig. Føler det er en umulig kombinasjon;)

ubehagelig å ikke greie å bestemme seg!! for kriurgen sa at begge deler vil se bra ut, så han ville prøve begge deler på operasjonsbordet å se hva som blir finest.men han sa også at ved anatomiske så ble det mer plass , dvs plass til 325, syntes kanskje 300 blir litt lite.

Når er det tid for din operasjon??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag er puppene mine 5uker.

Helt ærlig så synes jeg ikke mine pupper ser så naturlige ut :sukk:

Synes de enda er veldig høye under kragebeina.... er ikke helt sikker på hva jeg synes om dem.. venter fortsatt på at de skal falle ned og se mer naturlige ut..

Håper virkelig at jeg ikke har sløst bort 32000,-........

Skrevet
Blir superglad om du kan sende til meg også janedoe!!

Min mail: [email protected]

:)

for jeg tenker litt over det du sier, som kirurgen også sa, at de vil etterhvert få litt naturlig heng også de runde slik at det ser naturlig ut de også siden lagt under muskel. for siden jeg er AAA helt flat, slank, høy, så vil det nok være fint med litt volum allover" og ikke bare nede på en måte..

er bare så fryktelig redd for heeelt trinnrunde.derfor supert om du kunne sendt meg et bilde, lettere å få et inntrykk da, i og med at du har også under muskel :D

på forhånd tuuusen takk.:)

Da har jeg sendt deg..

Skrevet
Idag er puppene mine 5uker.

Helt ærlig så synes jeg ikke mine pupper ser så naturlige ut :sukk:

Synes de enda er veldig høye under kragebeina.... er ikke helt sikker på hva jeg synes om dem.. venter fortsatt på at de skal falle ned og se mer naturlige ut..

Håper virkelig at jeg ikke har sløst bort 32000,-........

Slapp av :) Mine var ganske tydelige og hadde en kant øverst en god stund selv om jeg la under muskel.. Denne blei borte når muskelen har justert seg ordentlig. Kirurgen min sa at det kan t aopp til 1 år før man ser hvordan de virkelig skal være for oss som ligger under muskel..

HAr du høyprofil runde?

Skrevet
heelt enig!! tenker pupper hele tiden nå jeg!hehe siden det blir rene julaften" den 9 april!! wee!

jeg har tenkt på dette i over 4 år, så jeg har fordøyd tankene en god stund kan du si! Endelig skjer det:)

Men stresser sånn med formen asså. Bestemt deg for hvilken form??

For slik som janedoe sier, det er jo leit å gå fra en AA cup til 325 g men mest mulig fyll nede, jeg vil jo ha det stort overalt!!;) men så naturlig så mulig. Føler det er en umulig kombinasjon;)

ubehagelig å ikke greie å bestemme seg!! for kriurgen sa at begge deler vil se bra ut, så han ville prøve begge deler på operasjonsbordet å se hva som blir finest.men han sa også at ved anatomiske så ble det mer plass , dvs plass til 325, syntes kanskje 300 blir litt lite.

Når er det tid for din operasjon??

klem

Snakket om runde høyprofil til meg under muskelen :rødme: Har liksom litt pupp nede men ingenting i øverste del kan du si :kjefte: Derfor høyprofil tror eg. Skal på en til konsultasjon om 2uker og er såååå spent på hva di og har og si osv :ler: Om dem sier det samme eller helt forskjellig. Operasjonen blir i slutten av April :rødme: Åhrr gler meg og følge deg frem over mot operasjon,selve op og ettertiden.. Så greit og dele erfaringer :romeo: Hvor stor er du da?? :)

Skrevet
Da har jeg sendt deg..

tusen takk for bilder :klemmer::klemmer: Var veldig pene og sååå koz at du og har barn :kgbaby: Lurer veldig på det med løft og sånt i forhold til barn?? Snuppa her blir 10mnd når eg skal ha op. Er eg helt avhengig av hjelp og hvordan fungerer det ikke minst med løfting??? :natti:

Skrevet

Hei Jane doe!!

Kunne du sendt bilde til mailen min og??

Viss du vil??

[email protected].

Får et bedre inntrykk av hvordan det vil se ut med bilder.

Må bare spørre .. hvordan dere gikk frem ved å velge klinikk??

Var dere usikker eller var det et enkelt valg??

Skrevet

Noen som vett om det er lurt og avslutte treningen et par mnd før op for og kanskje legge på seg noen kg og da blir det kanskje plass til mer?? thiihii :fnise::fnise:

Skrevet
Hei Jane doe!!

Kunne du sendt bilde til mailen min og??

Viss du vil??

[email protected].

Får et bedre inntrykk av hvordan det vil se ut med bilder.

Må bare spørre .. hvordan dere gikk frem ved å velge klinikk??

Var dere usikker eller var det et enkelt valg??

Hmmm tok klinikken i nærområdet og det er 2stk så det var et enkelt valg :) gidder liksom ikke reise mange timer når dem er 50min fra plassen eg kommer fra. har og hørt mye skrøyd av klinikkene :):) Hvor mye skal du legge inn og hvor stor er du?? :) har pupper på hjernen nå eg da :rødme: :fnise:

Skrevet

I går formiddag var jeg ferdig med operasjonen å :) :) Er så fornøyd med fornebuklinikken, kan virkelig anbefale den altså! Har tatt brystløft og innlegg under muskel, fikk 300 g i hver. SÅ nå er jeg veldig spent på resultatet. I morgen skal jeg fjerne bandasjen, så da får jeg sett. Første kontroll på onsdag.

Men gud, jeg har glemt hvor hjelpesløs man er de første dagene, får jo beskjed om å ta det helt med ro ihvertfall de første to dagene. Syntes det er slitsomt jeg... He he.. Så rastløs! Men sist gang jeg opererte var jeg i litt for mye aktivitet tror jeg, så da ble resultatet litt klumpete pupper. Så redd for å gjøre for mye nå...

Dagens etter operasjonen, blir det egentlig 2.dag? I følge papirene fra klinikken skal man dusje etter fire dager, men brått litt forvirret jeg.. Kan liksom si at det i dag er den andre dagen med nye pupper, men det er jo bare 1.dagen etter operasjon... Hmmm... Sikkert smertestillende som surrer meg opp litt..Ha ha..

Formen er iallefall bra, ikke alt for store smerter, og ikke kvalm :) :) Har bare ikke lyst å være så handikappet og ikke kunne gjøre noen ting i så lang tid framover. JaneDoe du var i god form etter kort tid, så det er motivasjon da:) Når turte dere å pusse tenne selv etter operasjon? Kanskje bare jeg som ikke har turt å prøve... redd for å ødelegge puppene...

Har egentlig seng oppe på en hems, men sover nede på sofaen, da jeg ikke tør å gå opp den stigen/trappen. Bør vel kanskje holde meg på sofaen en stund framover? Er tross alt ganske lavt der vi sover, er kun en madrass, og ikke plass til å stå oppreist...

Grattis til dere andre som er nyopererte:):)

Skrevet
Fikk Triumph triacton mener jeg den het... Den stramma godt rundt ribbeina og over puppa, De bevega seg ikke mye for å si det sånn.. hehe... Jeg fikk en 75 B sportsbh men bruker nå 70 D ibh.. Så den var stram ja.

hmm.. fikk 80C, er absolutt passe rundt, men i cupen er det nesten ikke noe støtte...

ringte klinikken og de sa det ikke gjorde noe...

hmmm...

Skrevet

Merkelig nok har jeg nesten ikke hatt vondt...

bare som om jeg er skikkelig støl!

ble operert på onsdag..

føler stølheten har gått bort litt i dag..

men i dag har jeg hatt utrolig vondt i magen, trolig forstoppelse fra narkosen.. så sendt mamma ned på apoteket for å få ta i noe så det blir fart på magen igjen...

Skrevet
Slapp av :) Mine var ganske tydelige og hadde en kant øverst en god stund selv om jeg la under muskel.. Denne blei borte når muskelen har justert seg ordentlig. Kirurgen min sa at det kan t aopp til 1 år før man ser hvordan de virkelig skal være for oss som ligger under muskel..

HAr du høyprofil runde?

Husker ikke hvilken profil jeg har faktisk, men runde ja, under muskel.

Skrevet

En sportsbh jeg bare må skryte over!

På undertøysbutikken Change har de en som visst nok var best i test i det der Iform bladet. Jeg kjøpte denne for noen uker siden. Den Er helt suuuper!

Nå har jeg aldri trent, men merker virkelig at puppene ikke disser med når jeg går med denne bhen.

Og stroppene er i borrelås, så den er veldig enkel å stramme og løsne.

Den er faktisk bedre enn den jeg fikk på klinikken, selv om jeg er glad for at jeg ikke hadde denne fra change for noen uker etterpå.

Den strammer godt og holder puppene skikkelig godt på plass.

Skrevet
tusen takk for bilder :klemmer::klemmer: Var veldig pene og sååå koz at du og har barn :kgbaby: Lurer veldig på det med løft og sånt i forhold til barn?? Snuppa her blir 10mnd når eg skal ha op. Er eg helt avhengig av hjelp og hvordan fungerer det ikke minst med løfting??? :natti:

JEg løfta ikke hu minste som da var 13 måneder den første uka. Men andre uka gjorde jeg det.. Kirurgen sa det var helt greit hvis man maåtte. Men jeg løfta ikke mer enn nødvendig. Måtte passe på å holde henne tatt inntil kroppen.

Skrevet
Husker ikke hvilken profil jeg har faktisk, men runde ja, under muskel.

Da ville jeg ha smurt meg med litt tålmodighet.. hehe.. Plutselig forander de seg:)

Skrevet
Merkelig nok har jeg nesten ikke hatt vondt...

bare som om jeg er skikkelig støl!

ble operert på onsdag..

føler stølheten har gått bort litt i dag..

men i dag har jeg hatt utrolig vondt i magen, trolig forstoppelse fra narkosen.. så sendt mamma ned på apoteket for å få ta i noe så det blir fart på magen igjen...

Sånn var jeg å... Skikkelig støl og litt press under brystmusklene... Men hadde ikke narkose da.. Ikke noe magetrøbbel heller.. me heller det enn å ha dritvondt i puppa.. hehe

Skrevet
hmm.. fikk 80C, er absolutt passe rundt, men i cupen er det nesten ikke noe støtte...

ringte klinikken og de sa det ikke gjorde noe...

hmmm...

Hvilken klinikk er dette? Hmm... Fikk beskjed om at det var veldig viktig at den satt stramt rundt og ga god støtte så de ikke beveget seg mer enn normalt..

Skrevet
I går formiddag var jeg ferdig med operasjonen å :) :) Er så fornøyd med fornebuklinikken, kan virkelig anbefale den altså! Har tatt brystløft og innlegg under muskel, fikk 300 g i hver. SÅ nå er jeg veldig spent på resultatet. I morgen skal jeg fjerne bandasjen, så da får jeg sett. Første kontroll på onsdag.

Men gud, jeg har glemt hvor hjelpesløs man er de første dagene, får jo beskjed om å ta det helt med ro ihvertfall de første to dagene. Syntes det er slitsomt jeg... He he.. Så rastløs! Men sist gang jeg opererte var jeg i litt for mye aktivitet tror jeg, så da ble resultatet litt klumpete pupper. Så redd for å gjøre for mye nå...

Dagens etter operasjonen, blir det egentlig 2.dag? I følge papirene fra klinikken skal man dusje etter fire dager, men brått litt forvirret jeg.. Kan liksom si at det i dag er den andre dagen med nye pupper, men det er jo bare 1.dagen etter operasjon... Hmmm... Sikkert smertestillende som surrer meg opp litt..Ha ha..

Formen er iallefall bra, ikke alt for store smerter, og ikke kvalm :) :) Har bare ikke lyst å være så handikappet og ikke kunne gjøre noen ting i så lang tid framover. JaneDoe du var i god form etter kort tid, så det er motivasjon da:) Når turte dere å pusse tenne selv etter operasjon? Kanskje bare jeg som ikke har turt å prøve... redd for å ødelegge puppene...

Har egentlig seng oppe på en hems, men sover nede på sofaen, da jeg ikke tør å gå opp den stigen/trappen. Bør vel kanskje holde meg på sofaen en stund framover? Er tross alt ganske lavt der vi sover, er kun en madrass, og ikke plass til å stå oppreist...

Grattis til dere andre som er nyopererte:):)

Pussa tenna samma dagen jeg..hehe.. Elektrisk tannbørste da.. Jeg avr på besøk o.l 2. dagen etter opdagen.. g det gikk fint.. Strikke gjorde jeg å.. hehe.. Jeg har ikke klumpete :P pupper...

Skrevet
Noen som vett om det er lurt og avslutte treningen et par mnd før op for og kanskje legge på seg noen kg og da blir det kanskje plass til mer?? thiihii :fnise::fnise:

Tror ikke det har noe med saken å gjøre.. Hehe.. Skal man ha under muskel så rekker ikke den å bli slapp vettu.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...